Hm ja kan wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar zit er ergens wel in.
Anders zou je wel gvd mogen zeggen lijkt me.
Ja ik stop al wel weer voordat het escaleert.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje een gebrek aan empathisch vermogen dat je Sof niet gewoon begrijpt eigenlijk en er zo opdoorgaat
als ze dat doet, draai ik aan d'r oorquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ze op het aanbod van elan ingaat
Misschien moet je een vitamine-pil nemenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik stop al wel weer voordat het escaleert.
Was de oorsprong daarvan niet dat je niet God vermoemt, maar hij jou?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar zit er ergens wel in.
Anders zou je wel gvd mogen zeggen lijkt me.
jeetje fokkiequote:Op donderdag 19 mei 2016 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je een vitamine-pil nemen
Zou goed voor sof zorgen hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
als ze dat doet, draai ik aan d'r oor
dat durf k nietquote:
Wel met een smaakje danquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je een vitamine-pil nemen
Ik volg jou niet meer elan man man manquote:
Op de snelweg tijdens de filequote:Op donderdag 19 mei 2016 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat durf k niet
Wat is de beste plek waar jullie wel eens hebben wild geplast? Ik tegen een kerk
Ze ziet zichzelf als de dochter van God? whutquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn nicht zei altijd dat ze er verdrietig van werd als iemand godverdomme zei. Omdat ze dan haar vader beledigden. Ik vond dat erg intrigerend maar onbegrijpelijk.
Mag het wel hopen jaquote:
Nee God Verdo(e)m mij.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was de oorsprong daarvan niet dat je niet God vermoemt, maar hij jou?
Dat is toch niet gek, God is toch de vader uit de drie-eenheid?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze ziet zichzelf als de dochter van God? whut
ik ook eens vanaf een berghelling in iemands achtertuinquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Op de snelweg tijdens de file
En toenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ook eens vanaf een berghelling in iemands achtertuin
Jawel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:04 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jij kan amper voor jezelf zorgen man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |