Dat is hun probleem...quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, maar anderen (denken het) wel
nou ik dacht juist goh maar één Tsjadiër?quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, maar anderen (denken het) wel
iemand uit Tsjaad.quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:52 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ik dacht juist goh maar één Tsjadiër?![]()
![]()
![]()
what the fuck is een Tsjadiër trouwens?
Gaat allemaal alleen maar erger worden dit.quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ik begin dat best eng te inden als dat zo is....
zo klein is het stukje niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:56 schreef Toto69 het volgende:
Met nog zo'n klein stukje te vliegen nog op 11 km hoogte zitten.... It does not add up
Ik lees een kwartier voor de landing, dan is op 11km hoogte zitten niet heel logisch. Het zal dus of een technisch mankement zijn geweest of een of meerdere zelfmoordterrorist(en).quote:
dan niet nee, maar de 11 aantikken van Parijs naar Egypte is volgens mij an sich niet vreemd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik lees een kwartier voor de landing, dan is op 11km hoogte zitten niet heel logisch. Het zal dus of een technisch mankement zijn geweest of een of meerdere zelfmoordterrorist(en).
twitter:obk twitterde op donderdag 19-05-2016 om 08:31:44EgyptAir laat weten dat, in tegenstelling tot eerdere berichten, er wel degelijk een noodsignaal is verzonden. 02:26 GMT naar legerunit. reageer retweet
nee, ik bedoelde die aanslagen, die zijn eng... ik weet dat de kans op een auto ongeluk groter is dan een ongeluk met een vliegtuig.quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:29 schreef Katoenplukkert het volgende:
Van de tienduizenden vliegtuigen die er per dag vliegen is dit geen reden om het "eng" te vinden. Zo'n dood is natuurlijk de kutste wat er is volgens mij, maar vliegen is nog steeds het veiligste wat er is.
Ik vraag mij alleen af hoe het zo abrupt van de radar is verdwenen.
Vroeger gebeurde het ook, en werd er regelmatig een vliegtuig gekaapt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:35 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, ik bedoelde die aanslagen, die zijn eng... ik weet dat de kans op een auto ongeluk groter is dan een ongeluk met een vliegtuig.
Misschien welquote:Op donderdag 19 mei 2016 07:55 schreef TheJanitor het volgende:
Werken er veel moslims op het vliegveld in Parijs?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:06 schreef Physsic het volgende:
Om 04.26 uur werd een noodsignaal van het vliegtuig ontvangen door een Egyptische legereenheid, het vliegtuig verdween ongeveer 95 minuten eerder van de radar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |