Ik vertrouw een kort pittig kapsel wel om voor mijn oude dag te zorgen.quote:
We fokken ze in een reageerbuis.quote:
Lekker via DM's over andere cliënten roddelen. Kut volk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Gooi het in de app , Facebook met glitterplaatjes
''Die opa zeikt te veel en daarom sla ik hem de vernyling in''quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lekker via DM's over andere cliënten roddelen. Kut volk.
je wil niet weten hoeveel ze al roddelen tijdens de koffie en thee, dat weet ik nog wel van de verpleeghulpstage.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lekker via DM's over andere cliënten roddelen. Kut volk.
Of tijdens operaties.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
je wil niet weten hoeveel ze al roddelen tijdens de koffie en thee, dat weet ik nog wel van de verpleeghulpstage.
Valt wel mee, maar ik zet wel mijn 90's one-hit wonder cd op.quote:
"Nu allemaal even Anna-Fleur penetreren, dan weten jullie hoe het voelt"quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:44 schreef Woods het volgende:
Op sommige middelbare scholen wordt dus uitgebreid voorlichting gegeven tot pijpen aantoe. Fucking belachelijk alleen achterlijke kinderen snappen er niks van.
Boekje promoten, DWDD item, getsie.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nu mis je een stukje voorlichting.
Ik ben in slaap gevallen.quote:
@3:25.quote:
Zal wel van de redactie moetenquote:Op donderdag 19 mei 2016 00:00 schreef MakkieR het volgende:
Sadistische trekjes heeft die Jeroen Pauw door het filmpje op het laatst te zien waar ze you never walk alone zingen. Dat doet zeer
Ze is van de drank af?quote:Connie Palmen
Vanavond is Connie Palmen bij ons te gast want ze heeft groot nieuws!
Er zijn liggen wat wijnvaten in de weg bij de redactiequote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zijn liggen wat wijnvaten in de weg bij de redactie
Het is literair.quote:
Mamquote:
Er zit een lekker wijf en Haags kijkt, wat ordinair zegquote:
"Toen ze stierf lag ik naast haar"quote:
Ik heb nog niet gekeken wie er aanschuiven vanavond.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zit een lekker wijf en Haags kijkt, wat ordinair zeg
Verdomme. Al die tijd voor het lapje gehoudenquote:
Connie Palmen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken wie er aanschuiven vanavond.
Ik heroverweeg om te gaan kijken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verdomme. Al die tijd voor het lapje gehouden
[..]
Connie Palmen.
Benno Baksteen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heroverweeg om te gaan kijken.
Altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |