Oke. Denk dat maar.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk dat het niet eens echt een mening is in dit geval.
Er zit er nog eentje ja.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:45 schreef Faxie het volgende:
Nouja er zijn er wel meerdere daar die kutstukjes schrijven...
Nu gaan we dood, net als in Lostquote:
even rellen, dan komt kano welquote:
Bieberfeverquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:49 schreef Fok-it het volgende:
En waarom zoveel nieuws over Bieber tegenwoordig?
Lees nu weer: Speelt met babywelpje
Nog geen paar dagen geleden zat hij in een boom
Gvd zeg
ahahahaquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:49 schreef Fok-it het volgende:
Gvd zeg
Als ik iets zie langskomen op die feed klik ik het soms wel aan jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ahahaha
jij kijkt ook serieus daar elke dag of niet
Zelfde als met Max Verstappenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:49 schreef Fok-it het volgende:
Gvd zeg
Dat is altijd toch.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zelfde als met Max Verstappen
Ineens allemaal mensen die nooit F1 volgen of hebben gevold, gaan nu doen alsof ze hardcore fan zijn
ahahahahahquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is altijd toch.
Tijdens de Tour is iedereen wielerkenner, met het ek iedereen voetbalkenner.
En na na een aanslag is iedereen terrorisme-expert
Daarom waardeer ik de Giro en de Vuelta meerquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is altijd toch.
Tijdens de Tour is iedereen wielerkenner, met het ek iedereen voetbalkenner.
En na na een aanslag is iedereen terrorisme-expert
Heb er zelf ook een handje vanquote:
F1 is echt uniek jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
Die hipsters die zich druk gaan maken om dat ze niet meer uniek zijn nu meer mensen interesse tonen in 'wat zij altijd al leuk vonden'
Ik kan er wel om lachenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daarom waardeer ik de Giro en de Vuelta meeren heb ik een hekel aan oranje en EK en WK fans
Ik vind het leuk als er meer mensen F1 volgen hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
Die hipsters die zich druk gaan maken om dat ze niet meer uniek zijn nu meer mensen interesse tonen in 'wat zij altijd al leuk vonden'
Dat zijn ook de mensen die de wave inzetten in de Arena als Oranje zich niet weet te plaatsen voor het EKquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen
Behalve volk wat de polonaise loopt langs de Alpe dhuez
Ja het is een beetje grappig en treurig tegelijkquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat zijn ook de mensen die de wave inzetten in de Arena als Oranje zich niet weet te plaatsen voor het EK
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja niet zo uniek als tranformersliefhebber zijn natuurlijk.
Komt nieuw verhaal vanquote:
nee nepquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Die Etsu wordt wel heel vaak gay genoemd he, is hij echt gay?
ja en hoequote:Op donderdag 19 mei 2016 21:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Spreid je billen en je komt er vanzelf achterquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Die serie staat er om bekend dat iedereen nog terugkeert uit de dood.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:58 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie de nieuwe Prison Break-trailer al gezien?
Over treurig gesproken![]()
Michael Scofield leeft nog!!
Euhm, Jon Snowquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die serie staat er om bekend dat iedereen nog terugkeert uit de dood.
Nee geef mij maar Game of Thrones, daar gebeurt dat niet.
Hallo doe eens normaal man, ik zeg toch ook niet dat Perkamentus doodgaatquote:
Wat, gaat hij dood?quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo doe eens normaal man, ik zeg toch ook niet dat Perkamentus doodgaat
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
De Nederlandse namen gebruikenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koningin Daenaryes, de onverbrande, koningin van de Andalen, de Rhoynar, en van de Eerste Mensen, Koningin van Mereen, Khaleesi van de Grote Gras Zee, vernietiger van ketenen, Moeder van Drakenquote:
Mother of pizzaquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Koningin Daenaryes, de onverbrande, koningin van de Andalen, de Rhoynar, en van de Eerste Mensen, Koningin van Mereen, Khaleesi van de Grote Gras Zee, vernietiger van ketenen, Moeder van Draken
Laatste aflevering was wel weer prima, toch weer haar tietjes gespotquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mother of pizza
http://9gag.com/tv/p/a9P7(...)of-pizza-not-dragons
Ik denk dat haar pizza's altijd zullen verbranden helaasquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mother of pizza
Caloreesie, the Kitchen Born.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mother of pizza
Als ze de villain is wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoop niet dat ze die vieze paardmensen gaat meenemen
jawel en heel westeros roept dan minder minder minderquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk het welquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze de villain is wel.
Hé kijk onze verlosser die een heel leger aan verkrachters meeneemt zo ons land in.
Alleen als ze met de boot komenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jawel en heel westeros roept dan minder minder minder
Dat zou het enige boeiende zijn aan haar verhaallijn, dat ze echt de badguy word die Westeros vernietigd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Ik zie haar er wel voor aan verbaasd te zijn dat ze het niet op prijs stellen in Westeros.
Viesdikquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik eet echt een supertoffe chocoladecake, kom eten.
Niet dat dat nodig is als je King/Queen bent. Die zitten er daar ook alleen voor de sier en laten the Hand alles doen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik denk het welMaar ze kan niet regeren dus ze verpest het toch steeds
"You'll never walk again, but you will FLY"quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
Sowieso hebben ze een paar dagen nodig om weer te herstellen van het kotsen van de zeeziekte.
Hopelijk komt Robin ze dan terug de zee in werpen.
Tyrion als Hand is primaquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet dat dat nodig is als je King/Queen bent. Die zitten er daar ook alleen voor de sier en laten the Hand alles doen.
Die begint gelijk te huilen als hij beetje kots zietquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
Sowieso hebben ze een paar dagen nodig om weer te herstellen van het kotsen van de zeeziekte.
Hopelijk komt Robin ze dan terug de zee in werpen.
Ik ben niet zo bekend met hondenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
Een hondje lijkt me wel wat voor Opso.
Waarom? Date?quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iemand gaat morgen een carrotcake voor me bakken
Jij bent wel een type voor slangen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met hondenalle drie eisen wel aandacht maar twijfelssss.
Ik ga gewoon een mierennestje nemen zoals jij
Of tarantula'squote:Op donderdag 19 mei 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent wel een type voor slangen.
Is enige manier om de serie nog te redden, Dany als de schurk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze de villain is wel.
Hé kijk onze verlosser die een heel leger aan verkrachters meeneemt zo ons land in.
Jij die een of andere blonde god je bed in verleid, hem vastbind en daarna wat slangen en spinnen tevoorschijn haalt en op ze legt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Guppy's zijn ook aanrader.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met hondenalle drie eisen wel aandacht maar twijfelssss.
Ik ga gewoon een mierennestje nemen zoals jij
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij die een of andere blonde god je bed in verleid, hem vastbind en daarna wat slangen en spinnen tevoorschijn haalt en op ze legt.hardop gelachen, verdomme. Zo gemeen ben ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja want ik geloof niet zo in de verhalen dat Jon en Dany samen een team vormen en het opnemen tegen de WW, ze verslaan en daarna trouwen en gelukkig voortleven.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is enige manier om de serie nog te redden, Dany als de schurk.
Ga hard juichen voor de White Walkers dan.
Hahaha weet ikquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
hardop gelachen, verdomme. Zo gemeen ben ik niet
Jon Dany en Tyrion hequote:Op donderdag 19 mei 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want ik geloof niet zo in de verhalen dat Jon en Dany samen een team vormen en het opnemen tegen de WW, ze verslaan en daarna trouwen en gelukkig voortleven.
Dat is niet de stijl van GRRM.
wel die van de serie schrijversquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want ik geloof niet zo in de verhalen dat Jon en Dany samen een team vormen en het opnemen tegen de WW, ze verslaan en daarna trouwen en gelukkig voortleven.
TOen ze uit het gebouw kwam lopen, leek ze wel een beetje op Sauron.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
is meer iets voor kwaiquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha weet ik![]()
Maar past opzich wel bij je Arabische uiterlijkFemme fatale die dat doet.
Maar ze weten het einde van GRRM al en die gaan ze ook gebruiken.quote:
Ik heb nog nooit gefapt op Sauron hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
TOen ze uit het gebouw kwam lopen, leek ze wel een beetje op Sauron.
Enige verschil is dat dat oog uit de LotR serie meer acteertalent had.
Nee man, ik wil dat Ramsey de koning wordtquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan gaan ze alledrie dood en word Littlefinger de koning.
Wat een genot zou dat zijn![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee man, ik wil dat Ramsey de koning wordt
Ser Twentygoodmen als Hand of the Kingquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee man, ik wil dat Ramsey de koning wordt
Hopelijk niet als ze Rickon probeert te reddenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
Wanneer denken jullie dat Sansa doodgaat?
Niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
Wanneer denken jullie dat Sansa doodgaat?
Ik ookquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:33 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik wil gewoon graag nog de tieten van Sansa zien
Ser Twenty of House Goodmen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ser Twentygoodmen als Hand of the King
Briljant stuk was datquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of gewoon Tormund en Brienne op de troon
Wie zou er winnen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of gewoon Tormund en Brienne op de troon
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Laat Ramsay die Sand Snakes maar martelen en afmaken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie zou er winnen?
Shirtless double dagger Ramsey of de Sand Snakes?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Gister wilde je nog n kittenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Krijg kramp in je vingers
Etsss zal ik een eendje of hondje of katje halen IK TWIJFEL
In dat gifje ziet ze er een stuk aantrekkelijker uit dan in de serie wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ondanks die hoerenketting toch een leuk gifje
Zou mooi zijn als al die aids snakes dood zouden gaan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat Ramsay die Sand Snakes maar martelen en afmaken.
"Well let me see your bad poosi"
Die verhaallijn was in de boeken iets beter (al was het nog niet geweldig, maar daar hadden de Sand Snakes tenminste nog een achtergrondrol).quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als al die aids snakes dood zouden gaan.
Wel knap dat ze zoveel slechte actrices hebben weten te vinden.
Ook knap dat ze die verhaallijn zo extreem slecht hebben gemaakt.
Petje af.
krijgen die in de boeken aparte hoofdstukken?quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die verhaallijn was in de boeken iets beter (al was het nog niet geweldig, maar daar hadden de Sand Snakes tenminste nog een achtergrondrol).
die verhaallijn is nu gewoon volslagen nutteloos. In het boek bouwt het nog ergens naartoe met doran als playerquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die verhaallijn was in de boeken iets beter (al was het nog niet geweldig, maar daar hadden de Sand Snakes tenminste nog een achtergrondrol).
In de boeken heeft vooral Arianne Martell een grote rol (dochter van Doran, en troonopvolgster van Dorne). Die probeert dan Myrcella mee te nemen naar KL om de troon op te eisen (in Dorne mogen vrouwen ook gewoon opvolgen boven de man).quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
krijgen die in de boeken aparte hoofdstukken?
Ik denk dat de schrijvers die kritiek ook wel hebben gehoord en het daarom snel hebben afgerond in de eerste aflevering dit seizoen, en dat we die verhaallijn niet meer gaan zien.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die verhaallijn is nu gewoon volslagen nutteloos. In het boek bouwt het nog ergens naartoe met doran als player
had hem al geliked voordat ik je post zagquote:
Heb ik deze foto gezienquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Sinds 26 minuten nieuwe profielfoto en al 22 likes.
Mn ego
Sofje hoe ging het bij de Ikea?quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
had hem al geliked voordat ik je post zag
Volgens mij heb ik dat nog nooit gehad op een pf.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Mn ego
Facebook zegt dat ik een nieuwe pf moet omdat ik deze al een jaar heb :squote:Op donderdag 19 mei 2016 22:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Mn ego
Blijkbaar slecht, ben niet aangenomenquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sofje hoe ging het bij de Ikea?
Aw jammer.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Blijkbaar slecht, ben niet aangenomen
Dan zijn je pf's niet leukquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat nog nooit gehad op een pf.
Welke functie heb je gesolliciteerd?quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
jammer sofquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja je moet een goed gezicht hebben voor likes he.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:09 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dan zijn je pf's niet leuk
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Veel hequote:
Dit wordt lastig te evenaren over 2 weken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Veel he
Morgen nog wel wat, ga naar Vikingschip en Ice Bar. Savonds naar Sandefjord en zaterdag terug naar NL.
Ben jij Etsu?quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Veel he
Morgen nog wel wat, ga naar Vikingschip en Ice Bar. Savonds naar Sandefjord en zaterdag terug naar NL.
Jij stuurt nooit fotos inREAL GRTDquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit wordt lastig te evenaren over 2 weken.
Ja je hebt vooral m'n kop en die van m'n vrienden gezienquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit wordt lastig te evenaren over 2 weken.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij stuurt nooit fotos inREAL GRTD
Beetje jammer
even kijken wat laatste wasquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer
ja ik voel me achtergesteldquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik voel me achtergesteld
terwijl ik dacht dat wij betere vrienden waren van inso dan etsu
jammer dit
dronken jc waarschijnlijkquote:
Groepswhatsapp zeker wowquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer
Enige ektequote:
Bedanktquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:12 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nee, SantaClausNorthPole.
Jij kwam hier nooit meer en je eet smacquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Oke, ik zal net als etsu jullie een verslag sturen elke dag op vakantie.
Maar wees voorbereid.
Ik ga etsu stijl.
(NB: fotos van de vliegtuig en eten op het airport incluis)
primaquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar wees voorbereid.
Ik ga etsu stijl.
ik ben HEEL benieuwdquote:
Dan heb je mijn verhalen niet goed gelezen als je dat laatste denktquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kwam hier nooit meer en je eet smac
Weet ikquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb je mijn verhalen niet goed gelezen als je dat laatste denkt
We willen foto's van de minibarquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar wees voorbereid.
Ik ga etsu stijl.
Oh haha nee, ik dacht al. Maar ik las het verkeerd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:16 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Heb jij Inso op de app dan
Op de een of andere manier komen die anekdotes van jou er niet helemaal uitquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik
Vond het gewoon leuk erbij te vermelden
Jij krijgt KAARTEN.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh haha nee, ik dacht al. Maar ik las het verkeerd.
Ja dat vind ik wel super tof van jequote:Op donderdag 19 mei 2016 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij krijgt KAARTEN.
Ik ga kaarten naar 2 fokkers sturen
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Oh fuck ama, ik ben kaartjes uit Oslo en Kopenhagen helemaal vergeten
lolquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
De leukste foto van Etsu was van bruine kaas.
Jullie zijn nu HEEL jaloers.
Neem Surströmming mee.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
lol
Morgen kaas halen en meenemen naar NL jatoch
Echt LEKKER
Ik zal even kijken in mn topicquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Of heb je Oslo en Kopenhagen al?
Ahquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens kijken. Anders op vliegveld.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga sof en fokkie echt doodgooien met fotos, gekmaken
in realgrtd hequote:Op donderdag 19 mei 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
jullie worden sochtends wakker jullie zijn al gek gemaakt van willekeurige fotos van ontbijt enzoquote:
En ik danquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
dat is eerder jaloersmakend dan irritantquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
20 keer foto van pad thai enzo
hahahaha (lol)
Fokkie zei laatst dat ik geen realGRTD wasquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het is iedereen behalve jr-style-93
Dan is het dus half zo leuk niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deze?quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weten jullie wat de langste oorlog is geweest voor Nederland?
:squote:Op donderdag 19 mei 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je sprak mij net nog, neppe relnicht dat je bent
Correct, maar men was er niet in geïnteresseerd hier helaas.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze?
https://nl.wikipedia.org/(...)ndertigjarige_Oorlog
Misschien de waanzinnige quiz ofzo weer het leven roepenquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Correct, maar men was er niet in geïnteresseerd hier helaas.
Absurde quizquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien de waanzinnige quiz ofzo weer het leven roepen
of hoe heette die.
Ja want hij haalde het wegquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
:s
Je zou nog foto sturen van fiets maar heb je niet gedaan
Dat werkt helaas op een honour system. Veel kunnen daar niet mee omgaan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien de waanzinnige quiz ofzo weer het leven roepen
of hoe heette die.
Zou een goeie meet zijn voor in het echt. Kan niemand valsspelenquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat werkt helaas op een honour system. Veel kunnen daar niet mee omgaan.
Pubquizje.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou een goeie meet zijn voor in het echt. Kan niemand valsspelen
ALleen dat?quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe maar quiz over series en Harry Potter enzo.
Dan kom ik wel
Lol.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kom ik wel
Was niet van plan jou uit te nodigenquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kom ik wel
Haha nee hoor, maar dat is wel waar ik het meeste van weetquote:
sowquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was niet van plan jou uit te nodigen
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was niet van plan jou uit te nodigen
OWjaquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat sof nog trauma's heeft van de vorige keer
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha nee hoor, maar dat is wel waar ik het meeste van weet
Maar als je mij gaat vragen over de politieke leiders in Vietnam van de 17e eeuw haak ik af.
Joe the plumberquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Paar verkiezingen geleden in de VS, hadden ze daar een naam voor de werkende man bedacht die ze gebruikten in hun speeches.
Was een naam en een beroep.
Weet iemand dat nog? Kan er niet meer op komen.
Heb jij haar nog nooit gemeet dan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:46 schreef Elan het volgende:
[..]
OWja![]()
Ach, je bent nu wel wat jaren wijzer tochIs ze wel gezellig?
Plumperquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Paar verkiezingen geleden in de VS, hadden ze daar een naam voor de werkende man bedacht die ze gebruikten in hun speeches.
Was een naam en een beroep.
Weet iemand dat nog? Kan er niet meer op komen.
Nee manquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij haar nog nooit gemeet dan?
Best gezellig, maar wel een minpuntje: ze eet graag bij de McDonalds.
Ja oké dan kom ik ook wel ver (behalve van muziek, daar weet ik te weinig overquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook, maar algemene poitiek moet toch wel lukken, en nieuws, films, sport, geografie, muziek
Dnek dat ik wel aardig ver kom bij die quizjes
Quiz upquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja oké dan kom ik ook wel ver (behalve van muziek, daar weet ik te weinig over)
Maar met Quiz Up ben ik altijd wel redelijk goed. En de Slimste Mens god
Nee ik ben super saaiquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:46 schreef Elan het volgende:
[..]
OWja![]()
Ach, je bent nu wel wat jaren wijzer tochIs ze wel gezellig?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb haar ontlasting nooit bekeken.
Oh daarom appt niemand mijquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:49 schreef Fylax het volgende:
WhatsApp heeft storing
Jullie ook last van?
neequote:Op donderdag 19 mei 2016 22:49 schreef Fylax het volgende:
WhatsApp heeft storing
Jullie ook last van?
neequote:Op donderdag 19 mei 2016 22:49 schreef Fylax het volgende:
WhatsApp heeft storing
Jullie ook last van?
Oh dus dat is het.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:49 schreef Fylax het volgende:
WhatsApp heeft storing
Jullie ook last van?
Neequote:Op donderdag 19 mei 2016 22:49 schreef Fylax het volgende:
WhatsApp heeft storing
Jullie ook last van?
Geen idee, app bijna nooitquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:49 schreef Fylax het volgende:
WhatsApp heeft storing
Jullie ook last van?
Willen ze nog steeds liever een trio met jou dan met elke willekeurige porn-bimbo uit Hollywood?quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu kan ik geen contact onderhouden met al mijn Tinder hossels
Ik snap deze niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Willen ze nog steeds liever een trio met jou dan met elke willekeurige porn-bimbo uit Hollywood?
Jouw smoothe openingszinquote:
Oh.quote:
Nou Inso, beloofd is beloofd he.quote:
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 19 mei 2016 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou Inso, beloofd is beloofd he.
Slecht tijdstip gekozen om ons onder te spammen
ga je hier nog even een stukje over schrijven?quote:
nee de dag is nu al bijna voorbij hequote:Op donderdag 19 mei 2016 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ga je hier nog even een stukje over schrijven?
even een recapquote:
jij weet niet of ik al aan die dag heb voldaanquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou Inso, beloofd is beloofd he.
Slecht tijdstip gekozen om ons onder te spammen
Nou, vooruit dan maarquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maarwtf gaat dat zo in die serie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
wat ben je nou voor frontpage redactie manquote:
Is echt een hele hoerige serie die vooral daarop verkoopt.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat ben je nou voor frontpage redactie man
godverdomme om 11 uur al in bed
NIEUWS SLAAPT NOOIT FYLAX
Gelukkig kijk ik het nietquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is echt een hele hoerige serie die vooral daarop verkoopt.
alsof fylax nieuws maaktquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat ben je nou voor frontpage redactie man
godverdomme om 11 uur al in bed
NIEUWS SLAAPT NOOIT FYLAX
Mwah er zijn steeds minder tieten te zien.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Inso is wereldkampioen chargerenquote:
En nu godverdomme een recap tikken van send a nude dayquote:
Ik ging bijna happenquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1e seizoen alleen maar hoeren en snoeren en incestquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:58 schreef Fok-it het volgende:
Afgelopen seizoenen zeer weinig aan naakt. Dit was toevallig weer een keer
Kreeg net een appje dus neequote:Op donderdag 19 mei 2016 22:49 schreef Fylax het volgende:
WhatsApp heeft storing
Jullie ook last van?
Je bent ook niet verder gekomen dan het 1e seizoen zeker?quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1e seizoen alleen maar hoeren en snoeren en incest
Incest 1 scene en dat was in de eerste afleveringquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1e seizoen alleen maar hoeren en snoeren en incest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |