40 is het absolute minimum voor regressiesquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zo weinig onafhankelijke variabelen?
maar hoeveel iv's heb je dan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
40 is het absolute minimum voor regressies
1 IV, 1 Moderating, en 1 DVquote:
Mensen die fokken op vakantie schijnen een kleine piemel te hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Wat een rare OP vol met narcistische trekjes.
waar slaat dit opquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Wat een rare OP vol met narcistische trekjes.
Toen was het nog een KLB-proleetquote:
jij kent mij dus totaal nietquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij neemt echt alles wat je leest serieus he?
Jij kent mij ook niet en trekt ook conclusiesquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:39 schreef supersof het volgende:
[..]
jij kent mij dus totaal niet
grappig dat je dan wel zulke conclusies durft te trekken
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij kent mij ook niet en trekt ook conclusies
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
zou je dan alle posts van elan verwijderen?
quote:
Toen ik net geregistreerd was heb ik jou nog eens gevraagd of je nou wel of niet met kanker mocht schelden.quote:
waar doe ik datquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij kent mij ook niet en trekt ook conclusies
wat liefquote:
Jij trekt n conclusie dat faxie jou niet kent terwijl je niet eens weet of faxie jou daadwerkelijk kent of nietquote:
vind ik ook al is het rood het er niet mee eens geloof ikquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen ik net geregistreerd was heb ik jou nog eens gevraagd of je nou wel of niet met kanker mocht schelden.
Lag volgens jou aan de context
Maar hij kent mij niet anders had hij mijn post wel anders gelezenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:41 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jij trekt n conclusie dat faxie jou niet kent terwijl je niet eens weet of faxie jou daadwerkelijk kent of niet
Dit wordt te ingewikkeldquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar hij kent mij niet anders had hij mijn post wel anders gelezen
Weet ik.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind ik ook al is het rood het er niet mee eens geloof ik
Wat een kankerzooi is mijn kamer ofzo.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:42 schreef AldoTheApache het volgende:
hoe kun je met kanker schelden binnen de juiste context?
Ik ben de kloon die ze nooit verwacht hadquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:41 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jij trekt n conclusie dat faxie jou niet kent terwijl je niet eens weet of faxie jou daadwerkelijk kent of niet
Nu wordt sof bang, let maar opquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben de kloon die ze nooit verwacht had
Wat feitelijk onjuist is of je moet je op dat moment op de oncologie-afdeling bevinden van een ziekenhuisquote:
als Feyenoord op de laatste wedstrijddag gelijk speelt tegen de graafschap en daardoor geen kampioen wordt zou elan van mij best KANKER mogen typen. Hagenezen mogen dit sws want cultuurquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:42 schreef AldoTheApache het volgende:
Faxie, hoe doe jij die heel kleine decals erop plakken?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben de kloon die ze nooit verwacht had
Wat slechtquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat feitelijk onjuist is of je moet je op dat moment op de oncologie-afdeling bevinden van een ziekenhuis
ik ook nietquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik vind grappen of vloeken met kanker nooit leuk eigenlijk
ik ook nietquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Daarom is kanki in werking getredenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Is maar een krachttermquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Dat kan prima hoor. Als iets kut en klote is, en je zegt dan 'kanker-blabla' dan erken je zelfs de ernst van de ziekte.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:42 schreef AldoTheApache het volgende:
succes schatquote:
*doet je huilen van schrik*quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:47 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Mensen die huilen om dat woord
Gaan we ook huilen als we met Spaanse griep spotten?
Dat lucht toch niet op, dan zeg ik liever niets.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:47 schreef AldoTheApache het volgende:
ik zeg altijd sjips en potverdorrie enzo
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:47 schreef AldoTheApache het volgende:
ik zeg altijd sjips en potverdorrie enzo
Pincetquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Faxie, hoe doe jij die heel kleine decals erop plakken?
Wat heb ik nou om boos over te zijn?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat lucht toch niet op, dan zeg ik liever niets.
Waarom zou ik daar de kriebels van krijgen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]Krijg je daar zelf niet de kriebels van?
Sjips?
Als ik echt kwaad ben dan is sjips echt niet genoeg hoor
Maar waarom zeg je dan dat soort dingen, dan slaat het toch nergens op.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat heb ik nou om boos over te zijn?Ik ben liever vrolijk
Ik ook, maar da's eigenlijk alleen omdat mensen anders huilie huilie gaan doen en ik daar geen zin in heb.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik scheld alleen met aids.
Met kanker alleen op de fiets als niemand het hoort, of binnen als ik alleen ben.
Omdat het zo ongeloofwaardig braaf overkomtquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat heb ik nou om boos over te zijn?Ik ben liever vrolijk
[..]
Waarom zou ik daar de kriebels van krijgen?
Weet ik veel, als ik iets laat vallen ofzo?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar waarom zeg je dan dat soort dingen, dan slaat het toch nergens op.
vaak alleen op de fiets en tijdens volleybalquote:
Ik zeg ook altijd nog papa en mama als ik het over mijn ouders hebquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het zo ongeloofwaardig braaf overkomt
Oh jeetje potjandrie, wat een vervelende stap zet ik hier toch door tegen die ellendige deur aan te lopen, sjips!!
Nee dat zeker niet. Maar wel prima secundaire arbeidsvoorwaarden koekoek.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen 9-5 mentaliteit
jeetje komt van Jezus dus mag ook niet hèquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het zo ongeloofwaardig braaf overkomt
Oh jeetje potjandrie, wat een vervelende stap zet ik hier toch door tegen die ellendige deur aan te lopen, sjips!!
Pest, tyfus, allemaal prima. Lekker respectvol tegenover al de miljoenen slachtoffers tochquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:47 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Mensen die huilen om dat woord
Gaan we ook huilen als we met Spaanse griep spotten?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pest, tyfus, allemaal prima. Lekker respectvol tegenover al de miljoenen slachtoffers toch![]()
Onee wacht, dat was vroeger, dus dan mag het
Je lijkt m`n neef wel die doet dat ook, die is eind 20 en die neemt ook nog graag ranja als hij op visitie bij iemand isquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd nog papa en mama als ik het over mijn ouders heb![]()
# brave jongen represent
Inso JanCees en ik betreuren ditquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
vaak alleen op de fiets en tijdens volleybal
Gek genoeg snappen mensen het verschil tussen spotten en schelden niet. Spotten met kanker zie je bijna nooitquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:47 schreef Fok-it het volgende:
Het ligt gewoon, hoe discutabel ook, lekker op je tong als scheldwoord
Spotten is heel wat anders natuurlijk
Nee daarom.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gek genoeg snappen mensen het verschil tussen spotten en schelden niet. Spotten met kanker zie je bijna nooit
Ik dronk na het sporten eerst altijd een chocomel, en dan pas bierquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je lijkt m`n neef wel die doet dat ook, die is eind 20 en die neemt ook nog graag ranja als hij op visitie bij iemand is
Ik heb al TR gemaaktquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
Laten we hopen dat kanovinnie het topic vandaag niet leest
Dat vraag ik me ook altijd af jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee daarom.
Dus waar maakt iedereen zich druk om?
ik betreur jullie keuze om kanker als scheldwoord te gebruikenquote:
als ik van m'n fiets val, kanker zeg en iemand die voorbij loopt een tante met kanker heeft en zich daarom gekwetst voelt stelt zich gewoon aanquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gek genoeg snappen mensen het verschil tussen spotten en schelden niet. Spotten met kanker zie je bijna nooit
Echt als je in een woordenwisseling krijg kanker naar iemand roept dan heb ik wel zoiets ja oke. druk je eens anders uitquote:
eens, zelfde als in topics.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ik van m'n fiets val, kanker zeg en iemand die voorbij loopt een tante met kanker heeft en zich daarom gekwetst voelt stelt zich gewoon aan
Volgens mij verwar je mij met Fok-itquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het zal eens niet de kankerflikker zijn die ons erbij lapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |