40 is het absolute minimum voor regressiesquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zo weinig onafhankelijke variabelen?
maar hoeveel iv's heb je dan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
40 is het absolute minimum voor regressies
1 IV, 1 Moderating, en 1 DVquote:
Mensen die fokken op vakantie schijnen een kleine piemel te hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Wat een rare OP vol met narcistische trekjes.
waar slaat dit opquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Wat een rare OP vol met narcistische trekjes.
Toen was het nog een KLB-proleetquote:
jij kent mij dus totaal nietquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij neemt echt alles wat je leest serieus he?
Jij kent mij ook niet en trekt ook conclusiesquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:39 schreef supersof het volgende:
[..]
jij kent mij dus totaal niet
grappig dat je dan wel zulke conclusies durft te trekken
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij kent mij ook niet en trekt ook conclusies
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
zou je dan alle posts van elan verwijderen?
quote:
Toen ik net geregistreerd was heb ik jou nog eens gevraagd of je nou wel of niet met kanker mocht schelden.quote:
waar doe ik datquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij kent mij ook niet en trekt ook conclusies
wat liefquote:
Jij trekt n conclusie dat faxie jou niet kent terwijl je niet eens weet of faxie jou daadwerkelijk kent of nietquote:
vind ik ook al is het rood het er niet mee eens geloof ikquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen ik net geregistreerd was heb ik jou nog eens gevraagd of je nou wel of niet met kanker mocht schelden.
Lag volgens jou aan de context
Maar hij kent mij niet anders had hij mijn post wel anders gelezenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:41 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jij trekt n conclusie dat faxie jou niet kent terwijl je niet eens weet of faxie jou daadwerkelijk kent of niet
Dit wordt te ingewikkeldquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar hij kent mij niet anders had hij mijn post wel anders gelezen
Weet ik.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind ik ook al is het rood het er niet mee eens geloof ik
Wat een kankerzooi is mijn kamer ofzo.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:42 schreef AldoTheApache het volgende:
hoe kun je met kanker schelden binnen de juiste context?
Ik ben de kloon die ze nooit verwacht hadquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:41 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jij trekt n conclusie dat faxie jou niet kent terwijl je niet eens weet of faxie jou daadwerkelijk kent of niet
Nu wordt sof bang, let maar opquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben de kloon die ze nooit verwacht had
Wat feitelijk onjuist is of je moet je op dat moment op de oncologie-afdeling bevinden van een ziekenhuisquote:
als Feyenoord op de laatste wedstrijddag gelijk speelt tegen de graafschap en daardoor geen kampioen wordt zou elan van mij best KANKER mogen typen. Hagenezen mogen dit sws want cultuurquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:42 schreef AldoTheApache het volgende:
Faxie, hoe doe jij die heel kleine decals erop plakken?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben de kloon die ze nooit verwacht had
Wat slechtquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat feitelijk onjuist is of je moet je op dat moment op de oncologie-afdeling bevinden van een ziekenhuis
ik ook nietquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik vind grappen of vloeken met kanker nooit leuk eigenlijk
ik ook nietquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Daarom is kanki in werking getredenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Is maar een krachttermquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Dat kan prima hoor. Als iets kut en klote is, en je zegt dan 'kanker-blabla' dan erken je zelfs de ernst van de ziekte.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:42 schreef AldoTheApache het volgende:
succes schatquote:
*doet je huilen van schrik*quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:47 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Mensen die huilen om dat woord
Gaan we ook huilen als we met Spaanse griep spotten?
Dat lucht toch niet op, dan zeg ik liever niets.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:47 schreef AldoTheApache het volgende:
ik zeg altijd sjips en potverdorrie enzo
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:47 schreef AldoTheApache het volgende:
ik zeg altijd sjips en potverdorrie enzo
Pincetquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Faxie, hoe doe jij die heel kleine decals erop plakken?
Wat heb ik nou om boos over te zijn?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat lucht toch niet op, dan zeg ik liever niets.
Waarom zou ik daar de kriebels van krijgen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]Krijg je daar zelf niet de kriebels van?
Sjips?
Als ik echt kwaad ben dan is sjips echt niet genoeg hoor
Maar waarom zeg je dan dat soort dingen, dan slaat het toch nergens op.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat heb ik nou om boos over te zijn?Ik ben liever vrolijk
Ik ook, maar da's eigenlijk alleen omdat mensen anders huilie huilie gaan doen en ik daar geen zin in heb.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik scheld alleen met aids.
Met kanker alleen op de fiets als niemand het hoort, of binnen als ik alleen ben.
Omdat het zo ongeloofwaardig braaf overkomtquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat heb ik nou om boos over te zijn?Ik ben liever vrolijk
[..]
Waarom zou ik daar de kriebels van krijgen?
Weet ik veel, als ik iets laat vallen ofzo?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar waarom zeg je dan dat soort dingen, dan slaat het toch nergens op.
vaak alleen op de fiets en tijdens volleybalquote:
Ik zeg ook altijd nog papa en mama als ik het over mijn ouders hebquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het zo ongeloofwaardig braaf overkomt
Oh jeetje potjandrie, wat een vervelende stap zet ik hier toch door tegen die ellendige deur aan te lopen, sjips!!
Nee dat zeker niet. Maar wel prima secundaire arbeidsvoorwaarden koekoek.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen 9-5 mentaliteit
jeetje komt van Jezus dus mag ook niet hèquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het zo ongeloofwaardig braaf overkomt
Oh jeetje potjandrie, wat een vervelende stap zet ik hier toch door tegen die ellendige deur aan te lopen, sjips!!
Pest, tyfus, allemaal prima. Lekker respectvol tegenover al de miljoenen slachtoffers tochquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:47 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Mensen die huilen om dat woord
Gaan we ook huilen als we met Spaanse griep spotten?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pest, tyfus, allemaal prima. Lekker respectvol tegenover al de miljoenen slachtoffers toch![]()
Onee wacht, dat was vroeger, dus dan mag het
Je lijkt m`n neef wel die doet dat ook, die is eind 20 en die neemt ook nog graag ranja als hij op visitie bij iemand isquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd nog papa en mama als ik het over mijn ouders heb![]()
# brave jongen represent
Inso JanCees en ik betreuren ditquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
vaak alleen op de fiets en tijdens volleybal
Gek genoeg snappen mensen het verschil tussen spotten en schelden niet. Spotten met kanker zie je bijna nooitquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:47 schreef Fok-it het volgende:
Het ligt gewoon, hoe discutabel ook, lekker op je tong als scheldwoord
Spotten is heel wat anders natuurlijk
Nee daarom.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gek genoeg snappen mensen het verschil tussen spotten en schelden niet. Spotten met kanker zie je bijna nooit
Ik dronk na het sporten eerst altijd een chocomel, en dan pas bierquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je lijkt m`n neef wel die doet dat ook, die is eind 20 en die neemt ook nog graag ranja als hij op visitie bij iemand is
Ik heb al TR gemaaktquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
Laten we hopen dat kanovinnie het topic vandaag niet leest
Dat vraag ik me ook altijd af jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee daarom.
Dus waar maakt iedereen zich druk om?
ik betreur jullie keuze om kanker als scheldwoord te gebruikenquote:
als ik van m'n fiets val, kanker zeg en iemand die voorbij loopt een tante met kanker heeft en zich daarom gekwetst voelt stelt zich gewoon aanquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gek genoeg snappen mensen het verschil tussen spotten en schelden niet. Spotten met kanker zie je bijna nooit
Echt als je in een woordenwisseling krijg kanker naar iemand roept dan heb ik wel zoiets ja oke. druk je eens anders uitquote:
eens, zelfde als in topics.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ik van m'n fiets val, kanker zeg en iemand die voorbij loopt een tante met kanker heeft en zich daarom gekwetst voelt stelt zich gewoon aan
Volgens mij verwar je mij met Fok-itquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het zal eens niet de kankerflikker zijn die ons erbij lapt
Bij jou snap ik het wel ja. Misschien dati k er ook anders over zou denken als een naaste het heefrt gehadquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:54 schreef supersof het volgende:
Ik krijg gewoon echt een heel naar gevoel als ik het woord kanker lees. Dan zie ik mijn moeder in het ziekenhuis liggen of het moment dat ze geen haar meer had.
Wil het dus zo min mogelijk horen
Jij bent ook gelovig toch?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ik betreur jullie keuze om kanker als scheldwoord te gebruiken
dat kan ik me totaal niet voorstellenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:54 schreef supersof het volgende:
Ik krijg gewoon echt een heel naar gevoel als ik het woord kanker lees. Dan zie ik mijn moeder in het ziekenhuis liggen of het moment dat ze geen haar meer had.
Zzo lelijk ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je mij met Fok-it
En zo zijn er jammer genoeg erg veel mensen...quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ik van m'n fiets val, kanker zeg en iemand die voorbij loopt een tante met kanker heeft en zich daarom gekwetst voelt stelt zich gewoon aan
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het zal eens niet de kankerflikker zijn die ons erbij lapt
mijn moeder heeft het ook gehad en ik leg nog steeds geen enkel verband tussen de ziekte en de krachttermquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij jou snap ik het wel ja. Misschien dati k er ook anders over zou denken als een naaste het heefrt gehad
Mwa, als je diegene echt niet zo mag....quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt als je in een woordenwisseling krijg kanker naar iemand roept dan heb ik wel zoiets ja oke. druk je eens anders uit
Maar als bijvoeglijk naamwoord, prima
Nee ben niet gelovigquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent ook gelovig toch?
Bij mij thuis mag je dat echt nooit zeggen gvd.
Ik vind het voor mezelf ook moeilijk in te denken, maar ik snap anderen wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mijn moeder heeft het ook gehad en ik leg nog steeds geen enkel verband tussen de ziekte en de krachtterm
Hoezo? Dit is wel een prima onderwerpquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nouja, eh, ander onderwerp dan maar?
M'n opa is verdroken in een gierput, dus ik kan er niet tegen als mensen 'shit' roepenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:54 schreef supersof het volgende:
En ik koop mortaxx vrij en laat jou daar achterquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:56 schreef Elan het volgende:
Als Mortaxx en ik ooit uitgaan komen we 100% op politiebureau terecht
Goede opvoedingquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ben niet gelovig
thuis mag ik het ook niet zeggen, geen idee waarom.
Mijn ouders zijn wel gelovig opgevoed maar hebben zich ervan losgemaakt
als ik shit zeg denk ik ook niet aan een drol tochquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het voor mezelf ook moeilijk in te denken, maar ik snap anderen wel.
Maar je kan daar niet altijd rekening mee houden.
Ik ben gevoelloos dus niks kan mij rakenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is wel een prima onderwerp![]()
Hoe ondervind je het om in een spiegel te kijken Etsu? Wat raakt je dan het meest?
hoe bedoel je dit?quote:
Ik huur jou gewoon als advocaat in. Pro Deo, lekker voor je.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En ik koop mortaxx vrij en laat jou daar achter
lwelk delictquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:56 schreef Elan het volgende:
Als Mortaxx en ik ooit uitgaan komen we 100% op politiebureau terecht
M'n moeder heeft het gehad, m'n tante heeft het momenteel, en een andere tante is eraan overleden, samen met haar man een aantal jaar later.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij jou snap ik het wel ja. Misschien dati k er ook anders over zou denken als een naaste het heefrt gehad
Fijn voor je, maar ken je het woord 'aanvaarding'?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik huur jou gewoon als advocaat in. Pro Deo, lekker voor je.
meisjes die christelijk zijn opgevoed hebben over algemeen iets betere moraal imoquote:
de harde penis van zijn spiegelbeeldquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is wel een prima onderwerp![]()
Hoe ondervind je het om in een spiegel te kijken Etsu? Wat raakt je dan het meest?
Is ook. Heeft zich in de volksmond wel losgemaakt van de oorsprong.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
Op de een of andere manier staat het scheldwoord in mijn hoofd best los van de ziekte.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de harde penis van zijn spiegelbeeld
Zeg je nu dat mijn ouders me niet goed hebben opgevoed?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:59 schreef Elan het volgende:
[..]
meisjes die christelijk zijn opgevoed hebben over algemeen iets betere moraal imo
Ik koop jou gewoon. Je bent toch verslaafd aan geld.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Fijn voor je, maar ken je het woord 'aanvaarding'?
Ik vind het wel een beetje een gebrek aan empathisch vermogen dat je Sof niet gewoon begrijpt eigenlijk en er zo opdoorgaatquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n moeder heeft het gehad, m'n tante heeft het momenteel, en een andere tante is eraan overleden, samen met haar man een aantal jaar later.
Tja.... 't is dat of 'noem maar een stel ziektes waar niemand meer aan sterft tegenwoordig'
Die dingen gebeuren nou eenmaal.
Juist wel gekkiequote:Op donderdag 19 mei 2016 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Zeg je nu dat mijn ouders me niet goed hebben opgevoed?
Nee hoor, ik ben verslaafd aan geld uitgeven. Da's wat anders.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik koop jou gewoon. Je bent toch verslaafd aan geld.
Maar ik ben dus niet gelovig opgevoed he..quote:
Kutten zijn dan ook smerig jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mag niet zeggen dat ik iets kut vind bij mijn ouders thuis.
Want dat is onfatsoenlijk. :$
Alsof dat niet samengaat.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben verslaafd aan geld uitgeven. Da's wat anders.
Hoor toch weleens verhalen dat die op een gegeven moment van God los gaan hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:59 schreef Elan het volgende:
[..]
meisjes die christelijk zijn opgevoed hebben over algemeen iets betere moraal imo
misschien moet jij de sugardaddy van sof wordenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben verslaafd aan geld uitgeven. Da's wat anders.
Een eendquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:01 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat is Dagobert Duck dan?
een stripfiguurquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:01 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat is Dagobert Duck dan?
Maar zit er ergens wel in.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar ik ben dus niet gelovig opgevoed he..
doet ze dat? :squote:Op donderdag 19 mei 2016 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien moet jij de sugardaddy van sof worden
Hoeft ze ook geen sex met een oude man te hebben
Jammer Skedquote:
Zijn incidenten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoor toch weleens verhalen dat die op een gegeven moment van God los gaan hoor
Hm ja kan wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar zit er ergens wel in.
Anders zou je wel gvd mogen zeggen lijkt me.
Ja ik stop al wel weer voordat het escaleert.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje een gebrek aan empathisch vermogen dat je Sof niet gewoon begrijpt eigenlijk en er zo opdoorgaat
als ze dat doet, draai ik aan d'r oorquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ze op het aanbod van elan ingaat
Misschien moet je een vitamine-pil nemenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik stop al wel weer voordat het escaleert.
Was de oorsprong daarvan niet dat je niet God vermoemt, maar hij jou?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar zit er ergens wel in.
Anders zou je wel gvd mogen zeggen lijkt me.
jeetje fokkiequote:Op donderdag 19 mei 2016 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je een vitamine-pil nemen
Zou goed voor sof zorgen hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
als ze dat doet, draai ik aan d'r oor
dat durf k nietquote:
Wel met een smaakje danquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je een vitamine-pil nemen
Ik volg jou niet meer elan man man manquote:
Op de snelweg tijdens de filequote:Op donderdag 19 mei 2016 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat durf k niet
Wat is de beste plek waar jullie wel eens hebben wild geplast? Ik tegen een kerk
Ze ziet zichzelf als de dochter van God? whutquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn nicht zei altijd dat ze er verdrietig van werd als iemand godverdomme zei. Omdat ze dan haar vader beledigden. Ik vond dat erg intrigerend maar onbegrijpelijk.
Mag het wel hopen jaquote:
Nee God Verdo(e)m mij.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was de oorsprong daarvan niet dat je niet God vermoemt, maar hij jou?
Dat is toch niet gek, God is toch de vader uit de drie-eenheid?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze ziet zichzelf als de dochter van God? whut
ik ook eens vanaf een berghelling in iemands achtertuinquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Op de snelweg tijdens de file
En toenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ook eens vanaf een berghelling in iemands achtertuin
Jawel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:04 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jij kan amper voor jezelf zorgen man
Oh dacht dat ze op haar biologische vader doelde.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is toch niet gek, God is toch de vader uit de drie-eenheid?
Als ongelovige zou dat geen betekenis moeten hebben ironisch genoegquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee God Verdo(e)m mij.
Dat zeg je niet, tenzij je ongelovig bent
Maar een onverzorgd lichaam met een stinkadem.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel.
Heb vaste baan 2 huizen en 2 auto's en een hond.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niets was met oud en nieuw iedereen deed het
De echte echte Christenen zien God als belangrijkere vader dan hun biologische.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dacht dat ze op haar biologische vader doelde.
ALS we wat zouden hebben zou ik goed voor je zorgen. Niet dat dat aan de orde is verder.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik volg jou niet meer elan man man man
Denk Inso ook welquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De echte echte Christenen zien God als belangrijkere vader dan hun biologische.
Ben benieuwd of Mortaxx hem maakt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:07 schreef Elan het volgende:
[..]
ALS we wat zouden hebben zou ik goed voor je zorgen. Niet dat dat aan de orde is verder.
Zo beter?
Tot je ze uit huis schopt en zegt dat God hun dan onderdak en eten mag gevenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De echte echte Christenen zien God als belangrijkere vader dan hun biologische.
Ja en jij hebt aids.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Maar een onverzorgd lichaam met een stinkadem.
Ja hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:07 schreef Elan het volgende:
[..]
ALS we wat zouden hebben zou ik goed voor je zorgen. Niet dat dat aan de orde is verder.
Zo beter?
Voor elke andere vrouw ook trouwens.quote:
Nee bedoel dat het onnodige hoofdlettergebruik je doet denken aan een vervelende ziekte.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik Bemoei me niet met relatie struggles
Dat de man voor de vrouw zorgt?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor elke andere vrouw ook trouwens.
Vind dat gewoon basis van relatie. Jij niet?
FLAUW DITquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee bedoel dat het onnodige hoofdlettergebruik je doet denken aan een vervelende ziekte.
nee hoor elan mag wel met mijn ziekte spottenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee bedoel dat het onnodige hoofdlettergebruik je doet denken aan een vervelende ziekte.
Weet niet, ligt eraan of ik huismoeder word tochquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet perse hoor.
Is dat wat je graag zou willen dan?
Dus als de seks slecht zou zijn dan zou je dat niet erg vinden?quote:
Nee, zo boeiend vind ik het nu ook weer niet. Als het slecht zou zijn zou ik gewoon geen seks meer hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Dus als de seks slecht zou zijn dan zou je dat niet erg vinden?
Oh zou dat niet kunnen handelenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, zo boeiend vind ik het nu ook weer niet. Als het slecht zou zijn zou ik gewoon geen seks meer hebben.
Dat is gewoon een keuze hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet niet, ligt eraan of ik huismoeder word toch
dan gewoon buiten deur halenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Dus als de seks slecht zou zijn dan zou je dat niet erg vinden?
Ja oke het is wel een keuze, maar die maak je wel samen. Dus kan het niet beslissen nu. Maar ik zou het niet erg vinden om een aantal jaar voor de kinderen te zorgen en de man voor het inkomen te laten werken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is gewoon een keuze hoor.
Al speelt wel mee of je partner rijke tata is.
Al ken ik ook best vrouwen die feitelijk niet hoeven werken maar geen zin om de hele dag te moederen.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik maar genoeg aandacht en kusjes krijg blijf ik best makkelijk tevreden.
Wel eerst toestemming vragenquote:
Zou jij dat wel kunnen handelen dan? Dat je vriendje buiten de deur snoept als de seks slecht is?quote:
Mja meeste sectoren kan je niet zomaar 3 jaar stoppen met werken en dan herintreden tochquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke het is wel een keuze, maar die maak je wel samen. Dus kan het niet beslissen nu. Maar ik zou het niet erg vinden om een aantal jaar voor de kinderen te zorgen en de man voor het inkomen te laten werken.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vergis je niet hoor, daarvan heb ik dan weer best heel veel nodig. :$
haha neequote:Op donderdag 19 mei 2016 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou jij dat wel kunnen handelen dan? Dat je vriendje buiten de deur snoept als de seks slecht is?
Dat lijkt me zo walgelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou jij dat wel kunnen handelen dan? Dat je vriendje buiten de deur snoept als de seks slecht is?
3 jaar is wel erg weinig om drie kinderen op te voedenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Mja meeste sectoren kan je niet zomaar 3 jaar stoppen met werken en dan herintreden toch
Nee man kan ik nietquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo walgelijk.
Of ja hij mag het best, als hij het maar meldt zodat ik weet dat ik nooit meer zijn piemel moet aanraken.
lol hoezoquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nope, maar heeft wel wat als de chick vreemd gaat
1x, maar toen was ik nogwel echt eenonverantwoordelijke kutpuberquote:
Als ik zo'n man zou zijn zou ik zeggen stop er maar een komkommer in, ik doe hier niet aan mee.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja in exteem gevallen zou ik het wel een logisch alternatief vinden
ALs je als man een micropenis hebt vind ik wel dat je er niet al te negatief in moet staan als je vrouw dat wilt
Laat staan 18 jaar.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:20 schreef supersof het volgende:
[..]
3 jaar is wel erg weinig om drie kinderen op te voeden
Mwah,vind dat niet meer dan logisch eigenijk. Het is al heel wat als je als vrouw dan bijzo`n man blijftquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik zo'n man zou zijn zou ik zeggen stop er maar een komkommer in, ik doe hier niet aan mee.
Vanaf bepaalde leeftijd kan je als vrouw wel weer gaan werken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat staan 18 jaar.
Vind vrouw die werkt wel belangrijk, anders krijg je zo'n schaap thuis. Hoogtepunt van de dag was kleurplaat van Vlinder
Dus je moet er dan maar genoegen nemen, ook al vind je het een walgelijk idee?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah,vind dat niet meer dan logisch eigenijk. Het is al heel wat als je als vrouw dan bijzo`n man blijft
Tenzij je een vrouw als loka ontmoet die het niks uit maaktquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah,vind dat niet meer dan logisch eigenijk. Het is al heel wat als je als vrouw dan bijzo`n man blijft
Nee als je er zo principieel op tegen bent als jij dan niet neequote:Op donderdag 19 mei 2016 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus je moet er dan maar genoegen nemen, ook al vind je het een walgelijk idee?
dit is zo VIESquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:25 schreef Fok-it het volgende:
Maar Don`t ask don`t tell wat Mortaxx zegt kan ik me wel invinden.
Zeker als je een jarenlange relatie al hebt en je weet 100 procent zeker dat ze er nietachter kan komen
Zelfde geldt andersom dan natuurlijkook
Hoezo vies?quote:
Liegen tegen een persoon waarvan je houdt.quote:
Dat 2e deel valt wel mee schijnbaarquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Liegen tegen een persoon waarvan je houdt.
Mwah, discutabel. Maar verwerpelijkquote:
je liegt niet als je het er niet over hebtquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Liegen tegen een persoon waarvan je houdt.
Haha jeetje, wat een ongefundeerde aanname.quote:
Poor guyquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet je eerst een relatie hebben....
Moet je dan maar elke dag gaan vragen of je partner vreemd is gegaan omdat je er anders niet achter komt. pffffquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je liegt niet als je het er niet over hebt
Dit.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:30 schreef supersof het volgende:
gadverdamme
kan echt niet tegen liegen of dat stiekeme gedoe
Ik hou van je, maar stiekem neuk ik een ander omdat je er lekker toch niet achter komtquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha jeetje, wat een ongefundeerde aanname.
nee just niet vragen!quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet je dan maar elke dag gaan vragen of je partner vreemd is gegaan omdat je er anders niet achter komt. pffff
Als jij er zo oppervlakkig naar wil kijkenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hou van je, maar stiekem neuk ik een ander omdat je er lekker toch niet achter komt
Je zou het kut vinden, maar daarom vertel ik het ook niet, want ik hou toch van jequote:Op donderdag 19 mei 2016 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hou van je, maar stiekem neuk ik een ander omdat je er lekker toch niet achter komt
hoe kijk jij er naar danquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij er zo oppervlakkig naar wil kijken
Je zegt het net zelf manquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eh nee bedankt, ik ben van de vrije vogeltjes leven.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt de eerste reactieJe hebt een relatie met mij gewonnen
jajaquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eh nee bedankt, ik ben van de vrije vogeltjes leven.
Ik snap niet wat daar oppervlakkig aan is.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewonnen prijzen worden niet teruggenomenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eh nee bedankt, ik ben van de vrije vogeltjes leven.
Jij zou echt geen fp mogen schrijven man man manquote:
Waaromquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij zou echt geen fp mogen schrijven man man man
Da heb ik toch net al gezegd. Ik zou het het evengoed niet waard vinden als m`n vriendin dat zouzeggen tegen me. Je houdt je relatie er mee in stand en als je erop vertrouwd dat diegene een fout heeft gemaakt en geen notoire vreemdganger is.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:34 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe kijk jij er naar dan
is toch belachelijk dat je iemand zo voor de gek houdt.
man man manquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij zou echt geen fp mogen schrijven man man man
geen probs meequote:Op donderdag 19 mei 2016 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha fylie zit wel vast aan een relatie
Ga alsjeblieft terug naar je puberradio. Artikeltjes schrijven is iets te hoog gegrepen voor jequote:
Sinds wanneer heb jij iets te zeggen over mij? Ohja, nooit gehad.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft terug naar je puberradio. Artikeltjes schrijven is iets te hoog gegrepen voor je
Sylvana Simons sluit zich aan bij DENKquote:
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Sylvana Simons sluit zich aan bij DENK
kan toch niet als fok zichzelf wil neerzetten als nieuwssite
Het staat er bovenquote:
Ja, Danny en jij zouden een mooi duo kunnen vormen inderdaadquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit niet gelezen?
http://frontpage.fok.nl/s(...)tingen-over-fok.html
Niet bepaaldquote:
wauw rot gewoon op manquote:
moet jij wetenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet bepaald
Ik haat Sylvana Simons evengoed, maar je artikel was gewoon lachwekkend
Ook bij jou zit het blijkbaar diep.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
wauw rot gewoon op man
dacht dat jij aardig was
gedraag je maar ergens anders als een snol
Ja jouw gedrag hier is domquote:
Wat slecht weerquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Sylvana Simons sluit zich aan bij DENK
kan toch niet als fok zichzelf wil neerzetten als nieuwssite
Blijkbaar is het een platform waar pubertjes hun mening op mogen gooien onder de titel nieuws.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:43 schreef Elan het volgende:
Moet je geen journalistieke achtergrond hebben om stukjes te schrijven?
Niks mis mee toch.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:43 schreef Fok-it het volgende:
Anyway, nog even terugkomend op wat ik zei
Ik heb helemaal geen leugenachtig karakter of een laag moraal.
Even voor de duidelijkheid.
Ik denk er gewoon anders over
Idd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Blijkbaar is het een platform waar pubertjes hun mening op mogen gooien onder de titel nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |