Wie zou zo'n aanbod van Sofje nou kunnen weerstaan?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tenzij Crek niet van de vrouwenliefde is
die is straks een paar maanden in amerikaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar etsu heeft zijn logeerkamer ook al aangeboden
ik ken er wel eenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie zou zo'n aanbod van Sofje nou kunnen weerstaan?
Gewoon elkaars oester opslurpen toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:37 schreef supersof het volgende:
alsof het betekent dat crack en ik dan seks gaan hebben als we bij elkaar slapen pfff
Als ik me die 2 bij elkaar in bed voorstel, gaat m'n fantasie allemaal gekke dingen doenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon elkaars oester opslurpen toch?
goed zoquote:
jij bent echt een walgelijke ventquote:
ga wegquote:
Uhuhquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:49 schreef Sked het volgende:
Ik zie Faxie niets anders doen dan seksueel gefrustreerde posts maken hier, daarvoor moet je naar een psycholoog of de hoeren man
Dusse....is er van het weekend nog gevoetbald ofzo?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik vind het ook van een laag niveau in dit topic
Seizoen afgelopenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dusse....is er van het weekend nog gevoetbald ofzo?
Er is toch altijd wel een of andere competitie bezig?quote:
Veels te druk in de poelquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vertel eens, wat was er mis met Kijkduin?
Niet weten dat ik bi benquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Probeer je het nu maar bij een vent?
Alles.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vertel eens, wat was er mis met Kijkduin?
Ik kom daar wel graag, maar in het seizoen zie je me daar niet hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Alles.
Zitten alleen maar paupertenten. 95% is Duits en/of bejaard. Na twaalven is alles dicht.
Scheveningen is trouwens ook pauper geworden zeg man man. Je kan beter naar Bloemendaal of Zandvoort rijden voor wat vertier.
met wíe was je!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Alles.
Zitten alleen maar paupertenten. 95% is Duits en/of bejaard. Na twaalven is alles dicht.
Scheveningen is trouwens ook pauper geworden zeg man man. Je kan beter naar Bloemendaal of Zandvoort rijden voor wat vertier.
Mwoahquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom daar wel graag, maar in het seizoen zie je me daar niet hoor
rare muggenbultquote:
Ik kom uitsluitend op het strandquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwoah
Zitten niet echt kroegen ofzo. Wel wat (afgehuurde) strandtenten
ja dichtbijquote:
Jawel maar je wilt toch wel ff naar een club ofzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ah met kinderen lijkt het me toch wel prima daar?
was naar den Haag gekomen. Haags en ik waren in de Vinkquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel maar je wilt toch wel ff naar een club ofzo.
pussyquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb al sinds gister pijn aan m'n ribben links. Ga maar niet trainen
Daarom doe ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij kende M toch ook van Forum.fok.nl. Of ben je sarcastisch
dan Ben je te laat nuquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:09 schreef supersof het volgende:
Het was of vandaag om vier uur of volgende week maandag dus moest wel vandaag gaan en geen keuze voor vrouw/man
nee ik wacht nog steeds in de wachtkamerquote:
Precies.quote:
Ik wens je oprecht veel plezier.quote:
Valt bij jullie wel mee toch. Althans op FOK!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:14 schreef Nouri het volgende:
[..]
Precies.
Het is vooral het verhaal erna wat een drama is.
Welke win je het liefst?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:18 schreef Nouri het volgende:
Ik doe mee met een prijsvraag in kpd. Ik hoop dat ik de fantastische prijzen win.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Alles.
Dat wel hoor. Maar ik heb in het begin wel 12x op een dag gemycroft.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt bij jullie wel mee toch. Althans op FOK!
De hoofdprijs schijnt een in brons gegoten zeefdruk van de mossel van KKJ te zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:18 schreef Nouri het volgende:
Ik doe mee met een prijsvraag in kpd. Ik hoop dat ik de fantastische prijzen win.
Ach zo'n beetje iedereen doet toch iedereen in die SC's?quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was naar den Haag gekomen. Haags en ik waren in de Vink
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
De hoofdprijs schijnt een in brons gegoten zeefdruk van de mossel van KKJ te zijn.
bedankt ik ging over mn nekquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
De hoofdprijs schijnt een in brons gegoten zeefdruk van de mossel van KKJ te zijn.
Werk je daar?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hoop dat iemand echt een keer naar de Vink gaat omdat wij het zo aanraden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |