Sevillaquote:g1: Girondins Bordeaux 1-1 Liverpool
g2: Liverpool 1-1 FC Sion
g3: Liverpool 1-1 Rubin Kazan
g4: Rubin Kazan 0-1 Liverpool
g5: Liverpool 2-1 Girondins Bordeaux
g6: FC Sion 0-0 Liverpool
1/32 #1: FC Augsburg 0-0 Liverpool
1/32 #2: Liverpool 1-0 FC Augsburg
1/16 #1: Liverpool 2-0 Manchester United
1/16 #2: Manchester United 1-1 Liverpool
Kwartfinale #1: Borussia Dortmund 1-1 Liverpool
Kwartfinale #2: Liverpool 4-3 Borussia Dortmund
Halve Finale #1: Villarreal 1-0 Liverpool
Halve Finale #2: Liverpool 3-0 Villarreal
quote:CLg1: Sevilla 3-0 Borussia Mönchengladbach
CLg2: Juventus 2-0 Sevilla
CLg3: Manchester City 2-1 Sevilla
CLg4: Sevilla 1-3 Manchester City
CLg5: Borussia Mönchengladbach 4-2 Sevilla
CLg6: Sevilla 1-0 Juventus
En dan derde in de CL-groep = EL voetbal
1/32 #1: Sevilla 3-0 Molde FK
1/32 #2: Molde FK 1-0 Sevilla
1/16 #1: FC Basel 0-0 Sevilla
1/16 #2: Sevilla 3-0 FC Basel
Kwartfinale #1: Athletic Bilbao 1-2 Sevilla
Kwartfinale #2: Sevilla 1-2 (5-4 ns) Athletic Bilbao
Halve Finale #1: Sjachtar Doentsk 2-2 Sevilla
Halve Finale #2: Sevilla 3-1 Sjachtar Donetsk
Tompsv18 heeft mijn laatste beetje levensvreugde ontnomen door mij keihard op de plek te zetten en ik moet morgen al om half elf opstaan.quote:
Haha. Ik ben nu wel benieuwd naar die diss.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tompsv18 heeft mijn laatste beetje levensvreugde ontnomen door mij keihard op de plek te zetten en ik moet morgen al om half elf opstaan.
Er is al een TT.quote:
half elf?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tompsv18 heeft mijn laatste beetje levensvreugde ontnomen door mij keihard op de plek te zetten en ik moet morgen al om half elf opstaan.
ER HOEFT GEEN NIEUWEquote:
Ik stem tegen deze regel als TT.quote:
"wie ben jij"quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Haha. Ik ben nu wel benieuwd naar die diss.
Idolsquote:
Aankoop van Rodgers, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Moreno is een mensonterend slechte voetballer.
Genotquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Speciaal voor mijn favoriete hypocriet Derksen.
Persalarm: FIOD onderzoekt spelertransfers FC Twente (bron: OM)
quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk nog een paar arrestatiesgenotquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
'de ploegen hebben elkaar goed geanalyseerd'
ofwel: saaie defensieve kutpot
1-0
Ik ben neutraal, dan weet je dat vastquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey nu is in eens iedereen wel voor Liverpool
Ja ik vond dat Driessen dat impliceerdequote:
De juichpolitie volgt je overal.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben neutraal, dan weet je dat vast
Dat snap ik, leuk dat op dat moment de 1-0 valtquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik vond dat Driessen dat impliceerde
Ik juich voor zoveel mogelijk goals, mooie combinaties, bij voorkeur nog even een knokpartijtje en natuurlijk penantiesquote:
Ook al eentje van 't koninklijk huis.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:21 schreef superniger het volgende:
Presentatie:Jeroen Pauw.Te gast:
* Prinses Laurentien van Oranje en
journalist Jeroen Smit hebben samen
het boek 'Nog lang en gelukkig'
geschreven over leiderschap.
* Minke Jacobs,Anita de Haan,Mariska
Bouwmeester en Jose Gerritsen hebben
na hun ontslag als eerste in ons land
een thuiszorgcoöperatie opgericht.
* De KNVB wil FC Twente degraderen
naar de eerste divisie.Schrijver
en voetballiefhebber özkan Akyol
reageert hierop.
Neutraal.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey nu is in eens iedereen wel voor Liverpool
De Sevilla fans zijn hardhandig het stadion uitgemept door Lollerpool supps.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:23 schreef Badr_Harry het volgende:
Speelt liverpool thuis ofzo.. waarom zitten er zoveel fans in het stadion
Niks mis meequote:Op woensdag 18 mei 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Lovren had ook wel een walgelijke goalscoorder geweest.
EL is een kortere weg naar CLquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:25 schreef silverhill het volgende:
Liverpool heeft in de competitie eigenlijk wel uitermate matig gepresteerd als je ziet hoe ze in de EL presteren.
Spanish fans famous for not travelling.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:23 schreef Badr_Harry het volgende:
Speelt liverpool thuis ofzo.. waarom zitten er zoveel fans in het stadion
Sevilla maakt jou wel een beetje belachelijk. Ik was bijna gaan geloven dat ze er echt aat van konden door jou.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is een redelijk goede goal.
Best lelijk voor een finale.
Of juist moeilijker omdat zoveel ploegen aan elkaar gewaagd zijnquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:27 schreef silverhill het volgende:
[..]
Mwah, top 4 eindigen lijkt me makkelijker, zeker in de PL dit seizoen.
Gignac die in de Mexicaanse competitie speelt selecterenquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk laat Gameiro nog even zien dat Deschamps een lul is.
Schilder je hun prestaties nou af op basis van één wedstrijd?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sevilla maakt jou wel een beetje belachelijk. Ik was bijna gaan geloven dat ze er echt aat van konden door jou.
Het selecteren van Giroud is nog schandaliger.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:28 schreef silverhill het volgende:
[..]
Gignac die in de Mexicaanse competitie speelt selecteren!!!
Stijn zei ook dat Villarreal Liverpool zou slopen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sevilla maakt jou wel een beetje belachelijk. Ik was bijna gaan geloven dat ze er echt aat van konden door jou.
Laat me raden. Hij zei zeker ook dat Sevilla wel even zou winnen van Liverpool hequote:Op woensdag 18 mei 2016 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn zei ook dat Villarreal Liverpool zou slopen.
Hij overschat Spaanse ploegen schromelijk
Liverpool was nergens in Madrigal.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn zei ook dat Villarreal Liverpool zou slopen.
Hij overschat Spaanse ploegen schromelijk
Ahahaha.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Laat me raden. Hij zei zeker ook dat Sevilla wel even zou winnen van Liverpool he
Wel de capaciteit tot het kunnen overspelen over 3 meterquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schilder je hun prestaties nou af op basis van één wedstrijd?
Dat laat Liverpool ook niet echt zien.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel de capaciteit tot het kunnen overspelen over 3 meter
hahahaha waren gelijkwaardig daar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liverpool was nergens in Madrigal.
Liever in de eerste divisie dan in een leeg sfeerloos Gelredome met elk jaar een legioen aan nieuwe kut buitenlandersquote:
Sooooowquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Liever in de eerste divisie dan in een leeg sfeerloos Gelredome met elk jaar een legioen aan nieuwe kut buitenlanders
yes mad
Maar jij vond Sturridge zijn doelpunt niet mooi. Al heb je verder wel geluk hoor maar ik heb Liverpool nooit benoemd, heet je Sylvana of zoquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat laat Liverpool ook niet echt zien.
barney.gif dekt de lading nietquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Liever in de eerste divisie dan in een leeg sfeerloos Gelredome met elk jaar een legioen aan nieuwe kut buitenlanders
yes mad
haha madquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
yes mad
De kwaliteit van de kansen van Villarreal was vele malen hoger dan die van Liverpool. Binnen het strafschopgebied denk ik één keer gevaarlijk geweest. Villarreal vijf maal.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hahahaha waren gelijkwaardig daar.
Wat is er gebeurd met Twente dan?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
yes mad
Ik zei wel dat Sturridge zijn doelpunt mooi was, alleen verwoordde ik de tweede zin verkeerd waarin ik wilde vertellen dat veel finales barsten van de lelijke goals.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij vond Sturridge zijn doelpunt niet mooi. Al heb je verder wel geluk hoor maar ik heb Liverpool nooit benoemd, heet je Sylvana of zo
Dat viel allemaal wel mee.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kwaliteit van de kansen van Villarreal was vele malen hoger dan die van Liverpool. Binnen het strafschopgebied denk ik één keer gevaarlijk geweest. Villarreal vijf maal.
Ik wou net vragen, is dat een ambilight.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik krijg al genoeg licht van die ambilight.
Staat je hond strak?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet je als PSV supporter een Philips TV hebben?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je maakt NU een uitzondering voor mijn hond of ik begin je weer te pas en te onpas een lesbienne te noemenquote:
alors is geen lesbienne?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je maakt NU een uitzondering voor mijn hond of ik begin je weer te pas en te onpas een lesbienne te noemen
Anders krijg je een boze brief van Thijs.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Moet je als PSV supporter een Philips TV hebben?
Jawel maar je schijnt ze niet anders te mogen/moeten behandelen wat het benoemen ervan ongewenst maakt.quote:
Bij pics van je hond wil ik het overwegen, maar het boeit me eigenlijk niet zo, ik ben toch geen lesbiennequote:Op woensdag 18 mei 2016 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je maakt NU een uitzondering voor mijn hond of ik begin je weer te pas en te onpas een lesbienne te noemen
Amblightgenot jonguhquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Moet je als PSV supporter een Philips TV hebben?
Ik overschat Spaanse teams verreweg niet. Alleen Liverpool was als buitenlandse ploeg verantwoordelijk voor een uitschakeling van een Spaans elftal. Voor de rest is iedereen door een landgenoot uitgeschakeld.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat viel allemaal wel mee.
En daarbij was Villarreal de week erna nergens op Anfield en gingen ze janken dat Liverpool druk zette.
Je overschat Spaanse teams. Geef toe
Ik heb een Phillips living colours om een beetje hetzelfde effect te krijgen.quote:
Die zijn duurquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:41 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb een Phillips living colours om een beetje hetzelfde effect te krijgen.
Het Twente topic leeft als nooit tevoren.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:41 schreef Sked het volgende:
Hebben jullie al gehoord dat Twente gaat degraderen?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik was even vergeten hoe mooi HD tv is #skeer
quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ties en ik komen graag een keer langs.
Dus Ties wil mijn moeder?quote:
Naja ik lieg een beetje, ik heb de mini.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die zijn duur
Oh wacht ik dacht dat je het over die lampen had.
Wat een dikzakquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Vasion is nu Lays Chips Naturel aan het halen
Ties drinkt nu Jupilerquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:44 schreef KingRoland het volgende:
LOL laten we het enigszins geloofwaardig houdenquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:40 schreef alors het volgende:
[..]
Bij pics van je hond wil ik het overwegen, maar het boeit me eigenlijk niet zo, ik ben toch geen lesbienne
Hier gaat iets verschrikkelijk misquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
LOL laten we het enigszins geloofwaardig houden
Ik heb alleen deze op mijn laptop staan, derhalve
[ afbeelding ]
Hier gaat iets misquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh deze is wel leuk jaquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lays Chips Paprikaquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Dacht dat je die gloeilampen bedoelde die dezelfde kleuren hebben als de ambilight.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:44 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Naja ik lieg een beetje, ik heb de mini.
[ afbeelding ]
Maar jij hebt toch geen mate?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die eet ik ook graag met mate natuurlijk.
Mooi in het donker zittenquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dacht dat je die gloeilampen bedoelde die dezelfde kleuren hebben als de ambilight.
genot
Straks krijg je zo een figuur @DWDD en dan schuift die persoon aan bij de partij DENKquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:47 schreef JanCees het volgende:
Sinds wanneer is hoerenloper zijn slecht wtf
#prayforhoerenlopers
Dit is het laatste waar ie nog bij is (op rtl7)quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:48 schreef ReplaR het volgende:
Dacht btw dat we afscheid van Kieft hadden genomen of geld dat alleen voor VI?
OP lezenquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:48 schreef ReplaR het volgende:
Dacht btw dat we afscheid van Kieft hadden genomen of geld dat alleen voor VI?
picsquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:49 schreef KingRoland het volgende:
Ik wou eerst douchen maar laat maar!
GENOTT
Best gaaf, maar misschien beetje overdreven.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dacht dat je die gloeilampen bedoelde die dezelfde kleuren hebben als de ambilight.
genot
heb je het over die simonsquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Straks krijg je zo een figuur @DWDD en dan schuift die persoon aan bij de partij DENK
ENG ENG ENG
Bedankt kwalitatief uitmuntende user die absoluut niet fantaseert over het vrouwelijk lichaam en al helemaal niet op manieren waarbij er lichaamssappen worden uitgewisseldquote:
Jij ging toch slapenquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt kwalitatief uitmuntende user die absoluut niet fantaseert over het vrouwelijk lichaam en al helemaal niet op manieren waarbij er lichaamssappen worden uitgewisseld
TT CHANGE BITTEquote:
Morgen weer vroeg aan de arbeid?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De wedstrijd leefde ietwat op maar deze 1-1 domper is wel weer desastreus voor mijn zin.
Ik snap jou niet helemaal in dezen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De wedstrijd leefde ietwat op maar deze 1-1 domper is wel weer desastreus voor mijn zin.
Fuentes heeft voornamelijk klanten in Zuid-Amerikaquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sevilla is in de rust op bezoek bij Fuentes geweest.
FOK!kers werken nietquote:
Niet weten dat Basel naast Zuid-Amerika ligtquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Fuentes heeft voornamelijk klanten in Zuid-Amerika
Nog twee dagen tot het weekend.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd.
Kut Liverpool, leer verdedigen.
Nou ja. Ik wilde vroeg naar bed zonder alcohol maar nu zit ik al aan de alcohol dus dan kan ik net goed al mijn voornemens breken. Bijna weekend toch.quote:
Hey ties.quote:
Precies. YOLO!quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja. Ik wilde vroeg naar bed zonder alcohol maar nu zit ik al aan de alcohol dus dan kan ik net goed al mijn voornemens breken. Bijna weekend toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |