Jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben echt net 25 plus
Godver, ben ik echt zo'n zure lul?;s
Ga gewoon kip eten met m'n bff's, mag ook niks ;squote:Op donderdag 19 mei 2016 21:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht ik ook maar altijd als ik me open probeer te stellen zoek jij je heil ergene anders :s
Dit dus, is echt wat voor die AI die cheat door potions en zo te gebruiken.quote:
ben ik te claimerig?quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga gewoon kip eten met m'n bff's, mag ook niks ;s
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij loopt ook zeker overal heen en gebruikt nooit een fiets
Ik wil alleen met jou kroelen onder dekens en huilfilms kijken en neusjeneusjequote:
niet meer?quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil alleen met jou kroelen onder dekens en huilfilms kijken en neusjeneusje
Veel meer.quote:
aan SE doorgestuurdquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben gwn bang dat het eerste meisje dat ik echt leuk vind me niet wil
bedankt voor je snelle reactiequote:Op donderdag 19 mei 2016 21:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
van alden is niet tof in seizoen een en twee maar daarna een van tofste personage in bw.
jimmy was ik geen fan van, Richard wel en vooral met deze scenequote:Op donderdag 19 mei 2016 21:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
rosetti eveneens tof, wat vond je van dormodi en richart?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfff heb toch allang duidelijk gemaakt dat ik je wil ;squote:Op donderdag 19 mei 2016 21:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben gwn bang dat het eerste meisje dat ik echt leuk vind me niet wil
bang zijn is wel vaker ongegrond :squote:Op donderdag 19 mei 2016 21:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pfff heb toch allang duidelijk gemaakt dat ik je wil ;s
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jimmy was ik geen fan van, Richard wel en vooral met deze scenevond het vreemd dat dormodi uit bw werd geschreven want hij speelde een belangrijke rol maar vond het vreemder dat er zoveel mensen afhaakte daarom. beste seizoen, drie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vond eddie, margaret irritant.
richart is het geweten van bw.
A.R. is schandalig uit bw geschreven.
enoch ging slecht om met albert white nadat albert zoveel voor enoch deed.
narcisse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |