is dat wel geil een douchestraalquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En het is niet alsof het de kracht van een douchestraal heeft ofzo.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:24 schreef Nouri het volgende:
ik zit er aan te denken om een vibo voor hossel te kopen
omdat ze die van mij toch niet voelt
Sybianquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:24 schreef Nouri het volgende:
ik zit er aan te denken om een vibo voor hossel te kopen
omdat ze die van mij toch niet voelt
zag op banggood wel wat leuksquote:
je bent gek als je dat gaat doenquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:25 schreef Nouri het volgende:
[..]
zag op banggood wel wat leuks
maar is er pas over twee weken en dan is het misschien niet meer mijn hossel
ahhh lief <3quote:
jij wilt niet met mij en sof meetenquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:28 schreef Elan het volgende:
Shoot out lol
Gelukkig sta ik niet in dat lijstje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
Ja dan heb je dat ding gekocht, wordt het niks. En dan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:29 schreef Nouri het volgende:
maar hoezo sof
is toch lief dat ik het plezier voor haar ook belangrijk vindt
afspoelen en bij de volgende gebruikenquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dan heb je dat ding gekocht, wordt het niks. En dan?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:28 schreef Nouri het volgende:
[..]
jij wilt niet met mij en sof meeten
dus ik neem je niet meer serieusNatuurlijk wil ik jullie wel meeten. Gelukkig is M nu weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
ga weg we praten over seks daar kan jij niet over mee pratenquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Bij mij ook2004 leerde ik Innuendo kennen (Het album) En toen was ik verkocht
we hebben al vele pogingen gedaan hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik jullie wel meeten. Gelukkig is M nu weg.
ahahahaquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:31 schreef Nouri het volgende:
[..]
ga weg we praten over seks daar kan jij niet over mee praten
ga maar naar klb
quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:31 schreef Nouri het volgende:
[..]
afspoelen en bij de volgende gebruiken
[..]
ga weg we praten over seks daar kan jij niet over mee praten
ga maar naar klb
[..]
we hebben al vele pogingen gedaan hoor
nu zitten de zaken anders in elkaarquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatste keer dat we zouden meeten ben ik maanden voor pedofiel uitgemaakt. Rot op man.
Oh nu ineens anders?quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:34 schreef Nouri het volgende:
[..]
nu zitten de zaken anders in elkaar
ik wil serieus lijkt mij tof![]()
![]()
midden juli datum prikken ofzo?
waarom vertrouw je mij nietquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh nu ineens anders?
Ik vertrouw jou niet. Als ik sof ooit meet is dat zonder jou, eerder met fikkie of Inso of Braddie desnoods .
dat is echt onzinquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:37 schreef Elan het volgende:
Laatst wilde je FB nog achteraf puur om te kloten dus nee, gewoon nee.
Omdat je M opdracht gaf mijn telefoonnummer te hosselen om te trollen. Wat ook gebeurde.quote:
dat is bijna drie jaar terug gekquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat je M opdracht gaf mijn telefoonnummer te hosselen om te trollen. Wat ook gebeurde.
Omdat ik je wilde meeten in de Ziggodome bij Avicci en voor pedo werd uitgemaakt.
Uiteindelijk omdat je gewoon niet te vertrouwen bent.
quote:
Let vooral niet op hem hij heeft een persoonlijkheidsstoornis.quote:
dan zie je elan ookquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Laten we daar maar vanuit gaan, vanavond weer repeteren met de band dus ook daar gaat het goed mee komen
Jij bent de bandleider toch?quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:40 schreef Nouri het volgende:
[..]
dan zie je elan ook
die zit ook bij de jostiband
dat werkt wel bij de vrouwtjesquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Let vooral niet op hem hij heeft een persoonlijkheidsstoornis.
Straks doet hij weer superaardig.
Ah, een beetje zoals 90% van KLB dusquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Let vooral niet op hem hij heeft een persoonlijkheidsstoornis.
Straks doet hij weer superaardig.
nu ga je te verquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ah, een beetje zoals 90% van KLB dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
Misschienquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:39 schreef Nouri het volgende:
[..]
dat is bijna drie jaar terug gek
net alsof ik niet volwassener ben geworden
saind kan het wetenquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien
Maar die gok ga ik niet nemen.
Volgens Saind ben je sowieso kneusje irl dus fuck dat
Je fanbase beledigen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ah, een beetje zoals 90% van KLB dus
DP is ook wel een chillerquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:42 schreef Nouri het volgende:
klb![]()
![]()
alleen frozen-assasin die daar post is redelijk normaal
Vergelijk mij eens niet met die droeftoeter zeg.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je fanbase beledigen.Dave Roelvinkje ben je.
40 euroquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:45 schreef supersof het volgende:
marseille is vet duur jack
denk niet dat ik ga
Geen idee.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:44 schreef Nouri het volgende:
[..]
saind kan het weten
als je vrienden nodig hebt via een forum om naar een voetbalwedstrijd te gaan ben je inderdaad een zeer normale jongen
Aldus degene die zo druk is met FOK! dat hij via derden het telefoonnummer probeerde te bemachtigen van een FOK!ker om daar onzinnige shit mee uit te halen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:42 schreef Nouri het volgende:
klb![]()
![]()
Te laat.quote:
Nou je beledigt je fans ook dus tja.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vergelijk mij eens niet met die droeftoeter zeg.
waar heb je het over?quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aldus degene die zo druk is met FOK! dat hij via derden het telefoonnummer probeerde te bemachtigen van een FOK!ker om daar onzinnige shit mee uit te halen.
Dat is normaal gedrag inderdaad.
Nr 39, succes.quote:
ik vind niet dat ik schuldig ben in dat verhaalquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar hoe jij met privégegevens van mensen omgaat is gewoon niet correct.
Dat moet je toch met me eens zijn.
verblijf bedoel ikquote:
dagquote:
duur hoorquote:
Nee nooit ligt het aan jou.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:49 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik vind niet dat ik schuldig ben in dat verhaal
Nou ja zegquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:42 schreef Nouri het volgende:
klb![]()
![]()
sorry hplc jij bent ook wel tofquote:
je vond mij net nog een kneusjequote:
Neequote:Op donderdag 19 mei 2016 12:52 schreef Nouri het volgende:
[..]
je vond mij net nog een kneusje
wie heeft er nu een persoonlijkheidsstoornis
ik vind jou gewoon een mietje dat je niet durft te meetenquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee
Saind vond je kneusje
Moeilijk he lezen.
hoi beste fok vriendquote:
hm ja zou kunnenquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:53 schreef Nouri het volgende:
40 euro per nacht
20 euro per persoon per nacht
hoi crackquote:
Gast begin gewoon niet want ik wilde je meeten trolde je me kkhard ahahaquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:53 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik vind jou gewoon een mietje dat je niet durft te meeten
nieuwe inso ben jij
ja toen vond ik je raarquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Gast begin gewoon niet want ik wilde je meeten trolde je me kkhard ahaha
quote:
morgen thalys kaartjes waar dan ook in frankrijk 20 euro enkeltjequote:
Wowquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:56 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
morgen thalys kaartjes waar dan ook in frankrijk 20 euro enkeltje
en leek me wel leuk, lekker aan het strand
Je moet wel tijdig reserveren dan hé.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:56 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
morgen thalys kaartjes waar dan ook in frankrijk 20 euro enkeltje
en leek me wel leuk, lekker aan het strand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |