dat zijn de ergstequote:Op donderdag 19 mei 2016 13:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat de mensen die mij in het echt hebbeng ezien wel snappen dat ik niet de persoon ben die iemand zou vermoorden nee
Dat tweede een beetje.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vertrouwen dat ie je niet gaat vermoorden?
Vertrouwen dat ie niet shit op fok zet
waar heb je vertrouwen voor nodig als je iemand gaat meeten
wie zou eerder iemand vermoorden denk jequote:Op donderdag 19 mei 2016 13:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat de mensen die mij in het echt hebbeng ezien wel snappen dat ik niet de persoon ben die iemand zou vermoorden nee
Ja, maar net als Amsterdam niet om veiligheidsredenen.quote:
waarom danquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar net als Amsterdam niet om veiligheidsredenen.
Op basis waarvan, welke cijfers.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:13 schreef supersof het volgende:
Arnhem tweede gevaarlijkste stad van Nederland nou nou
Zou je Arnhem ook afraden inso?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:13 schreef supersof het volgende:
[..]
wie zou eerder iemand vermoorden denk je
jij of ik
Ja, dat iemand wel moet komen opdagen had ik nog geen eens over nagedacht dat dat kan meespelen. En shit op fok zetten, ja er zal vast over gepraat worden natuurlijk.. maar enkel normale dingen denk ik, niet iest om je zorgen over te maken en al helemaal niet bij Sofje of Fokkiequote:Op donderdag 19 mei 2016 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat tweede een beetje.
En dat je niet voor lul afspreekt.
Succes!quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:07 schreef supersof het volgende:
straks weer voor het eerst rijles sinds 31 maart
http://www.gelderlander.n(...)ige-steden-1.3833916quote:
Geloof ik ook wel. Maar anderen zijn wat net makkelijker daarin.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat iemand wel moet komen opdagen had ik nog geen eens over nagedacht dat dat kan meespelen. En shit op fok zetten, ja er zal vast over gepraat worden natuurlijk.. maar enkel normale dingen denk ik, niet iest om je zorgen over te maken en al helemaal niet bij Sofje of Fokkie
ja en die van va en fokkie ook nog nietquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:16 schreef Sked het volgende:
sof heeft mijn adres nog niet op FOK gezet dus die kan je wel vertrouwen hoor Elan
laatste alineaquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:18 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.gelderlander.n(...)ige-steden-1.3833916
was paar maanden geleden een artikel dat Arnhem tweede plek had, kan het niet vinden
Ja, grappig. Ik heb die filmpjes echt al ik weet niet hoelang niet meer op YouTube staan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan jij haar mooi verot schelden en op Youtube zetten
Oh had het niet helemaal gelezenquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:19 schreef Sked het volgende:
[..]
laatste alinea
Arnhem staat echter al jaren in de top tien van onveilige steden. De Gelderse hoofdstad stond in 2010 zelfs op de tweede plaats. De hoge notering is vooral te danken aan geweldsdelicten als bedreiging, mishandeling en de vele autokraken.
zoon is makkelijkquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:16 schreef Elan het volgende:
Inso zou zijn zoon Amsterdam en Nijmegen leren als Sodom en Gomorra lol
Las ik laatst ook jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:19 schreef Sked het volgende:
[..]
laatste alinea
Arnhem staat echter al jaren in de top tien van onveilige steden. De Gelderse hoofdstad stond in 2010 zelfs op de tweede plaats. De hoge notering is vooral te danken aan geweldsdelicten als bedreiging, mishandeling en de vele autokraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |