SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kampioenschap verloren van een degradant dus.
Graafschap vrijwel zeker naar jupilerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Lekker voor ze. Alle kracht verspilt aan Ajax en dan degraderen. Echt prachtig. Karma.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 07:59 schreef mokkiemok het volgende:
Graafschap vrijwel zeker naar jupiler![]()
zie liever de graafschap dan GEAquote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:04 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Lekker voor ze. Alle kracht verspilt aan Ajax en dan degraderen. Echt prachtig. Karma.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dikke prima, karma is a bitch.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 07:59 schreef mokkiemok het volgende:
Graafschap vrijwel zeker naar jupilerDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Als Willem II wint, blijft de Graafschap in de Eredivisie (als ik het goed begrepen heb).quote:Op vrijdag 20 mei 2016 07:59 schreef mokkiemok het volgende:
Graafschap vrijwel zeker naar jupiler
Verder is het erg kleinzerig om te hopen dat ze degraderen, maar goed, ieder z'n ding![]()
![]()
Het interesseert me geen moer of ze er in blijven of niet.Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.![]()
och dat is waar inderdaad.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als Willem II wint, blijft de Graafschap in de Eredivisie (als ik het goed begrepen heb).
Verder is het erg kleinzerig om te hopen dat ze degraderen, maar goed, ieder z'n dingFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Niemand hier behalve Sjaak hoopt het, maar net zoals de Graafschap leedvermaak had toen wij geen kampioen werden, zo mogen wij ook best leedvermaak hebben dat ze degraderen en tegen Jong Ajax mogen ballen volgend jaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als Willem II wint, blijft de Graafschap in de Eredivisie (als ik het goed begrepen heb).
Verder is het erg kleinzerig om te hopen dat ze degraderen, maar goed, ieder z'n dingDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik zou niet weten waarom.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Niemand hier behalve Sjaak hoopt het, maar net zoals de Graafschap leedvermaak had toen wij geen kampioen werden, zo mogen wij ook best leedvermaak hebben dat ze degraderen en tegen Jong Ajax mogen ballen volgend jaar.
Jij had liever gehad dat de Graafschap ons had laten winnen? Ajax heeft het zelf verneukt. De graafschap heeft gewoon eerlijk een punt behaald. Niks leedvermaak aan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
niks leedvermaak aan, Ajax dacht er al te zijn tegen "het kleine cluppie" de Graafschap.quote:
geen leedvermaak, wel uitlachen. Is niet hetzelfde. En overigens geheel terecht richting het adres van Sjaak.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tuurlijk is dat wel leedvermaak.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
niks leedvermaak aan, Ajax dacht er al te zijn tegen "het kleine cluppie" de Graafschap.
geen leedvermaak, wel uitlachen. Is niet hetzelfde. En overigens geheel terecht richting het adres van Sjaak.Niet dat ik het erg vind. Vind het wel een grappig doek, kan er wel om lachen. Maar leedvermaak is het weeldegelijk.
Van de rest beetje zinloze discussie.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Je vult wederom dingen in die ik niet zeg.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom.
Jij had liever gehad dat de Graafschap ons had laten winnen? Ajax heeft het zelf verneukt. De graafschap heeft gewoon eerlijk een punt behaald. Niks leedvermaak aan.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Oke, je begrijpt niet wat leedvermaak is. Duidelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
niks leedvermaak aan, Ajax dacht er al te zijn tegen "het kleine cluppie" de Graafschap.
geen leedvermaak, wel uitlachen. Is niet hetzelfde. En overigens geheel terecht richting het adres van Sjaak.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
nee, ik stel alleen de vraag of dat zo is.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je vult wederom dingen in die ik niet zeg.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Misschien zit er wel deels leedvermaak in, maar dat heeft Ajax dan aan zichzelf te danken. Leedvermaak richting de graafschap als Ajax zijnde slaat dan nergens op vind ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oke, je begrijpt niet wat leedvermaak is. Duidelijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat mag je vinden.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Misschien zit er wel deels leedvermaak in, maar dat heeft Ajax dan aan zichzelf te danken. Leedvermaak richting de graafschap als Ajax zijnde slaat dan nergens op vind ik.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
En hij heeft ook volledig gelijk. Als je 10x zo klein bent dan is het niet gek om bij een goede prestatie de grotere club uit te lachen. Als je 10x zo groot bent, dan is het wel redelijk sneu om de kleine club uit te lachen bij een verliespartij in een wedstrijd waar je zelf niet eens aan meedoet.quote:![]()
Is Netto al opzoek naar z'n knallers?'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
quote:Nog twee finales en dan naar Ajax
Peter Bosz begint zaterdag aan een week die hem landskampioen van Israël kan maken, winnaar van de beker én de nieuwe trainer van Ajax. De eerste twee prijzen, daar moet Peter Bosz als coach van Maccabi Tel Aviv nog keihard voor knokken. Voor de baan bij Ajax is de weg inmiddels vrijgemaakt.
Ajax heeft de ervaren coach - Bosz begon 16 jaar geleden al als hoofdtrainer - uitverkozen als de best geschikte opvolger van Frank de Boer. Vorige week berichtte deze krant vanuit Israël al over de aanstaande deal. Sindsdien heeft Ajax geen toenadering meer gezocht tot andere trainers zoals John van den Brom.
Gecharmeerd
Bij Ajax is de huidige leiding, net als trouwens die bij PSV, al langer gecharmeerd van Bosz. Alleen was (of is) er bij de nummers 1 en 2 van de Eredivisie tot nu toe geen vacature door de aanwezigheid van De Boer en Phillip Cocu.
Bosz (52) op zijn beurt is ambitieus. In het recente verleden sprak hij onder meer met Zenit Sint-Petersburg, een club die jaarlijks strijdt om het kampioenschap in Rusland. In januari van dit jaar koos hij met Maccabi Tel Aviv voor een titelkandidaat en Champions League-deelnemer in het buitenland.
Eigen staf
Bosz gaat in Amsterdam zeker niet zijn eigen staf samenstellen. Hij neemt Hendrie Krüzen mee, zijn vaste assistent bij al zijn clubs. Omdat Bosz in Israël nog een doorlopend contract heeft, moet een geďnteresseerde club dat afkopen. Maar dat loopt wel los, aangezien Bosz daar bij zijn komst in januari al afspraken over maakte.
Tot aan 24 mei krijgt Bosz van Ajax eerst nog alle ruimte om zijn laatste twee klussen in Israël te klaren. Morgen is de eerste 'finale': de ontknoping in de titelstrijd. Op de laatste speeldag kan zowel Maccabi als Hapoel Beër Sjeva kampioen worden.
De Boer
Ajax praat ondertussen verder met De Boer over de financiële afwikkeling van zijn voortijdig beëindigde contract. Een eerste voorstel van de club voor een compensatieregeling is verworpen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:''oude bekende's''quote:Ajax denkt opnieuw aan de komst van Jeremain Lens. De aanvaller heeft een teleurstellend seizoen achter de rug bij Sunderland en mag daar alweer vertrekken. (VitalFootball)Netto's netwerk
![]()
![]()
Even bellen met van Ginkel.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:01 schreef Gruisman het volgende:
[..]
[..]
''oude bekende's''Netto's netwerk
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
die laatste alinea, het is dat het AD eigenlijk nooit van de hoed en de rand weet maar te gek voor woorden mocht het waar zijnquote:![]()
quote:Vurnon Anita is met Newcastle United gedegradeerd uit de Premier League en meestal volgt dan een leegloop bij een club. Die volgt bij Newcastle ook ongetwijfeld, maar Anita stelt zich netjes op. Hij is niet van plan om een transfer te forceren.
Newcastle degradeerde onlangs voor de tweede keer in zeven seizoenen tijd uit de Premier League, precies op het moment dat de nieuwe tv-deal van kracht wordt en het geld voor het oprapen ligt. Geen wonder dus dat er flink wordt gebaald aan de Tyne.
Er moet worden gebouwd aan een nieuw elftal. De vraag is met welke spelers dat moet gebeuren. Anita kan wel eens onderdeel zijn en blijven van de plannen van Newcastle. “Mijn contract loopt nog een jaar door, dus ik blijf,” aldus de middenvelder tegenover de Chronicle.
Desondanks is de kater er voor Anita niet minder om. “We hebben best een goede serie neergezet, maar het bleek helaas niet voldoende. We moeten ons herpakken en dat is precies wat we van plan zijn om te doen. Onze focus is op de toekomst gericht en we moeten terug naar het hoogste niveau.”
Wat waarschijnlijk meespeelt bij de toekomstplannen van Anita (27) is dat hij over speeltijd niet te klagen heeft. De teller stopte afgelopen seizoen op 28 wedstrijden en meestal stond hij nog in de basis ook. De nieuwe manager Rafael Benitez lijkt overtuigd van de kwaliteiten van Anita.
Wat de toekomst in petto heeft voor Siem de Jong is nog onduidelijk. Ook het contract van Siem loopt door – tot medio 2020 maar liefst! – maar hij speelde lang niet altijd, ook vanwege blessures, en het is niet bekend of hij trek heeft in potjes als Burton Albion-uit.
Naast Anita en De Jong behoren ook Tim Krul, Daryl Janmaat en Georginio Wijnaldum tot de selectie van Newcastle.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nigel de Jong 'kleinverdiener' in MLSHaal hem naar Ajax, man met ervaring..quote:Het salaris van Nigel de Jong steekt met een half miljoen dollar schril af tegen de miljoenenbedragen die andere grote namen opstrijken in de Amerikaanse Major League Soccer![]()
Bosz is wel erg lovend over die Zahavi. Denk wel dat hij onhaalbaar is tenzij hij Bosz wil volgen en ze goed met elkaar zijn ofzo.
Laatste 3 jaar 28, 29 en nu 32 goals in Israel. Topscorer aller tijden daar. Dat is een Ziyech 2.0. Zon verborgen parel moet Ajax het van hebben.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
nu wel wat te laat, hij ook wat te vaak, dan krijg je een beetje wat je met Davids ook had, net de bal missen en benen breken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nigel de Jong 'kleinverdiener' in MLS
[..]
Haal hem naar Ajax, man met ervaring..
En dit salaris toont aan dat hij gewoon graag naar de VS wilde, die heeft echt wel veel geld verdiend in zijn carričre.![]()
Klopt, maar toch zo`n man in je selectie kan de jonkies wegwijs maken en assisteren.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu wel wat te laat, hij ook wat te vaak, dan krijg je een beetje wat je met Davids ook had, net de bal missen en benen breken.
En dit salaris toont aan dat hij gewoon graag naar de VS wilde, die heeft echt wel veel geld verdiend in zijn carričre.![]()
Ik wou dat ik dat bij mijn werk kon doen; zelf ontslag nemen en een zak geld meekrijgen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:29 schreef GewoneBurger het volgende:
Is Ajax nou aan het kissebissen met de Boer over het afkopen van het contract?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Verdiende bij City toen 8 miljoen pond per jaar als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu wel wat te laat, hij ook wat te vaak, dan krijg je een beetje wat je met Davids ook had, net de bal missen en benen breken.
En dit salaris toont aan dat hij gewoon graag naar de VS wilde, die heeft echt wel veel geld verdiend in zijn carričre.Denk ook niet dat de Jong überhaupt nog interesse heeft om weer naar Ajax te gaan. Dan krijg je een beetje hetzelfde als met van Bommel.
![]()
Ervaring is wat deze jonge ploeg mist..quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:50 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Verdiende bij City toen 8 miljoen pond per jaar als ik me niet vergisDenk ook niet dat de Jong überhaupt nog interesse heeft om weer naar Ajax te gaan. Dan krijg je een beetje hetzelfde als met van Bommel.
![]()
Eerder een capabele TD, dan komen de ervaren spelers vanzelfquote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ervaring is wat deze jonge ploeg mist..![]()
Eensquote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ervaring is wat deze jonge ploeg mist..![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Tagliano op 20-05-2016 13:41:12 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Alleen Cerny is te licht voor een heel seizoen, en zeker ook Europeesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:04 schreef TheJanitor het volgende:
Klaassen en El Ghazi verkopen en Anita halen.
Younes Milik Cerny
Gudelj ------ Bazoer
-------- Anita
Alleen Milik is te weinigFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mag ook best wat bijkomen. Ik zie alleen in deze opstelling wat meer mogelijk qua Ajax voetbal dan wat we nu hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Alleen Cerny is te licht voor een heel seizoen, en zeker ook Europees
Alleen Milik is te weinig![]()
Milik is straks weg waarschijnlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Alleen Cerny is te licht voor een heel seizoen, en zeker ook Europees
Alleen Milik is te weinig![]()
Dat middenveld is nog steeds niet in balans.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:04 schreef TheJanitor het volgende:
Klaassen en El Ghazi verkopen en Anita halen.
Younes Milik Cerny
Gudelj ------ Bazoer
-------- Anita
We hebben daar een creatieve speler nodig die de steekpass kan geven en iets kan creeëren. Dus ik zou eerder Sinkgraven of Nouri daar neerzetten.Oh.![]()
Ik zie ze allebei helaas niet een volledig seizoen presterenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat middenveld is nog steeds niet in balans.
We hebben daar een creatieve speler nodig die de steekpass kan geven en iets kan creeëren. Dus ik zou eerder Sinkgraven of Nouri daar neerzetten.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Prima wel. Deed het bij Twente niet heel slecht, maar moet nog wel groeien om eventueel bij de selectie van Ajax te komenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:45 schreef BobW het volgende:
Ajax verhuurt El Azzouzi aan Sparta. (Telegraaf)
Goed voor alle partijen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik ben nog steeds van mening dat Sinkgraven gebaat is bij vertrouwen op die positie. Hoe vaak heeft hij daar nou mogen spelen van De Boer? In de voorbereiding vorig jaar deed hij het goed, werd toen ineens linksbuiten gezet en maakte wat fouten en moest banken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie ze allebei helaas niet een volledig seizoen presteren
Gewoon vertrouwen geven
Oh.![]()
Je moet Oerbaaz en Anita daarin niet onderschatten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat middenveld is nog steeds niet in balans.
We hebben daar een creatieve speler nodig die de steekpass kan geven en iets kan creeëren. Dus ik zou eerder Sinkgraven of Nouri daar neerzetten.
Ik zie Gudelj ook liever niet, maar daarmee zitten we toch nog minimaal een jaar opgescheept.![]()
Eens dat die jongen wat vertrouwen nodig heeft, maar dan heb je wel weer een speler met pieken en dalen erbijquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat Sinkgraven gebaat is bij vertrouwen op die positie. Hoe vaak heeft hij daar nou mogen spelen van De Boer? In de voorbereiding vorig jaar deed hij het goed, werd toen ineens linksbuiten gezet en maakte wat fouten en moest banken.
Gewoon vertrouwen gevenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gudelj (edit)heeft ook al een heel seizoen bewezen dat hij niet kan presteren
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Talenten opstellen hoort bij een club als Ajax.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens dat die jongen wat vertrouwen nodig heeft, maar dan heb je wel weer een speler met pieken en dalen erbij
Maar als Ajax een creatieve middenvelder kan vinden die beter is en ook betaalbaar moeten ze dat doen. Het probleem is dat we allemaal weten dat Marc nooit zo'n speler gaat halen, en ik denk wel dat Bosz graag een creatievere speler opstelt op het middenveld.Oh.![]()
Gudelj is wel een Frank aankoop, dus hopelijk is zijn basis-abonnement nu afgelopen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:49 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je moet Oerbaaz en Anita daarin niet onderschatten.
Ik zie Gudelj ook liever niet, maar daarmee zitten we toch nog minimaal een jaar opgescheept.
Al vinden alle trainers zo'n speler die GIF en ENERGIE brengt aantrekkelijk
Oh.![]()
El Azzouzi jaartje Sparta. Mooie club met goede trainer"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Spelers die over het algemeen lekker normaal doen ook. Lijkt me goed voor die jongenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:52 schreef gniffie het volgende:
El Azzouzi jaartje Sparta. Mooie club met goede trainerMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij en zijn gezin gaan Los Angeles echt niet meer verruilen voor Amsterdam hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nigel de Jong 'kleinverdiener' in MLS
[..]
Haal hem naar Ajax, man met ervaring..RED ONS HENNIEGOD![]()
Wel als je zijn salaris zietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij en zijn gezin gaan Los Angeles echt niet meer verruilen voor Amsterdam hoor![]()
![]()
Ik denk dat ie wel meer krijgt daar dan alleen salaris . En hij zal het ook prettig vinden , dat ie anoniem over straat kan + altijd lekker weerquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Jawel, maar in LA lijkt mij het levensonderhoud duurder dan in Nederland, maar ik zou ook daar blijven hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:06 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ach dat salaris is natuurlijk exclusief sponsorinkomsten e.d.![]()
![]()
quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
twitter:SpartaRotterdam twitterde op vrijdag 20-05-2016 om 15:32:42Sparta Rotterdam huurt Zakaria El Azzouzi https://t.co/Wvve4AGfXS https://t.co/y08YW4lVr8 reageer retweet
![]()
LA of Amsterdam, nou, ik zou het wel weten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jawel, maar in LA lijkt mij het levensonderhoud duurder dan in Nederland, maar ik zou ook daar blijven hoor![]()
Wel mooi dat je zo over mij Amsterdam praat. Je bent altijd welkomquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
LA of Amsterdam, nou, ik zou het wel weten.graag op anoniem![]()
LA > Amsterdamquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wel mooi dat je zo over mij Amsterdam praat. Je bent altijd welkomFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dus de scouting komt niet verder dan Bosz, KjH, Anita, de Jong, Janssen en alle anderen die we zelf al kennen. En Eto'o of course.![]()
De scouting kwam met de nieuwe trainer ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:55 schreef BeamofLight het volgende:
Dus de scouting komt niet verder dan Bosz, KjH, Anita, de Jong, Janssen en alle anderen die we zelf al kennen. En Eto'o of course.Oh.![]()
Dat is aardig.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wel mooi dat je zo over mij Amsterdam praat. Je bent altijd welkom
Al moet ik je vertellen dat ik vrij zelden in A'dam ben.![]()
nee die komt gewoon van 1 iemand waarbij later blijkt dat bergkamp jonk Swart trustfull Spijkerman cruyff en de barvrouw erop tegen warenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De scouting kwam met de nieuwe trainer ja.![]()
Oké.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee die komt gewoon van 1 iemand waarbij later blijkt dat bergkamp jonk Swart trustfull Spijkerman cruyff en de barvrouw erop tegen warenOh.![]()
Godver wat lopen er trieste mensen rondquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:29 schreef Caland het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)ond-hoe-kon-je-.htmlMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zo'n knul verwijten, uberhaupt wie dan ook, dat hij niet scoort. Allemachtig, wat een imbecielenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:29 schreef Caland het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)ond-hoe-kon-je-.html![]()
Dat is echt intens treurigquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:29 schreef Caland het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)ond-hoe-kon-je-.html
Oh.![]()
Ik denk niet dat Marc weet hoe je Ziyech spelt en mocht hij hem kopen zal hij achteraf wel weer vragen wat zijn kwaliteiten eigenlijk zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:48 schreef Smoofie het volgende:
Overigens, ziyech voor een schrijntje oppakken?!Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ziyech juichte tegen Ajax toen we de titel verspeelde, dus ik denk niet dat hij zin heeft in een Amsterdams avontuur.Oh.![]()
Ik las/hoorde op tv (ja fantastische bron, ik weet het) dat er al een vrij hoog Duits bod ligt, dus ik zou er sowieso al niet vanuit gaanquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ziyech juichte tegen Ajax toen we de titel verspeelde, dus ik denk niet dat hij zin heeft in een Amsterdams avontuur.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En anders gaat hij wel naar een club als Southampton. Hij maakt geen tussenstap in Nederland hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik las/hoorde op tv (ja fantastische bron, ik weet het) dat er al een vrij hoog Duits bod ligt, dus ik zou er sowieso al niet vanuit gaan
Heel misschien PSV omdat ze CL voetbal hebben en daar wat middenvelders gaan vertrekken.Oh.![]()
Is er eigenlijk een club in Nederland waar de supporters niet uitgesproken anti-Ajax zijn? Misschien zelfs Ajax prefereren van de traditionele Top 3?![]()
Heerenveen volgens mij. Willem 2 ook wel denk ikquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef FritzWepper het volgende:
Is er eigenlijk een club in Nederland waar de supporters niet uitgesproken anti-Ajax zijn? Misschien zelfs Ajax prefereren van de traditionele Top 3?RED ONS HENNIEGOD![]()
ik heb niet de indruk dat ze Ajax nu enorm meer haten maar het was dan ook super schlemielig en dus lachwekkend om de titel op deze manier te verspelen, als het PSV was overkomen was er net zo hard gelachen denk ik en Feyenoord tja die mochten willen dat ze ooit weer in een situatie komen dat ze een titel op deze manier verspelenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef FritzWepper het volgende:
Is er eigenlijk een club in Nederland waar de supporters niet uitgesproken anti-Ajax zijn? Misschien zelfs Ajax prefereren van de traditionele Top 3?![]()
Heerenveen zoals PL zei, maar die doen allemaal geen vlieg kwaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef FritzWepper het volgende:
Is er eigenlijk een club in Nederland waar de supporters niet uitgesproken anti-Ajax zijn? Misschien zelfs Ajax prefereren van de traditionele Top 3?
Verder de kleinere clubjes niet denk ik. Alle (sub)top clubs haten ons wel inderdaad.![]()
De Brabantse joden uit Tilburg , misselijke club.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef FritzWepper het volgende:
Is er eigenlijk een club in Nederland waar de supporters niet uitgesproken anti-Ajax zijn? Misschien zelfs Ajax prefereren van de traditionele Top 3?
Verder heeft iedereen terecht een hekel aan ajax.![]()
Hallo PSVCL broederquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Brabantse joden uit Tilburg , misselijke club.
Verder heeft iedereen terecht een hekel aan ajax.![]()
Zit dat nog steeds dwars hier?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef FritzWepper het volgende:
Gewoon interesse.quote:
Het is toch zo dat supporters van clubs buiten de top 3 vaak wel op z'n minst een voorkeur hebben? Lijkt me interessant om te weten of je ergens duidelijk verband kunt zien. En hoe dat dan ontstaan is.![]()
Spartaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef FritzWepper het volgende:
Is er eigenlijk een club in Nederland waar de supporters niet uitgesproken anti-Ajax zijn? Misschien zelfs Ajax prefereren van de traditionele Top 3?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik zie geert den ouden nog tijdrekken in 2006/2007 bij een 0-2 achterstand.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Brabantse joden uit Tilburg , misselijke club.
Verder heeft iedereen terecht een hekel aan ajax.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ik lees net dat ajax weer een mooie tweede plaats aan het lijstje successen heeft toegevoegd... Gefeliciteerd jongens!![]()
Heracles zitten veel Ajacieden.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:13 schreef FritzWepper het volgende:
twitter:tancredipalmeri twitterde op vrijdag 20-05-2016 om 16:47:50Great piece of business from Napoli, close to define the signing of Klaassen from Ajax for 13m¤ reageer retweet
![]()
Hmmm. Hoop het niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:37 schreef Tarado het volgende:
twitter:tancredipalmeri twitterde op vrijdag 20-05-2016 om 16:47:50Great piece of business from Napoli, close to define the signing of Klaassen from Ajax for 13m¤ reageer retweet
Denken jullie dat Klaassen naar zo'n club gaat?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: