quote:
En dat haar, niet te vergetenquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:08 schreef Slobeend het volgende:
Mag ik wat vragen Sylvana. Die oorbellen die je draagt, zijn die grappig bedoelt?
Ik lach me dood.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:08 schreef KingRoland het volgende:
Sked, ik kan dit echt niet meer aanzien.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:08 schreef Slobeend het volgende:
Mag ik wat vragen Sylvana. Die oorbellen die je draagt, zijn die grappig bedoelt?
quote:
Over de rug van al die kansenparels de politiek in. Met die Derksen discussie.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:10 schreef vanBoeschoten het volgende:
En die andere Marokaanse idioot is al net zo erg
Wat had je dan verwacht.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:10 schreef Fylax het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk gaat er niet tegenin
Dat roept ze toch over zichzelf af man, ze heeft t zelf maar over één dingquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:10 schreef Grunge. het volgende:
Sylvana heeft hierin zeker wel gelijk. De racistische bagger die zij constant over zich heen krijgt is echt abnormaal en fascinerend.
Dit jaquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kan niet wachten tot de roze plopkap achter d'r aangaat.
haten op gielquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:11 schreef KingRoland het volgende:
Giel pak haar aan
maar ik haat hem nog steeds.
Moeilijke keuze, Giel of Sylvanaquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:11 schreef KingRoland het volgende:
Giel pak haar aan
maar ik haat hem nog steeds.
Ik ben benieuwd wanneer Quinsy Gario zich bij Denk gaat aansluiten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:10 schreef vanBoeschoten het volgende:
En die andere Marokaanse idioot is al net zo erg
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:12 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer Quinsy Gario zich bij Denk gaat aansluiten.
twitter:quinsyg twitterde op woensdag 18-05-2016 om 19:07:25#ZwartNLismomenteelnietbereikbaarvoor uw vragen over Sylvana Simons en DENK. U kunt ons bereiken op maandagen tussen https://t.co/6KhpxuGLQX reageer retweet
Dit gaat ze wederom weer meer leden opleveren. Nog een voorbeeld hoe we ons land schade toebrengen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:12 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom duurt de zendtijd voor politieke partijen op NPO1 vandaag zo lang?
Natuurlijk is dat niet raar. Ze trekt om werkelijk alles de racismekaart.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:10 schreef Grunge. het volgende:
Sylvana heeft hierin zeker wel gelijk. De racistische bagger die zij constant over zich heen krijgt is echt abnormaal en fascinerend.
Preciesquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:12 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:12 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
twitter:kwybes twitterde op woensdag 18-05-2016 om 19:12:02Na de verkiezingen als @sylvanasimons in de kamer zit verlaat ze met meename van zetel #denknl en gaat verder als zw. Piet partij. #dwdd reageer retweet
Zij is heel geschikt voor de politiek inderdaad.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:13 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk wel slim van Sylvana. Het enige wat ze kan is onzin verkopen. Meer hoef je in de politiek ook niet te kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |