Een explosie is nog geen explosief hequote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zou geen carričre als detective ambiëren als ik jou was, Procrastinator..
[..]
Nee, maar het maakt een explosief wel weer behoorlijk wat waarschijnlijker. Zoveel vliegtuigen exploderen niet uit zichzelf.quote:
En met de volgende onderbouwing.quote:
quote:He spoke on condition of anonymity because he isn’t authorised to release the information.
He says all 80 pieces brought to Cairo so far are small and that ‘there isn’t even a whole body part, like an arm or a head.’
The official added: ‘The logical explanation is that it was an explosion.’
Argh. Wat een gepruts.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:01 schreef Tourniquet het volgende:
Je verwacht het niet: http://nos.nl/artikel/210(...)losie-vliegtuig.html
Idd, dat is al de 5e keer ofzo?quote:
Wie/wat zoekt eigenlijk naar die black boxes? Ook alleen Egypte?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:32 schreef nanuk het volgende:
Niet snappen dat het hoofd forensische dienst die politieke verantwoording af moet leggen er meer verstand van heeft dan de forensisch expert.
De geloofwaardigheid is langzamerhand nul. Hopelijk gaan andere betrokken landen eisen dat die zwarte dozen door een neutrale partij worden onderzocht. Als ze boven water komen tenminste, zowel letterlijk als figuurlijk.
De missie wordt meestal geregisseerd door het land met de grootste betrokkenheid. In dit geval betreft het een Egyptisch bedrijf en ook nog eens de meeste slachtoffers zijn Egyptisch. Dat E hier het voortouw heeft is dus wel terecht. Maar als ze er een zootje van maken dan kunnen andere betrokken landen (Frankrijk) natuurlijk wel hun mond open trekken. Als ze dat willen...quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:11 schreef Physsic het volgende:
[..]
Wie/wat zoekt eigenlijk naar die black boxes? Ook alleen Egypte?
Ja, dat het onderzoek in eerste instantie in hun handen ligt begrijp ik. Maar Egypte heeft zaken wel vaker uit handen gegeven, omdat ze zelf de ervaring/kennis/middelen niet hadden.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:47 schreef qajariaq het volgende:
[..]
De missie wordt meestal geregisseerd door het land met de grootste betrokkenheid. In dit geval betreft het een Egyptisch bedrijf en ook nog eens de meeste slachtoffers zijn Egyptisch. Dat E hier het voortouw heeft is dus wel terecht. Maar als ze er een zootje van maken dan kunnen andere betrokken landen (Frankrijk) natuurlijk wel hun mond open trekken. Als ze dat willen...
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:15 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, dat het onderzoek in eerste instantie in hun handen ligt begrijp ik. Maar Egypte heeft zaken wel vaker uit handen gegeven, omdat ze zelf de ervaring/kennis/middelen niet hadden.
Dus ik dacht, het zou zomaar kunnen dat Egypte niet de juiste materialen heeft om naar het vliegtuig te zoeken en/of eventueel de black boxes omhoog te halen.
Dat is iets anders dan zelf alles uitvoeren.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:47 schreef qajariaq het volgende:
[..]
De missie wordt meestal geregisseerd door het land met de grootste betrokkenheid.
[.]
Dat E hier het voortouw heeft is dus wel terecht.
Om nog maar te zwijgen over het feit dat er dingen tijdens de vlucht dingen stuk gaan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:52 schreef frietenstamp het volgende:
Wie/wat is de bron van de staatskrant? Het lijkt mij wat voorbarig om een technisch mankement als oorzaak van de meldingen op het raam uit te sluiten. Die piloot tekent natuurlijk niet af voor bijvoorbeeld de conditie van bedrading waar hij niet eens bij kan komen.
Heel vreemd idd.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:52 schreef Molo het volgende:
Je hoort ook nu al niets meer op nieuws erover, of ik moet het echt gemist hebben
Yup, lijkt wel of alles onder de radar zit.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:52 schreef Molo het volgende:
Je hoort ook nu al niets meer op nieuws erover, of ik moet het echt gemist hebben
Laatste nieuws was dat niemand een eventuele aanslag had geclaimd, verder volgens mij geen vooruitgang.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:52 schreef Molo het volgende:
Zomaar een ideetje: stel nu eens dat de daders zijn geliquideerd voordat ze de kans kregen om iets te claimenquote:Op zondag 29 mei 2016 22:38 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Laatste nieuws was dat niemand een eventuele aanslag had geclaimd, verder volgens mij geen vooruitgang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |