quote:Ik ben 14 en mijn vriend is 23.
Maar wat hoort er dan uit je tepels te komen als je geil bent? Of komt dat dan niet?
Heb wel eens bij een vriendin gevoeld en toen spoot er meteen allemaal melk uit
sta gelukkig koude kantquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Temperatuur is wel terechte klacht vaak. Lauwe gerechten
Kan ook zijn dat de allergiewens verkeerd wordt doorgegeven?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:30 schreef wietparkiet het volgende:
maar allergie is gewoon dom op de kaart staat wat wat bevat
bij ons zou dat dan geen kersen op de luikse wafel zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat de allergiewens verkeerd wordt doorgegeven?
Ik heb dat heel vaak met desserts waar ik sterk benadruk dat er geen alcohol bij moet op welke manier dan ook.
neuh, en al helemaal niet met shit zoals alcohol want dat komt zo vaak voorbijquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat de allergiewens verkeerd wordt doorgegeven?
Ik heb dat heel vaak met desserts waar ik sterk benadruk dat er geen alcohol bij moet op welke manier dan ook.
Oh, ik maak het wel eens mee hoor dat het in de soep looptquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neuh, en al helemaal niet met shit zoals alcohol want dat komt zo vaak voorbij
ja, vast welquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik maak het wel eens mee hoor dat het in de soep loopt
IK WIL EEM CHEESEBURGER MAAR ZONDER DE KAASquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:35 schreef wietparkiet het volgende:
of mensen die dame blanche bestellen zonder chocola
BESTEL DAN VANILLE IJS MET SLAGROOM DOMME MONGOOL
ga je maar naar de mac sukkelquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
IK WIL EEM CHEESEBURGER MAAR ZONDER DE KAAS
twee keer nee = jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar verder eigenlijk alleen bij desserts dat het mis gaat.
2 keer zeggen, zonder alcohol.
Eindstand: wel alcohol.
misschien staat die wel duurder op de kaart dan dame blanchequote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:35 schreef wietparkiet het volgende:
of mensen die dame blanche bestellen zonder chocola
BESTEL DAN VANILLE IJS MET SLAGROOM DOMME MONGOOL
dat zou echt belachelijk zijn op zichquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:38 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien staat die wel duurder op de kaart dan dame blanche
kom je vaak genoeg tegenquote:
nee want is all you can eatquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:38 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien staat die wel duurder op de kaart dan dame blanche
oh okequote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee want is all you can eat
dus al bestel je 10 dame blanches dan betaal je aan het eind van de avond nog steeds 30 euro voor je eten
10 dame blanche god.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus al bestel je 10 dame blanches dan betaal je aan het eind van de avond nog steeds 30 euro voor je eten
Echt? waar is ditquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ook, dat at ik alleen als kindquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ooit met iemand bij zo'n restaurant gegeten waar je gerechten mag kiezen naar keuze all-you-can-eat.
Die beste man ging echt 10x carpaccio bestellen.
Jij zou naar Vandaag moetenquote:
wats dat?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zou naar Vandaag moeten
Dat is echt wat voor jou
Ik neem liever een gebakje, fruitsalade of zoiets als dikke griekse yoghurt of zo.quote:
Kaasplankjes zijn ook heerlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
pak het eigenlijk nooit, ja kaasplankjes
Ik drink vaak thee als nagerecht eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem liever een gebakje, fruitsalade of zoiets als dikke griekse yoghurt of zo.
O, ik ook wel hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik drink vaak thee als nagerecht eigenlijk.
Ook all you can eat maa dan heb je allerlei eet-eilanden van verschillende werelddelen zeg maarquote:
Ja, meestal pak ik tiramisuquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem liever een gebakje, fruitsalade of zoiets als dikke griekse yoghurt of zo.
oneens, hadden gisteren twee dode muisjes ghehehequote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:41 schreef wietparkiet het volgende:
kaas snijden voor kaasplankje is echt meest kutte klusje in de hele keuken
ohhh ja, maar vaak nog best wel veelquote:
oehh ja ook lekkerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:42 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik ook wel hoor.Verse muntthee of zo.
Dan moet je verder kijken dan de Mac.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:42 schreef Faxie het volgende:
Ik weet niet waar jullie komen, maar ik zie echt nooit kaasplankjes op de kaart staan
Verse muntthee in het westenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:42 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik ook wel hoor.Verse muntthee of zo.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik drink vaak thee als nagerecht eigenlijk.
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, meestal pak ik tiramisu
of gewoon toegeven dat je geen plek hebt voor toetje en er geen wil en muntthee nemen
Cheeseburger zonder broodje, burger, groente en sausquote:
Ik hou niet van chocoladefonteinen, weet niet wat ik met die dingen moetquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook all you can eat maa dan heb je allerlei eet-eilanden van verschillende werelddelen zeg maar
En chocolade-fontein
moet je naar een restaurant gaan en niet naar een fastfoodketenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:42 schreef Faxie het volgende:
Ik weet niet waar jullie komen, maar ik zie echt nooit kaasplankjes op de kaart staan
Ik heb nog geen vergelijkingsmateriaal. :$quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je naar een restaurant gaan en niet naar een fastfoodketen
Moet je meer mocros kennen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vergelijkingsmateriaal. :$
Daar snappen ze hoe je dat maakt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:44 schreef Lokasenna het volgende:
Smaken de muntplanten anders in het oosten dan?
Leuk, een plakje plastic voor 2 euro.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Cheeseburger zonder broodje, burger, groente en saus
hoe maak je het danquote:
Ik ben veel te haram.quote:
Ik ben hier wel meester in overigensquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Cheeseburger zonder broodje, burger, groente en saus
Ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je meer doen dan de tak munt in het kokende water doen dan?
10 meter boven je gezicht jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
En het moet ook op een goede manier geschonken worden.
Net als bij Chinese thee. Dat heeft ook een bepaalde manier van schenken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja maar er was nog wat mee, met herschenken oid.
Ja je moet het na het schenken terug in de pot doen volgens mij en dan opnieuwquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja maar er was nog wat mee, met herschenken oid.
Allemaal moeilijk doen omdat het op een bepaalde manier gezet moet worden, en vervolgens het kopje helemaal volmikken met suikerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh. Maar in die theehuizen doen ze er niets extra in behalve heel veel suiker lijkt het.
nee die zijn lekkerquote:
Maar kokend water uit een waterkoker in een glas met een tak munt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Net als bij Chinese thee. Dat heeft ook een bepaalde manier van schenken.
Zware leefquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
Weer drie kwartier fietsen.
Het word me niet gegund een luie bankbig te zijn.
Ja met die hoeveelheden suiker proef ik toch niets meer van de thee hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Allemaal moeilijk doen omdat het op een bepaalde manier gezet moet worden, en vervolgens het kopje helemaal volmikken met suiker
Nee, de suiker moet al in de theepot mee gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Allemaal moeilijk doen omdat het op een bepaalde manier gezet moet worden, en vervolgens het kopje helemaal volmikken met suiker
beetje honing erbijquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar kokend water uit een waterkoker in een glas met een tak munt.
Daar word je toch niet vrolijk van.
Ik laat het water vaak wel even staan. Maar verder vind ik het prima te drinken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar kokend water uit een waterkoker in een glas met een tak munt.
Daar word je toch niet vrolijk van.
Nog beterquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, de suiker moet al in de theepot mee gaan.
Ja ik heb het niet bedacht verder.quote:
het moet gezet worden met suikerwaterquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, de suiker moet al in de theepot mee gaan.
Klein beetje is lekkerquote:
Goede thee heeft echt nooit suiker nodig.quote:
Dan is het voor mij geen thee meer. Alleen bij de munt een klein beetje honing, maar dat is officieel toch geen thee.quote:
Honing of suiker is ook niet heel veel verschil natuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan is het voor mij geen thee meer. Alleen bij de munt een klein beetje honing, maar dat is officieel toch geen thee.
jij dusquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:50 schreef Nouri het volgende:
Muntthee weer zoiets wat alleen linkse milieugekkies drinken omdat het zo lekker gezond is.
Veel plezierquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Nou, het was gezellig jongens.
Ik moet in de benen, tot morgen of later.
Het was een genoegenquote:
Nee johquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:55 schreef supersof het volgende:
Is het erg als ik lange nagels heb bij sollicitatie
Waarom zou dat wat uit moeten maken?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:55 schreef supersof het volgende:
Is het erg als ik lange nagels heb bij sollicitatie
nee is voor stagequote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:59 schreef Crack_ het volgende:
Bij keuken wel Sofje, weet niet of je dat ook nu hebt
Ik ookquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:02 schreef Crack_ het volgende:
MORGEN MAG IK GEWOON UITSLAEPN GHIGHGI ONVERWACHST JOH GEHIEHOWAO :d
ik zaterdag pas weerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:02 schreef Crack_ het volgende:
Morgen moet ik om 08.30 in fucking Heemskerk zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:02 schreef Crack_ het volgende:
Het leven van een drugskoerier gaat niet over rozenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen moet ik om 08.30 in fucking Heemskerk zijn.
Nicequote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik proef wel duidelijk verschil.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Honing of suiker is ook niet heel veel verschil natuurlijk
Beide mierzoet
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Het leven van een drugskoerier gaat niet over rozen
Blijf je bij mij slapen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:02 schreef Crack_ het volgende:
Lekkerquote:
quote:
Waar is dat, bij amsterdam?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen moet ik om 08.30 in fucking Heemskerk zijn.
Pfff, lekkerrrrquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik mag nog tot volgende week maandag uitslapen
neequote:
Heb nog een weekje vakantiequote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker
[..]![]()
![]()
[..]
Waar is dat, bij amsterdam?
[..]
Pfff, lekkerrrr
[..]
nee
Ten noordwesten van Amsterdam, net boven Beverwijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker
[..]![]()
![]()
[..]
Waar is dat, bij amsterdam?
[..]
Pfff, lekkerrrr
[..]
nee
ja doe maarquote:
weet jij waar Huissen ligt danquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:13 schreef Nouri het volgende:
Niet weten waar Heemskerk ligt.Wat een debiel ben je dan.
dat wilt ie toch horenquote:
nee bij arnhemquote:
ja inderdaad, je moet dat echt weten.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:13 schreef Nouri het volgende:
Niet weten waar Heemskerk ligt.Wat een debiel ben je dan.
wpgodinquote:
Carlo Picornie is daar vlakbij vermoordquote:
Mijn tijd komt nog welquote:
ahhh, fijn ritje om te reden ook jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ten noordwesten van Amsterdam, net boven Beverwijk.
hehehequote:
Ja geen idee, denk een klein uurtje vanaf Den Haag? Kom er eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn tijd komt nog wel![]()
[..]
ahhh, fijn ritje om te reden ook ja
[..]
hehehe
Wanneer komt jouw tijd dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn tijd komt nog wel![]()
[..]
ahhh, fijn ritje om te reden ook ja
[..]
hehehe
Ik ook niet, hoor enkel dat het er altijd vast staatquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja geen idee, denk een klein uurtje vanaf Den Haag? Kom er eigenlijk nooit.
als ik klaar ben met studerenquote:
huusehhquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:17 schreef Sked het volgende:
wie weet er nou niet waar huissen ligt
prachtig stukje nederland
na dit liedje misschien?quote:
dat probleem hebben ze in wel meer dorpen die toevallig stadsrechten hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:20 schreef supersof het volgende:
[..]
huusehh
prachtige stad
(ja ze noemen het een stad! )
goed van jequote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:20 schreef JanCees het volgende:
ik ga een uur aan school werken
daarna slapen
daarna avondeten
daarna zuipen weer
Ik noem een Den Haag...quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:21 schreef Sked het volgende:
[..]
dat probleem hebben ze in wel meer dorpen die toevallig stadsrechten hebben
Maar dan moet je weer volop aan de bak met werk toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoor enkel dat het er altijd vast staat
[..]
als ik klaar ben met studeren
Ja ik mag hopen dat ik in de toekomst niet +-60 uur ga werken ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar dan moet je weer volop aan de bak met werk toch?![]()
Of eerst een half jaartje genieten ofzo?
Hard knock life, I feel youquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:25 schreef Crack_ het volgende:
en dat ik niet iedere dag 3 uur hoef te reizen, enzo enzo enzo.
Je mag wel bij mij logeren crackquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:25 schreef Crack_ het volgende:
en dat ik niet iedere dag 3 uur hoef te reizen, enzo enzo enzo.
Nee dat snap ikquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik mag hopen dat ik in de toekomst niet +-60 uur ga werken ja.
moet je wel bij mij in bedquote:
Lijkt me sterkquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sof denkt nu, shit wat heb ik gezegd...
hosselaarquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:31 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je wel bij mij in bedof je neemt iets mee om op de grond te slapen maar is wel raar
sowiesoquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:34 schreef Paxcon het volgende:
Mortaxx moet jij misschien nog een keer in Groningen zijn?
Moet je wel bij mij in bed, of je neemt iets mee om op de grond te slapen maar is wel een beetje raar
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:34 schreef Paxcon het volgende:
Moet je wel bij mij in bed, of je neemt iets mee om op de grond te slapen maar is wel een beetje raar
Zozoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:31 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je wel bij mij in bedof je neemt iets mee om op de grond te slapen maar is wel raar
lekker bezigquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:34 schreef Paxcon het volgende:
Nee, maar Pax en Mortaxx wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:37 schreef supersof het volgende:
alsof het betekent dat crack en ik dan seks gaan hebben als we bij elkaar slapen pfff
waarom zou iemand dat denken? Het gaat toch over slapen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:37 schreef supersof het volgende:
alsof het betekent dat crack en ik dan seks gaan hebben als we bij elkaar slapen pfff
Wie zou zo'n aanbod van Sofje nou kunnen weerstaan?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tenzij Crek niet van de vrouwenliefde is
die is straks een paar maanden in amerikaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar etsu heeft zijn logeerkamer ook al aangeboden
ik ken er wel eenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie zou zo'n aanbod van Sofje nou kunnen weerstaan?
Gewoon elkaars oester opslurpen toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:37 schreef supersof het volgende:
Als ik me die 2 bij elkaar in bed voorstel, gaat m'n fantasie allemaal gekke dingen doenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon elkaars oester opslurpen toch?
goed zoquote:
jij bent echt een walgelijke ventquote:
ga wegquote:
Uhuhquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:49 schreef Sked het volgende:
Ik zie Faxie niets anders doen dan seksueel gefrustreerde posts maken hier, daarvoor moet je naar een psycholoog of de hoeren man
Dusse....is er van het weekend nog gevoetbald ofzo?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik vind het ook van een laag niveau in dit topic
Seizoen afgelopenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dusse....is er van het weekend nog gevoetbald ofzo?
Er is toch altijd wel een of andere competitie bezig?quote:
Veels te druk in de poelquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vertel eens, wat was er mis met Kijkduin?
Niet weten dat ik bi benquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Probeer je het nu maar bij een vent?
Alles.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vertel eens, wat was er mis met Kijkduin?
Ik kom daar wel graag, maar in het seizoen zie je me daar niet hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Alles.
Zitten alleen maar paupertenten. 95% is Duits en/of bejaard. Na twaalven is alles dicht.
Scheveningen is trouwens ook pauper geworden zeg man man. Je kan beter naar Bloemendaal of Zandvoort rijden voor wat vertier.
met wíe was je!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Alles.
Zitten alleen maar paupertenten. 95% is Duits en/of bejaard. Na twaalven is alles dicht.
Scheveningen is trouwens ook pauper geworden zeg man man. Je kan beter naar Bloemendaal of Zandvoort rijden voor wat vertier.
Mwoahquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom daar wel graag, maar in het seizoen zie je me daar niet hoor
rare muggenbultquote:
Ik kom uitsluitend op het strandquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwoah
Zitten niet echt kroegen ofzo. Wel wat (afgehuurde) strandtenten
ja dichtbijquote:
Jawel maar je wilt toch wel ff naar een club ofzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ah met kinderen lijkt het me toch wel prima daar?
was naar den Haag gekomen. Haags en ik waren in de Vinkquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel maar je wilt toch wel ff naar een club ofzo.
pussyquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb al sinds gister pijn aan m'n ribben links. Ga maar niet trainen
Daarom doe ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij kende M toch ook van Forum.fok.nl. Of ben je sarcastisch
dan Ben je te laat nuquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:09 schreef supersof het volgende:
Het was of vandaag om vier uur of volgende week maandag dus moest wel vandaag gaan en geen keuze voor vrouw/man
nee ik wacht nog steeds in de wachtkamerquote:
Precies.quote:
Ik wens je oprecht veel plezier.quote:
Valt bij jullie wel mee toch. Althans op FOK!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:14 schreef Nouri het volgende:
[..]
Precies.
Het is vooral het verhaal erna wat een drama is.
Welke win je het liefst?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:18 schreef Nouri het volgende:
Ik doe mee met een prijsvraag in kpd. Ik hoop dat ik de fantastische prijzen win.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Alles.
Dat wel hoor. Maar ik heb in het begin wel 12x op een dag gemycroft.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt bij jullie wel mee toch. Althans op FOK!
De hoofdprijs schijnt een in brons gegoten zeefdruk van de mossel van KKJ te zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:18 schreef Nouri het volgende:
Ik doe mee met een prijsvraag in kpd. Ik hoop dat ik de fantastische prijzen win.
Ach zo'n beetje iedereen doet toch iedereen in die SC's?quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was naar den Haag gekomen. Haags en ik waren in de Vink
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
De hoofdprijs schijnt een in brons gegoten zeefdruk van de mossel van KKJ te zijn.
bedankt ik ging over mn nekquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
De hoofdprijs schijnt een in brons gegoten zeefdruk van de mossel van KKJ te zijn.
Werk je daar?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hoop dat iemand echt een keer naar de Vink gaat omdat wij het zo aanraden
Lijkt mij ook erg leuk ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hoop dat iemand echt een keer naar de Vink gaat omdat wij het zo aanraden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |