Neem aan dat ie het bij een zodanig betrouwbare autoverhuurder heeft gedaan dat ze iemand van 22 zichzelf wel flink laten verzekeren bij zo'n auto.quote:
Hield meer van oude Rotterdam. Parkzicht, Feyenoord en Zuidplein. Meer heeft een stad niet nodig. Tegenwoordig veel hipsters en toeristen.quote:
Ik weet dat je bij het huren van zulke auto's als er iets gebeurd bijna altijd alsnog echt fucking veel geld moet neerleggenquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Neem aan dat ie het bij een zodanig betrouwbare autoverhuurder heeft gedaan dat ze iemand van 22 zichzelf wel flink laten verzekeren bij zo'n auto.
Dat hoop ik voor hem
Opzich logisch zit veel meer geld in die regio dan Amsterdam.quote:
Gaat zo'n verzekering uitkeren als die man een beetje stoer ging doen in het voertuig en al eerder door politie was aangesproken?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Neem aan dat ie het bij een zodanig betrouwbare autoverhuurder heeft gedaan dat ze iemand van 22 zichzelf wel flink laten verzekeren bij zo'n auto.
Dat hoop ik voor hem
Eensquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:31 schreef Nouri het volgende:
ik vind dat die popartiesten met hun poten af moeten blijven van goede nummers
fast car
nu dat seksliedje
klootzakken
Ja, maar ik was er vorig jaar voor het laatst.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Opzich logisch zit veel meer geld in die regio dan Amsterdam.
Geld wat in haven omgaat is 3.5x BNP las ik laatst
Normaal gesproken krijg je zo'n auto niet eens alleen mee. Krijg je chauffeur er bij.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaat zo'n verzekering uitkeren als die man een beetje stoer ging doen in het voertuig en al eerder door politie was aangesproken?
Is dat zo?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Normaal gesproken krijg je zo'n auto niet eens alleen mee. Krijg je chauffeur er bij.
Weet niet of ie zelf gaat trouwenquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:32 schreef Crack_ het volgende:
ACHJA WEET OOK NIET. Sowieso de lul, maar denk dat er meer baalt van zn huwelijk dan van die auto. Denk ik, hoop ik?!
Volgesn mij wel, gewoon all risk. Is ook door eigen schuldquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaat zo'n verzekering uitkeren als die man een beetje stoer ging doen in het voertuig en al eerder door politie was aangesproken?
Huh? Hier welquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Normaal gesproken krijg je zo'n auto niet eens alleen mee. Krijg je chauffeur er bij.
Zijn vaak replica. Echte krijg je logischerwijs niet zomaar mee.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgesn mij wel, gewoon all risk. Is ook door eigen schuld
[..]
Huh? Hier wel
Twee collega's hadden allebei zo'n auto en die kregen ze gewoon mee hoor?Zal er vast aan liggen hoe lang je je rijbewijs en alles hebt, dat jochie van 22 heeft 'm vast niet op eigen naam mee gekregen
Nee, dat zijn geen replicaquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn vaak replica. Echte krijg je logischerwijs niet zomaar mee.
Ik ga op de fiets denk ikquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap dat nooit zo goed, trouwauto's. Maar goed, ieder zijn ding.
Kan toch niet in ford ka komenquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap dat nooit zo goed, trouwauto's. Maar goed, ieder zijn ding.
Oke, maar er is dus maar één replica van die witte?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:37 schreef Elan het volgende:
De enige witte F430 Scuderia Replica in Nederland!
Nu te huur voor uw bruiloft of evenement!
In 2013 op bestelling voor ons gebouwd in Engeland door de beste en bekendste replica bouwer ter wereld (DNA Automotive).
Tot 2016 in privé bezit geweest maar door het grote aantal aanvragen nu officieel in de verhuur voor bruiloften en evenementen.
En zo zijn er nog wel een paar
hahhhaquote:
Dat weet ik wel zeke.rquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk wel duurder dan normale auto
+ verzekering neem ik aan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:40 schreef Crack_ het volgende:
Oh, had eigenlijk wel duurder verwacht zo'n auto. Maar ferrari gaat van 1k tot 2k eigenlijk voor hele dag
erg grappig jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |