HY-PO-CRIETquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:23 schreef DrDentz het volgende:
Genocide = ik vind er niets van.
Sinterklaasfeest = verschrikkelijk, racistisch, inhumaan.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:23 schreef DrDentz het volgende:
Precies jaquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:22 schreef Odaiba het volgende:
Sylvana past echt prima bij Denk nu ik dit zo hoor. Lekker wijzen en klagen, net zoals ze allemaal doen.
Dit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:23 schreef DrDentz het volgende:
Sinterklaas is toch ook een turkquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:23 schreef DrDentz het volgende:
quote:Jury Roest - Wat is dat nou voor een vieze afleidingsmanoeuvre van het debat om Ebru Umar. Jullie zijn te laf om daar aan mee te doen, want jullie staan niet op de sprekerslijst. Zijn jullie nou zo bang voor de lange arm van Erdogan, of doen jullie niet mee omdat die lange arm (Adolf Erdogan) dat zelf heeft bevolen?
En om de boel nu een beetje af te leiden komt er juist om 13.30 uur hier een mededeling over iets heel anders wat volstrekt niet interessant is. Wat een stelletje laffe Nederturken zijn jullie, verraders van Ebru Umar. Walgelijk!!!
Ik kan me flink ergeren aan DWDD maar Matthijs van Nieuwkerk is een extreem goede presentator. Na Wilfred Genee de beste van NL.quote:
Neelie denkt vooral: meisje, wat heb jij nog een hoop te leren.quote:
Pauw is vele malen beter.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik kan me flink ergeren aan DWDD maar Matthijs van Nieuwkerk is een extreem goede presentator. Na Wilfred Genee de beste van NL.²
Hoe harder Sylvana door de mand valt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:25 schreef Odaiba het volgende:
Hoe harder je ze aanpakt, hoe meer ze gaan wijzen.
twitter:Tangerino30 twitterde op woensdag 18-05-2016 om 19:24:26WOW!!! Wat is @SylvanaSimons verbaal sterk zeg. Mathijssen begint er helemaal van te stotteren. hahaha!!! #DWDD reageer retweet
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:26 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw de persvoorlichtster overigens
Kapot neuken voor 1 nachtquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:26 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw de persvoorlichtster overigens
Tsja, hier kijken mensen uit een afro of turkse bril, niet uit de witte bril van zowat iedereen rondom die tafel. Maar dom vind ik het wel. Dit is totaal niet bevorderend voor de samenleving. Leuk al die verschillende mensen, met verschillende meningen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Neelie denkt vooral: meisje, wat heb jij nog een hoop te leren.
Hij is wel vaker verrassend tegen politiciquote:
Het heeft mij positief verrast .quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, de laatste PVDA stemmers dreigen over te stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |