Oh dacht dat ze op haar biologische vader doelde.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is toch niet gek, God is toch de vader uit de drie-eenheid?
Als ongelovige zou dat geen betekenis moeten hebben ironisch genoegquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee God Verdo(e)m mij.
Dat zeg je niet, tenzij je ongelovig bent
Maar een onverzorgd lichaam met een stinkadem.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel.
Heb vaste baan 2 huizen en 2 auto's en een hond.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niets was met oud en nieuw iedereen deed het
De echte echte Christenen zien God als belangrijkere vader dan hun biologische.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dacht dat ze op haar biologische vader doelde.
ALS we wat zouden hebben zou ik goed voor je zorgen. Niet dat dat aan de orde is verder.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik volg jou niet meer elan man man man
Denk Inso ook welquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De echte echte Christenen zien God als belangrijkere vader dan hun biologische.
Ben benieuwd of Mortaxx hem maakt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:07 schreef Elan het volgende:
[..]
ALS we wat zouden hebben zou ik goed voor je zorgen. Niet dat dat aan de orde is verder.
Zo beter?
Tot je ze uit huis schopt en zegt dat God hun dan onderdak en eten mag gevenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De echte echte Christenen zien God als belangrijkere vader dan hun biologische.
Ja en jij hebt aids.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Maar een onverzorgd lichaam met een stinkadem.
Ja hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:07 schreef Elan het volgende:
[..]
ALS we wat zouden hebben zou ik goed voor je zorgen. Niet dat dat aan de orde is verder.
Zo beter?
Voor elke andere vrouw ook trouwens.quote:
Nee bedoel dat het onnodige hoofdlettergebruik je doet denken aan een vervelende ziekte.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik Bemoei me niet met relatie struggles
Dat de man voor de vrouw zorgt?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor elke andere vrouw ook trouwens.
Vind dat gewoon basis van relatie. Jij niet?
FLAUW DITquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee bedoel dat het onnodige hoofdlettergebruik je doet denken aan een vervelende ziekte.
nee hoor elan mag wel met mijn ziekte spottenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee bedoel dat het onnodige hoofdlettergebruik je doet denken aan een vervelende ziekte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |