Ze lijkt me een beetje te veel van alles.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:17 schreef roos85 het volgende:
Zat net beetje te neuzen op de Wikipedia van Idols, Nathalie Makoma, zou zij een optie zijn?
Ik vond haar destijds in idols erg goed, maar het is idd misschien een beetje te 'Servië 2015'.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze lijkt me een beetje te veel van alles.
Ze is nu nog voornamelijk veel haarquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze lijkt me een beetje te veel van alles.
Onze kizunguzunguquote:
Mwah ik denk dat we toch een beetje uit die talentenjacht - onedayflyhoek moeten wegblijvenquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:17 schreef roos85 het volgende:
Zat net beetje te neuzen op de Wikipedia van Idols, Nathalie Makoma, zou zij een optie zijn?
Eens... er zijn er genoeg die willen en die meer hebben gepresteerd dan zijquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:27 schreef Greys het volgende:
Dat zijn allemaal prima zangeressen maar daar hoor je toch nooit wat van? Geen eigen nummers, geen concerten, geen hits. Op Natalie na nooit op tv. En die had alleen een flutsoap die niks werd.. Waarom zou je met zoiets genoegen nemen voor het esf?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:19 schreef Pluto1975 het volgende:
Vanmiddag was overigens Cornald Maas op de radio (wellicht al eerder gepost, maar geen zin het na te kijken). Hij gaf de voorkeur aan Kensington, Dotan en vooral Caro Emerald. Op de vraag of Kovacs niks was (zou ik persoonlijk top vinden overigens) twijfelde hij of ze het aankonden....Maar over Caro leek hij zo zeker, dat ik bijna zou geloven dat er al gesproken was.
Ik vind het eigenlijk belangrijker dat degene die het lied heeft geschreven op z'n minst wat hits heeft gehad. Of die het nu zelf zingt of een popzanger(es) die genoeg charisma en overtuiging heeft om het nummer over te brengen is een tweede.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens... er zijn er genoeg die willen en die meer hebben gepresteerd dan zij
John Ewbank bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk belangrijker dat degene die het lied heeft geschreven op z'n minst wat hits heeft gehad. Of die het nu zelf zingt of een popzanger(es) die genoeg charisma en overtuiging heeft om het nummer over te brengen is een tweede.
Nouquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Als je dit jaar Kensington had gestuurd, was er ook niks soortgelijks geweest.
Afgezien daarvan mogen ze van mij ook wel![]()
Ik denk alleen dat zij echt niet willen.
Ik wilde net zeggen, al was Georgie iets minder poppy qua liedjes dan een gemiddelde Kensington-deunquote:
Eens, als je volgend jaar met een upbeat positief liedje komt dan steek je er automatisch uit. Juist daarom zou ik eerder voor een Caro Emerald gaan dan voor een Kovacs bijvoorbeeldquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:43 schreef Fred_B het volgende:
Het enige wat je voor volgend jaar kan voorspellen, is dat er veel emotionele powerballads (en varianten die de kijker op Aus/Oek vindt lijken) komen en pop/dance-deuntjes als Bul/Bel, omdat dat vaak sowieso al goed scoort in nationale voorrondes. Wat dat betreft kunnen we beter nog een jaar in de wat alternatievere hoek blijven.
Dat vind ik toch wat anders.quote:
Heb je de zanger ooit gezien? Die heeft het onstage charisma van een roestige deurknop.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Als je dit jaar Kensington had gestuurd, was er ook niks soortgelijks geweest.
Afgezien daarvan mogen ze van mij ook wel![]()
Ik denk alleen dat zij echt niet willen.
Als het nummer "pakt" en mensen meebleren dan boeit het niet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je de zanger ooit gezien? Die heeft het onstage charisma van een roestige deurknop.
Mijn moeder bijna 80 had Georgia en Cyprus in haar top 10) staan :-)quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Kensington is tig keer meer happy, daar kan mijn moeder nog naar luisteren. Niet naar Georgië.
Wat leukquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:55 schreef ato het volgende:
[..]
Mijn moeder bijna 80 had Georgia en Cyprus in haar top 10) staan :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |