Uhuhquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:49 schreef Sked het volgende:
Ik zie Faxie niets anders doen dan seksueel gefrustreerde posts maken hier, daarvoor moet je naar een psycholoog of de hoeren man
Dusse....is er van het weekend nog gevoetbald ofzo?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik vind het ook van een laag niveau in dit topic
Seizoen afgelopenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dusse....is er van het weekend nog gevoetbald ofzo?
Er is toch altijd wel een of andere competitie bezig?quote:
Veels te druk in de poelquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vertel eens, wat was er mis met Kijkduin?
Niet weten dat ik bi benquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Probeer je het nu maar bij een vent?
Alles.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vertel eens, wat was er mis met Kijkduin?
Ik kom daar wel graag, maar in het seizoen zie je me daar niet hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Alles.
Zitten alleen maar paupertenten. 95% is Duits en/of bejaard. Na twaalven is alles dicht.
Scheveningen is trouwens ook pauper geworden zeg man man. Je kan beter naar Bloemendaal of Zandvoort rijden voor wat vertier.
met wíe was je!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Alles.
Zitten alleen maar paupertenten. 95% is Duits en/of bejaard. Na twaalven is alles dicht.
Scheveningen is trouwens ook pauper geworden zeg man man. Je kan beter naar Bloemendaal of Zandvoort rijden voor wat vertier.
Mwoahquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom daar wel graag, maar in het seizoen zie je me daar niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |