Die van mij was pas 5quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:36 schreef ViviRAWRS het volgende:
Sterkte Ophelia!
[..]
Ik hoop ook echt dat onze katten oud genoeg worden zodat onze dochter ze nog kan herinneren later. Ze zijn ontzettend leuk en lief en worden komende maand 10!
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:36 schreef Arja het volgende:
Niemand ook die me hun stoel aanbood, want ze zijn allemaal zelf zwanger
Q jij zou toch alleen maar wandelen
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:02 schreef Unihipili het volgende:
[..]als het een again is is het toch niet lesson learned?
Ha was jij er ook (Diak toch?) Wij waren er ook😉 Best druk was het he! Ik heb ook even staan treuzelen bij die boxkleden maar toch maar niet gedaan, we waren op de fiets!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:36 schreef Arja het volgende:
Zo, het was druk zeg bij de open dag van het geboortehuis. Al die zwangeren. Ik voelde me ineens niet meer zo speciaal.
Niemand ook die me hun stoel aanbood, want ze zijn allemaal zelf zwanger![]()
Ook nog een veel te duur, maar supermooi boxkleed gekocht.
En nog steeds kan ik me niet voorstellen dat ik daar over een paar weken weer ben, in een hele andere toestand en dat ik met baby naar huis ga
Dank je, door jou ik nu ookquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:09 schreef kniftyhooker het volgende:
En alvast gaviscon klaar gelegd, we gaan zo pannenkoeken eten!![]()
![]()
![]()
Ja diak. In je goodiebag zit een bon voor boxkleden. Krijg je korting dacht ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:46 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Ha was jij er ook (Diak toch?) Wij waren er ook😉 Best druk was het he! Ik heb ook even staan treuzelen bij die boxkleden maar toch maar niet gedaan, we waren op de fiets!
Hij was 16. We zijn de hele dag weggeweest, maar het is maar raar thuiskomen zo. Ben maar in bed gekropen, beneden is raar. Ik vind het ook een hele moeilijke timing. Vorige keer was het dillemma met 30 weken zwanger wel of geen nieuwe hond. Toen hebben we besloten dat een nieuwe niet handig was, bovendien was Poes er nog. Nu is het huis leeg.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 08:26 schreef Chanty het volgende:
Ophelia wat verdrietighoe oud was de kat?
voor de wissels en extra
![]()
voor nouk!
Dat is ook gewoon echt veel te jong.quote:
Jaaa met spekquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:04 schreef kniftyhooker het volgende:
Hopelijk gaat mij dat dan niet lukken arja.
Nazil! Waren ze lekkah? ☺
En dan achteraf ook weer op de fiets naar huis.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:08 schreef Nazil het volgende:
Maar ja. Met een bevalling is het toch minder makkelijk fietsen
Ai, dat vooral ook jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En dan achteraf ook weer op de fiets naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |