Zeker, maar aan de andere kant zijn er ook zat mislukkingen gekomen, maar dat is voetbal, altijd een gok. (open deur) Guardado en de Jong verdienen wel veel, hoewel het na 2 kampioenschappen minder opvalt. Eigenlijk lijkt Ziyech mij de enige koopje nu in de Eredivisie, PSV of Ajax zou behoorlijk dom zijn als ze niet voor hem zouden gaan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah zo, ligt er natuurlijk aan hé. Er zijn ook kwalitatief goede spelers die je voor een prikje op kunt halen: kwestie van scouten en slim onderhandelen. Pröpper is ook voor achterlijk weinig naar PSV gekomen, net als een Guardado of De Jong. Voor kwaliteitsdefinities zeer goedkoop.
Ajax heeft momenteel denk ik geen toestemming van de RvC om de markt op te gaan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeker, maar aan de andere kant zijn er ook zat mislukkingen gekomen, maar dat is voetbal, altijd een gok. (open deur) Guardado en de Jong verdienen wel veel, hoewel het na 2 kampioenschappen minder opvalt. Eigenlijk lijkt Ziyech mij de enige koopje nu in de Eredivisie, PSV of Ajax zou behoorlijk dom zijn als ze niet voor hem zouden gaan.
Omdat ze nog geen coach hebben?quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft momenteel denk ik geen toestemming van de RvC om de markt op te gaan.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:15 schreef Tagliano het volgende:
Overigens is Derksen zich compleet belachelijk aan het maken
Ja toch? Ligt allemaal aan de KNVB, laten we vooral andere clubs een vrijbrief geven om wanbeleid te voerenquote:
Nee in zijn algemeen niet. RvC houdt strenger toezicht op transferbeleid omdat het werkelijk nergens meer over gaat en er al redelijk veel contractspelers zijn.quote:
Wanhoop kan tot veel leidenquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee in zijn algemeen niet. RvC houdt strenger toezicht op transferbeleid omdat het werkelijk nergens meer over gaat en er al redelijk veel contractspelers zijn.
Inderdaad zeg. "Het is duidelijk dat de KNVB er alles aan doet om die licentie af te pakken"quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:15 schreef Tagliano het volgende:
Overigens is Derksen zich compleet belachelijk aan het maken
Lekker wanbeleid bestraffen met een boete en de deur openzetten voor andere clubsquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. "Het is duidelijk dat de KNVB er alles aan doet om die licentie af te pakken"
45.000 en wat puntenaftrekquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker wanbeleid bestraffen met een boete en de deur openzetten voor andere clubs
Madquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:13 schreef Bolasie het volgende:
Laten we in godsnaam hopen dat Sevilla de CL groepsfase eens kan overleven.
Of 4e worden natuurlijk, iig geen EL.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |