SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 25-05-2016 07:22:51 ]![]()
Veel plezier!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:48 schreef MiG31 het volgende:
Morgen maar weer eens een halve marathon afstand proberen. Eindelijk is het daar fijn weer voor.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zojuist ook weer lekker gelopen. 50' met 5 minuten rustig, gevolgd door 5 minuten sneller, dan weer 5 rustig, 5 snel etc. Soort van interval of wisselloop of hoe je het ook moet noemen. Van te voren niet heel veel zin in, want een beetje moe (gisteren daarom ook niet gelopen) maar ging heel prima. Dan is hardlopen toch een fijne bezigheid!![]()
Ghehe, als ik een keer hoogtemeters wil trainen, kan ik nu naar hartje Rotterdam gaan:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)over-Rotterdam.dhtml<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
* Doet schietgebedje.quote:Goed weer lijk je te krijgen. Leiden is een tikje minder qua voorspelling nu.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Je kunt altijd nog omboeken naar Kopenhagenquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:14 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
* Doet schietgebedje.Goed weer lijk je te krijgen. Leiden is een tikje minder qua voorspelling nu.
.
![]()
Het Aspergertje in mij zou daar niet blij van worden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:58 schreef Devv het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog omboeken naar Kopenhagen.
Prima training hoor! Verzuring jeuj!quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:08 schreef MaleDuck het volgende:
Ghehe, als ik een keer hoogtemeters wil trainen, kan ik nu naar hartje Rotterdam gaan:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)over-Rotterdam.dhtmlSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Inschrijving Zevenheuvelenloop opent over twee weken. Nog liefhebbers hier?
Ik denk dat ik dit jaar voor de Zevenheuvelen ga. Vorig jaar deed ik de Bruggenloop, dus ben nu wel eens benieuwd.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik wil ook wel weer meedoenquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:38 schreef DeLuna het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar voor de Zevenheuvelen ga. Vorig jaar deed ik de Bruggenloop, dus ben nu wel eens benieuwd.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nee, de nachtquote:is lang zat voor mij
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Leukquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, de nachtis lang zat voor mij
Ziet er altijd uit als een leuke loop, die nacht!
![]()
Ja! Het plan is om dit jaar niet geblesseerd te zijn rond die tijd. Dat wordt een uitdaging, evenals de afstand, maar dat ben ik langzaam beetje bij beetje al aan het opbouwen. Ik doe dit jaar dus (wederom, maar dit maal dus wel echt weer) mee.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:38 schreef DeLuna het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar voor de Zevenheuvelen ga. Vorig jaar deed ik de Bruggenloop, dus ben nu wel eens benieuwd.![]()
Is ook écht leuk, met lampjes en alles onderwegquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:06 schreef GotC het volgende:
[..]
LeukZiet er altijd uit als een leuke loop, die nacht!
Wordt m'n derde keer al![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
is hij zwaar?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is ook écht leuk, met lampjes en alles onderweg
Wordt m'n derde keer al!Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Nohquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is ook écht leuk, met lampjes en alles onderweg
Wordt m'n derde keer al!Het is dat ik het wel een eind rijden/treinen vindt voor een loopje, maar hmmm..
![]()
Er zit een pittige heuvel in, dat zal ik niet ontkennen. Maar je eindigt heuvelaf, dus die ben je dan allang weer vergeten! Het is 7km, dus dat is wel te overzien tochquote:
De 7 haal ik tegenwoordig ja *trots*quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Er zit een pittige heuvel in, dat zal ik niet ontkennen. Maar je eindigt heuvelaf, dus die ben je dan allang weer vergeten! Het is 7km, dus dat is wel te overzien toch
Misschien dat ik er toch over na ga denken
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ja! En niet alleen lampjes van de lopers, maar ook een deel van de route zonder straatlantarens is speciaal voor die nacht helemaal verlicht op een bijzondere manierquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:11 schreef GotC het volgende:
[..]
NohHet is dat ik het wel een eind rijden/treinen vindt voor een loopje, maar hmmm..
![]()
En omdat het het begin van de heuvel is, zie je al de verlichting én de verlichte lopers voor je!elk jaar weer zo'n indrukwekkend gezicht!
Ik vind het een aanrader hoor! /geenaandelenquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
De 7 haal ik tegenwoordig ja *trots*
Misschien dat ik er toch over na ga denken
En ook trots
Iets aangepaste route voor de Marikenloop 5kmen een oepsjequote:Startlocatie 5 kilometer gewijzigd
Doordat er in Heumensoord een grote opvanglocatie voor vluchtelingen was gevestigd, hebben we ons parcours van de 5 kilometer iets moeten aanpassen. We lopen om de voormalige opvanglocatie heen en daardoor zou de 5 kilometer 150m te lang worden. Omdat we graag willen dat je exact 5 kilometer loopt, hebben we besloten om de start 150m naar voren te verplaatsen. Dit betekent dat we vanaf de startvakken via de Kwekerijweg rustig richting de startstreep wandelen. De startstreep voor de loopsters van de 5 kilometer ligt nu op de Driehuizerweg. Voor de loopsters van de 10 kilometer verandert er niets.quote:Marikenloopshirts
Bij je inschrijving heb je een Marikenshirt besteld. Abusievelijk is op de mouw van het shirt een foutieve datum gekomen. We hebben overwogen om de shirts opnieuw te laten produceren. Vanwege de belasting voor het milieu én omdat de shirts verder voldoen aan alle eisen, hebben wij besloten dit niet te doen. Wij bieden onze excuses aan voor voor de foutieve opdruk, maar we hopen (en denken) dat je het shirt toch met veel plezier zult dragen!Today is life -
Dale Carnegie![]()
Eindelijk weer eens buiten gerend met fatsoenlijke temperaturen!
Dat gaat hier in Frankfurt toch wat beter dan thuis.Ook een paar mooie parken en universiteitscampus, heerlijk rondje van 9 kilometer erop zitten.
Jack does it in real time...![]()
Mag nietquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:08 schreef MaleDuck het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)over-Rotterdam.dhtml
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)rtrap-mag-niet.dhtml![]()
Ai, pijnlijk oepsjequote:Op woensdag 18 mei 2016 15:56 schreef Ynske het volgende:
Iets aangepaste route voor de Marikenloop 5km
[..]
en een oepsje
[..]
Was dat niet ook eens ergens met medailles gebeurd?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Geloof me, een gewone sterveling komt rennend niet ver. Stevig doorwandelen is echt genoeg martelingquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:35 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Mag niet
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)rtrap-mag-niet.dhtmlSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
zo heb ik echt respect voor de deelnemers hiervanquote:Op woensdag 18 mei 2016 17:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Geloof me, een gewone sterveling komt rennend niet ver. Stevig doorwandelen is echt genoeg marteling
http://trappenmarathon.nl/Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik overweeg om tijdens de 7^^ dit jaar beide afstanden te lopen. Dat evenement 's avonds lijkt me ook heel leuk namelijk.![]()
Ja, ik ookquote:Op woensdag 18 mei 2016 17:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo heb ik echt respect voor de deelnemers hiervan
http://trappenmarathon.nl/
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ga hem denk ik ook niet lopen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:06 schreef Guard het volgende:
Ik hoop dit jaar wederom de 7^^ niet te lopen
Been there, done that, didn't get the t-shirt but I'm fine with that
Ik ga de 7^^ nacht weer lopen. Ik vind dat echt zo'n fijne sfeer. Hopelijk is het wel wat beter weer ..
Ik heb trouwens nog geen envelop ontvangen van de Marikenloop.. Ik wacht morgen nog af en anders mail ik even mijn treinkaartje zit daar dus bij.. Trouwens wat zonde van dat t-shirt.. Ik had er ook een besteld.
En nu ga ik lekker fitnessen![]()
![]()
![]()
xMissi heb je je na 25 april ingeschreven? Indien eerder, dan zou ik nu al mailen.
Ik heb de 7^^ nacht gelopen toen het nog eenmalig wasmijn eerste 10k
![]()
Wil dit jaar wel weer lopen, vond hem erg tof.![]()
Never been there, still didn't do that.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ga hem denk ik ook niet lopen.
Been there, done that, didn't get the t-shirt but I'm fine with that
Mijn vakantieperiode
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
De 7 ontbrekende heuvelenloop heb ik nog steeds nachtmerries van, zelden zolang in het startvak mogen bivakeren. Horror was het.![]()
Je had vlak voor je eigen start in het vak kunnen gaan staan. Er zijn voor alle lopers verschillende locaties waar je je kunt omkleden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:45 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
De 7 ontbrekende heuvelenloop heb ik nog steeds nachtmerries van, zelden zolang in het startvak mogen bivakeren. Horror was het.![]()
Ik hoop dit jaar weer aan de nacht en dag mee te kunnen doen.
xMissi, in de mail van de Marikenloop staat dat je tot dinsdag kon afwachten, dus ik zou ze nu wel mailen. Had je je adres gecontroleerd?![]()
Oh ja, de eerste keer was een eenmalige! Wel een eenmalige afstand dan toch, daarna is het 7km gewordenquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:03 schreef Serinde het volgende:
xMissi heb je je na 25 april ingeschreven? Indien eerder, dan zou ik nu al mailen.
Ik heb de 7^^ nacht gelopen toen het nog eenmalig wasmijn eerste 10k
![]()
Wil dit jaar wel weer lopen, vond hem erg tof.
Ik word al moe van de fotosquote:Op woensdag 18 mei 2016 17:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo heb ik echt respect voor de deelnemers hiervan
http://trappenmarathon.nl/![]()
![]()
noem me onstervelijk maar dit ziet er uit als een mooie uitdaging..... het probleem is dat veel mensen niet goed weten hoe ze zich heuvel op-of trap op, moeten pacenquote:Op woensdag 18 mei 2016 17:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Geloof me, een gewone sterveling komt rennend niet ver.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ja klopt, en adres klopt ook. En ik had dus eerst geannuleerd en toen weer teruggemaild dat ik toch mee wou doen. Dat was goed en het zou met de 2e zending meekomen. Maar mss is de postbode uberhaupt niet geweest. Ik bel morgen in de middag wel naar mijn moeder en dan vraag ik wel of de post er al is. Het komt vast wel goedquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je had vlak voor je eigen start in het vak kunnen gaan staan. Er zijn voor alle lopers verschillende locaties waar je je kunt omkleden.![]()
xMissi, in de mail van de Marikenloop staat dat je tot dinsdag kon afwachten, dus ik zou ze nu wel mailen. Had je je adres gecontroleerd?![]()
![]()
Dan moet last man standing wel voor je zijn, dan hoef je tenminste niet al bij een marathonafstand stoppen en mag je lekker doorgaan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
noem me onstervelijk maar dit ziet er uit als een mooie uitdaging..... het probleem is dat veel mensen niet goed weten hoe ze zich heuvel op-of trap op, moeten pacen![]()
Dat had gekunt, echter wist ik toen nog niet dat het zo erg zou worden. De winnaar was al ongeveer binnen toen ik van start mocht.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je had vlak voor je eigen start in het vak kunnen gaan staan. Er zijn voor alle lopers verschillende locaties waar je je kunt omkleden.![]()
don't put ideas in my head....quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dan moet last man standing wel voor je zijn, dan hoef je tenminste niet al bij een marathonafstand stoppen en mag je lekker doorgaan.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Was leuk hèquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh ja, de eerste keer was een eenmalige! Wel een eenmalige afstand dan toch, daarna is het 7km geworden![]()
TWC stond je in zo'n langzaam startvak dan? Als je nou eens wat sneller loopt kun je je gewoon inschrijven voor een sneller vak.![]()
4 keer 10 kilometer hier of 4 keer 10 kilometer daar maakt toch niets uitquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:18 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Het Aspergertje in mij zou daar niet blij van worden.?
![]()
Ah ja, in dat startvak begin je ongeveer 45 minuten na de start van de elitelopers. Als je geluk hebt, kun je de eerste zien finishen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:45 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ik stond toen in het startvak van 1:30 ongeveer in de grote meute.![]()
![]()
Vanavond voor het eerst sinds de marathon en voor het eerst in het buitenland gelopen.
Kon wel merken dat het vrij vermoeiende dag was en dat ik nog moest eten. Achteraf toch wel blij dat ik even geweest ben.![]()
Jij valt niet in de categorie gewone stervelingen inderdaad.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
noem me onstervelijk maar dit ziet er uit als een mooie uitdaging..... het probleem is dat veel mensen niet goed weten hoe ze zich heuvel op-of trap op, moeten pacen
Maar als je hier binnenkort toch bent, mag je me wel een lesje trap/heuvels lopen gevenben er nl echt slecht in
Doet er weer een Fok! team mee met de Ekiden in Rotterdam? Ik ga dit jaar voor het eerst met een team, ben benieuwd of we aan elkaar gewaagd gaan zijn!![]()
De animo is dermate laag dat als er al een Fok afvaardiging is, er niet de luxe is om een "fast" team samen te stellen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 01:04 schreef thettes het volgende:
Doet er weer een Fok! team mee met de Ekiden in Rotterdam? Ik ga dit jaar voor het eerst met een team, ben benieuwd of we aan elkaar gewaagd gaan zijn!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gister eindelijk weer een rondje gelopen na 14 dagen snotteren en hoesten ..
Merk wel dat mijn gemiddelde steeds vaker onder de 6min/km begint te komenMag ook wel een keertje
![]()
![]()
Als het binnen Nederland was no problemo. Buitenland wil ik eerst even acclimatiseren.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:43 schreef Devv het volgende:
[..]
4 keer 10 kilometer hier of 4 keer 10 kilometer daar maakt toch niets uit?
Hmmm, wil maar eens gaan werken aan het verbeteren van mijn 5k en 10k tijd. Eerste echte geplande loop is de singelloop in Utrecht op 2 oktober, denk de 10k daar.
Mijn plan is, gemiddeld 3x in de week lopend, zo'n beetje afwisselend tussen het volgende:
1 x duurloop achtig (12-16 km op relaxed tempo...)
1 x interval (gisteren voor het eerst: 2km warmup, 10x( 400m@beoogd 5k/10k tempo/200m@rust ), 2km cooling down
1 x tempo loopje
Alleen vind ik het echt heel moeilijk om op het gewenste tempo te lopen tijdens die (korte) intervallen. Resultaat is dat ik de eerste paar intervallen te snel liep (als in 3:30-3:35/km ipv 3:45-3:50/km), een paar ok en aan het einde moeite had het tempo te halen.
Mijn horloge heeft even nodig om het tempo te bepalen en die 400m is dus erg kort daarvoor.
Is dit een kwestie van 'het gevoel krijgen'? Of is er iets anders aan te raden/proberen (of maakt het neit enorm uit... gaat het meer om 'boven je grens lopen' op die intervallen als het ware.
Verder nog tips qua snelheid verbeteringen? (Heuvels/trappen lopen bijv, core stability en dergelijke oefeningen).
Overigens van plan in de toekomst toch maar eens bij een atletiek vereniging aan te kloppen, als er wat andere zaken afgerond zijn... Maar voor nu klooi ik vooral zelf aan (de charme van het hardlopen, gaan wanneer je wil).
![]()
GPS is nutteloos om bij korte intervallen je tempo te kunnen bepalen. Ik weet niet of je op de baan loopt, maar dan zou je op vast punten kunnen kijken of je tempo goed ligt. Op het 200m punt bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:34 schreef m0ridin het volgende:
Hmmm, wil maar eens gaan werken aan het verbeteren van mijn 5k en 10k tijd. Eerste echte geplande loop is de singelloop in Utrecht op 2 oktober, denk de 10k daar.
Mijn plan is, gemiddeld 3x in de week lopend, zo'n beetje afwisselend tussen het volgende:
1 x duurloop achtig (12-16 km op relaxed tempo...)
1 x interval (gisteren voor het eerst: 2km warmup, 10x( 400m@beoogd 5k/10k tempo/200m@rust ), 2km cooling down
1 x tempo loopje
Alleen vind ik het echt heel moeilijk om op het gewenste tempo te lopen tijdens die (korte) intervallen. Resultaat is dat ik de eerste paar intervallen te snel liep (als in 3:30-3:35/km ipv 3:45-3:50/km), een paar ok en aan het einde moeite had het tempo te halen.
Mijn horloge heeft even nodig om het tempo te bepalen en die 400m is dus erg kort daarvoor.
Is dit een kwestie van 'het gevoel krijgen'? Of is er iets anders aan te raden/proberen (of maakt het neit enorm uit... gaat het meer om 'boven je grens lopen' op die intervallen als het ware.
Verder nog tips qua snelheid verbeteringen? (Heuvels/trappen lopen bijv, core stability en dergelijke oefeningen).
Overigens van plan in de toekomst toch maar eens bij een atletiek vereniging aan te kloppen, als er wat andere zaken afgerond zijn... Maar voor nu klooi ik vooral zelf aan (de charme van het hardlopen, gaan wanneer je wil).
en tempo van 3'45/km komt neer op 1'30/400m en dus 45''/200m. Op de weg moet je daarvoor meer moeite doen, maar daar zou je evt ook een route met vaste punten uit kunnen zetten
Hoe vaker je ze loopt, hoe beter je gevoel wordt om te kunnen bepalen of je het juiste tempo hebt![]()
Cheers, het is inderdaad op de weg. Handige tip om op verschillende punten te kijken of het tempo goed ligtquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:51 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
GPS is nutteloos om bij korte intervallen je tempo te kunnen bepalen. Ik weet niet of je op de baan loopt, maar dan zou je op vast punten kunnen kijken of je tempo goed ligt. Op het 200m punt bijvoorbeeld:
en tempo van 3'45/km komt neer op 1'30/400m en dus 45''/200m. Op de weg moet je daarvoor meer moeite doen, maar daar zou je evt ook een route met vaste punten uit kunnen zetten
Hoe vaker je ze loopt, hoe beter je gevoel wordt om te kunnen bepalen of je het juiste tempo hebtMoet eens kijken of dat realistisch is... En anders maar roeien met de riemen die ik heb en kijken of/hopen dat ik er in de nabije toekomst wat meer gevoel voor heb.
Hoe veel kwaad zou het kunnen als ik de intervallen eigenlijk 'te hard' ga? Ik bedoel, het idee is snelheid verhogen... Als ik de intervallen kan afronden, maar is het tempo uiteindelijk te hoog, gaat dat ten koste van de verbetering? Als in, is het efficienter om slechts iets boven je huidge tempo te lopen ipv te veel?![]()
Ik probeer die intervallen zoveel mogelijk ontspannen, op souplesse te lopen. 400m's loop ik meestal rond mijn huidige 10km tempo. Door veel op dat tempo te trainen, is het ook makkelijker om het tijdens de wedstrijd te halen. Ik loop veel wedstrijden en dan zijn dat vaak eigenlijk mijn echte snelheidstrainingen, de training zelf zijn relatief een stuk minder zwaar.
Te vaak en te hard trainen zou kunnen leiden tot overbelasting en blessures. Als je minder vaak wedstrijden loopt, dan kun je wel vaker harde intervaltrainingen doen. Ik zou de intervallen dan op iets harder dan 10km tempo, maar ook weer niet zo hard dat je erg diep moet gaanmoet doen om dat tempo te halen. Altijd enigszins ontspannen![]()
beetje in opvolging van de ROPA:
http://www.mysterymountain.nl/
Ook een mooi evenement voor het goede doel (als je van hoogtemeters houdt en niet van het massale van Alpe d'Huzes).Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Thanks! Wordt gewaardeerdquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:59 schreef Mr.B. het volgende:
Ik probeer die intervallen zoveel mogelijk ontspannen, op souplesse te lopen. 400m's loop ik meestal rond mijn huidige 10km tempo. Door veel op dat tempo te trainen, is het ook makkelijker om het tijdens de wedstrijd te halen. Ik loop veel wedstrijden en dan zijn dat vaak eigenlijk mijn echte snelheidstrainingen, de training zelf zijn relatief een stuk minder zwaar.
Te vaak en te hard trainen zou kunnen leiden tot overbelasting en blessures. Als je minder vaak wedstrijden loopt, dan kun je wel vaker harde intervaltrainingen doen. Ik zou de intervallen dan op iets harder dan 10km tempo, maar ook weer niet zo hard dat je erg diep moet gaanmoet doen om dat tempo te halen. Altijd enigszins ontspannen
Loop niet zo veel wedstrijden nee, dus zal het dan vooral van mijn intervallen moeten hebben maar moet dan even goed opletten dat ik niet te hard van stapel loop. Wat dat betreft was gisteren dus iets te veel van het goede.
Volgende keer maar proberen meer het gevoel bij het tempo te matchen en te zorgen dat ik niet te hard begin, waardoor het idd ook beter vol te houden is en wat minder belastend. Uitproberen en leren![]()
![]()
Pff terugslag in het herstel, vandaag moest ik veel met het OV dus in totaal een stuk of 5x een paar honderd meter lopen door stationshallen en metro's en naar de eindbestemming toe. Nou, ondanks de brace is mijn voet dus helemaal gesloopt van zoiets futiels.
Maarja.. geduld, geduld.
MrB heb je zin in zondag?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Sterkte LT!
Bizar dat eerst vrijwel alles lukte en je nu tegen zulke grenzen oploopt. Hoop dat het herstel snel inzet!![]()
Ja, al herkennen heel veel lopers van mijn groep het wel. Als je steeds harder en fanatieker wilt haalt je lichaam je op een gegeven moment gewoon in. Ik accepteer het nu wel, ik ga het herstel niet overhaasten. Het is alleen gewoon vervelend dat ik er in het dagelijkse leven ook zoveel rekening mee moet houden..quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:37 schreef steffelonio het volgende:
Sterkte LT!
Bizar dat eerst vrijwel alles lukte en je nu tegen zulke grenzen oploopt. Hoop dat het herstel snel inzet!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Lijkt me heel moeilijk en frustrerend... Maar idd, je zoekt natuurlijk als fanatieke sporter de grenzen van je lichaam op en het is oh zo 'makkelijk' om er overheen te gaan...quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, al herkennen heel veel lopers van mijn groep het wel. Als je steeds harder en fanatieker wilt haalt je lichaam je op een gegeven moment gewoon in. Ik accepteer het nu wel, ik ga het herstel niet overhaasten. Het is alleen gewoon vervelend dat ik er in het dagelijkse leven ook zoveel rekening mee moet houden..
Succes met het herstel!![]()
Ja erg veel zin! Ben weer lekker aan het stuiteren, winegums eten en drie keer per uur diverse weersites kijkenquote:![]()
![]()
![]()
De vorm is redelijk denk ik, het weer lijkt ook niet al te erg te worden (in ieder geen 25 graden of windkracht 6). Dus dat zal goed moeten komen. Wel heb ik mijn eigen verwachtingen en richttijd iets naar beneden gesteld tov Rotterdam: in plaats van een sub 2:45 ga ik nu weg op een tijd tussen 2:45 en 2:50.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:40 schreef steffelonio het volgende:
En mrb, k ben ook nieuwsgierig naar zondag. Wel finishen he?![]()
Precies een jaar geleden ben ik in Kopenhagen na ongeveer 20km uitgestapt, in Rotterdam na 31km, dus logischerwijs zal ik nu in Leiden na 42km uitstappen. Of iets meer dan 42 hopelijk![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:43 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ja erg veel zin! Ben weer lekker aan het stuiteren, winegums eten en drie keer per uur diverse weersites kijken![]()
![]()
![]()
De vorm is redelijk denk ik, het weer lijkt ook niet al te erg te worden (in ieder geen 25 graden of windkracht 6). Dus dat zal goed moeten komen. Wel heb ik mijn eigen verwachtingen en richttijd iets naar beneden gesteld tov Rotterdam: in plaats van een sub 2:45 ga ik nu weg op een tijd tussen 2:45 en 2:50.
[..]![]()
Precies een jaar geleden ben ik in Kopenhagen na ongeveer 20km uitgestapt, in Rotterdam na 31km, dus logischerwijs zal ik nu in Leiden na 42km uitstappen. Of iets meer dan 42 hopelijkUitstappen op het 42 km punt....
Succes zondag![]()
Ik heb zondag een thuiswedstrijd, zin in
Het gebeurt. Ik heb bij mijn allereerst HM iemand 200 meter voor de finish in de bezemwagen geholpen zien worden. Letterlijk in het zicht van de finish.quote:Allebei succes. Ik heb voor zondag al zin in de Marikenloopquote:Succes zondag![]()
Ik heb zondag een thuiswedstrijd, zin in![]()
![]()
Ja! Ik heb er ook zin in!quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Allebei succes. Ik heb voor zondag al zin in de Marikenloop
Dan zou je toch bijna een papieren vliegtuigje van je startnummer willen maken en hopen dat hij alsnog over de finish waaitquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het gebeurt. Ik heb bij mijn allereerst HM iemand 200 meter voor de finish in de bezemwagen geholpen zien worden. Letterlijk in het zicht van de finish.
[..]
Allebei succes. Ik heb voor zondag al zin in de Marikenloop
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nee, sorryquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je nou even upgrade naar de 10 dan sta ik bijna halverwege, bij het zweefvliegveld.vind ik te lang
Nee, ik heb Gup nodig om de vijf te halenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je nou even upgrade naar de 10 dan sta ik bijna halverwege, bij het zweefvliegveld.![]()
Gup, hoe laat ben je er zondag ongeveer?![]()
Ruim op tijdquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:47 schreef Serinde het volgende:
[..]
Nee, ik heb Gup nodig om de vijf te halen![]()
Gup, hoe laat ben je er zondag ongeveer?ik kom met de bus, dus ik wil ruim te tijd hebben. En even op de expo neuzen en zo
Ik ben voor de start wel op het expoterrein dus misschien kom ik jullie daar nog tegen en anders alvast veel plezier![]()
![]()
Oh, wie weet! Wel hoi zeggen hoor, als je me spot
Staan weer leuke wedstrijden voor dit weekend op de planning zo te lezen![]()
Hier doordeweeks lekker loopjes van een half uur zodat het goed in te plannen is. Zondag weer een ldl van 15 km lopen hoop ik.![]()
Ik heb net de 5km aan een stuk behaald in de training zonder te wandelen. En zonder al te veel pijn. Geeft me echt vertrouwen. Dit was in 40:48. Maar ik denk dat dat door de adrenaline enzo nog wel sneller word . Ben iig al heel blij![]()
Startnummer was overigens nog niet binnen,
ze sturen morgen een treinkaartje op die dan zaterdag binnen is.( Als goed is) En stel ik krijg het pakket alsnog morgen dan moet ik dat extra kaartje even terugsturen. En anders gewoon het nummer op de expo ophalen. Blij dat het goedkomt![]()
![]()
17 mins op de loopband, dat kwam zo uit. Wat is het toch saai! Daarna 80mins spinnen. Dat was beter
Ja doei.![]()
yay!quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:12 schreef xMissi het volgende:
Ik heb net de 5km aan een stuk behaald in de training zonder te wandelen. En zonder al te veel pijn. Geeft me echt vertrouwen. Dit was in 40:48. Maar ik denk dat dat door de adrenaline enzo nog wel sneller word . Ben iig al heel blij
Ja doei.![]()
Dit weekend vier ik een non running streak van 50 dagen![]()
Eigenlijk begin ik er wel goed sjachrijnig van te worden
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2016 21:22:27 ]![]()
die streaks zijn kutquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dit weekend vier ik een non running streak van 50 dagen![]()
Eigenlijk begin ik er wel goed sjachrijnig van te worden
Ja doei.![]()
Yeah! Ik laat je nog weten welk kleur shirt ik aantrek voor makkelijkere herkenning.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je nou even upgrade naar de 10 dan sta ik bijna halverwege, bij het zweefvliegveld.![]()
![]()
LT wat balen dat je zo beperkt wordt door je blessure.
Wat zijn er een hoop leuke loopjes dit weekend.
Ik heb afgelopen maandag 10k gelopen in 58' en net 5k in 28'. Ik denk dat de 5k van vandaag mijn laatste loopje is geweest voor de 10k zondag in Leiden. Ik wilde graag onder de 55' lopen in Leiden, maar dat is echt (nog) niet haalbaar. Ik ga gewoon mijn best doen, van de ervaring en de omgeving genieten en onder het uur lopen.
Ik heb de afgelopen paar weken helaas maar één keer per week gelopen omdat ik 45+ uur gewerkt heb en ik merk echt dat ik langzamer ben geworden.![]()
![]()
Minder werken, meer lopen, Een droom voor ons allemaalMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Yeah! Ik laat je nog weten welk kleur shirt ik aantrek voor makkelijkere herkenning.![]()
![]()
Inderdaad!!!quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:27 schreef Guard het volgende:
Minder werken, meer lopen, Een droom voor ons allemaal![]()
![]()
Gaan we weer in hetzelfde vliegtuig zitten op de terugreis?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Never been there, still didn't do that.
Mijn vakantieperiodeIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Sinds een maand bij een AV, hopelijk heeft het het gewenste effect![]()
Tijdje niet gelezen/gepost maar druk en al, hope you're all doing fine![]()
![]()
Omdat Mount Difficulty en ik nog wat recht te zetten ga ik over 3 weken toch weer een poging wagen![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gaan we weer in hetzelfde vliegtuig zitten op de terugreis?
It is called Difficulty for a reason...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 10:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
Omdat Mount Difficulty en ik nog wat recht te zetten ga ik over 3 weken toch weer een poging wagen![]()
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:51 schreef Serinde het volgende:
Vanmorgen voor het eerst sinds járen door mijn knie gezaktdag Marikenloop.
wat ontzettend stom
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:51 schreef Serinde het volgende:
Ik fietste toch langs de fysio en ging advies vragen maar hij keek heel streng toen ik over zondag begonquote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat meen je nietwat ontzettend stom
ik weet het ook wel. Maar het gaat zo goed, ik snap niet hoe dit opeens kan. Misschien heel raar maar ben er gewoon helemaal van slag van
![]()
![]()
Ik mail hem na het weekend hoe het gaat en maak dan evt een afspraak.
Jammer dat ik mijn gratis Optimel shirtje nu ook niet op kan halen! En ik ga eens kijken wat ik met mijn treinkaartje doe![]()
![]()
Kan ik dat shirtje niet ophalen voor je?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:42 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik fietste toch langs de fysio en ging advies vragen maar hij keek heel streng toen ik over zondag begonik weet het ook wel. Maar het gaat zo goed, ik snap niet hoe dit opeens kan. Misschien heel raar maar ben er gewoon helemaal van slag van
![]()
![]()
Jammer dat ik mijn gratis Optimel shirtje nu ook niet op kan halen! En ik ga eens kijken wat ik met mijn treinkaartje doe[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Stom!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:51 schreef Serinde het volgende:
![]()
![]()
Goed idee, maar heb niet zo'n zin om naar de Primera te lopen/fietsenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kan ik dat shirtje niet ophalen voor je?![]()
Lief aanbod!!![]()
Mocht je 2 meter ellende zien met nummer 245 ben ik dat.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:43 schreef Mr.B. het volgende:
![]()
Precies een jaar geleden ben ik in Kopenhagen na ongeveer 20km uitgestapt, in Rotterdam na 31km, dus logischerwijs zal ik nu in Leiden na 42km uitstappen. Of iets meer dan 42 hopelijk
Het gaat een echte voorjaarsmarathon worden met een verwachte middagtemperatuur van rond de 20ºC. Hopelijk kloppen de voorspellingen en blijft het bewolkt.![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:42 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik fietste toch langs de fysio en ging advies vragen maar hij keek heel streng toen ik over zondag begonik weet het ook wel. Maar het gaat zo goed, ik snap niet hoe dit opeens kan. Misschien heel raar maar ben er gewoon helemaal van slag van
![]()
![]()
Jammer dat ik mijn gratis Optimel shirtje nu ook niet op kan halen! En ik ga eens kijken wat ik met mijn treinkaartje doeKlote!
![]()
Bewolkt is soms juist vervelend vind ik, dan is de lucht zo dik en benauwend..quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:10 schreef Devv het volgende:
Het gaat een echte voorjaarsmarathon worden met een verwachte middagtemperatuur van rond de 20ºC. Hopelijk kloppen de voorspellingen en blijft het bewolkt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het gaat denk ik sowieso wel benauwd worden maar ik ga verder niet zeuren over het weer. Ik heb inmiddels wel een streeftijd die gezien de voorbereiding ook realistisch is. Er gaan een aantal 3:45 lopen dus daar ga ik proberen bij te blijven.
![]()
Zou fijn zijn als je bij dat groepje kan blijven lopen! Geen pijntjes e.d.?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:23 schreef Devv het volgende:
Het gaat denk ik sowieso wel benauwd worden maar ik ga verder niet zeuren over het weer. Ik heb inmiddels wel een streeftijd die gezien de voorbereiding ook realistisch is. Er gaan een aantal 3:45 lopen dus daar ga ik proberen bij te blijven.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat is best warm nog! Zoals vanmorgen zou het denk ik lekker zijn, niet te warm en een lekkere miezerregen. Succes en in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:10 schreef Devv het volgende:
Het gaat een echte voorjaarsmarathon worden met een verwachte middagtemperatuur van rond de 20ºC. Hopelijk kloppen de voorspellingen en blijft het bewolkt.
Voor Mr.B en %#&/fan ook!![]()
Ik ben trouwens wel weer hersteld na afgelopen zaterdag. Vandaag een rondje van 6km gelopen met een gemiddelde hartslag van 148 bij 6:29 min/km. Dat is meer dan prima voor mijn doen. Zie toch dat die hartslag steeds lager wordt bij dat soort tempo's, dus dat is alleen maar mooi.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Het is pijnvrij bij gewoon lopen maar ik weet nog niet of dat ook zo blijft als ik ga hardlopenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als je bij dat groepje kan blijven lopen! Geen pijntjes e.d.?. Het blijft toch nog steeds een grote gok maar als het pijnlijk wordt dan stap ik uit. Dat is de afspraak die ik met mezelf gemaakt heb.
![]()
Nouhou dat is echt stom! Geen kans dat je overmorgen (rustig aan) toch kan lopen?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:51 schreef Serinde het volgende:
![]()
Ik moest lachenquote:
Se-rin-de, wat doe je nou!?!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:51 schreef Serinde het volgende:
![]()
Wat ontzettend kut zeg, ook een frustrerend moment, zo twee dagen tevoren.
Heel veel beterschap!![]()
Nee mijn knie is een probleemgeval dus dat durf ik niet aan. Vind het al "spannend" dat ik dit oude probleem opeens weer een keer heb. Het zou bijna niet moeten kunnen want ze hebben er speciaal de aanhechting van mijn kniepees voor verplaatst!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:28 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Nouhou dat is echt stom! Geen kans dat je overmorgen (rustig aan) toch kan lopen?
Overigens zorgt Hidde van Optimel dat ik mijn shirtje thuisgestuurd krijg! Verzendkosten die ik wilde betalen, nemen zij ook voor hun rekening. Hidde![]()
En mijn TomTom horloge is net opgehaald dus Fitbit besteld![]()
![]()
McTwente, ik heb een paar loopjes voor in de OP.
Allereerst, kan je me toevoegen bij de Royal Ten op 29 mei? Ik doe de 10 km.
En ten tweede:
1
2[b] 2 juli 2016 - [url=http://www.rotterdamekiden.nl]Rotterdam Ekiden[/url][/b]
[*] ModderFok!kers (McTwente, wyccie, DavetheNL, Guppyfriend & Guppyfriendfriend, pijll - 42,2 km![]()
Staan er beide in.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:45 schreef pijll het volgende:
En ten tweede:
[ code verwijderd ]
Ik heb mezelf ook maar even toegevoegd bij de Ketelwaldtrail zondag en de Veluwezoomtrail.
Over Amersfoort moet ik nog een beslissing nemen wat ik ga lopen.![]()
Ah nee balen Serinde!Sterkte ermee.
Vanavond gefitnessd en toen voor de tweede keer deze week met zo'n wieletje mn buikspieren gedaan. Nondeju dat is best zwaar. (Gelukkig) kan mijn pols door chronische pijn dat niet al te lang hebben en moet ik na 7x ofzo ff stoppen en ik doe het dan ook niet te vaak.. Maar wel goed voor je buikspieren .
Ik ga wel blijven fitnessen 1à2 x per week naast het hardlopen . Zo blijft alles sterk en verzwakt het niet weer.![]()
![]()
33 en 57 ?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:08 schreef McTwente het volgende:
[..]
Staan er beide in.
Ik heb mezelf ook maar even toegevoegd bij de Ketelwaldtrail zondag en de Veluwezoomtrail.
Over Amersfoort moet ik nog een beslissing nemen wat ik ga lopen.![]()
Done!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
O ja kan je mij bij de trail des fantomes zetten bij de 33?![]()
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:45 schreef pijll het volgende:
En ten tweede:
[ code verwijderd ]![]()
thuiswedstrijdquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
O ja kan je mij bij de trail des fantomes zetten bij de 33?
Ik zie het somber in.quote:
Jij, wyccie en ik zijn de zekere aanmeldingen. Vork misschien. En dat is te weinig.![]()
5 man heb je nodig?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:53 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik zie het somber in.
Jij, wyccie en ik zijn de zekere aanmeldingen. Vork misschien. En dat is te weinig.![]()
Zit te denken om mee te gaan doen aan de 40 van Breda.. Ga sowieso de HM daar lopen en heb mijn vriendin beloofd haar te pacen op de 5. Wel een goede uitdaging om dan maar alle vier de afstanden te lopen.![]()
Dank voor het aanpassen van mijn afstandquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:08 schreef McTwente het volgende:
[..]
Staan er beide in.
Over Amersfoort moet ik nog een beslissing nemen wat ik ga lopen.
Dat zijn wel veel rondjes. Maar wel leuk!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:18 schreef DavetheNL het volgende:
Zit te denken om mee te gaan doen aan de 40 van Breda.. Ga sowieso de HM daar lopen en heb mijn vriendin beloofd haar te pacen op de 5. Wel een goede uitdaging om dan maar alle vier de afstanden te lopen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat wel ja. Even kijken wat de regels er om heen zijn. Wil wel met mijn vriendin mee kunnen lopen die 5 namelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat zijn wel veel rondjes. Maar wel leuk!![]()
Grappig evenement! Klinkt wel eens leuk om aan mee te doen. Even over nadenken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:18 schreef DavetheNL het volgende:
Zit te denken om mee te gaan doen aan de 40 van Breda.. Ga sowieso de HM daar lopen en heb mijn vriendin beloofd haar te pacen op de 5. Wel een goede uitdaging om dan maar alle vier de afstanden te lopen.![]()
Lekker bezig geweest dus. Mooi loopje zo?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:57 schreef mytec het volgende:
Zo net nacht van Groningen gelopen, mooi parcours 2 rondjes(10km) door de stad.![]()
Ja was de eerste keer in lange tijd weerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:22 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Lekker bezig geweest dus. Mooi loopje zo?, mooie route begint aan de rand van de stad langs het water en door het park. Prima weer, overdag kut weer in de avond was het droog.
![]()
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:55 schreef mytec het volgende:
[..]
Ja was de eerste keer in lange tijd weer, mooie route begint aan de rand van de stad langs het water en door het park. Prima weer, overdag kut weer in de avond was het droog.
![]()
Terug van vakantie. In Kaapverdië maar 1x gelopen, toen kwam ik erachter dat de GPS daar nauwelijks werkt.
Vandaag voor t eerst 4k gelopen, in 22 minuten en 22 seconde. Komt helemaal goed met Maastrichts Mooiste op deze manier.
Mijn broertje is ook begonnen deze week. Ondanks mijn (van jullie gejatte) adviezen heeft ie geen opbouwschema, maar gewoon 'schoenen aan en kijken hoe ver ik kom'. En zijn doel is om over 3 weken 10k te lopen. Hij heeft overigens nog nooit iets aan hardlopen gedaan hiervoor..
Ik warm de lachspieren maar alvast op..[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.![]()
Het is te doen, zelfs zonder schema ;-) Ligt er maar net aan of je broertje al redelijk fit was en een aanleg heeft voor lopen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:42 schreef MutedFaith het volgende:
Terug van vakantie. In Kaapverdië maar 1x gelopen, toen kwam ik erachter dat de GPS daar nauwelijks werkt.
Vandaag voor t eerst 4k gelopen, in 22 minuten en 22 seconde. Komt helemaal goed met Maastrichts Mooiste op deze manier.
Mijn broertje is ook begonnen deze week. Ondanks mijn (van jullie gejatte) adviezen heeft ie geen opbouwschema, maar gewoon 'schoenen aan en kijken hoe ver ik kom'. En zijn doel is om over 3 weken 10k te lopen. Hij heeft overigens nog nooit iets aan hardlopen gedaan hiervoor..
Ik warm de lachspieren maar alvast op..![]()
Misschien interessant voor mensen hier.
TomTom Runner Cardio GPS Sporthorloge
http://www.ibood.com/nl/n(...)ps-sporthorloge.html
Voor ¤99,95![]()
Ik denk dat het hem gaat om een eventuele blessure. Verstandig en verantwoord kun je het natuurlijk niet noemen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:02 schreef mytec het volgende:
[..]
Het is te doen, zelfs zonder schema ;-) Ligt er maar net aan of je broertje al redelijk fit was en een aanleg heeft voor lopen.![]()
in 3 weken van 0 naar 10k klinkt niet echt als iets wat iedereen zou moeten doen....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Begrijp me niet verkeerd het is zeker niet aan te raden, maar er zijn mensen die dit aan kunnen. Het is zeker geen overbodige luxe om wel goed te trainen. Ongetraind is 5km te doen, 10 al een stuk lastiger.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem gaat om een eventuele blessure. Verstandig en verantwoord kun je het natuurlijk niet noemen.![]()
Vorig jaar maart heb ik de 10 op de CPC gelopen na zo'n 20(!) jaar inactiviteit. 1 maand tevoren 1 keer een 5km getraind, dus ik was niet totaal onvoorbereid.. ☺quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:00 schreef mytec het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd het is zeker niet aan te raden, maar er zijn mensen die dit aan kunnen. Het is zeker geen overbodige luxe om wel goed te trainen. Ongetraind is 5km te doen, 10 al een stuk lastiger.
Het was ook erg zwaar, na 6 km stukje gewandeld, daarna doorgelopen naar de finish in iets meer dan 1:03. Enkel op doorzettingsvermogen.
Dit jaar in december weer begonnen en tot aan nu zo'n 1 a 2 keer per week.
De 10 op de CPC in maart dit jaar ging daarmee al een stuk beter.
Kortom 10km kan best ongetraind, maar het best getraind.![]()
De weersverwachting voor morgen is volgens mij best aardig. Al zou ik het helemaal niet erg vinden als ik die 10k in de regen moet rennen, maar voor het publiek is het wel lekker als het droog is.
Ik loop morgen in Leiden met een aantal collega's en we worden gesponsord door een bedrijf waar wat consultants van bij ons werken. Ik heb nu dus een mooi Craft shirt gekregen wat ik aan "moet" , alleen is het een mannenmodel.![]()
![]()
Ik wil de lopers van hier die morgen in Leiden of ergens anders gaan lopen alvast heel veel succes wensen!![]()
![]()
Dank!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:13 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik wil de lopers van hier die morgen in Leiden of ergens anders gaan lopen alvast heel veel succes wensen!
Ik wil de anderen die gaan lopen ook succes wensen en veel plezier
Zelf net een duurloopje gelopen, op rustig tempo. Wel fijn om te merken dat ik na 20 km nog niet helemaal stuk zat, zou nog wel een stukje kunnen lopen.
Hardlopen![]()
![]()
Heel veel loopplezier voor alle lopers!
De marathonlopers in Kopenhagen en Leiden (waar ook nog andere afstanden gelopen worden), de dames in Nijmegen en lopers in Amsterdam en Tilburg.
De Ketelwaldtrailers hoop ik zo nog te zien in Milsbeek.
En natuurlijk ook veel plezier voor iedereen die niet in de OP staat en ook gaat lopen.![]()
Doel gehaald, de 5 mijl binnen 33:30, niet eens helemaal naar de kloten gegaan. Zelfs nog een hele taaie (lees: oude man) kunnen hazen. Semtex en hoe-die-nie gezien voor en na de race, en volgens mij Cee ook nog gespot van een afstandje.
Leuk zo. Nu even uitlopen naar huis. Thuiswedstrijdjes
Ik was er te laat achter dat de start al om 12:00 was. Ik ging uit van 13:00. Daardoor alleen nog maar de achterhoede kunnen aanmoedigen, net na het fietstunneltje richting centrum.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:57 schreef Guard het volgende:
Doel gehaald, de 5 mijl binnen 33:30, niet eens helemaal naar de kloten gegaan. Zelfs nog een hele taaie (lees: oude man) kunnen hazen. Semtex en hoe-die-nie gezien voor en na de race, en volgens mij Cee ook nog gespot van een afstandje.
Leuk zo. Nu even uitlopen naar huis. Thuiswedstrijdjes![]()
Ik had ook tot vanochtend in mijn hoofd dat de start om 13:00 was...![]()
Gelukkig nog wel even gecheckt![]()
Zie net de uitslagen, ben 40e overall geworden
Netjes!!quote:Op zondag 22 mei 2016 13:26 schreef Guard het volgende:
Zie net de uitslagen, ben 40e overall geworden![]()
![]()
Zo, netjes!quote:Op zondag 22 mei 2016 13:26 schreef Guard het volgende:
Zie net de uitslagen, ben 40e overall geworden
De tassenuitgifte was helaas een zooi
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
die verkoopt Coolblue ook voor datzelfde bedrag.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:28 schreef So_Surreal het volgende:
Misschien interessant voor mensen hier.
TomTom Runner Cardio GPS Sporthorloge
http://www.ibood.com/nl/n(...)ps-sporthorloge.html
Voor ¤99,95Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Doel gehaald: 2:46:27 !!!! Halverwege leek een sub 2:45 er nog wel in te zitten, maar na 30km werd het daarvoor te zwaar. Vanaf km 10 tot aan de finish letterlijk helemaal alleen gelopen, dat was erg eenzaam en mentaal ook nogal pittig om het tempo goed vast te houden. Superblij met het eindresultaat, zelfs nog vierde man geworden geloof ik.
Ik kan dus best een marathon uitlopen![]()
![]()
Waaaauwquote:Op zondag 22 mei 2016 14:47 schreef Mr.B. het volgende:
Doel gehaald: 2:46:27 !!!! Halverwege leek een sub 2:45 er nog wel in te zitten, maar na 30km werd het daarvoor te zwaar. Vanaf km 10 tot aan de finish letterlijk helemaal alleen gelopen, dat was erg eenzaam en mentaal ook nogal pittig om het tempo goed vast te houden. Superblij met het eindresultaat, zelfs nog vierde man geworden geloof ik.
Ik kan dus best een marathon uitlopenwat een tijd zeg
Super tijd zegquote:Op zondag 22 mei 2016 14:47 schreef Mr.B. het volgende:
![]()
![]()
Netjes bram! Mooie tijdTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Gefeliciteerd mr.B!! Knap!![]()
Lijkt me inderdaad zwaar om de laatste 32km (!) alleen te lopen. Het voordeel van een wedstrijd is toch vaak wel dat je in een groepje kan lopen. Dat je dat voordeel nu niet had maakt je tijd nog mooier!
Op naar Boston...
En felicitaties ook voor jou xmissy!![]()
Prima tochquote:Op zondag 22 mei 2016 14:47 schreef xMissi het volgende:
34:55 minuten gelopen! Ik vind het netjes na een lange tijd niet tot nauwelijks gelopenkijk waar je vandaan komt!
Held!!quote:Op zondag 22 mei 2016 14:47 schreef Mr.B. het volgende:
Ik kan dus best een marathon uitlopenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zondag 22 mei 2016 14:47 schreef Mr.B. het volgende:
![]()
En thnks !![]()
Streeftijd van 5 Mijl van Tilburg was 48 minuten, het werden er 44.24 dus ik ben best wel heel tevreden, alleen ligt de lat voor volgend jaar nu zo hoog.
Tassen-ophaal-plaats was nogal een ravage maar alles zat nog in m'n plastic zak dus het heeft de oversteek van Reeshof naar Centrum overleefd. Ook een prestatie op zich.
Het was een leuke loop, bekende route met veel brede paden. Ik stond redelijk achteraan bij de start dus het was nog wel wat slalommen en inhalen maar dat vond ik in dit geval niet zo erg. Het was benauwd maar de straffe regen en wind bleven gelukkig uit, alhoewel ik een klein buitje toch op prijs had gesteld. Ik heb Guard nog gespot maar het bleef bij bewondering van een afstand want je moet topatleten zo vlak voor de wedstrijd niet te veel afleiden als ze in hun zone zitten natuurlijk.
Komende zaterdag weer een plaatselijk loopje bij de Trappistenloop.
Last but not least: Mr. B, damn.![]()
![]()
Dus nog een startnummer weten te bemachtigen?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:37 schreef Cee het volgende:
eer een plaatselijk loopje bij de Trappistenloop.
Ja, vriendin die zich had ingeschreven twijfelde een dag later al of ze überhaupt 5km vol kan maken. Haar kennende wist ik toen al dat ze het niet eens zou proberen maar ik wilde niet te veel hoop hebben daarop. Gelukkig maakte ze m'n verwachtingen waar.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Dus nog een startnummer weten te bemachtigen?![]()
![]()
Ik kan dus best een marathon uitlopen
Uitlopen noemt ie dat![]()
![]()
Marikenloop... Balen, 5 sec langzamer dan vorig jaar. Toen naïef gelopen zonder training, nu juist veel training gehad.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Mooie berichten komen hier voorbij.Mr. B wat een tijd zeg!
Missi wat lekker!
Voor alle andere lopers.
Ik deed de AMC-loop. Om 11 uur de Kidsloop van 1,2 km gekeken. Er won een heel snelle jongen in 4:18. Er liep een menneke mee dat vorige week pas 3 was geworden en ik was zo ontroerd door een meisje dat met een soort loopfietsje vooruit kwam, ze had een lichaampje waar zo te zien al heel wat aan gesleuteld was, en ze straalde. Toen ze als laatste over de finish kwam kreeg ze een groot applaus, alle kinderen kregen dat maar voor haar was het nog even wat harder. Wat een bikkeltje!
En toen mocht ik zelf de 10 km doen. Ik vond het zwaar om te lopen vandaag, ik had echt last van de warmte en smachtte naar de verzorgingspost. Die kwam veel later dan ik dacht, pas na bijna 7 km terwijl ik rekende op 5. Toen ik een plens water over mezelf gegooid had en wat gedronken knapte ik een beetje op. Ik heb veel gewandeld en ben een beetje vergeten om te genieten van de mooie omgeving waar ik liep. Ik had ook steeds het gevoel dat ik verkeerd was gelopen, dat ik per ongeluk bij de 15 km zat. Er kwamen mensen me tegemoet lopen wat ik niet begreep. De 5 km deed weer een andere route maar kennelijk kruisten we elkaar ook. Bovendien liepen we de andere richting om de Gaasperplas dan ik in mijn hoofd had. Rare wedstrijd was het. Maar wel weer eens een mooie medaille gekregen.![]()
Leuk he, om zo'n kidsrun te zien voor je zelf moet.. ik krijg daar ook altijd helemaal inspiratie van!quote:Op zondag 22 mei 2016 16:40 schreef Angel-A het volgende:
Mooie berichten komen hier voorbij.Mr. B wat een tijd zeg!
Missi wat lekker!
Voor alle andere lopers.
Ik deed de AMC-loop. Om 11 uur de Kidsloop van 1,2 km gekeken. Er won een heel snelle jongen in 4:18. Er liep een menneke mee dat vorige week pas 3 was geworden en ik was zo ontroerd door een meisje dat met een soort loopfietsje vooruit kwam, ze had een lichaampje waar zo te zien al heel wat aan gesleuteld was, en ze straalde. Toen ze als laatste over de finish kwam kreeg ze een groot applaus, alle kinderen kregen dat maar voor haar was het nog even wat harder. Wat een bikkeltje!
En toen mocht ik zelf de 10 km doen. Ik vond het zwaar om te lopen vandaag, ik had echt last van de warmte en smachtte naar de verzorgingspost. Die kwam veel later dan ik dacht, pas na bijna 7 km terwijl ik rekende op 5. Toen ik een plens water over mezelf gegooid had en wat gedronken knapte ik een beetje op. Ik heb veel gewandeld en ben een beetje vergeten om te genieten van de mooie omgeving waar ik liep. Ik had ook steeds het gevoel dat ik verkeerd was gelopen, dat ik per ongeluk bij de 15 km zat. Er kwamen mensen me tegemoet lopen wat ik niet begreep. De 5 km deed weer een andere route maar kennelijk kruisten we elkaar ook. Bovendien liepen we de andere richting om de Gaasperplas dan ik in mijn hoofd had. Rare wedstrijd was het. Maar wel weer eens een mooie medaille gekregen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik word er altijd een beetje week van, zelfs de ouders die vol overgave mee lopen terwijl je ziet dat ze de afstand zelf nauwelijks aankunnen (veel te warm gekleed vaak) ontroeren me.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Leuk he, om zo'n kidsrun te zien voor je zelf moet.. ik krijg daar ook altijd helemaal inspiratie van!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat goed Mr.B! Gefeliciteerd!
Heb zelf net 7 heerlijke kms door de velden en modder geploegd. Wat een heerlijkheid
Ja doei.![]()
Mr.B held!![]()
Ik zag toen ik al op weg naar huis was een vrij oude man vlak voor de 6.00.00 over de finish strompelen na 42km. Wat een prestatie!
Mijn tijd op de 10k is 55.59 geworden. Mijn record met 50 seconden verbeterd. Overal had ik bij de vrouwen plek 420 van 1620. Het had sneller gekund, maar er zaten helaas wat stukken tussen die vrij smal waren en waar echt mensen behoorlijk voor je voeten liepen.Maar al met al ben ik nog wel tevreden met mijn tijd en nieuwe PR, ik ren tenslotte ook pas 6 maanden.
![]()
De Marikenloop. Perfecte organisatie, leuke loop, maar wat was het een verschikking dit jaar![]()
In het startvak nog even xMissi gedag gezegd, maar meteen na de startstreep m'n eigen, lagere tempo gepakt, in de hoop dat ik dat vol kon houden. Ging nog wel lekker weg ook en ik genoot van het publiek, de mensen om me heen en de omgeving. Maar eenmaal in het bos, wat was het daar vreselijk benauwd! Geen zuchtje wind, geen zuurstof of niks en ook geen regen. Alleen maar ontzettend plakkerige ellende... En ik trek dat echt heel erg slecht. M'n tempo viel nog verder terug, en uiteindelijk heb ik meer gewandeld dan me lief is. Bijzonder slechte tijd neergezet ook.
Maar, boeiend, ik heb gewoon m'n medaille gekregen en zaterdag krijg ik nieuwe kansen op de Stuwwalloop
Na het lopen nog blijven hangen om wyccie aan te moedigen (al zag zij mij eerder dan ik haar) en m'n moeder. Na afloop ook wyccie kort nog even gezien en McTwente ook nog even gesproken (van die mini-meetjes zijn leuk) en daarna de bus naar huis weer gepakt. Ondanks de verschrikking die het deze keer was, heb ik er toch een goed gevoel over, want het was wel gewoon een leuke dag
Mr Bzelfde tijd als jero ongeveer toch? Goed gedaan, zeker met dit plakweer!
Missi, nikki, Angela, moblo, guard en de rest ook lekker gedaan hoor
De ketelwaldtrail was zwaar! Blij dat ik de 17 deed ipv 33. Dan Had ik aan het zuurstof gemoeten.
Hoopte nog even op onder de 2 uur, maar kwam er 1,5 minuut boven. Was goed stuk! Bohhh!
Nu lekker mandje in!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
voor iemand die nog maar zo kort bezig is is het een prima prestatie, je kunt trots op jezelf zijn!!quote:Op zondag 22 mei 2016 19:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mijn tijd op de 10k is 55.59 geworden. Mijn record met 50 seconden verbeterd. Overal had ik bij de vrouwen plek 420 van 1620. Het had sneller gekund, maar er zaten helaas wat stukken tussen die vrij smal waren en waar echt mensen behoorlijk voor je voeten liepen.Maar al met al ben ik nog wel tevreden met mijn tijd en nieuwe PR, ik ren tenslotte ook pas 6 maanden.
Heldenverhalen weer hier! Ik eindelijk weer gelopen vandaag na een ziekbed van ruim anderhalve week. Weinig km's en snelheid, maar het is een begin.Life is what you make it.![]()
Wij zijn ook weer terug.. TWC ligt lekker op de bank.. mag zelf straks zijn verslag doen als hij er zin in heeft. Ik was vandaag actief aan het toeschouwen door ook het Ketelwald in te trekken en besloten de trail tegen de richting in te lopen. Ongeveer 2km vóór de finish kwam ik de eerste hardlopers van de 17km tegen en een mooi punt om eventueel Murmeli en McTwente tegen te komen. Nog niet zeker of ik ook hier ging wachten tot TWC voorbij zou komen..
Eerst kwam McTwente langs.. Hij dacht nog even terug te lopen door hardlopers (niet deelnemend aan het evenement) te volgen en weer 180 graden te draaien. Sowieso een leuk punt omdat er telkens groepjes lopers kwamen en net afhankelijk van de voorste loper de groepjes de lage of de hoge kant pakten![]()
Niet veel later zag ik Murmeli door de bomen, die dus de hoge kant pakte van het pad.
En nog even een dansje (?) bij de afdaling (?)
Nadat Murmeli uit zicht was ben ik ook weer terug gelopen en kwam ik haar nogmaals tegen.. daarna doorgelopen tot de stieren en koeien..
Even wat foto's gemaakt en daarna pas bij het weiland (400 meter voor de finish) op TWC gaan wachten..
Laatste foto is hij zijn camelback (van Salomon) aan het afgooien om die laatste 400 meter toch nog een plekje af te pakken van iemand. Zijn tijd ergens rond de 3:24.??
McTwente en Murmeli ook goed gelopen dus zo te lezen
[ Bericht 0% gewijzigd door Meike26 op 22-05-2016 21:34:18 ]![]()
Mooie shots! (en mooie omgeving)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Met al die snelle tijden durf ik bijna niet te posten.
Inderdaad erg benauwd bij de Marikenloop en wat massaal!
Bij het openen van de startvakken eerst een stukje lopen, toen dacht ik dat we de hele 5 km gingen wandelen, maar dat kwam goed.
Heel gezellig, veel muziek.
En helaas niemand gespot.
Ik heb denk ik niet zo'n mooie finishfoto als Sem, want even voor de finisch kramp.
36.0min gelopen iets langzamer dan ik van plan was, maar tevreden![]()
Oh! Volgens mij heb ik jullie wel gezien! Maar je supporter had z'n Fok!-shirt niet aan, dus zonder de kennis van nu had ik de link niet meer gelegdquote:Op zondag 22 mei 2016 21:24 schreef Fa-tum het volgende:
Met al die snelle tijden durf ik bijna niet te posten.
Inderdaad erg benauwd bij de Marikenloop en wat massaal!
Bij het openen van de startvakken eerst een stukje lopen, toen dacht ik dat we de hele 5 km gingen wandelen, maar dat kwam goed.
Heel gezellig, veel muziek.
En helaas niemand gespot.
Ik heb denk ik niet zo'n mooie finishfoto als Sem, want even voor de finisch kramp.
36.0min gelopen iets langzamer dan ik van plan was, maar tevreden
Leuke foto's! Veel wedstrijden deze week geweest zeg. Was wel heftig weer om goede tijden neer te zetten. Heb mijn rondje verkort van 15 naar 13. Was toen wel klaar met dit warme, kleffe, miezerige, windstil weer.![]()
Honderd procent eensquote:Erg mooi daar en heb veel met camera zitten prutsen (om de camera te leren kennen vóór de vakantie ipv tijdens de vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Windstil was het waar ik was zeker niet, heb kilometers lang met zij/tegenwind langs het kanaal lopen beuken op de fiets
Nou, vooruit dan maar, ik geloof je.quote:
Supermooie tijd.
De Marikenloop vond ik halverwege best zwaar, bij beide drankposten gedronken. Nog geprobeerd een vriendin te hazen naar een PR. De laatste km heb ik versneld, maar dat hield ze niet meer bij, dus helaas.
Stipstreep, McTwente en Guppy gespot. Bij die eerste twee moest ik wel twee keer 'Hoi!' roepen en zwaaien terwijl ik recht voor hun neus liep. En nog steeds zag McTwente me niet.![]()
Verder een leuke dag gehad. En ontzettend moe.![]()
Dat vind ik knap van je , want wat was het druk!quote:Op zondag 22 mei 2016 21:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh! Volgens mij heb ik jullie wel gezien! Maar je supporter had z'n Fok!-shirt niet aan, dus zonder de kennis van nu had ik de link niet meer gelegd![]()
Ben weer een beetje bijgekomen![]()
En dan zie je dat er niet alleen in Leiden gelopen is, maar dat anderen ook puike prestaties hebben neergezet bij de Marikenloop, een trail ergens, in Tilburg en elders![]()
Een goede finishfoto ook weer Sem! En ook weer de gebruikelijke mooietrailplaatjes
Nog geen bericht van Devv over Kopenhagen? En anderen die in Leiden hebben gelopen?
Windstil was het trouwens toch niet bepaald in Leiden. Ik heb de laatste12 km voor mijn gevoel tegen windkracht 7 ingebeukt, al zal dat ook meer door de vermoeidheid komen en was het slechts een stevig briesje...![]()
Ik denk dat het meer het verschil Westen - Binnenland was (die wind).quote:Op zondag 22 mei 2016 21:50 schreef Mr.B. het volgende:
Ben weer een beetje bijgekomen![]()
En dan zie je dat er niet alleen in Leiden gelopen is, maar dat anderen ook puike prestaties hebben neergezet bij de Marikenloop, een trail ergens, in Tilburg en elders![]()
Een goede finishfoto ook weer Sem! En ook weer de gebruikelijke mooietrailplaatjes
Nog geen bericht van Devv over Kopenhagen? En anderen die in Leiden hebben gelopen?
Windstil was het trouwens toch niet bepaald in Leiden. Ik heb de laatste12 km voor mijn gevoel tegen windkracht 7 ingebeukt, al zal dat ook meer door de vermoeidheid komen en was het slechts een stevig briesje...
Heb je nog een prijs gehad voor je 4e plek?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nee, alleen een spuuglelijke medaille.Jouw clubgenoot was trouwens 3e geworden. Als hij nou gewoon Rotterdam uitgelopen had en zich dus niet zo nodig in Leiden moest revancheren...quote:Op zondag 22 mei 2016 21:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer het verschil Westen - Binnenland was (die wind).
Heb je nog een prijs gehad voor je 4e plek?![]()
Ja, ik weet hetquote:Op zondag 22 mei 2016 21:59 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Nee, alleen een spuuglelijke medaille.Jouw clubgenoot was trouwens 3e geworden. Als hij nou gewoon Rotterdam uitgelopen had en zich dus niet zo nodig in Leiden moest revancheren...Hij vond het 2e gedeelte met de wind ook zwaar..
Ik kwam xMissi ook zomaar tegen, misschien is het een talentquote:Op zondag 22 mei 2016 21:44 schreef Fa-tum het volgende:
[..]
Dat vind ik knap van je , want wat was het druk!
Lekker man, gefeliciteerd! Ik wil niet teveel kwijt over mijn marathon want het is echt heel slecht gegaan. Ik was blijkbaar toch niet voldoende hersteld van mijn blessure.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:47 schreef Mr.B. het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:31 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Honderd procent eensErg mooi daar en heb veel met camera zitten prutsen (om de camera te leren kennen vóór de vakantie ipv tijdens de vakantie
Dat zijn gave plaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was tof dat je er 2X stond! En stippelstreep was er ook bij! Woeii!
Hihi die foto's van mij zijn lolig, dank je! Bij de 2e foto zwaaide ik naar jou denk ik. Of ik ging heuvel af. Dan gaan m'n armen ook overal heen
Of jij had gewoon wat meer moeten doorlopen...quote:Op zondag 22 mei 2016 21:59 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Nee, alleen een spuuglelijke medaille.Jouw clubgenoot was trouwens 3e geworden. Als hij nou gewoon Rotterdam uitgelopen had en zich dus niet zo nodig in Leiden moest revancheren...![]()
Super gedaan man, hele mooie tijd! Al zit er zeker nog sneller in, als ik zie hoe jouw trainingen en andere wedstrijden gingen. Maar dat komt nog wel. Dit is sowieso al super natuurlijk!
De rest ook erg goed gedaan!Mooie verhalen gelezen en toffe foto's! Ik was nog bijna komen lopen bij de ketelwaldtrail, als ik de verhalen zo hoor toch jammer dat ik dat niet gedaan heb. Maar mijn training in Duitsland was ook wel leuk.
![]()
Zaterdag stuwwaltrail, heel veel zin in!![]()
Goed zeg!quote:Op zondag 22 mei 2016 14:47 schreef Mr.B. het volgende:
Ik kan dus best een marathon uitlopen
Wel fijn ook dat het dan eindelijk gelukt is.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Zaterdag nog 5.5km gerend en alweer zonder pijn.
Heb me net dus maar ingeschreven voor de 8km van de Dam tot dam by night run.
Dat is pas in september, dus dat moet makkelijk gaan lukken.
Rond die tijd heb ik mijn snelheid ook nog wel verhoogd.
Heeft iemand al eens meegedaan aan dat evenement, en is het een beetje leuk ?![]()
Balen zeg, ik zag hem op Stravaquote:Op maandag 23 mei 2016 02:10 schreef Devv het volgende:
[..]
Lekker man, gefeliciteerd! Ik wil niet teveel kwijt over mijn marathon want het is echt heel slecht gegaan. Ik was blijkbaar toch niet voldoende hersteld van mijn blessure.Wel knap dat je je desondanks aan je belofte hebt gehouden om hem uit te lopen..
Hij zat 5 minuten voor me dus dan had ik wel erg meer moeten doorlopen. Heeft geloof ik 1:11 op de halve staan en het is dan ook niet bepaald een schande dat ik achter hem eindigde.quote:Op maandag 23 mei 2016 08:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Of jij had gewoon wat meer moeten doorlopen...![]()
Super gedaan man, hele mooie tijd! Al zit er zeker nog sneller in, als ik zie hoe jouw trainingen en andere wedstrijden gingen. Maar dat komt nog wel. Dit is sowieso al super natuurlijk!
Een tijd richting de 2:40 zit er voor mij zeker ook in. Gisteren was het daar niet de goede wedstrijd voor, o.a met een 32 km lange sololoop, maar dat gaat wel het doel worden voor 2017. De rest van dit jaar ga ik me weer lekker richten op de korte(re) afstanden![]()
Mooi hoor Mr.B! Hulde! En alle andere lopers van dit weekend natuurlijk ook!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Wat een geweldige marathon is Leiden. Redelijk veel publiek en vooral Oude Ade veel volk. Na een iets te optimistische eerste helft (1:58 1e halve marathon <2:00) Uiteindelijk in 4:23 kunnen finishen en daarmee 23 minuten van mijn PR afgelopen.
Lekker bezigquote:Op maandag 23 mei 2016 12:13 schreef Ajaxfan het volgende:
Wat een geweldige marathon is Leiden. Redelijk veel publiek en vooral Oude Ade veel volk. Na een iets te optimistische eerste helft (1:58 1e halve marathon <2:00) Uiteindelijk in 4:23 kunnen finishen en daarmee 23 minuten van mijn PR afgelopen.![]()
![]()
Dat zijn nog eens PR verbeteringen, gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 mei 2016 12:13 schreef Ajaxfan het volgende:
Wat een geweldige marathon is Leiden. Redelijk veel publiek en vooral Oude Ade veel volk. Na een iets te optimistische eerste helft (1:58 1e halve marathon <2:00) Uiteindelijk in 4:23 kunnen finishen en daarmee 23 minuten van mijn PR afgelopen.![]()
Volgens mij heeft vrijwel iedereen een positieve split gelopen, iedereen die ik sprak heeft het behoorlijk zwaar gehad die tweede helft. Van het vele volk heb ik trouwens niet zoveel gemerkt. Ik voelde me vooral erg eenzaam, op een paar punten in die dorpjes na dan.![]()
Op die brug bij 35KM stierf ik echt duizend doden.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:19 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens PR verbeteringen, gefeliciteerd!![]()
Volgens mij heeft vrijwel iedereen een positieve split gelopen, iedereen die ik sprak heeft het behoorlijk zwaar gehad die tweede helft. Van het vele volk heb ik trouwens niet zoveel gemerkt. Ik voelde me vooral erg eenzaam, op een paar punten in die dorpjes na dan.Relatief veel mensen aan het wandelen gezien die ik probeerde te motiveren nog. In de dorpen aardig wat publiek maar grote delen onderweg erg weinig. Publiek wat er dan stond zat alleen maar glazig voor zich uit te staren.
Na 37KM (ongeveer) nog best een bijzondere situatie. EHBO'er loopt met een hardloper over de schouder richting post en roept naar collega's: 'Meneer heeft last van verkramping' > 10 seconden later: Poefff vent kukelt zo om en neemt de EHBO'er mee in zijn val.
[ Bericht 6% gewijzigd door Ajaxfan op 23-05-2016 13:59:32 ]* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
The Loneliness of the Long Distance Runnerquote:Op maandag 23 mei 2016 13:19 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ik voelde me vooral erg eenzaam, op een paar punten in die dorpjes na dan.![]()
![]()
Het is toch ook wel weer de charme in vergelijking met de massale en grote marathons.* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Ja, zo kan je het ook zien.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:46 schreef Ajaxfan het volgende:
Het is toch ook wel weer de charme in vergelijking met de massale en grote marathons.
Maar 32km alleen lopen lijkt me wel iets te veel van het goede.![]()
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:34 schreef pijll het volgende:
[..]
The Loneliness of the Long Distance Runner
Alleen lopen![]()
Gisteren ook groot deel van de trail alleen gelopen. Was wel ff zoeken met de route maar was ook leuk.
Vandaag spierpijn trouwens
Daarom liep je dus de 33 niet meer met mij mee.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Alleen lopen![]()
Gisteren ook groot deel van de trail alleen gelopen. Was wel ff zoeken met de route maar was ook leuk.
Vandaag spierpijn trouwens![]()
![]()
![]()
Alleen lopen als je aan het trailen bent door een bos is wel even wat anders dan als je vlakke splittijden probeert te lopen tijdens een marathon met volle tegenwind
klopt je bent je constant aan het afvragen of je niet de verkeerde kant aan het oplopen bent.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Alleen lopen als je aan het trailen bent door een bos is wel even wat anders dan als je vlakke splittijden probeert te lopen tijdens een marathon met volle tegenwind![]()
Haha ja dat lijkt me wel een reeel probleem ja!quote:Op maandag 23 mei 2016 19:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
klopt je bent je constant aan het afvragen of je niet de verkeerde kant aan het oplopen bent.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De Damloop by night twee keer gelopen. Ik vind het een feestje!quote:Op maandag 23 mei 2016 08:58 schreef So_Surreal het volgende:
Heeft iemand al eens meegedaan aan dat evenement, en is het een beetje leuk ?
In het begin best druk en veel mensen die uitgedost zijn als kerstboom (lichtjes). Als je daar niet tegen kunt moet je het niet doen.
Maar er wordt ook verder wel serieus gelopen, de sfeer is geweldig. Je voelt je een held. Voor mij was het acht kilometer lang met een grijns rondlopen.![]()
Ik vonder de markeringen wel erg goed. Bijna altijd een pijl voor een kruising en een lint erna. Het kon bijna niet fout gaan... zegt degene die zelf fout liep.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
klopt je bent je constant aan het afvragen of je niet de verkeerde kant aan het oplopen bent.![]()
Vooral als je al een tijd geen lintje meer hebt gezien...quote:Op maandag 23 mei 2016 19:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
klopt je bent je constant aan het afvragen of je niet de verkeerde kant aan het oplopen bent.![]()
"hoe lang loop ik nog door, wat is het moment om onder ogen te zien dat ik verkeerd ben gelopen...?"
En net als je denkt: ik zit verkeerd, zie je in de verte een lintje wapperen of een pijl aan de boom hangen....En weer door!
Die lijkt me ook erg leuk. Ik zit hem nu toch weer serieus te overwegen.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
De Damloop by night twee keer gelopen. Ik vind het een feestje!
In het begin best druk en veel mensen die uitgedost zijn als kerstboom (lichtjes). Als je daar niet tegen kunt moet je het niet doen.
Maar er wordt ook verder wel serieus gelopen, de sfeer is geweldig. Je voelt je een held. Voor mij was het acht kilometer lang met een grijns rondlopen.Sws die sfeer 's avonds met die lichtjes is geweldig
. Nog even verder over nadenken
![]()
![]()
Ik liep andere mensen achterna en toen werden we opgehouden door een afscheiding met prikkeldraad. Gelukkig hadden zij het uitzoekwerk of ze nog goed zaten al gedaan en hoefde ik alleen maar even over het prikkeldraad te komen.![]()
Het was dus gewoon OCR...quote:Op maandag 23 mei 2016 20:20 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ik liep andere mensen achterna en toen werden we opgehouden door een afscheiding met prikkeldraad. Gelukkig hadden zij het uitzoekwerk of ze nog goed zaten al gedaan en hoefde ik alleen maar even over het prikkeldraad te komen.
quote:Op maandag 23 mei 2016 19:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
klopt je bent je constant aan het afvragen of je niet de verkeerde kant aan het oplopen bent.
En LT, ga je toch ook trailen
Klinktquote:Op maandag 23 mei 2016 19:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
De Damloop by night twee keer gelopen. Ik vind het een feestje!
Maar er wordt ook verder wel serieus gelopen, de sfeer is geweldig. Je voelt je een held. Voor mij was het acht kilometer lang met een grijns rondlopen.eerst over 3 weken mijn eerste loop.
6.4km van de Zuid-As run
Dan loop ik wel met collega's, maar die By night alleen![]()
![]()
Ik ga zo vaak alleen naar evenementenquote:Op maandag 23 mei 2016 20:50 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Klinkteerst over 3 weken mijn eerste loop.
6.4km van de Zuid-As run
Dan loop ik wel met collega's, maar die By night alleen
Ik ren normaal altijd met muziek, kan je dat ook gewoon doen als je in je eentje een evenement rent, of is dat afbraak aan de sfeer ?quote:Op maandag 23 mei 2016 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ga zo vaak alleen naar evenementen![]()
Dat kan, maar ik doe het nooit, precies om de reden die je aangeeft.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:58 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik ren normaal altijd met muziek, kan je dat ook gewoon doen als je in je eentje een evenement rent, of is dat afbraak aan de sfeer ?
Nee hoor, ik doe ook altijd gewoon muziek opquote:Op maandag 23 mei 2016 20:58 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik ren normaal altijd met muziek, kan je dat ook gewoon doen als je in je eentje een evenement rent, of is dat afbraak aan de sfeer ?kan prima, en die famfares en drumbands komen echt wel door je gewone muziek heen. Op de punten waar het rustig is, sleept je muziek er dan doorheen
- edit - maar de meningen verschillen natuurlijk, dus je moet vooral doen wat je goed dunkt
quote:Op maandag 23 mei 2016 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ga zo vaak alleen naar evenementen
Ik ben niet degene die in zijn eentje naar 2.46 heeft moeten lopen, dat was MrBquote:
Ik ga voorlopig nog helemaal niks, ben allang blij dat ik sinds een paar dagen weer traploop..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het is bij sommige evenementen officieel wel verboden.. Niet dat ze dat ooit kunnen of gaan checken..quote:Op maandag 23 mei 2016 21:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe ook altijd gewoon muziek opkan prima, en die famfares en drumbands komen echt wel door je gewone muziek heen. Op de punten waar het rustig is, sleept je muziek er dan doorheen
- edit - maar de meningen verschillen natuurlijk, dus je moet vooral doen wat je goed dunktIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Klopt, binnenkort ga ik een evenement doen waarin het niet mag. En soms doe ik evenementen waarbij het niet kan. Dan moet ik altijd een beetje extra doorbijtenquote:Op maandag 23 mei 2016 21:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is bij sommige evenementen officieel wel verboden.. Niet dat ze dat ooit kunnen of gaan checken..
mompelt iets over lopersetiquettequote:Op maandag 23 mei 2016 21:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is bij sommige evenementen officieel wel verboden.. Niet dat ze dat ooit kunnen of gaan checken..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja ik vind het ook niet erg handig maarja, het gaat meestal goed dus ik stoor me er ook niet aan als anderen met muziek willen lopen.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mompelt iets over lopersetiquetteIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
BIj lokale loopjes hier is 't ook verboden. Ziet de organisator iemand lopen met oortjes, 1 of 2, dan word je gediskwalificeerd...Ja doei.![]()
ik heb er verder ook geen problemen mee maar stoor me er soms wel aan als mensen denken dat ze boven de organisatie staan en tegen beter weten in met muziek op lopenquote:Op maandag 23 mei 2016 21:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet erg handig maarja, het gaat meestal goed dus ik stoor me er ook niet aan als anderen met muziek willen lopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als het niet mag, doe ik het ook niet. Uiteraard, want zo braaf ben ikquote:Op maandag 23 mei 2016 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb er verder ook geen problemen mee maar stoor me er soms wel aan als mensen denken dat ze boven de organisatie staan en tegen beter weten in met muziek op lopen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oja, das waarquote:Op maandag 23 mei 2016 21:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die in zijn eentje naar 2.46 heeft moeten lopen, dat was MrB
Ik ga voorlopig nog helemaal niks, ben allang blij dat ik sinds een paar dagen weer traploop..fijn dat er vooruitgang is in ieder geval
braafest of the brafe!!quote:Op maandag 23 mei 2016 21:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als het niet mag, doe ik het ook niet. Uiteraard, want zo braaf ben ik'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Toch zie je in NL maar zelden dat t niet magquote:
Ik liep gisteren ook met oortjes in. Niet voor de muziek, maar daar komen mijn rondetijden op door via m'n mobiel. Hoef ik niet op mijn horloge te kijken.
Het loopje van gisteren vond ik zo tof dat ik me net heb ingeschreven voor de Damloop by night, gewoon omdat ik een keer zo'n avondloopje wil doen.Dat wordt wat mij betreft wel echt een funloopje, ik ga daar niet heen om een eerste PR op de 5EM neer te zetten.
![]()
..Maar als het je eerste 5EM is in wedstrijdverband dan is het sowieso een PR!!
Voordeel van een beginner (elke wedstrijd een PR) - heb ik ook nog steeds (bijna dan).
En ik heb ook nog nooit gehad dat oortjes niet mochten.![]()
Dat is zo. Daarom ga ik over 2 weken hoe dan ook een PR op de 10km lopen. Zonder oortjes trouwens, dat is iets voor trainingen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:07 schreef steffelonio het volgende:
..Maar als het je eerste 5EM is in wedstrijdverband dan is het sowieso een PR!!
Voordeel van een beginner (elke wedstrijd een PR) - heb ik ook nog steeds (bijna dan).
En ik heb ook nog nooit gehad dat oortjes niet mochten.![]()
Ik heb altijd oortjes gelukkig (luistert anders zo moeilijk), oordoppen dan weer nooit.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nieuws over de Afsluitdijk Open
Datum is veranderd, nu op 4 september....
De hele kost 42,20. En starten tussen 04:00u en 8:30u
http://www.afsluitdijk-open.nl/❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Bedragje hoor...quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:43 schreef DeLuna het volgende:
http://www.afsluitdijk-open.nl/[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:30 schreef pijll het volgende:
[..]
Hele?
Ik vind 42,20 een vreemde prijs voor een wedstrijd die geen marathon is
Ik kijk er al naar uit sinds dit bekend is. Dus ik heb het er wel voor over.
Ja dat wel. En de hele is relatief gezien het goedkoopst, want de halve is maar 10 euro goedkoper. En de kwart is maar 20 euro goedkoper.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik snap echt niet hoe je zo enthousiast wordt van 32km over de Afsluitdijk.. wat als het windkracht 5 tegen isOf draaien ze de richting afhankelijk daarvan om?
Dan heb je wel een heroisch verhaal in ieder geval..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Start is bij Den Oever, dus in NH...quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik snap echt niet hoe je zo enthousiast wordt van 32km over de Afsluitdijk.. wat als het windkracht 5 tegen isOf draaien ze de richting afhankelijk daarvan om?
Dan heb je wel een heroisch verhaal in ieder geval..
Tja, ik ben wel vaker gefascineerd door dat soort dingen. Gewoon een beetje knettergek denk ik.
Het is de Afsluitdijk! Dat is reden genoeg om er te lopen!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Dan heb je wel een heroisch verhaal in ieder geval..![]()
Maar op zich kan dat altijd hequote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:42 schreef pijll het volgende:
[..]
Het is de Afsluitdijk! Dat is reden genoeg om er te lopen!Je kan ook zelf een dag uitzoeken waarop je loeiende wind mee hebt!
Had TWC niet een keer zelfstandig de Afsluitdijk gelopen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Maar dan krijg je geen "officieel digitaal bucketlist deelname certificaat". (Dat heb ik uit de FAQ op de website.)quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar op zich kan dat altijd heJe kan ook zelf een dag uitzoeken waarop je loeiende wind mee hebt!
![]()
Windkracht 5+ tegen is het enige dat zo'n loop interessant kan maken.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Dan heb je wel een heroisch verhaal in ieder geval..
Overigens kun je de Afsluitdijk idd altijd doen. Mijn Schotland-maat heeft m dit weekend met een groepje gedaan. Heen en weer, in de nacht. Ook wel grappig
F means you're fucked![]()
Ja, een prijs van 32,80 was veel toepasselijker en schappelijker geweest... ☺quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:30 schreef pijll het volgende:
[..]
Hele?
Ik vind 42,20 een vreemde prijs voor een wedstrijd die geen marathon is
Ik vind het sowieso vrij prijzig. De optie om te mogen bijdragen aan een goed doel (via een aparte donatie) is ook apart.
Wel once in a lifetime.
Twijfel, twijfel. ..![]()
Once in a lifetime opportunities komen zo 2 tot 3 keer per jaar langs.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:50 schreef BlueT het volgende:
[..]
Ja, een prijs van 32,80 was veel toepasselijker en schappelijker geweest... ☺
Ik vind het sowieso vrij prijzig. De optie om te mogen bijdragen aan een goed doel (via een aparte donatie) is ook apart.
Wel once in a lifetime.
Twijfel, twijfel. ..
Voor volgend jaar kan je alvast een hardloopevenement in de Velsertunnel opnoteren. Ook once in a lifetime.![]()
Een tunnel ben ik dan weer niet zo van gecharmeerd dus daar zal je me niet aantreffen.
Hardlopen op de snelweg is wel heel leuk om te doen. Zelfs als je geen GPS-ontvangst hebt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:05 schreef DeLuna het volgende:
Een tunnel ben ik dan weer niet zo van gecharmeerd dus daar zal je me niet aantreffen.![]()
Die eenmalige evenementen zou ik niet te serieus nemen. Die hebben we vaker langs zien komen
Lt ik heb hem nog niet gelopen. Blijf het bizar vinden. De afsluitdijk is gewoon altijd te belopen. Nu het een evenement is staan de mensen in de rij om ook nog eens een fors bedrag ervoor te betalen.![]()
Mooi datum veranderd, hoef ik niet meer te twijfelen over deelnamequote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:43 schreef DeLuna het volgende:
http://www.afsluitdijk-open.nl/
Voor de helft van dat geld ben ik op buitenlands hardloop avontuur dat weekend
Veel meer veel mooiere kilometers makenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:56 schreef Guard het volgende:
[..]
Mooi datum veranderd, hoef ik niet meer te twijfelen over deelname
Voor de helft van dat geld ben ik op buitenlands hardloop avontuur dat weekendF means you're fucked![]()
quote:![]()
En goede secundaire voorwaarden, bier + BBQ
ok: te duur, te ver weg, te lange afstand en vóóral té vroeg op: op naar de volgende "once-in-a-liftetime"quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:04 schreef pijll het volgende:
[..]
Once in a lifetime opportunities komen zo 2 tot 3 keer per jaar langs.
Voor volgend jaar kan je alvast een hardloopevenement in de Velsertunnel opnoteren. Ook once in a lifetime.![]()
![]()
Oeh, net na een weekje vakantie. Zou goed moeten kunnenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:43 schreef DeLuna het volgende:
http://www.afsluitdijk-open.nl/Wel prijzig!
![]()
Ik kon t niet laten en 4 sept moet lukken.
Gezellig fokloopje
Leeeukquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:58 schreef Murmeli het volgende:
Ik kon t niet laten en 4 sept moet lukken.
Gezellig fokloopje
Dichte Velsertunnel stomquote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:04 schreef pijll het volgende:
[..]
Once in a lifetime opportunities komen zo 2 tot 3 keer per jaar langs.
![]()
Prachtig toch, once in a lifetime evenementen.
Zo, dat was bizar warm vanavond, maar toch vrij lekker 6x800 meter gedaan op de baan.
Na afloop zag ik er al uit alsof ik gedouched had, maar dat thuis toch nog maar even herhaald.Nog 1 of 2 loopjes deze maand om m'n maandtotaal van vorige maand even te toppen!
Jack does it in real time...![]()
Het gaat bij mij ook wel weer een beetje de betere kant op, alleen zondag was ik niet vooruit te branden en vanavond schoot er aan het begin van een 400 meter testloopje iets in m'n enkel. Nog wel in 1:24 af kunnen maken, maar voelde - naast het pijntje in m'n enkel - wel alsof ik nog veel harder had gekund.
Nu voel ik nog wel iets vaags, maar echt pijn doet het niet. Hopelijk ebt het ook gewoon weer weg.![]()
Ik vind het wel cool, vooral dat het zo te zien over de snelweg is in plaats van het fietspad. Maar dan wel de hele, anders is het niet bijzonder genoeg![]()
Zou het erg snel vol zitten? want ik kan net weer een 10km pijnloos lopen. Zou eigenlijk nog wel even willen testen of ik dit een beetje snel uit kan bouwen..Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Er zijnd bijna 1000 inschrijvingen zag ik op Facebook.. Geen idee wat de max is.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:22 schreef Maariindaa het volgende:
Ik vind het wel cool, vooral dat het zo te zien over de snelweg is in plaats van het fietspad. Maar dan wel de hele, anders is het niet bijzonder genoeg![]()
Zou het erg snel vol zitten? want ik kan net weer een 10km pijnloos lopen. Zou eigenlijk nog wel even willen testen of ik dit een beetje snel uit kan bouwen..❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
En dan hadden ze mij nog helemaal niet meegerekend.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er zijnd bijna 1000 inschrijvingen zag ik op Facebook.. Geen idee wat de max is.
McT, if you'd be so kind?:
1
2[b]4 september 2016 - [url=http://www.afsluitdijk-open.nl]Afsluitdijk Open (Den Oever - Zurich)[/url][/b]
[*] pijll - 32,8 km![]()
Zodra ik de OP weer kan bijwerken, zal ik hem toevoegen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:40 schreef pijll het volgende:
[..]
En dan hadden ze mij nog helemaal niet meegerekend.
McT, if you'd be so kind?:
[ code verwijderd ]![]()
Dankzij Stipstreep heb ik nog een leuke foto van de Ketelwaldtrail.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ziet er makkelijker uit dan ik me daar voelde... maar ik heb geprobeerd MoBlo na te apen met een lach, duimpjes en dankzij Stip's sublieme timing zelfs nog een zweef.![]()
ik heb straks in Nederland de Markerwaarddijk (of voor Enkhuizers, "de Lelystaddijk") tot mijn beschikking dus ik was ook van plan om daar een op en neertje over te doenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Windkracht 5+ tegen is het enige dat zo'n loop interessant kan maken.
Overigens kun je de Afsluitdijk idd altijd doen. Mijn Schotland-maat heeft m dit weekend met een groepje gedaan. Heen en weer, in de nacht. Ook wel grappig'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wanneer ben je in Nederland?quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb straks in Nederland de Markerwaarddijk (of voor Enkhuizers, "de Lelystaddijk") tot mijn beschikking dus ik was ook van plan om daar een op en neertje over te doen
Lijkt me ook wel een leuke om te doen, met een ex-pat kiwi
Je weet dat een heen en weertje 52 km ongeveer is.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Wanneer ben je in Nederland?
Lijkt me ook wel een leuke om te doen, met een ex-pat kiwi![]()
Dat is toch die beruchte dijk waar je hardloopgod een hekel aan had?quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb straks in Nederland de Markerwaarddijk (of voor Enkhuizers, "de Lelystaddijk") tot mijn beschikking dus ik was ook van plan om daar een op en neertje over te doen![]()
We kunnen het natuurlijk ook zo afspreken dat ik alleen een heen doe... zo moeilijk lijkt me dat toch niet?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je weet dat een heen en weertje 52 km ongeveer is.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mag ik toegevoegd worden aan de Marathon van Eindhoven 9 Oktober? Gisteren ingeschreven voor de Marathon!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dan mag je mij er ook bij zetten. Alvast dank!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:09 schreef McTwente het volgende:
[..]
Zodra ik de OP weer kan bijwerken, zal ik hem toevoegen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik moet helaas juni helemaal laten lopen. Dus mocht iemand interesse hebben in een startbewijs voor de Veluwezoomtrail 57K...![]()
Gisteren een snelle 10km als trainingsrondje gelopen. Ging heel soepeltjes, qua benen en ook qua conditie/ademhaling dan. Was wel moe aan het eind, maar niet kapot of zo.
De zwakste schakel leek nu meer mijn heupgewricht te zijn. Het scharnieren van de benen kon ik redelijk goed voelen. Geen pijn of zo, maar meer dat ik het allemaal voelde knarsen en scharnieren. Zijn er oefeningetjes om dat soepeler te laten bewegen?
Nu doe ik na mijn loopjes al een korte serie oefeningetjes, en dat helpt ook echt goed voor het herstel. Begin echt sterker en sneller te worden. Fijn gevoel!![]()
oude scharnieren aan oude deuren kraken ook wat vaker...quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:57 schreef steffelonio het volgende:
Gisteren een snelle 10km als trainingsrondje gelopen. Ging heel soepeltjes, qua benen en ook qua conditie/ademhaling dan. Was wel moe aan het eind, maar niet kapot of zo.
De zwakste schakel leek nu meer mijn heupgewricht te zijn. Het scharnieren van de benen kon ik redelijk goed voelen. Geen pijn of zo, maar meer dat ik het allemaal voelde knarsen en scharnieren. Zijn er oefeningetjes om dat soepeler te laten bewegen?
Nu doe ik na mijn loopjes al een korte serie oefeningetjes, en dat helpt ook echt goed voor het herstel. Begin echt sterker en sneller te worden. Fijn gevoel!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: