Ja, er is een ELT-signaal (Emergency Locator Transmitter) opgevangen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:12 schreef nanuk het volgende:
Automatische signalen lees ik. Mogelijk van de zwarte dozen?
Caïro is nog altijd even ver.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:27 schreef Zith het volgende:
Ik vlieg binnenkort met Egyptair naar Cairo, win ik de 'komt wel erg dichtbij zo' award?
ik vind al die piloten hier wel vermakelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 06:12 schreef Beathoven het volgende:
raar
maar ik zit niet te wachten op de brainfarts van de gemiddelde Nederlander.
Morgen maar even horen wat Pater R. de Vries te vertellen heeft.
Ook NAVO schepen die net zulk wapentuig als de Russen hebben waarmee men in staat is vliegtuigen van zulke hoogtes te schieten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:45 schreef Infection het volgende:
Er liggen toch ook Russische schepen in de middellandse zee?
twitter:AFP twitterde op donderdag 19-05-2016 om 09:43:39#BREAKING: EgyptAir plane crashed off Greek island of Karpathos in Egyptian airspace: Greek airport source reageer retweet
Ik ga uit van de Amerikaanse tijden op de klok.quote:
Bron?quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:27 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Het schijnt een geradicaliseerde Frans, Marokkaanse Belg te zijn, 34 jaar oud en woonde tot 4 jaar geleden in Brussel (Molenbeek en Anderlecht), Hoe hij door de strenge beveiligingszone op het vliegveld van Parijs is gekomen is op dit moment nog een raadsel. Mogelijk is hij door medewerkers van binnenuit geholpen.
Wie schijnt dat te zijn?quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:27 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Het schijnt een geradicaliseerde Frans, Marokkaanse Belg te zijn, 34 jaar oud en woonde tot 4 jaar geleden in Brussel (Molenbeek en Anderlecht), Hoe hij door de strenge beveiligingszone op het vliegveld van Parijs is gekomen is op dit moment nog een raadsel. Mogelijk is hij door medewerkers van binnenuit geholpen.
Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:32 schreef harrievankempen het volgende:
Gelukkig geen Nederlanders aan boord
quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik ga uit van de Amerikaanse tijden op de klok.
Duidelijk een signaal naar Amerika dit.
Goede HOAX. Nog werkelijk niks over gelezen, maar jij hebt al inside informatie.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:27 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Wat zijn dit voor misselijke opmerkingen ? Jij spoort duidelijk nietquote:Op donderdag 19 mei 2016 06:12 schreef Beathoven het volgende:
raar
maar ik zit niet te wachten op de brainfarts van de gemiddelde Nederlander.
Morgen maar even horen wat Pater R. de Vries te vertellen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |