HY-PO-CRIETquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:23 schreef DrDentz het volgende:
Genocide = ik vind er niets van.
Sinterklaasfeest = verschrikkelijk, racistisch, inhumaan.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:23 schreef DrDentz het volgende:
Precies jaquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:22 schreef Odaiba het volgende:
Sylvana past echt prima bij Denk nu ik dit zo hoor. Lekker wijzen en klagen, net zoals ze allemaal doen.
Dit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:23 schreef DrDentz het volgende:
Sinterklaas is toch ook een turkquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:23 schreef DrDentz het volgende:
quote:Jury Roest - Wat is dat nou voor een vieze afleidingsmanoeuvre van het debat om Ebru Umar. Jullie zijn te laf om daar aan mee te doen, want jullie staan niet op de sprekerslijst. Zijn jullie nou zo bang voor de lange arm van Erdogan, of doen jullie niet mee omdat die lange arm (Adolf Erdogan) dat zelf heeft bevolen?
En om de boel nu een beetje af te leiden komt er juist om 13.30 uur hier een mededeling over iets heel anders wat volstrekt niet interessant is. Wat een stelletje laffe Nederturken zijn jullie, verraders van Ebru Umar. Walgelijk!!!
Ik kan me flink ergeren aan DWDD maar Matthijs van Nieuwkerk is een extreem goede presentator. Na Wilfred Genee de beste van NL.quote:
Neelie denkt vooral: meisje, wat heb jij nog een hoop te leren.quote:
Pauw is vele malen beter.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik kan me flink ergeren aan DWDD maar Matthijs van Nieuwkerk is een extreem goede presentator. Na Wilfred Genee de beste van NL.²
Hoe harder Sylvana door de mand valt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:25 schreef Odaiba het volgende:
Hoe harder je ze aanpakt, hoe meer ze gaan wijzen.
twitter:Tangerino30 twitterde op woensdag 18-05-2016 om 19:24:26WOW!!! Wat is @SylvanaSimons verbaal sterk zeg. Mathijssen begint er helemaal van te stotteren. hahaha!!! #DWDD reageer retweet
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:26 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw de persvoorlichtster overigens
Kapot neuken voor 1 nachtquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:26 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw de persvoorlichtster overigens
Tsja, hier kijken mensen uit een afro of turkse bril, niet uit de witte bril van zowat iedereen rondom die tafel. Maar dom vind ik het wel. Dit is totaal niet bevorderend voor de samenleving. Leuk al die verschillende mensen, met verschillende meningen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Neelie denkt vooral: meisje, wat heb jij nog een hoop te leren.
Hij is wel vaker verrassend tegen politiciquote:
Het heeft mij positief verrast .quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, de laatste PVDA stemmers dreigen over te stappen.
Na Wilfred Geneequote:Op woensdag 18 mei 2016 19:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik kan me flink ergeren aan DWDD maar Matthijs van Nieuwkerk is een extreem goede presentator. Na Wilfred Genee de beste van NL.²
Hij pakte Samsom ook keihard.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Matthijs neemt het op voor zijn landverrader partij en wil daarbij geen concurrentie
VIESDIKquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik loop hier een vette kapsalon te vreten, plaatst al dat gelul toch weer in een ander daglicht.
Watquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
twitter:arnoldkarskens twitterde op woensdag 18-05-2016 om 19:25:50Niet willen erkennen Armeense/Assyrische genocide (>1 miljoen doden) maakt #Denk en dus Sylvana Simons heel erg 'fout'. #DWDD reageer retweet
Zoooo lekker..quote:
Wilfred & Mathijs zijn van die mensen waarvan je denkt: waarom zijn ze eigenlijk op TV?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij kijkt zijn eigen interview terug denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:29 schreef Groby het volgende:
Die turk daarachter probeert zo hard niet te lachen
Vraag even aan Arnold waar zijn revolutie blijft.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:arnoldkarskens twitterde op woensdag 18-05-2016 om 19:25:50Niet willen erkennen Armeense/Assyrische genocide (>1 miljoen doden) maakt #Denk en dus Sylvana Simons heel erg 'fout'. #DWDD reageer retweet
Nu gaat ze vast een ziekte veinzen om er onderuit te komen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:25 schreef Grunge. het volgende:
Ik denk dat Sylvana prima doorheeft dat ze verkeerd gewed heeft, hoor, te snel toegehapt op de vraag erbij te komen, de politiek in. Vandaar de ontwijkende antwoorden.
Matthijs is veel allrounder dan Genee. Zonder Derksen stelt Wilfred weinig voor eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wilfred & Mathijs zijn van die mensen waarvan je denkt: waarom zijn ze eigenlijk op TV?
Hehe.. ik ook nu.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:30 schreef Grunge. het volgende:
Ik ben voor het eerst in mijn leven benieuwd naar de column van Nic0.
Wel mee eens eigenlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:26 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Tsja, hier kijken mensen uit een afro of turkse bril, niet uit de witte bril van zowat iedereen rondom die tafel. Maar dom vind ik het wel. Dit is totaal niet bevorderend voor de samenleving. Leuk al die verschillende mensen, met verschillende meningen.
Straks al kans met Dijkshoorn.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:33 schreef King_Merc het volgende:
hoop dat Peter Pannenkoek, ze helemaal afbrand vrijdag
Owja Peter, daar kijken we allemaal nu al naar uit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:33 schreef King_Merc het volgende:
hoop dat Peter Pannenkoek, ze helemaal afbrand vrijdag
Zullen we wedden? Ik denk dat ie niet durft.quote:
Zeker, paar goede opmerkingen. Valt me niet tegen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:34 schreef Toby56 het volgende:
Giel neemt het over mensen.
Los wat ik van die gozer denk, hij doet tenminste inhoudelijk lekkerder mee dan bijv. een P. van den Hoogenband. Pietertje kan echt niet voetballen.
Kan niet wachten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja Peter, daar kijken we allemaal nu al naar uit.
Ik denk ook dat-ie het niet durft.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:35 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Zullen we wedden? Ik denk dat ie niet durft.
Ik denk het wel. Hij brandt ze volledig af.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:35 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Zullen we wedden? Ik denk dat ie niet durft.
6.66 euro wedden?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Hij brandt ze volledig af.
Misschien was dit de enige partij die toegaf aan Sylvana om van zwarte piet een punt te maken.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:36 schreef Pedroso het volgende:
Die andere Turk in die partij (Ozturk) is overigens nog veel enger in die partij. Hoe wanhopig moet je zijn om je bij zo'n partij aan te sluiten.
Je hoort of ziet hem alleen bijna nooit. Beetje de man op de achtergrond.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:36 schreef Pedroso het volgende:
Die andere Turk in die partij (Ozturk) is overigens nog veel enger in die partij. Hoe wanhopig moet je zijn om je bij zo'n partij aan te sluiten.
t is niet alsof ze heeft lopen shoppen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:36 schreef Baszh het volgende:
[..]
Misschien was dit de enige partij die toegaf aan Sylvana om van zwarte piet een punt te maken.
Noem het verbinding...quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:36 schreef Baszh het volgende:
[..]
Misschien was dit de enige partij die toegaf aan Sylvana om van zwarte piet een punt te maken.
Ja, kan ik.quote:
De zendtijd voor politieke partijen duurde te lang.quote:
madtwitter:defrysk twitterde op woensdag 18-05-2016 om 19:41:27Wat ben jij een lul Nico. Wat een enorme lul ben jij. #dwdd reageer retweet
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
madtwitter:defrysk twitterde op woensdag 18-05-2016 om 19:41:27Wat ben jij een lul Nico. Wat een enorme lul ben jij. #dwdd reageer retweet
Van mij mag ze terugkomen.quote:
Ik snap overigens wel haar woede over de vele bedreigingen en beledigingen aan haar adres maar om je dan bij DENK aan te sluitenquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:42 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ze gaat dood vanbinnen inderdaad. Hoe komt ze hier onderuit.
Ik ook, het is erg extreem wat ze over zich heen krijgt. Maar jammer, deze stap.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik snap overigens wel haar woede over de vele bedreigingen en beledigingen aan haar adres maar om je dan bij DENK aan te sluiten
Ik niet. Dat krijg je als je uit 100% AIDS bestaat.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik snap overigens wel haar woede over de vele bedreigingen en beledigingen aan haar adres maar om je dan bij DENK aan te sluiten
Ontoerekeningsvatbaartwitter:
Die krijgt een hartverzakking op FOK!quote:
Het rotte voor haar is dat het nu alleen maar erger zal worden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:45 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik ook, het is erg extreem wat ze over zich heen krijgt. Maar jammer, deze stap.
Ja, maar dit heeft niveau.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:46 schreef Dagoduck het volgende: