is dat wel geil een douchestraalquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En het is niet alsof het de kracht van een douchestraal heeft ofzo.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:24 schreef Nouri het volgende:
ik zit er aan te denken om een vibo voor hossel te kopen
omdat ze die van mij toch niet voelt
Sybianquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:24 schreef Nouri het volgende:
ik zit er aan te denken om een vibo voor hossel te kopen
omdat ze die van mij toch niet voelt
zag op banggood wel wat leuksquote:
je bent gek als je dat gaat doenquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:25 schreef Nouri het volgende:
[..]
zag op banggood wel wat leuks
maar is er pas over twee weken en dan is het misschien niet meer mijn hossel
ahhh lief <3quote:
jij wilt niet met mij en sof meetenquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:28 schreef Elan het volgende:
Shoot out lol
Gelukkig sta ik niet in dat lijstje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
Ja dan heb je dat ding gekocht, wordt het niks. En dan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:29 schreef Nouri het volgende:
maar hoezo sof
is toch lief dat ik het plezier voor haar ook belangrijk vindt
afspoelen en bij de volgende gebruikenquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dan heb je dat ding gekocht, wordt het niks. En dan?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:28 schreef Nouri het volgende:
[..]
jij wilt niet met mij en sof meeten
dus ik neem je niet meer serieusNatuurlijk wil ik jullie wel meeten. Gelukkig is M nu weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
ga weg we praten over seks daar kan jij niet over mee pratenquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Bij mij ook2004 leerde ik Innuendo kennen (Het album) En toen was ik verkocht
we hebben al vele pogingen gedaan hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik jullie wel meeten. Gelukkig is M nu weg.
ahahahaquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:31 schreef Nouri het volgende:
[..]
ga weg we praten over seks daar kan jij niet over mee praten
ga maar naar klb
quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:31 schreef Nouri het volgende:
[..]
afspoelen en bij de volgende gebruiken
[..]
ga weg we praten over seks daar kan jij niet over mee praten
ga maar naar klb
[..]
we hebben al vele pogingen gedaan hoor
nu zitten de zaken anders in elkaarquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatste keer dat we zouden meeten ben ik maanden voor pedofiel uitgemaakt. Rot op man.
Oh nu ineens anders?quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:34 schreef Nouri het volgende:
[..]
nu zitten de zaken anders in elkaar
ik wil serieus lijkt mij tof![]()
![]()
midden juli datum prikken ofzo?
waarom vertrouw je mij nietquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh nu ineens anders?
Ik vertrouw jou niet. Als ik sof ooit meet is dat zonder jou, eerder met fikkie of Inso of Braddie desnoods .
dat is echt onzinquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:37 schreef Elan het volgende:
Laatst wilde je FB nog achteraf puur om te kloten dus nee, gewoon nee.
Omdat je M opdracht gaf mijn telefoonnummer te hosselen om te trollen. Wat ook gebeurde.quote:
dat is bijna drie jaar terug gekquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat je M opdracht gaf mijn telefoonnummer te hosselen om te trollen. Wat ook gebeurde.
Omdat ik je wilde meeten in de Ziggodome bij Avicci en voor pedo werd uitgemaakt.
Uiteindelijk omdat je gewoon niet te vertrouwen bent.
quote:
Let vooral niet op hem hij heeft een persoonlijkheidsstoornis.quote:
dan zie je elan ookquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Laten we daar maar vanuit gaan, vanavond weer repeteren met de band dus ook daar gaat het goed mee komen
Jij bent de bandleider toch?quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:40 schreef Nouri het volgende:
[..]
dan zie je elan ook
die zit ook bij de jostiband
dat werkt wel bij de vrouwtjesquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Let vooral niet op hem hij heeft een persoonlijkheidsstoornis.
Straks doet hij weer superaardig.
Ah, een beetje zoals 90% van KLB dusquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Let vooral niet op hem hij heeft een persoonlijkheidsstoornis.
Straks doet hij weer superaardig.
nu ga je te verquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ah, een beetje zoals 90% van KLB dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
Misschienquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:39 schreef Nouri het volgende:
[..]
dat is bijna drie jaar terug gek
net alsof ik niet volwassener ben geworden
saind kan het wetenquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien
Maar die gok ga ik niet nemen.
Volgens Saind ben je sowieso kneusje irl dus fuck dat
Je fanbase beledigen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ah, een beetje zoals 90% van KLB dus
DP is ook wel een chillerquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:42 schreef Nouri het volgende:
klb![]()
![]()
alleen frozen-assasin die daar post is redelijk normaal
Vergelijk mij eens niet met die droeftoeter zeg.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je fanbase beledigen.Dave Roelvinkje ben je.
40 euroquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:45 schreef supersof het volgende:
marseille is vet duur jack
denk niet dat ik ga
Geen idee.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:44 schreef Nouri het volgende:
[..]
saind kan het weten
als je vrienden nodig hebt via een forum om naar een voetbalwedstrijd te gaan ben je inderdaad een zeer normale jongen
Aldus degene die zo druk is met FOK! dat hij via derden het telefoonnummer probeerde te bemachtigen van een FOK!ker om daar onzinnige shit mee uit te halen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:42 schreef Nouri het volgende:
klb![]()
![]()
Te laat.quote:
Nou je beledigt je fans ook dus tja.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vergelijk mij eens niet met die droeftoeter zeg.
waar heb je het over?quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aldus degene die zo druk is met FOK! dat hij via derden het telefoonnummer probeerde te bemachtigen van een FOK!ker om daar onzinnige shit mee uit te halen.
Dat is normaal gedrag inderdaad.
Nr 39, succes.quote:
ik vind niet dat ik schuldig ben in dat verhaalquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar hoe jij met privégegevens van mensen omgaat is gewoon niet correct.
Dat moet je toch met me eens zijn.
verblijf bedoel ikquote:
dagquote:
duur hoorquote:
Nee nooit ligt het aan jou.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:49 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik vind niet dat ik schuldig ben in dat verhaal
Nou ja zegquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:42 schreef Nouri het volgende:
klb![]()
![]()
sorry hplc jij bent ook wel tofquote:
je vond mij net nog een kneusjequote:
Neequote:Op donderdag 19 mei 2016 12:52 schreef Nouri het volgende:
[..]
je vond mij net nog een kneusje
wie heeft er nu een persoonlijkheidsstoornis
ik vind jou gewoon een mietje dat je niet durft te meetenquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee
Saind vond je kneusje
Moeilijk he lezen.
hoi beste fok vriendquote:
hm ja zou kunnenquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:53 schreef Nouri het volgende:
40 euro per nacht
20 euro per persoon per nacht
hoi crackquote:
Gast begin gewoon niet want ik wilde je meeten trolde je me kkhard ahahaquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:53 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik vind jou gewoon een mietje dat je niet durft te meeten
nieuwe inso ben jij
ja toen vond ik je raarquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Gast begin gewoon niet want ik wilde je meeten trolde je me kkhard ahaha
quote:
morgen thalys kaartjes waar dan ook in frankrijk 20 euro enkeltjequote:
Wowquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:56 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
morgen thalys kaartjes waar dan ook in frankrijk 20 euro enkeltje
en leek me wel leuk, lekker aan het strand
Je moet wel tijdig reserveren dan hé.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:56 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
morgen thalys kaartjes waar dan ook in frankrijk 20 euro enkeltje
en leek me wel leuk, lekker aan het strand
ja zit nu te twijfelenquote:
Hoe zit het met de terugreis dan?quote:
Wou net zeggen, Marseille zou ik ook niet snel alsz eerst kiezenquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe zit het met de terugreis dan?
Marseille is trouwens best gevaarlijke stad, kun je beter Lyon gaan of Cannes.
Oh echtquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
ook 20 euroquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Marseiile heeft een hele rare stadsplanning.quote:
In Marseille dus wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:02 schreef Crack_ het volgende:
Als je gewoon toerist bent en dan voornamelijk in centrum blijft zal dat wel allemaal niet echt uitmaken, toch?
Ja maar met centrum bedoel ik het toeristengebied omdat daar altijd gewoon genoeg mensen zullen zijn en de kans dan klein is, of werkt dat daar ook niet zo?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Marseille dus wel.
Door hun hele aparte stadsplanning.
Nou vind ik het nog niet gevaarlijk. Maar ik kan me redenen indenken om het wel te vinden
ahahahahahahaquote:
Voor jonge vrouwen vind ik het geen aanrader hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Marseille dus wel.
Door hun hele aparte stadsplanning.
Nou vind ik het nog niet gevaarlijk. Maar ik kan me redenen indenken om het wel te vinden
ja genoeg mensenquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar met centrum bedoel ik het toeristengebied omdat daar altijd gewoon genoeg mensen zullen zijn en de kans dan klein is, of werkt dat daar ook niet zo?
Sowieso kun je beter met man op vakantie gaan, anders geheid problemen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor jonge vrouwen vind ik het geen aanrader hoor
geef die emogif maar aan jezelf voor die slechte grapquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso kun je beter met man op vakantie gaan, anders geheid problemen.
Ja no shit dat het een slechte grap isquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:05 schreef supersof het volgende:
[..]
geef die emogif maar aan jezelf voor die slechte grap
Ga maar weer wegquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja no shit dat het een slechte grap is
hou op danquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja no shit dat het een slechte grap is
Binnen Europa valt dat reuze mee.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso kun je beter met man op vakantie gaan, anders geheid problemen.
quote:
Hoe bedoel je vertrouwen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Zullen we x meeten, jou vertrouw ik wel verder. Samen met sof. Terrasje in Arnhem ofzo.
gvd hardop lachen hahahahahaquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe deze aan op de marseille meet
Als jij inArnhem bent wil ik best keertje biertje doen hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Zullen we x meeten, jou vertrouw ik wel verder. Samen met sof. Terrasje in Arnhem ofzo.
Hoezo.quote:
Amsterdam zou ik ook aan mijn zoon afraden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo.
Gemiddelde Europese stad is niet veel veiliger of onveiliger dan Amsterdam. Alsof sof niet gewoon naar Amsterdam kan gaan zonder dat er gekke dingen gebeuren.
Lol, Inso.. er gaan echt weet ik veel hoe veel vrouwen tegenwoordig alleen op vakantiequote:
Nicequote:Op donderdag 19 mei 2016 13:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij inArnhem bent wil ik best keertje biertje doen hoor
vertrouwen dat ie je niet gaat vermoorden?quote:
moeten hun wetenquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:11 schreef Crack_ het volgende:
Lol, Inso.. er gaan echt weet ik veel hoe veel vrouwen tegenwoordig alleen op vakantie
Ja, maar waarschijnlijk niet om veiligheidsredenen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amsterdam zou ik ook aan mijn zoon afraden.
Ja, maar dat je dan dus geheid problemen zou krijgen is echt onzin.quote:
dat mensen wel komen opdagenquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vertrouwen dat ie je niet gaat vermoorden?
Vertrouwen dat ie niet shit op fok zet
waar heb je vertrouwen voor nodig als je iemand gaat meeten
dat zijn de ergstequote:Op donderdag 19 mei 2016 13:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat de mensen die mij in het echt hebbeng ezien wel snappen dat ik niet de persoon ben die iemand zou vermoorden nee
Dat tweede een beetje.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vertrouwen dat ie je niet gaat vermoorden?
Vertrouwen dat ie niet shit op fok zet
waar heb je vertrouwen voor nodig als je iemand gaat meeten
wie zou eerder iemand vermoorden denk jequote:Op donderdag 19 mei 2016 13:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat de mensen die mij in het echt hebbeng ezien wel snappen dat ik niet de persoon ben die iemand zou vermoorden nee
Ja, maar net als Amsterdam niet om veiligheidsredenen.quote:
waarom danquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar net als Amsterdam niet om veiligheidsredenen.
Op basis waarvan, welke cijfers.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:13 schreef supersof het volgende:
Arnhem tweede gevaarlijkste stad van Nederland nou nou
Zou je Arnhem ook afraden inso?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:13 schreef supersof het volgende:
[..]
wie zou eerder iemand vermoorden denk je
jij of ik
Ja, dat iemand wel moet komen opdagen had ik nog geen eens over nagedacht dat dat kan meespelen. En shit op fok zetten, ja er zal vast over gepraat worden natuurlijk.. maar enkel normale dingen denk ik, niet iest om je zorgen over te maken en al helemaal niet bij Sofje of Fokkiequote:Op donderdag 19 mei 2016 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat tweede een beetje.
En dat je niet voor lul afspreekt.
Succes!quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:07 schreef supersof het volgende:
straks weer voor het eerst rijles sinds 31 maart
http://www.gelderlander.n(...)ige-steden-1.3833916quote:
Geloof ik ook wel. Maar anderen zijn wat net makkelijker daarin.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat iemand wel moet komen opdagen had ik nog geen eens over nagedacht dat dat kan meespelen. En shit op fok zetten, ja er zal vast over gepraat worden natuurlijk.. maar enkel normale dingen denk ik, niet iest om je zorgen over te maken en al helemaal niet bij Sofje of Fokkie
ja en die van va en fokkie ook nog nietquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:16 schreef Sked het volgende:
sof heeft mijn adres nog niet op FOK gezet dus die kan je wel vertrouwen hoor Elan
laatste alineaquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:18 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.gelderlander.n(...)ige-steden-1.3833916
was paar maanden geleden een artikel dat Arnhem tweede plek had, kan het niet vinden
Ja, grappig. Ik heb die filmpjes echt al ik weet niet hoelang niet meer op YouTube staan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan jij haar mooi verot schelden en op Youtube zetten
Oh had het niet helemaal gelezenquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:19 schreef Sked het volgende:
[..]
laatste alinea
Arnhem staat echter al jaren in de top tien van onveilige steden. De Gelderse hoofdstad stond in 2010 zelfs op de tweede plaats. De hoge notering is vooral te danken aan geweldsdelicten als bedreiging, mishandeling en de vele autokraken.
zoon is makkelijkquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:16 schreef Elan het volgende:
Inso zou zijn zoon Amsterdam en Nijmegen leren als Sodom en Gomorra lol
Las ik laatst ook jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:19 schreef Sked het volgende:
[..]
laatste alinea
Arnhem staat echter al jaren in de top tien van onveilige steden. De Gelderse hoofdstad stond in 2010 zelfs op de tweede plaats. De hoge notering is vooral te danken aan geweldsdelicten als bedreiging, mishandeling en de vele autokraken.
klopt, zullen wel wat spanningen zijnquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Las ik laatst ook ja![]()
Laatste tijd wel viesveel politie in de stad naar mijn idee, gister ook weer
Heb je ze verwijderd dan? Volgens mij vorige week nog 1 gezien trouwens.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, grappig. Ik heb die filmpjes echt al ik weet niet hoelang niet meer op YouTube staan.
Ja, die heb ik verwijderd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je ze verwijderd dan? Volgens mij vorige week nog 1 gezien trouwens.
Uhu, en paar weken terug lijk gevonden ook in binnenstad tochquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:21 schreef Sked het volgende:
[..]
klopt, zullen wel wat spanningen zijn
had je artikel over schietpartij gezien?
Als er nog artikelen over schietpartijen worden geschreven weet je dat het goed is.quote:
ja maar dat was geen misdrijf volgens mijquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, en paar weken terug lijk gevonden ook in binnenstad toch
Mij ook niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:37 schreef Nouri het volgende:
ik heb bijna iedereen al gemeet van deze sc
alleen jou nog niet elan
ik wil je zo graag zien
Vies groot bahquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:23 schreef supersof het volgende:
Hadden jullie die foto gezien van de kont van Blake Lively
pffff wist niet dat zij zo'n kont had
http://www.theladbible.co(...)ime-at-cannes-180516
Ik vind dat niet echt meer mooi zo opvallend.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:23 schreef supersof het volgende:
Hadden jullie die foto gezien van de kont van Blake Lively
pffff wist niet dat zij zo'n kont had
http://www.theladbible.co(...)ime-at-cannes-180516
hoe kan je daar zo'n auto in de prak rijden, je wordt om de 10 meter tegengehouden door stoplichten en voetgangersquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)r-bruiloft-1.5929841
#bants
quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:25 schreef Elan het volgende:
Op 1 staat Rotterdam. Hier vinden regelmatig grote incidenten plaats met Feyenoord hooligans. Daarnaast is het aantal (straat)roven, overvallen en inbraken nergens zo hoog als in Rotterdam. Wel is de criminaliteit iets afgenomen, maar toch blijft Rotterdam by far op 1 staan.
ahahahaha
Ferrari kun je best korte tijd best snel mee.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:26 schreef Sked het volgende:
[..]
hoe kan je daar zo'n auto in de prak rijden, je wordt om de 10 meter tegengehouden door stoplichten en voetgangers
ditquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ferrari kun je best korte tijd best snel mee.
Nee, huur.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:27 schreef Crack_ het volgende:
Verder weet ik ook niet, Hopelijk is auto van persoon zelf![]()
Neem aan dat ie het bij een zodanig betrouwbare autoverhuurder heeft gedaan dat ze iemand van 22 zichzelf wel flink laten verzekeren bij zo'n auto.quote:
Hield meer van oude Rotterdam. Parkzicht, Feyenoord en Zuidplein. Meer heeft een stad niet nodig. Tegenwoordig veel hipsters en toeristen.quote:
Ik weet dat je bij het huren van zulke auto's als er iets gebeurd bijna altijd alsnog echt fucking veel geld moet neerleggenquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Neem aan dat ie het bij een zodanig betrouwbare autoverhuurder heeft gedaan dat ze iemand van 22 zichzelf wel flink laten verzekeren bij zo'n auto.
Dat hoop ik voor hem
Opzich logisch zit veel meer geld in die regio dan Amsterdam.quote:
Gaat zo'n verzekering uitkeren als die man een beetje stoer ging doen in het voertuig en al eerder door politie was aangesproken?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Neem aan dat ie het bij een zodanig betrouwbare autoverhuurder heeft gedaan dat ze iemand van 22 zichzelf wel flink laten verzekeren bij zo'n auto.
Dat hoop ik voor hem
Eensquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:31 schreef Nouri het volgende:
ik vind dat die popartiesten met hun poten af moeten blijven van goede nummers
fast car
nu dat seksliedje
klootzakken
Ja, maar ik was er vorig jaar voor het laatst.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Opzich logisch zit veel meer geld in die regio dan Amsterdam.
Geld wat in haven omgaat is 3.5x BNP las ik laatst
Normaal gesproken krijg je zo'n auto niet eens alleen mee. Krijg je chauffeur er bij.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaat zo'n verzekering uitkeren als die man een beetje stoer ging doen in het voertuig en al eerder door politie was aangesproken?
Is dat zo?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Normaal gesproken krijg je zo'n auto niet eens alleen mee. Krijg je chauffeur er bij.
Weet niet of ie zelf gaat trouwenquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:32 schreef Crack_ het volgende:
ACHJA WEET OOK NIET. Sowieso de lul, maar denk dat er meer baalt van zn huwelijk dan van die auto. Denk ik, hoop ik?!
Volgesn mij wel, gewoon all risk. Is ook door eigen schuldquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaat zo'n verzekering uitkeren als die man een beetje stoer ging doen in het voertuig en al eerder door politie was aangesproken?
Huh? Hier welquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Normaal gesproken krijg je zo'n auto niet eens alleen mee. Krijg je chauffeur er bij.
Zijn vaak replica. Echte krijg je logischerwijs niet zomaar mee.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgesn mij wel, gewoon all risk. Is ook door eigen schuld
[..]
Huh? Hier wel
Twee collega's hadden allebei zo'n auto en die kregen ze gewoon mee hoor?Zal er vast aan liggen hoe lang je je rijbewijs en alles hebt, dat jochie van 22 heeft 'm vast niet op eigen naam mee gekregen
Nee, dat zijn geen replicaquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn vaak replica. Echte krijg je logischerwijs niet zomaar mee.
Ik ga op de fiets denk ikquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap dat nooit zo goed, trouwauto's. Maar goed, ieder zijn ding.
Kan toch niet in ford ka komenquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap dat nooit zo goed, trouwauto's. Maar goed, ieder zijn ding.
Oke, maar er is dus maar één replica van die witte?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:37 schreef Elan het volgende:
De enige witte F430 Scuderia Replica in Nederland!
Nu te huur voor uw bruiloft of evenement!
In 2013 op bestelling voor ons gebouwd in Engeland door de beste en bekendste replica bouwer ter wereld (DNA Automotive).
Tot 2016 in privé bezit geweest maar door het grote aantal aanvragen nu officieel in de verhuur voor bruiloften en evenementen.
En zo zijn er nog wel een paar
hahhhaquote:
Dat weet ik wel zeke.rquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk wel duurder dan normale auto
+ verzekering neem ik aan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:40 schreef Crack_ het volgende:
Oh, had eigenlijk wel duurder verwacht zo'n auto. Maar ferrari gaat van 1k tot 2k eigenlijk voor hele dag
erg grappig jaquote:
Hij heeft een oldtimer. Heeft ie me ook mee naar gala gebrachtquote:
Wat betreft dat artikel zal het vrijwel zeker om een replica gaan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, maar er is dus maar één replica van die witte?
Er zijn véél meer websites met eckte auto's waar je gewoon met rijden. Die ben je vast tegengekomen, zou eerlijk zijn als je dat zou posten. Ik zit namelijk zelf ook te kijken, en zie overal dat je gewoon zelf mag rijden. Je kunt kiezen voor begeleiding bij sommige, is wat goedkoper maar rij je alsnog zelf.
hou je van oldtimers?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij heeft een oldtimer. Heeft ie me ook mee naar gala gebracht
Ja, je ziet veel minimum leeftijden van 25, en borg begint vanaf 5kquote:
sommigequote:
Ik ga mijn verdriet straks wegdrinken bij een barbier, en daarna ga ik bij een veel te duur veganistisch organisch tentje eten na deze steek in het hart.quote:
oké sorry.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:42 schreef supersof het volgende:
[..]
sommige
Ga je dit nu in een grap verwerken met elan erbij?
Vind je zelf ook wel leuk/mooi blabla?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij heeft een oldtimer. Heeft ie me ook mee naar gala gebracht
We hadden het over Ferrari en dat jij zei dat je die niet kon huren zonder chaffeur, we hadden het niet over een specifiek model.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat betreft dat artikel zal het vrijwel zeker om een replica gaan.
Een Ferrari heb je onder de 80k, maar geen F50.
Die ga jij ook nergens huren verder.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:42 schreef supersof het volgende:
[..]
sommige
Barbier Schorem zeker 💈quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga mijn verdriet straks wegdrinken bij een barbier, en daarna ga ik bij een veel te duur veganistisch organisch tentje eten na deze steek in het hart.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:43 schreef Nouri het volgende:
[..]shit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Mijn vader heeft een aantal dikke scaniasquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:42 schreef supersof het volgende:
[..]
sommige
barbier in warschauquote:
Ik reageerde op posts aangaande dat artikel, een Ferrari an sig zal best wel ergens te huren zijn. Alleen de topmodellen niet zonder chauffeur.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind je zelf ook wel leuk/mooi blabla?
[..]
We hadden het over een Ferrari en dat jij zei dat je die niet kon huren zonder chaffeur, we hadden het niet over een specifiek model.
ging je daarin naar galaquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een aantal dikke scanias
Was die Ferrari in artikel topmodel?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik reageerde op posts aangaande dat artikel, een Ferrari an sig zal best wel ergens te huren zijn. Alleen de topmodellen niet zonder chauffeur.
ja vind het een erg mooie auto. Citroën DSquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind je zelf ook wel leuk/mooi blabla?
[..]
We hadden het over Ferrari en dat jij zei dat je die niet kon huren zonder chaffeur, we hadden het niet over een specifiek model.
ja maar was die auto een F50? Ik weet niks van auto's verder hequote:Op donderdag 19 mei 2016 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
F50 staat wel in de top 5 van duurste modellen denk ik ja
wat zijn datquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een aantal dikke scanias
Walgelijke auto. Zeg de bruiloft maar af. Ga niet in Franse auto trouwenquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ja vind het een erg mooie auto. Citroën DS
Heb even geen foto van de specifieke kleur.
Classy classyquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ja vind het een erg mooie auto. Citroën DS
Heb even geen foto van de specifieke kleur.
maar wij gaan niet trouwen tochquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Walgelijke auto. Zeg de bruiloft maar af. Ga niet in Franse auto trouwen
Ah, dus geen topmodel dus vast geen replicaquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
De man die vrijdagmorgen een rode Ferrari 458 Spider
in kermisshirtquote:
Ohquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
De man die vrijdagmorgen een rode Ferrari 458 Spider
quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kapotgetrokken tijdens de huwelijksnacht.
In Rotterdam zag je ook wel eens van die dure autos rijden.quote:
hoe dat opeens?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal weer wat positiever in nu.
is vergeldingquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:51 schreef JanCees het volgende:
Er word hier keihard gespeeld met mijn privé
hahahahahquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:51 schreef JanCees het volgende:
Er word hier keihard gespeeld met mijn privé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |