Oke. Denk dat maar.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk dat het niet eens echt een mening is in dit geval.
Er zit er nog eentje ja.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:45 schreef Faxie het volgende:
Nouja er zijn er wel meerdere daar die kutstukjes schrijven...
Nu gaan we dood, net als in Lostquote:
even rellen, dan komt kano welquote:
Bieberfeverquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:49 schreef Fok-it het volgende:
En waarom zoveel nieuws over Bieber tegenwoordig?
Lees nu weer: Speelt met babywelpje
Nog geen paar dagen geleden zat hij in een boom
Gvd zeg
ahahahaquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:49 schreef Fok-it het volgende:
Gvd zeg
Als ik iets zie langskomen op die feed klik ik het soms wel aan jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ahahaha
jij kijkt ook serieus daar elke dag of niet
Zelfde als met Max Verstappenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:49 schreef Fok-it het volgende:
Gvd zeg
Dat is altijd toch.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zelfde als met Max Verstappen
Ineens allemaal mensen die nooit F1 volgen of hebben gevold, gaan nu doen alsof ze hardcore fan zijn
ahahahahahquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is altijd toch.
Tijdens de Tour is iedereen wielerkenner, met het ek iedereen voetbalkenner.
En na na een aanslag is iedereen terrorisme-expert
Daarom waardeer ik de Giro en de Vuelta meerquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is altijd toch.
Tijdens de Tour is iedereen wielerkenner, met het ek iedereen voetbalkenner.
En na na een aanslag is iedereen terrorisme-expert
Heb er zelf ook een handje vanquote:
F1 is echt uniek jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
Die hipsters die zich druk gaan maken om dat ze niet meer uniek zijn nu meer mensen interesse tonen in 'wat zij altijd al leuk vonden'
Ik kan er wel om lachenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daarom waardeer ik de Giro en de Vuelta meeren heb ik een hekel aan oranje en EK en WK fans
Ik vind het leuk als er meer mensen F1 volgen hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
Die hipsters die zich druk gaan maken om dat ze niet meer uniek zijn nu meer mensen interesse tonen in 'wat zij altijd al leuk vonden'
Dat zijn ook de mensen die de wave inzetten in de Arena als Oranje zich niet weet te plaatsen voor het EKquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen
Behalve volk wat de polonaise loopt langs de Alpe dhuez
Ja het is een beetje grappig en treurig tegelijkquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat zijn ook de mensen die de wave inzetten in de Arena als Oranje zich niet weet te plaatsen voor het EK
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja niet zo uniek als tranformersliefhebber zijn natuurlijk.
Komt nieuw verhaal vanquote:
nee nepquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Die Etsu wordt wel heel vaak gay genoemd he, is hij echt gay?
ja en hoequote:Op donderdag 19 mei 2016 21:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Spreid je billen en je komt er vanzelf achterquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Die serie staat er om bekend dat iedereen nog terugkeert uit de dood.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:58 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie de nieuwe Prison Break-trailer al gezien?
Over treurig gesproken![]()
Michael Scofield leeft nog!!
Euhm, Jon Snowquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die serie staat er om bekend dat iedereen nog terugkeert uit de dood.
Nee geef mij maar Game of Thrones, daar gebeurt dat niet.
Hallo doe eens normaal man, ik zeg toch ook niet dat Perkamentus doodgaatquote:
Wat, gaat hij dood?quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo doe eens normaal man, ik zeg toch ook niet dat Perkamentus doodgaat
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
De Nederlandse namen gebruikenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koningin Daenaryes, de onverbrande, koningin van de Andalen, de Rhoynar, en van de Eerste Mensen, Koningin van Mereen, Khaleesi van de Grote Gras Zee, vernietiger van ketenen, Moeder van Drakenquote:
Mother of pizzaquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Koningin Daenaryes, de onverbrande, koningin van de Andalen, de Rhoynar, en van de Eerste Mensen, Koningin van Mereen, Khaleesi van de Grote Gras Zee, vernietiger van ketenen, Moeder van Draken
Laatste aflevering was wel weer prima, toch weer haar tietjes gespotquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mother of pizza
http://9gag.com/tv/p/a9P7(...)of-pizza-not-dragons
Ik denk dat haar pizza's altijd zullen verbranden helaasquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mother of pizza
Caloreesie, the Kitchen Born.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mother of pizza
Als ze de villain is wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoop niet dat ze die vieze paardmensen gaat meenemen
jawel en heel westeros roept dan minder minder minderquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk het welquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze de villain is wel.
Hé kijk onze verlosser die een heel leger aan verkrachters meeneemt zo ons land in.
Alleen als ze met de boot komenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jawel en heel westeros roept dan minder minder minder
Dat zou het enige boeiende zijn aan haar verhaallijn, dat ze echt de badguy word die Westeros vernietigd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Ik zie haar er wel voor aan verbaasd te zijn dat ze het niet op prijs stellen in Westeros.
Viesdikquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik eet echt een supertoffe chocoladecake, kom eten.
Niet dat dat nodig is als je King/Queen bent. Die zitten er daar ook alleen voor de sier en laten the Hand alles doen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik denk het welMaar ze kan niet regeren dus ze verpest het toch steeds
"You'll never walk again, but you will FLY"quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
Sowieso hebben ze een paar dagen nodig om weer te herstellen van het kotsen van de zeeziekte.
Hopelijk komt Robin ze dan terug de zee in werpen.
Tyrion als Hand is primaquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet dat dat nodig is als je King/Queen bent. Die zitten er daar ook alleen voor de sier en laten the Hand alles doen.
Die begint gelijk te huilen als hij beetje kots zietquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
Sowieso hebben ze een paar dagen nodig om weer te herstellen van het kotsen van de zeeziekte.
Hopelijk komt Robin ze dan terug de zee in werpen.
Ik ben niet zo bekend met hondenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
Een hondje lijkt me wel wat voor Opso.
Waarom? Date?quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iemand gaat morgen een carrotcake voor me bakken
Jij bent wel een type voor slangen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met hondenalle drie eisen wel aandacht maar twijfelssss.
Ik ga gewoon een mierennestje nemen zoals jij
Of tarantula'squote:Op donderdag 19 mei 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent wel een type voor slangen.
Is enige manier om de serie nog te redden, Dany als de schurk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze de villain is wel.
Hé kijk onze verlosser die een heel leger aan verkrachters meeneemt zo ons land in.
Jij die een of andere blonde god je bed in verleid, hem vastbind en daarna wat slangen en spinnen tevoorschijn haalt en op ze legt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Guppy's zijn ook aanrader.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met hondenalle drie eisen wel aandacht maar twijfelssss.
Ik ga gewoon een mierennestje nemen zoals jij
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij die een of andere blonde god je bed in verleid, hem vastbind en daarna wat slangen en spinnen tevoorschijn haalt en op ze legt.hardop gelachen, verdomme. Zo gemeen ben ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja want ik geloof niet zo in de verhalen dat Jon en Dany samen een team vormen en het opnemen tegen de WW, ze verslaan en daarna trouwen en gelukkig voortleven.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is enige manier om de serie nog te redden, Dany als de schurk.
Ga hard juichen voor de White Walkers dan.
Hahaha weet ikquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
hardop gelachen, verdomme. Zo gemeen ben ik niet
Jon Dany en Tyrion hequote:Op donderdag 19 mei 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want ik geloof niet zo in de verhalen dat Jon en Dany samen een team vormen en het opnemen tegen de WW, ze verslaan en daarna trouwen en gelukkig voortleven.
Dat is niet de stijl van GRRM.
wel die van de serie schrijversquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want ik geloof niet zo in de verhalen dat Jon en Dany samen een team vormen en het opnemen tegen de WW, ze verslaan en daarna trouwen en gelukkig voortleven.
TOen ze uit het gebouw kwam lopen, leek ze wel een beetje op Sauron.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |