Hij heeft een oldtimer. Heeft ie me ook mee naar gala gebrachtquote:
Wat betreft dat artikel zal het vrijwel zeker om een replica gaan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, maar er is dus maar één replica van die witte?
Er zijn véél meer websites met eckte auto's waar je gewoon met rijden. Die ben je vast tegengekomen, zou eerlijk zijn als je dat zou posten. Ik zit namelijk zelf ook te kijken, en zie overal dat je gewoon zelf mag rijden. Je kunt kiezen voor begeleiding bij sommige, is wat goedkoper maar rij je alsnog zelf.
hou je van oldtimers?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij heeft een oldtimer. Heeft ie me ook mee naar gala gebracht
Ja, je ziet veel minimum leeftijden van 25, en borg begint vanaf 5kquote:
sommigequote:
Ik ga mijn verdriet straks wegdrinken bij een barbier, en daarna ga ik bij een veel te duur veganistisch organisch tentje eten na deze steek in het hart.quote:
oké sorry.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:42 schreef supersof het volgende:
[..]
sommige
Ga je dit nu in een grap verwerken met elan erbij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
Vind je zelf ook wel leuk/mooi blabla?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij heeft een oldtimer. Heeft ie me ook mee naar gala gebracht
We hadden het over Ferrari en dat jij zei dat je die niet kon huren zonder chaffeur, we hadden het niet over een specifiek model.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat betreft dat artikel zal het vrijwel zeker om een replica gaan.
Een Ferrari heb je onder de 80k, maar geen F50.
Die ga jij ook nergens huren verder.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:42 schreef supersof het volgende:
[..]
sommige
Barbier Schorem zeker 💈quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga mijn verdriet straks wegdrinken bij een barbier, en daarna ga ik bij een veel te duur veganistisch organisch tentje eten na deze steek in het hart.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:43 schreef Nouri het volgende:
[..]shit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Mijn vader heeft een aantal dikke scaniasquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:42 schreef supersof het volgende:
[..]
sommige
barbier in warschauquote:
Ik reageerde op posts aangaande dat artikel, een Ferrari an sig zal best wel ergens te huren zijn. Alleen de topmodellen niet zonder chauffeur.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind je zelf ook wel leuk/mooi blabla?
[..]
We hadden het over een Ferrari en dat jij zei dat je die niet kon huren zonder chaffeur, we hadden het niet over een specifiek model.
ging je daarin naar galaquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een aantal dikke scanias
Was die Ferrari in artikel topmodel?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik reageerde op posts aangaande dat artikel, een Ferrari an sig zal best wel ergens te huren zijn. Alleen de topmodellen niet zonder chauffeur.
ja vind het een erg mooie auto. Citroën DSquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind je zelf ook wel leuk/mooi blabla?
[..]
We hadden het over Ferrari en dat jij zei dat je die niet kon huren zonder chaffeur, we hadden het niet over een specifiek model.
ja maar was die auto een F50? Ik weet niks van auto's verder hequote:Op donderdag 19 mei 2016 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
F50 staat wel in de top 5 van duurste modellen denk ik ja
wat zijn datquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een aantal dikke scanias
Walgelijke auto. Zeg de bruiloft maar af. Ga niet in Franse auto trouwenquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ja vind het een erg mooie auto. Citroën DS
Heb even geen foto van de specifieke kleur.
Classy classyquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ja vind het een erg mooie auto. Citroën DS
Heb even geen foto van de specifieke kleur.
maar wij gaan niet trouwen tochquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Walgelijke auto. Zeg de bruiloft maar af. Ga niet in Franse auto trouwen
Ah, dus geen topmodel dus vast geen replicaquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
De man die vrijdagmorgen een rode Ferrari 458 Spider
in kermisshirtquote:
Ohquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
De man die vrijdagmorgen een rode Ferrari 458 Spider
quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kapotgetrokken tijdens de huwelijksnacht.
In Rotterdam zag je ook wel eens van die dure autos rijden.quote:
hoe dat opeens?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal weer wat positiever in nu.
is vergeldingquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:51 schreef JanCees het volgende:
Er word hier keihard gespeeld met mijn privé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |