Na Wilfred Geneequote:Op woensdag 18 mei 2016 19:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik kan me flink ergeren aan DWDD maar Matthijs van Nieuwkerk is een extreem goede presentator. Na Wilfred Genee de beste van NL.²
Hij pakte Samsom ook keihard.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Matthijs neemt het op voor zijn landverrader partij en wil daarbij geen concurrentie
VIESDIKquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik loop hier een vette kapsalon te vreten, plaatst al dat gelul toch weer in een ander daglicht.
Watquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik kan me flink ergeren aan DWDD maar Matthijs van Nieuwkerk is een extreem goede presentator. Na Wilfred Genee de beste van NL.²
twitter:arnoldkarskens twitterde op woensdag 18-05-2016 om 19:25:50Niet willen erkennen Armeense/Assyrische genocide (>1 miljoen doden) maakt #Denk en dus Sylvana Simons heel erg 'fout'. #DWDD reageer retweet
Zoooo lekker..quote:
Wilfred & Mathijs zijn van die mensen waarvan je denkt: waarom zijn ze eigenlijk op TV?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij kijkt zijn eigen interview terug denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:29 schreef Groby het volgende:
Die turk daarachter probeert zo hard niet te lachen
Vraag even aan Arnold waar zijn revolutie blijft.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:arnoldkarskens twitterde op woensdag 18-05-2016 om 19:25:50Niet willen erkennen Armeense/Assyrische genocide (>1 miljoen doden) maakt #Denk en dus Sylvana Simons heel erg 'fout'. #DWDD reageer retweet
Nu gaat ze vast een ziekte veinzen om er onderuit te komen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:25 schreef Grunge. het volgende:
Ik denk dat Sylvana prima doorheeft dat ze verkeerd gewed heeft, hoor, te snel toegehapt op de vraag erbij te komen, de politiek in. Vandaar de ontwijkende antwoorden.
Matthijs is veel allrounder dan Genee. Zonder Derksen stelt Wilfred weinig voor eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wilfred & Mathijs zijn van die mensen waarvan je denkt: waarom zijn ze eigenlijk op TV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |