Hehe.. ik ook nu.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:30 schreef Grunge. het volgende:
Ik ben voor het eerst in mijn leven benieuwd naar de column van Nic0.
Wel mee eens eigenlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:26 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Tsja, hier kijken mensen uit een afro of turkse bril, niet uit de witte bril van zowat iedereen rondom die tafel. Maar dom vind ik het wel. Dit is totaal niet bevorderend voor de samenleving. Leuk al die verschillende mensen, met verschillende meningen.
Straks al kans met Dijkshoorn.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:33 schreef King_Merc het volgende:
hoop dat Peter Pannenkoek, ze helemaal afbrand vrijdag
Owja Peter, daar kijken we allemaal nu al naar uit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:33 schreef King_Merc het volgende:
hoop dat Peter Pannenkoek, ze helemaal afbrand vrijdag
Zullen we wedden? Ik denk dat ie niet durft.quote:
Zeker, paar goede opmerkingen. Valt me niet tegen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:34 schreef Toby56 het volgende:
Giel neemt het over mensen.
Los wat ik van die gozer denk, hij doet tenminste inhoudelijk lekkerder mee dan bijv. een P. van den Hoogenband. Pietertje kan echt niet voetballen.
Kan niet wachten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja Peter, daar kijken we allemaal nu al naar uit.
Ik denk ook dat-ie het niet durft.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:35 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Zullen we wedden? Ik denk dat ie niet durft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |