Dat zijn ook de mensen die de wave inzetten in de Arena als Oranje zich niet weet te plaatsen voor het EKquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen
Behalve volk wat de polonaise loopt langs de Alpe dhuez
Ja het is een beetje grappig en treurig tegelijkquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat zijn ook de mensen die de wave inzetten in de Arena als Oranje zich niet weet te plaatsen voor het EK
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja niet zo uniek als tranformersliefhebber zijn natuurlijk.
Komt nieuw verhaal vanquote:
nee nepquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Die Etsu wordt wel heel vaak gay genoemd he, is hij echt gay?
ja en hoequote:Op donderdag 19 mei 2016 21:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Spreid je billen en je komt er vanzelf achterquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Die serie staat er om bekend dat iedereen nog terugkeert uit de dood.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:58 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie de nieuwe Prison Break-trailer al gezien?
Over treurig gesproken![]()
Michael Scofield leeft nog!!
Euhm, Jon Snowquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die serie staat er om bekend dat iedereen nog terugkeert uit de dood.
Nee geef mij maar Game of Thrones, daar gebeurt dat niet.
Hallo doe eens normaal man, ik zeg toch ook niet dat Perkamentus doodgaatquote:
Wat, gaat hij dood?quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo doe eens normaal man, ik zeg toch ook niet dat Perkamentus doodgaat
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
De Nederlandse namen gebruikenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |