Herkenbaar. En dan t liefst die goedkope dubbellikkers of die staafjes die je vloeibaar koopt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:42 schreef Chanty het volgende:
Idd stilstaan en wachten pffff
Blue ik zou toch oefenen met rustig zelf de trap af gaan. Straks moet je een baby tillen en moet hij ook zelf toch?
Ik heb een waterijs cravingnormaal ben ik helemaal niet dol op waterijs maar nu eet ik er het liefst een paar op een dag
Die!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
die staafjes die je vloeibaar koopt.
Ben bang dat dat voorlopig niet echt goedkomt. Veel verder dan niet te dik (voedings)kussen voor onder buik en tussen benen ben ik nooit echt gekomen. En bij veel maagzuur iets rechtop. Maar dat ligt allemaal nogal vooor de hand.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:39 schreef Arja het volgende:
Waar ik wel steeds meer moeite mee krijg is lekker liggen en dus slapen![]()
Nog tips?
Wat Arja zegt groofs, hopelijk kun je die gedachten loslatenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:39 schreef Arja het volgende:
Wat vervelend groofs.
Ik heb juist heel veel bewondering voor hoe jij het allemaal flikt in je eentje, zwanger en twee kinderen.
Wat hebben veel van julle vaak harde buiken![]()
Ik had vandaag mijn tweede harde buik en die had ik ook wel verdiend.
Waar ik wel steeds meer moeite mee krijg is lekker liggen en dus slapen![]()
Nog tips?
+1quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:30 schreef Ooi86 het volgende:
[..]![]()
Ik lees hier nog beetje stiekempjes mee. Ben inmiddels ruim 9 weken. Over een dikke week de eerste echte termijnecho en ik denk dat ik het dan een beetje durf te geloven enzo.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:23 schreef Arja het volgende:
als straks de kleine er is heeeeerlijk bijslapen
Bij mij helpt het om heel bewust opgestrekt te liggen ipv in foetushouding hoe ik normaal graag slaap.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:23 schreef Arja het volgende:
Oh ja, welkom terug Queens!
Wat fijn dat je zo snel weer zwanger bent en er vertrouwen in hebt.
En gefeli en welkom Ooi en Goud. 9 weken, wanneer ben je dan uitgerekend?
Dank ophelia en chanty. Die tips ken ik inderdaad. Het is dus vooral tijd uitzitten en als straks de kleine er is heeeeerlijk bijslapen
Eigen schatting is zo rond 20 december (maar ik ben een n00b dus kan er helemaal naast zitten). Vrijdag termijnecho.. Daarna durf ik wel in de OP denk ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:23 schreef Arja het volgende:
En gefeli en welkom Ooi en Goud. 9 weken, wanneer ben je dan uitgerekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Another baby ready for take offquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 07:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kan ook niet meer slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Naar welke opendag ga je?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:18 schreef Arja het volgende:
[..]
Dat is idd een van de weinige dingen die in mijn bevalplan staan. Vooral wat ik na de geboorte wel en niet wil.
Fien: ik had ook helderrood, maar alleen 2 keer bij afvegen op 2 verschillende dagen.
Piekie: met 39 weken je vluchttas inpakken is idd wel tijd![]()
Groofs in een bevalbad thuis?
Ik wil in het geboortehuis in bad bevallen. Ik ga morgen naar de open dag.
Ik was vandaag bij de hema en bijna alles waar ik voor kwam was op, zoals mutsjes en sokjes en rompers in de kleinste maten. Ik moest morgen terugkomen,, want dan hadden ze een nieuwe levering.
Maar het staat bij vandaag op mijn lijstje. Ik wil het vandaag. *stampvoet*
Morgen staan op het lijstje: open dag, kapper en visite van zus.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 07:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kan ook niet meer slapen.AahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Een half jaar zwanger!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 07:45 schreef Quoi het volgende:
Verrek, ik heb ook een wisseldag. 26 wknNouk, jouwtes is idd ready for take off
Ben jij dat ook?
Aftakeling? Heujjj!!! Ik kreeg net nog te horen van mijn man hier dat ik er zo prachtig uit zie jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 08:02 schreef Quoi het volgende:
Nouk, dat klinkt goed.
Half jaar. Wow.... volgens die geweldig logische tellingEn die zegt ook dat ik mijn derde trimester gaat starten. De échte aftakeling mag zich nu gaan aandienen
O leuk! Ik zou 18 dec uitgerekend zijn. Volgende week zaterdag hebben we de termijnecho. Ik heb het hartje al zien kloppen bij 6,5 weken, dus het is al ietjes minder spannend.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:38 schreef Goudreinette het volgende:
[..]
Eigen schatting is zo rond 20 december (maar ik ben een n00b dus kan er helemaal naast zitten). Vrijdag termijnecho.. Daarna durf ik wel in de OP denk ik.
Om te beginnen lijkt het me handig om te bedenken of je er alleen of samen met vriend/iemand anders in wil.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:23 schreef angelatje het volgende:
Hier in het zkh geen bevalbad en dat terwijl alles verbouwd is. Vind dat toch wel gek. Dus ik ga een bad huren. Iemand tips? De prijzen verschillen soms best wel.
Ik heb zo'n 1 persoons cocon maar daar pas ik makkelijk samen met mijn lief en dochter en baby in ❤quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:48 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Om te beginnen lijkt het me handig om te bedenken of je er alleen of samen met vriend/iemand anders in wil.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:37 schreef Arja het volgende:
Ophelia wat verdrietig. Wij hebben onze kat ook tijdens mijn zwangerschap in moeten laten slapen en ik dacht nog wel dat mijn dochter samen met de kat op zou groeien.
Die van mij was pas 5quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:36 schreef ViviRAWRS het volgende:
Sterkte Ophelia!
[..]
Ik hoop ook echt dat onze katten oud genoeg worden zodat onze dochter ze nog kan herinneren later. Ze zijn ontzettend leuk en lief en worden komende maand 10!
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:36 schreef Arja het volgende:
Niemand ook die me hun stoel aanbood, want ze zijn allemaal zelf zwanger
Q jij zou toch alleen maar wandelen
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:02 schreef Unihipili het volgende:
[..]als het een again is is het toch niet lesson learned?
Ha was jij er ook (Diak toch?) Wij waren er ook😉 Best druk was het he! Ik heb ook even staan treuzelen bij die boxkleden maar toch maar niet gedaan, we waren op de fiets!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:36 schreef Arja het volgende:
Zo, het was druk zeg bij de open dag van het geboortehuis. Al die zwangeren. Ik voelde me ineens niet meer zo speciaal.
Niemand ook die me hun stoel aanbood, want ze zijn allemaal zelf zwanger![]()
Ook nog een veel te duur, maar supermooi boxkleed gekocht.
En nog steeds kan ik me niet voorstellen dat ik daar over een paar weken weer ben, in een hele andere toestand en dat ik met baby naar huis ga
Dank je, door jou ik nu ookquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:09 schreef kniftyhooker het volgende:
En alvast gaviscon klaar gelegd, we gaan zo pannenkoeken eten!![]()
![]()
![]()
Ja diak. In je goodiebag zit een bon voor boxkleden. Krijg je korting dacht ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:46 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Ha was jij er ook (Diak toch?) Wij waren er ook😉 Best druk was het he! Ik heb ook even staan treuzelen bij die boxkleden maar toch maar niet gedaan, we waren op de fiets!
Hij was 16. We zijn de hele dag weggeweest, maar het is maar raar thuiskomen zo. Ben maar in bed gekropen, beneden is raar. Ik vind het ook een hele moeilijke timing. Vorige keer was het dillemma met 30 weken zwanger wel of geen nieuwe hond. Toen hebben we besloten dat een nieuwe niet handig was, bovendien was Poes er nog. Nu is het huis leeg.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 08:26 schreef Chanty het volgende:
Ophelia wat verdrietighoe oud was de kat?
voor de wissels en extra
![]()
voor nouk!
Dat is ook gewoon echt veel te jong.quote:
Jaaa met spekquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:04 schreef kniftyhooker het volgende:
Hopelijk gaat mij dat dan niet lukken arja.
Nazil! Waren ze lekkah? ☺
En dan achteraf ook weer op de fiets naar huis.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:08 schreef Nazil het volgende:
Maar ja. Met een bevalling is het toch minder makkelijk fietsen
Ai, dat vooral ook jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En dan achteraf ook weer op de fiets naar huis.
quote:
Zoals ik laatst vertelde kon dat echt prima volgens mijn moeder.quote:
Dat dan weer niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
En dan achteraf ook weer op de fiets naar huis.
Afhankelijk van het aantal cm ontsluiting moet je alleen dan wel op zoek naar een nieuw zadel. Dat is het enige onpraktischequote:Op zondag 22 mei 2016 00:03 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
[..]
Zoals ik laatst vertelde kon dat echt prima volgens mijn moeder.
[..]
Dat dan weer niet.
...en af en toe tijdens het stoeien een hap uit de andere kat neemt en die haarbal dan 's nachts weer uitkotst. Het zijn zulke liefies!quote:Op zondag 22 mei 2016 09:06 schreef Chanty het volgende:
Ik had om 8.05 uur al de woonkamer en keuken gedweilden nu probeer ik alles netjes en schoon te houden met een dreumes en drie katten waarvan er een plukken haar verliest alsof ze Grietje is
Dat jaquote:Op zondag 22 mei 2016 09:17 schreef Quoi het volgende:
[..]
...en af en toe tijdens het stoeien een hap uit de andere kat neemt en die haarbal dan 's nachts weer uitkotst. Het zijn zulke liefies!
Je bent nogal aan een strafkamp begonnen sinds je verlof![]()
Oh echt welquote:Op zondag 22 mei 2016 09:28 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik kan me bij jou geen chaos voorstellen.
Moest om in de week staanquote:Op zondag 22 mei 2016 09:57 schreef Crumpette het volgende:
Poets moet je juist laten komen wanneer je aan het werk bent Chanty, niet je weekend verspillen aan een vreemde in je huis. Ik heb ook al jaren een poets en het is werkelijk heerlijk
.
Fijn dat het een leuke dag was! Kan me voorstellen dat je nu gesloopt bentquote:Op zondag 22 mei 2016 11:45 schreef Molo het volgende:
Ik ben weer in het land der levenden
En Koos heeft me net met zijn brakke kop (werd met een taxibusje thuis afgedropt vannacht) een ontbijt op bed gebracht
![]()
Straks maar eens kijken of lopen nog een beetje gaat
Wow goed bezig!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:21 schreef Amsel het volgende:
HIer kregen we bij de infoavond in het ziekenhuis te horen dat je bij een bevalling naar binnen moet via de SEH-ingang en niet via de gewone ingang. En dat je daar ook niet hoeft te betalen voor parkeren. Scheelt inderdaad een hoop!
Ophelia wat rot van je katTijdens mijn vorige zwangerschap hebben we ons rode katertje moeten laten inslapen, was nog geen jaar. En dat was op de dag nadat we trouwden. Nu heeft onze dochter een rood katertje met dezelfde naam als lievelingsknuffel
Mijn man heeft nesteldrangDus we zijn vandaag even doortastend geweest, hebben dozen vol oude kleertjes uitgezocht en zijn gaan winkelen en online shoppen, en binnen een paar dagen moeten we dus alles in huis hebben om praktisch helemaal klaar te zijn. Nog een rondje Kruidvat of Etos en dan zijn we compleet. Dan nog het kamertje afstylen, geboortekaartje in elkaar knutselen, vluchttas klaarzetten en klaar
Echt, gisteren was alles in m'n hoofd nog een chaos en dacht ik dat we nooit op tijd klaar zouden zijn met alles, en vandaag zijn we opeens bijna rond
hihi mijn lief zat daar wel over te grappen, dat we dan op de fiets gingen ;-)quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:00 schreef Arja het volgende:
[..]
Ja diak. In je goodiebag zit een bon voor boxkleden. Krijg je korting dacht ik.
Parkeerkosten 4,80 euro. Dat kan nog lekker oplopen met de bevalling.
Of kom je dan ook op de fiets?
Je hebt nog even verlof he, je mag van ons huis ook wel prioriteit maken hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 13:52 schreef Chanty het volgende:
Zo hele onderverdieping en trap is schoonAls ik tijd over heb wil ik wel nog wat kasten uit en weer inruimen maar dat heeft geen prioriteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |