Niks.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Begin gemist, wat heb ik gemist?
Twente genot.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Begin gemist, wat heb ik gemist?
VARAquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Ah, het is xenofobie. We zijn weer thuis.
Ik denk ook rughaar. Al vallen zijn bovenarmen mee, dus wellicht de rest ook.quote:
Ik heb geen borsthaar, en als ik het had zou ik het er gelijk af laten harsen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk borsthaar of scheer je dat er ook af?
http://www.libelle.nl/actueel/borsthaar-is-het-helemaalquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb geen borsthaar, en als ik het had zou ik het er gelijk af laten harsen.
Kutvrouwen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
http://www.libelle.nl/actueel/borsthaar-is-het-helemaal
Een witte man die spreekt vanuit z'n ivoren toren en is bezig de maatschappij op te delen in bipolaire conceptualisaties.quote:
Libelle doelgroep is wel 40+ volgens mij...quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Borsthaar is vet cool.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij die voorbeelden zie ik geen Jan Boskamp-achtig model.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Magnum PI is zwaar homofiel.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Borsthaar is vet cool.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mietje, teveel vrouwelijke hormonen hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haar is uberhaupt vreselijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mietje, teveel vrouwelijke hormonen hebbenGeen schaamhaar op je benen hebben, ook zo goor
Alles komt goedquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Het is veel te vroeg, de jonge Marokkaantjes gaan wonderkinderen opvoeden.
Neefjes en nichtjes ..quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:28 schreef Zipportal het volgende:
Ze hebben ook veel vrienden, met besneden piemels.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elke gram telt als je anorexia hebt.
Feitje besneden piemels zijn hygiënischerquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:28 schreef Zipportal het volgende:
Ze hebben ook veel vrienden, met besneden piemels.
ja doeiquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:29 schreef Quiy het volgende:
Wie kijkt er nou naar deze pauw. Ik ken mooiere pauws
[ afbeelding ]
Nee het westen moeten we van binnenuit kapot maken toch?quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:29 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Allemaal uitzetten, probleem opgelost
Jeroen is een racistquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:30 schreef Specularium het volgende:
Mag Jeroen in deze context wel zwart zeggen van Sylvana?
Ze huilt al.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:30 schreef Specularium het volgende:
Ik drink nu bier. Straks ga ik in mijn polsen snijden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elke gram telt als je anorexia hebt.
Is ook niets mee he. We moeten af van het idee dat integratie iets goeds is. Je kunt beter het krampachtig mixen stoppen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:30 schreef Monolith het volgende:
Hoger opgeleiden trouwen ook steeds meer binnen de eigen groep. Zo spannend is het niet dat je sociale kring en overeenkomsten / raakvlakken een belangrijke rol spelen.
Pauw steekt zijn pik niet in crazy.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Pauw gaat Sunny niet meenemen naar de boot.
Ho ho ho.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik drink nu bier. Straks ga ik in mijn polsen snijden.
Nee die Marokkanen zijn geen echte zwarten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:30 schreef Specularium het volgende:
Die zijn ook niet zo gezellig, willen geen drankje nietsquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:33 schreef hpeopjes het volgende:
Volgens mij kennen de meeste autochtone Nederlanders genoeg allochtonen en gaan ze daar ook goed mee om. Alleen van "moslimachtigen" en hun dhimmi's moeten de meeste autochtone Nederlanders niks meer hebben. En terecht.
Maar die bestookt je tenminste niet met discriminatie.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij heeft het wel met Manuela Kemp gedaan
Ze zeiken ook ook zo erg. Indiërs, indo's, chinamen enz zijn ook al geintegreerd binnen een generatie of 2.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:33 schreef hpeopjes het volgende:
Volgens mij kennen de meeste autochtone Nederlanders genoeg allochtonen en gaan ze daar ook goed mee om. Alleen van "moslimachtigen" en hun dhimmi's moeten de meeste autochtone Nederlanders niks meer hebben. En terecht.
Niks. Eindigt gewoon weer in links geknuffel. Want als men het als linksen onderling eens is dat het toch allemaal wel meevalt, dan valt het gewoon allemaal wel mee.quote:
hahaha lekker voor je, rechtsch rausquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:34 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Niks. Eindigt gewoon weer in links geknuffel. Want als men het als linksen onderling eens is dat het toch allemaal wel meevalt, dan valt het gewoon allemaal wel mee.
Ik vertrouw een kort pittig kapsel wel om voor mijn oude dag te zorgen.quote:
We fokken ze in een reageerbuis.quote:
Lekker via DM's over andere cliënten roddelen. Kut volk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Gooi het in de app , Facebook met glitterplaatjes
''Die opa zeikt te veel en daarom sla ik hem de vernyling in''quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lekker via DM's over andere cliënten roddelen. Kut volk.
je wil niet weten hoeveel ze al roddelen tijdens de koffie en thee, dat weet ik nog wel van de verpleeghulpstage.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lekker via DM's over andere cliënten roddelen. Kut volk.
Of tijdens operaties.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
je wil niet weten hoeveel ze al roddelen tijdens de koffie en thee, dat weet ik nog wel van de verpleeghulpstage.
Valt wel mee, maar ik zet wel mijn 90's one-hit wonder cd op.quote:
"Nu allemaal even Anna-Fleur penetreren, dan weten jullie hoe het voelt"quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:44 schreef Woods het volgende:
Op sommige middelbare scholen wordt dus uitgebreid voorlichting gegeven tot pijpen aantoe. Fucking belachelijk alleen achterlijke kinderen snappen er niks van.
Boekje promoten, DWDD item, getsie.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nu mis je een stukje voorlichting.
Ik ben in slaap gevallen.quote:
@3:25.quote:
Zal wel van de redactie moetenquote:Op donderdag 19 mei 2016 00:00 schreef MakkieR het volgende:
Sadistische trekjes heeft die Jeroen Pauw door het filmpje op het laatst te zien waar ze you never walk alone zingen. Dat doet zeer
Ze is van de drank af?quote:Connie Palmen
Vanavond is Connie Palmen bij ons te gast want ze heeft groot nieuws!
Er zijn liggen wat wijnvaten in de weg bij de redactiequote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zijn liggen wat wijnvaten in de weg bij de redactie
Het is literair.quote:
Mamquote:
Er zit een lekker wijf en Haags kijkt, wat ordinair zegquote:
"Toen ze stierf lag ik naast haar"quote:
Ik heb nog niet gekeken wie er aanschuiven vanavond.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zit een lekker wijf en Haags kijkt, wat ordinair zeg
Verdomme. Al die tijd voor het lapje gehoudenquote:
Connie Palmen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken wie er aanschuiven vanavond.
Ik heroverweeg om te gaan kijken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verdomme. Al die tijd voor het lapje gehouden
[..]
Connie Palmen.
Benno Baksteen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heroverweeg om te gaan kijken.
Altijdquote:
Nee.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:06 schreef Woods het volgende:
Opzich hebben haar 'christelijke collegas' wel gelijk. Waarom op een school. Dat zet juist op dat moment aan tot seks en verkrachting imo.
Ik werd altijd geleerd om eerst te googlen voordat ik iets vroeg. Nou, dat heb ik geweten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:06 schreef Grunge. het volgende:
Ik leerde dit allemaal uit boekjes en via internet.
Ik vind het belachelijk dat een leraar dat moet vertellen.quote:
Wat is een blue waffle?quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik werd altijd geleerd om eerst te googlen voordat ik iets vroeg. Nou, dat heb ik geweten.
EEN GEÏNFECTEERDE KUTquote:
Mijne kwam van mn buurvrouwquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:11 schreef Baszh het volgende:
Mijn 1e voorlichting kwam van de rooie oortjes van mijn vader.
Dat was geil toenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:11 schreef Baszh het volgende:
Mijn 1e voorlichting kwam van de rooie oortjes van mijn vader.
Je bent zelf lekker relevantquote:
Neequote:Op donderdag 19 mei 2016 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent zelf lekker relevant
Maar ik snap dat je op Connie zit te wachten ja
Ja je kunt het nu wel leuk ontkennen, maar ik ken je langer dan vandaagquote:
lolquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja je kunt het nu wel leuk ontkennen, maar ik ken je langer dan vandaag
Kijk met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:17 schreef Grunge. het volgende:
Alsof we niet allemaal op Connie zitten te wachten. Genot, toch.
Ja, je lult onzin. Wat moet ik daar op antwoorden?quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goede, inhoudelijke, beargumenteerde reactie
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:17 schreef Grunge. het volgende:
Alsof we niet allemaal op Connie zitten te wachten. Genot, toch.
Ik lul helemaal geen onzin. We wachten namelijk allemaal op Connie, met Benno als uitstekend voorprogrammaquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, je lult onzin. Wat moet ik daar op antwoorden?
Connie kan mij niet bekoren.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik lul helemaal geen onzin. We wachten namelijk allemaal op Connie, met Benno als uitstekend voorprogramma
Zou je kunnen ophouden met tollen? Dit begint een beetje te lijken op die acts van Koningsdag en ESFquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Connie kan mij niet bekoren.
FALSE FLAGquote:
Ik ben een kwaliteit user met dito posts. Daar komt geen act of troll poging bij kijken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou je kunnen ophouden met tollen? Dit begint een beetje te lijken op die acts van Koningsdag en ESF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |