Die van je moeder al lvl 100 haha, vibo dit datquote:
Haha hoe kom je er opquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die van je moeder al lvl 100 haha, vibo dit dat
Eindelijk een leuke post van je Hans.quote:
Ogen dicht doen en aan tieten denkenquote:
Ja, de vorige was al bijna 2 minuten terugquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eindelijk een leuke post van je Hans.
Simpel, zuurstof masker, een liveline en van die spikes onder je schoenen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:02 schreef Fylax het volgende:
ey herman morgen nieuwe album ariana grande
enige wat me nog een beetje boeit aan ariana zijn d'r videoclipsquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:02 schreef Fylax het volgende:
ey herman morgen nieuwe album ariana grande
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:03 schreef zeer het volgende:
[..]
Simpel, zuurstof masker, een liveline en van die spikes onder je schoenen.
Zo kom je op je moeder.Zo gemeen dit, mijn moeder is niet dikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die komen ookquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
enige wat me nog een beetje boeit aan ariana zijn d'r videoclips
Moet nog twee jaar op jou wachten ;squote:Op donderdag 19 mei 2016 21:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
durf eindelijk beetje gevoelens te tonen en dan dit :s
Vileplumequote:Op donderdag 19 mei 2016 21:04 schreef Der_Mann het volgende:
heb ook een level 44 gyarados en level 51 blaziken en level 49 vileplume en level 47 slaking en level 45 gardevoir
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:03 schreef zeer het volgende:
[..]
Simpel, zuurstof masker, een liveline en van die spikes onder je schoenen.
Zo kom je op je moeder.hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liefde bestaat toch niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet nog twee jaar op jou wachten ;s
Gun ik je niet, ik ben 37quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:06 schreef HPLC het volgende:
Maar Bozehaas is ook geen 25+, Hermann ook niet, dus ik heb Chloro voor mezelf
Wat een kneuzenaanvallenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sleep powder
toxic
stun spore
een van mijn favo pokemon
Nou joepiequote:Op donderdag 19 mei 2016 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sleep powder
toxic
stun spore
een van mijn favo pokemon
Ja als we zo gaan rekenen zou ik Chloro niet doen want doe over de 40 niet.quote:
Oh. Dacht dat wij meant2b warenquote:
Jij bent zeker zo'n opa zoals wchquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:06 schreef HPLC het volgende:
Maar Bozehaas is ook geen 25+, Hermann ook niet, dus ik heb Chloro voor mezelf
Crip kan een man die iets open stelt wel waarderenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht ik ook maar altijd als ik me open probeer te stellen zoek jij je heil ergene anders :s
Alleen leuk als je eerste tegenstander zwak is, anders ben je al dood voordat je beetje damage doetquote:
Ben echt net 25 plusquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n opa zoals wch
Super Restorequote:Op donderdag 19 mei 2016 21:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alleen leuk als je eerste tegenstander zwak is, anders ben je al dood voordat je beetje damage doet
Jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben echt net 25 plus
Godver, ben ik echt zo'n zure lul?;s
Ga gewoon kip eten met m'n bff's, mag ook niks ;squote:Op donderdag 19 mei 2016 21:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht ik ook maar altijd als ik me open probeer te stellen zoek jij je heil ergene anders :s
Dit dus, is echt wat voor die AI die cheat door potions en zo te gebruiken.quote:
ben ik te claimerig?quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga gewoon kip eten met m'n bff's, mag ook niks ;s
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij loopt ook zeker overal heen en gebruikt nooit een fiets
Ik wil alleen met jou kroelen onder dekens en huilfilms kijken en neusjeneusjequote:
niet meer?quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil alleen met jou kroelen onder dekens en huilfilms kijken en neusjeneusje
Veel meer.quote:
aan SE doorgestuurdquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben gwn bang dat het eerste meisje dat ik echt leuk vind me niet wil
bedankt voor je snelle reactiequote:Op donderdag 19 mei 2016 21:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
van alden is niet tof in seizoen een en twee maar daarna een van tofste personage in bw.
jimmy was ik geen fan van, Richard wel en vooral met deze scenequote:Op donderdag 19 mei 2016 21:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
rosetti eveneens tof, wat vond je van dormodi en richart?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfff heb toch allang duidelijk gemaakt dat ik je wil ;squote:Op donderdag 19 mei 2016 21:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben gwn bang dat het eerste meisje dat ik echt leuk vind me niet wil
bang zijn is wel vaker ongegrond :squote:Op donderdag 19 mei 2016 21:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pfff heb toch allang duidelijk gemaakt dat ik je wil ;s
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jimmy was ik geen fan van, Richard wel en vooral met deze scenevond het vreemd dat dormodi uit bw werd geschreven want hij speelde een belangrijke rol maar vond het vreemder dat er zoveel mensen afhaakte daarom. beste seizoen, drie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vond eddie, margaret irritant.
richart is het geweten van bw.
A.R. is schandalig uit bw geschreven.
enoch ging slecht om met albert white nadat albert zoveel voor enoch deed.
narcisse.
Ben er voor je bbyquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bang zijn is wel vaker ongegrond :s
kloptquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vond het vreemd dat dormodi uit bw werd geschreven want hij speelde een belangrijke rol maar vond het vreemder dat er zoveel mensen afhaakte daarom. beste seizoen, drie?
vond eddie, margaret irritant.
richart is het geweten van bw.
A.R. is schandalig uit bw geschreven.
enoch ging slecht om met albert white nadat albert zoveel voor enoch deed.
narcisse.
van alles watquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wie vond je toffer joden ieren of italianen?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jimmy was ik geen fan van, Richard wel en vooral met deze sceneJimmy is juist cool. Hij heeft altijd gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja hoor geen probleemquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
mensen vraagje;
auto geeft aan dat er olie bij moet. Zou vast kunnen om nog 25km door te rijden toch?
heb het over een Jimmy die in de jaren 20 leefde, niet over een Jimmy die op meisjes geilt die in de jaren 20 zijn overledenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jimmy is juist cool. Hij heeft altijd gelijk
Uiteraardquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
mensen vraagje;
auto geeft aan dat er olie bij moet. Zou vast kunnen om nog 25km door te rijden toch?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb het over een Jimmy die in de jaren 20 leefde, niet over een Jimmy die op meisjes geilt die in de jaren 20 zijn overleden
behalve caponie obv.quote:
ja geen idee ik heb alleen maar een kutte fietsquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
zeker? Tis niet de eerste x dat ik de motor opblaas.
oranje of roodquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
mensen vraagje;
the shieldquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
behalve caponie obv.
nog tof serie na bw? je weet wat voor series ash tof vind dus geen scifi ofzo.
Je blaast in ieder geval niet je auto op door een tekort aan olie. Heb zelf laatst ook nog 50 km gereden met lampje. Moest toch mijn route afmaken en olie kopenquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
zeker? Tis niet de eerste x dat ik de motor opblaas.
wel door tekort aan olie voor 1 maandjequote:Op donderdag 19 mei 2016 22:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je blaast in ieder geval niet je auto op door een tekort aan olie. Heb zelf laatst ook nog 50 km gereden. Moest toch mijn route afmaken en olie kopen
Ja, da's niet zo handigquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wel door tekort aan olie voor 1 maandje
als het echt dringend zou zijn zou de melding toch rood zijn. zou wel zsm bijvullen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hij ging net aan. dacht haal morgen na werk wel een fles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |