Speel in een band, en op dit moment is dat zonder zanger. Maar we willen wel gewoon blijven repeteren, nieuwe nummers er in stampen.quote:
black metal?quote:Op donderdag 19 mei 2016 02:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Speel in een band, en op dit moment is dat zonder zanger. Maar we willen wel gewoon blijven repeteren, nieuwe nummers er in stampen.
Leukquote:Op donderdag 19 mei 2016 02:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Speel in een band, en op dit moment is dat zonder zanger. Maar we willen wel gewoon blijven repeteren, nieuwe nummers er in stampen.
We speelde voornamelijk eigen werk met een Southern Rock tint, maar dat kwam omdat de zanger hier alleen maar op wilde focussen en (in mijn ogen) De rest van de band heel erg op de achtergrond wilde houden m.b.t nummers.quote:
wist ik ook wel trouwens..quote:Op donderdag 19 mei 2016 02:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
We speelde voornamelijk eigen werk met een Southern Rock tint, maar dat kwam omdat de zanger hier alleen maar op wilde focussen en (in mijn ogen) De rest van de band heel erg op de achtergrond wilde houden m.b.t nummers.
We speelde totdat de zanger wegging vorige week voornamelijk eigen werk in het Southern Rock genre, nu doen we eigenlijk voornamelijk covers, variërend van Pop tot Country en van Funk tot Blues.quote:Op donderdag 19 mei 2016 02:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk
Welk instrument en wat voor muziek
Southern Rock ala Lynyrd Skynyrd is echt heel fijn ja! Of als '38 specialquote:Op donderdag 19 mei 2016 02:21 schreef Thezappa het volgende:
[..]
wist ik ook wel trouwens..
ik ben best grote southern rock fan...wel goede muziek dan he
zz top is toch mijn ding in dezequote:Op donderdag 19 mei 2016 02:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Southern Rock ala Lynyrd Skynyrd is echt heel fijn ja! Of als '38 special
ZZ top is inderdaad ook echt zeer fijnquote:
freddie was mijn eerste liefdequote:Op donderdag 19 mei 2016 02:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ZZ top is inderdaad ook echt zeer fijn![]()
Ben zelf wel meer van de Classic Rock, denk aan AC/DC, Guns n Roses, Queen. Beetje die richting op
ik zou stoppen met mijn avances excusesquote:
zou jij wel blij mee zijn he hahaquote:
krijg de teringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |