Pons sowieso.quote:
En dan rijdt Pons nog.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:35 schreef Fir3fly het volgende:
Zarco.
Niet gekeken maar wat een baas is dat.
Gevolgd via een liveblog.quote:
Ligt gewoon aan die commentatorquote:Op zondag 22 mei 2016 13:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Eurosport,.
"Er ging even iets mis met het geluid, excuses daarvoor" - elke race in motoGP.
zijn gewoon verkochte reclame blokken, maar niet voor elk land. Kan zjjn dat er in bv. Duitsland of Frankrijk daar 6 minuten "gewone" reclame is geweest. In de Benelux niet voor betaald, en wij krijgen dan dat fijne filmpje 18xquote:Op zondag 22 mei 2016 14:02 schreef heywoodu het volgende:
Daar gaat even iets niet goed bij Eurosport
Minutenlange filmpje begint nu al voor de 3e keer achter elkaar
Zijn ze daar al begonnen aan de opwarmronde?quote:
gestartquote:Op zondag 22 mei 2016 14:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn ze daar al begonnen aan de opwarmronde?
Meh, verwacht ik niet. Beide weten dat finishen belangrijker is dan plek 1. Marquez zou ik daar wel voor aan kunnen zienquote:Op zondag 22 mei 2016 14:16 schreef THEFXR het volgende:
rossi en Lor gooien elkaar eraf en marq wint?
Toch maar niet. Gelukkig maar, want ik wil wel voor een uur of 18 kunnen eten.quote:
Hahahaha.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch maar niet. Gelukkig maar, want ik wil wel voor een uur of 18 kunnen eten.
Sowieso, dat was echt een mooi gevecht geweest vooraan. Mįrquez erbij.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Neeee. Ik ben echt boos nu. Rossi ging echt goed en had zelfs betere pace dan Lorenzo.
Ik weet zeker dat 'ie uiteindelijk gewonnen had.
Terecht.quote:
Als je weinig met de sport hebt en puur voor het "heuj jaa rossi!!1omg" gaat kan ik het me voorstellen ja.quote:
alleen de last lapquote:Op zondag 22 mei 2016 14:49 schreef Fir3fly het volgende:
Zo te lezen moet ik deze race vanavond nog maar even downloaden en kijken.
Ja ging hij nou voor een wheelie?quote:
Nou.... Ik denk niet dat marquez als een lafaard heeft gereden die laatste ronde. Eerder iets te wild eigenijk.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:06 schreef Dos37 het volgende:
Lekkere laatste ronde, als Marquez gewoon niet zo'n lafaard was had hij het kunnen weten dat Lorenzo hem op snelheid weer voorbij kon. Nee meneer moest tot de laatste ronde wachten om het gevecht aan te gaan
lol hij deed het juist goedquote:Op zondag 22 mei 2016 15:10 schreef Beach het volgende:
Wat een mongool die Rossi door blijven rijden met een geplofte motor![]()
Echt een enorm geluk dat er geen olie op de baan kwam.
meteen boos zodra je wat over Rossi zegtquote:Op zondag 22 mei 2016 15:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lol hij deed het juist goed![]()
week direct van de racelijn af en stopte bij een marshall
had hij hem gewoon op de grond moeten leggen dan? was beter voor hem geweest zelfs, rode vlag alles [ afbeelding ]
is iets heel anders dan net als sykes op de racelijn blijven rijden "ja ik ruik of mijn motor olie lekt of niet"
butthurt fanboy detectedquote:Op zondag 22 mei 2016 15:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
had hij hem gewoon op de grond moeten leggen dan? was beter voor hem geweest zelfs, rode vlag alles [ afbeelding ]
is iets heel anders dan net als sykes op de racelijn blijven rijden "ja ik ruik of mijn motor olie lekt of niet"
Sorry maar dat sloeg nergens op. Voor die grote plof had hij al lang weg moeten zijn. Of er een Marshall in de buurt is, slaat nergens op. Wat maakt dat uit dan? Gewoon wegwezen daar.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:
Gooi er nog even wat olie bij ja.quote:
geen red bull rookies?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:19 schreef heywoodu het volgende:
Nou, de race is voorbij, het is schijnbaar weer tijd voor de bitchfights en het welles-nietes. Jammer, maar goed, het was een heerlijke dag
Geen idee eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |