Ben er voor je bbyquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bang zijn is wel vaker ongegrond :s
kloptquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vond het vreemd dat dormodi uit bw werd geschreven want hij speelde een belangrijke rol maar vond het vreemder dat er zoveel mensen afhaakte daarom. beste seizoen, drie?
vond eddie, margaret irritant.
richart is het geweten van bw.
A.R. is schandalig uit bw geschreven.
enoch ging slecht om met albert white nadat albert zoveel voor enoch deed.
narcisse.
van alles watquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wie vond je toffer joden ieren of italianen?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jimmy was ik geen fan van, Richard wel en vooral met deze sceneJimmy is juist cool. Hij heeft altijd gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja hoor geen probleemquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
mensen vraagje;
auto geeft aan dat er olie bij moet. Zou vast kunnen om nog 25km door te rijden toch?
heb het over een Jimmy die in de jaren 20 leefde, niet over een Jimmy die op meisjes geilt die in de jaren 20 zijn overledenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jimmy is juist cool. Hij heeft altijd gelijk
Uiteraardquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
mensen vraagje;
auto geeft aan dat er olie bij moet. Zou vast kunnen om nog 25km door te rijden toch?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb het over een Jimmy die in de jaren 20 leefde, niet over een Jimmy die op meisjes geilt die in de jaren 20 zijn overleden
behalve caponie obv.quote:
ja geen idee ik heb alleen maar een kutte fietsquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
zeker? Tis niet de eerste x dat ik de motor opblaas.
oranje of roodquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
mensen vraagje;
the shieldquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
behalve caponie obv.
nog tof serie na bw? je weet wat voor series ash tof vind dus geen scifi ofzo.
Je blaast in ieder geval niet je auto op door een tekort aan olie. Heb zelf laatst ook nog 50 km gereden met lampje. Moest toch mijn route afmaken en olie kopenquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
zeker? Tis niet de eerste x dat ik de motor opblaas.
wel door tekort aan olie voor 1 maandjequote:Op donderdag 19 mei 2016 22:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je blaast in ieder geval niet je auto op door een tekort aan olie. Heb zelf laatst ook nog 50 km gereden. Moest toch mijn route afmaken en olie kopen
Ja, da's niet zo handigquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wel door tekort aan olie voor 1 maandje
als het echt dringend zou zijn zou de melding toch rood zijn. zou wel zsm bijvullen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hij ging net aan. dacht haal morgen na werk wel een fles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |