quote:Ik ben 14 en mijn vriend is 23.
Maar wat hoort er dan uit je tepels te komen als je geil bent? Of komt dat dan niet?
Heb wel eens bij een vriendin gevoeld en toen spoot er meteen allemaal melk uit
Omdat ik geen idee meer heb wie nou met wie vecht.quote:
Reageer eens joh ;s;squote:
Waarom je nog niks van nieuweseizoen heb gezienquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom je nog niks van nieuweseizoen heb gezien
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik geen idee meer heb wie nou met wie vecht.
Ik zeg ook niet dat het onredelijke scenes waren, ik vond ze apart wel mooi.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat is helaas door de maatschappij van tegenwoordig en niet door het bronmateriaal.
Bijvoorbeeld dat stukje met de drie mannen en hun zussen wordt door de media zo sterk naar voren gehaald, terwijl ik totaal die gevoelens niet had bij de scene. Ik bekeek iedere situatie apart. Ja, Jon had een duwtje in de rug nodig. Maar ik vond dat hij dat duwtje meer kreeg van Ramsey zijn onsmakelijke brief dan van Sansa. Margaery en Loras zijn als broer en zus heel erg close. Ook omdat zij natuurlijk zijn geaardheid accepteerde en daar discreet over bleef. Hij is dan wel een kampioen in toernooien, maar geen strijder. Dus dat hij breekt vind ik niet zo gek (en wie weet wat ze allemaal met hem gedaan hebben?) Ik vond dat an sich wel een mooi moment. Niet zozeer omdat ik haar als sterke vrouw zag, maar omdat ze zo'n mooie band hebben.
Yara en Theon vond ik ook begrijpelijk. Theon is kapot gemaakt, maar Yara benadert hem nog steeds op de manier van de Iron Islands. Dat is gewoon een stukje cultuur vanuit daar. En Theon is het altijd al het zwarte schaap van de familie geweest. Hij is er mentaal en fysiek niet op vooruit gegaan, dus wat had er dan moeten gebeuren? Ik had alleen wel iets meer empathie van Yara verwacht. Maar wellicht door de mentaliteit die heerst onder de Ironborn is dat moeilijk voor haar. Dat vind ik meer een cultuurdingetje dan een feministisch dingetje.
Jammer dat hij beter is in piemels afhakken dan in appels schillen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
Gelukkig hebben we nog alfa's zoals Ramsey.
Lol, dan ben je dus na het tweede seizoen afgehaakt ofzo?quote:
Is ook vrouwenwerk toch.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat hij beter is in piemels afhakken dan in appels schillen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat hij beter is in piemels afhakken dan in appels schillen.
Tot dat Jon er aan komtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
Gelukkig hebben we nog alfa's zoals Ramsey.
Neequote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:11 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Hebben jullie nog wat van Inso gehoord
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:11 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Hebben jullie nog wat van Inso gehoord
Ik weet dat je dit gewoon niet online had moeten zettenquote:
Wat precies?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet dat je dit gewoon niet online had moeten zetten
In de minderheid, en zonder achterbakse tactieken? Ben benieuwd hoe hij dat geloofwaardig zou moeten klaarspelen.quote:
Nmquote:
Ik hoop echt dat Jon hem dood maakt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de minderheid, en zonder achterbakse tactieken? Ben benieuwd hoe hij dat geloofwaardig zou moeten klaarspelen.
Nee, tot aan dit seizoen alles gezien, moet maar even samenvatting opzoekenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol, dan ben je dus na het tweede seizoen afgehaakt ofzo?
Waarom moet Jon dat doen dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Jon hem dood maakt.
Oh dacht al, als je alles hebt gezien weet je over het algemeen nog wel wie er met wie in oorlog isquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, tot aan dit seizoen alles gezien, moet maar even samenvatting opzoeken
Ze vraagt waarom Jon dat moet doen en niet iemand andersquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat Ramsay een kneus is en Sansa verkracht heeft.
De helft van zijn brothers van de night's watch zijn toch ook verkrachters.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh geen idee. Lijkt me gewoon leuk.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze vraagt waarom Jon dat moet doen en niet iemand anders
Zal ook wel gebeuren gok ik.quote:
Dat is wel de minste van zijn misdaden, opzich.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat Jon het niet heel tof vind dat Ramsay Sansa heeft verkracht.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel de minste van zijn misdaden, opzich.
Oh nee hoor, jeetjequote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:18 schreef Amarantha het volgende:
Kreeg trouwens wel kippenvel van het einde de laatste aflevering
Snap ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat Jon het niet heel tof vind dat Ramsay Sansa heeft verkracht.
Vond het wel gek dat er geen stenen om de vuurkorf lagen ofzo, voor veiligheid. Met die dothraki die overal elkaar in elkaar slaan en neuken enzo zou je toch zeggen dat er wel vaker zo'n ding omvalt. :$quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee hoor, jeetje
Dat was echt 2 much het eind van het seizoen 1
Dat was ook geweldig jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee hoor, jeetje
Dat was echt 2 much het eind van het seizoen 1
Dat was wel sick ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar als je kijkt hoeveel mensen hij gemarteld, verminkt en vermoord heeft, vaak zonder reden, dan is je vrouw verkrachten toch iets minder erg.
Bijvoorbeeld een baby aan de honden voeren.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vond het wel gek dat er geen stenen om de vuurkorf lagen ofzo, voor veiligheid. Met die dothraki die overal elkaar in elkaar slaan en neuken enzo zou je toch zeggen dat er wel vaker zo'n ding omvalt. :$
Dat was echt een goeie scene in combinatie met die muziek jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik kreeg ook kippenvel toen Arya richting de boot ging *seizoen 4* en de munt gaf en weg ging
Ik denk dat ze dachten dat een omgevallen vuurkorf niet wild om zich heen slaat en in een keer een heel gebouw laat afbranden.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vond het wel gek dat er geen stenen om de vuurkorf lagen ofzo, voor veiligheid. Met die dothraki die overal elkaar in elkaar slaan en neuken enzo zou je toch zeggen dat er wel vaker zo'n ding omvalt. :$
Meerdere keren opnieuw gekekenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was echt een goeie scene in combinatie met die muziek ja
In 15 seconden terwijl er alleen maar zand op de grond lag, ja toch.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dachten dat een omgevallen vuurkorf niet wild om zich heen slaat en in een keer een heel gebouw laat afbranden.
En terecht.
Ik vond het ook niet echt heel shockerend eigenlijk. Ik vond het wel bruut natuurlijk, en vooral dat hij Theon liet kijken. Maar die reacties warenzwaar overtrokken op Social Mediaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
Hordes van die lords in Westeros hebben hun tienervrouw tegen hun zin genomen op hun huwelijksnacht. Objectief gezien is het in die wereld toch uberhaupt geen misdrijf? Ze waren getrouwd.
Fuck logica, ik ben Dany.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In 15 seconden terwijl er alleen maar zand op de grond lag, ja toch.
Ja, hij is een klootzak natuurlijk. Maar hij deed niets wat hij niet had mogen doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet echt heel shockerend eigenlijk. Ik vond het wel bruut natuurlijk, en vooral dat hij Theon liet kijken. Maar die reacties warenzwaar overtrokken op Social Media
Wie gaat er nou om half 1 stofzuigenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:24 schreef supersof het volgende:
Kut Aziaten boven me zijn aan het stofzuigen
Rot op
Dat gaat wel een en al ontroering worden ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:25 schreef Amarantha het volgende:
Nu moeten Sansa en Arya ooit nog eens samen komen
Ja beter gaat dat echt eens gebeuren. Dan ga ik ook juichen. Net als met Jon en Sansa. Tegen even een "yes" eruit gegooidquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat gaat wel een en al ontroering worden ja.
Jon+Arya ook.
ja die Aziaten hier doen wel vaker dat soort dingen in de nacht. Ook wasmachine aan doen rond deze tijd. Pfffquote:
Misschien zitten ze met hun biologische klok nog in de verkeerde tijdzonequote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja die Aziaten hier doen wel vaker dat soort dingen in de nacht. Ook wasmachine aan doen rond deze tijd. Pfff
Ja wie weet. Irritant gedoequote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien zitten ze met hun biologische klok nog in de verkeerde tijdzone
Slaap lekkel dan Supelsofquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja wie weet. Irritant gedoe
Gelukkig zijn ze nu klaar dus ik ga slapen
Elke week wasgoed bij Kaneel brengen tochquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Helaas moet ik wel betalen.
Altijd te weinig munten van 50 cent.
Nee die heeft geen droger en het huis is al vol met zijn eigen was.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke week wasgoed bij Kaneel brengen toch
Ik kan het ook wel begrijpen hoor. Misschien heb ik daar als vrouw niet echt zicht op of zo. Of kijk gewoon op een totaal andere manier naar de gebeurtenissen en zie niet zo snel een verband. Misschien mijn autisme.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het onredelijke scenes waren, ik vond ze apart wel mooi.
Maar dat het over de hele linie zo opvallend is dat de mannen dood gaan of losers worden (of "ongevaarlijk" zijn zoals Tyrion, Theon en Varys) en je daar slecht geschreven Girl Power fan fiction voor terugkrijgt, is tergend.
Een goede vriendin van Martin, Megan Lindholm, is ook vrij feministisch.
Niet geheel toevallig zijn er enorm veel overeenkomsten tussen de verhalen van ASOIAF en de Fitz boeken.
Het verschil is dat ik van de een de boeken ken en van de ander de show. Maar Lindholm brengt het toch echt veel overtuigender.
Jacqueline Carey daarentegen, is een parodie op feminisme. Een serie van een boek of 9 waarin de hoofdpersoon (een prostituee) de wereld keer op keer redt door met iedereen naar bed te gaan.
En haar man is een beta die praktisch nutteloos is.
Zouden mannen dat ook hebben met erotische teksten geschreven door een vrouw?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel begrijpen hoor. Misschien heb ik daar als vrouw niet echt zicht op of zo. Of kijk gewoon op een totaal andere manier naar de gebeurtenissen en zie niet zo snel een verband. Misschien mijn autisme.
Ook ken ik de voorbeelden die je aanhaalt niet, dus ik kan die vergelijking dan ook niet maken. Ik moet wel zeggen dat toen ik de boeken las, ik wel kon merken dat het door een man was geschreven. Hij mist een stukje inlevingsvermogen in vrouwelijke personages. Het zijn nog steeds wel toffe karakters, maar toch mist er iets of zo. Je ziet het nog sterker terug in de erotische stukken.Maar goed, dat zie ik sowieso vrijwel altijd aan erotische verhalen, of deze door een man of vrouw geschreven zijn. Vrouwen krijgen vaak zulke onrealistische gedragingen en teksten toegewezen die puur afkomstig kunnen zijn van een mannelijke fantasie. Dat maakt het voor mij vaak nogal cringy.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja die Aziaten hier doen wel vaker dat soort dingen in de nacht. Ook wasmachine aan doen rond deze tijd. Pfff
Zodra ik GRRM gelezen heb, zal ik eens kijken wat ik hier van vind.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel begrijpen hoor. Misschien heb ik daar als vrouw niet echt zicht op of zo. Of kijk gewoon op een totaal andere manier naar de gebeurtenissen en zie niet zo snel een verband. Misschien mijn autisme.
Ook ken ik de voorbeelden die je aanhaalt niet, dus ik kan die vergelijking dan ook niet maken. Ik moet wel zeggen dat toen ik de boeken las, ik wel kon merken dat het door een man was geschreven. Hij mist een stukje inlevingsvermogen in vrouwelijke personages. Het zijn nog steeds wel toffe karakters, maar toch mist er iets of zo. Je ziet het nog sterker terug in de erotische stukken.Maar goed, dat zie ik sowieso vrijwel altijd aan erotische verhalen, of deze door een man of vrouw geschreven zijn. Vrouwen krijgen vaak zulke onrealistische gedragingen en teksten toegewezen die puur afkomstig kunnen zijn van een mannelijke fantasie. Dat maakt het voor mij vaak nogal cringy.
Misschien wel. Of het boeit ze weinig. Maar daar kan ik niets over zeggen, want ik ben geen man.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zouden mannen dat ook hebben met erotische teksten geschreven door een vrouw?
Je kan het ook wel terug zien in de powervrouwen Brienne en Arya. Dat zijn gewoon mannen met een vagina.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zodra ik GRRM gelezen heb, zal ik eens kijken wat ik hier van vind.
Ik kan er nu maar twee uit mijn hoofd opnoemen en hun primaire vaardigheid was mooi zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
Beter gewoon drie vrouwen in 1400 pagina's marginale rolletjes toedichten.
Tolkien.
Eowynn, Arwen en Galadriël.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan er nu maar twee uit mijn hoofd opnoemen en hun primaire vaardigheid was mooi zijn
Oh ja, Arwen was ik vergetenquote:
Dat verrast me. Dat is juist degene die de meeste mensen zullen onthouden. Aragorn zijn chickie.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ja, Arwen was ik vergeten
Ja eigenlijk wel, ik onthield alleen die queen-elf chickie en Rohan chickiequote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat verrast me. Dat is juist degene die de meeste mensen zullen onthouden. Aragorn zijn chickie.
Arwen is wel de minst boeiende.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, ik onthield alleen die queen-elf chickie en Rohan chickie
zit nog gewoon koffie te drinkenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:04 schreef supersof het volgende:
jezus de huisarts heeft overleg tot 11 uur en kan dan niet opnemen maar het is al elf uur geweest pik dus neem gewoon op
Ja irritant want ik kan of nu tot 12:30 of pas donderdagquote:
Sked, zijn er nog boeiende sport evenementen tot de start van het EK. Buiten de Giro om?quote:
Geen idee wat jij boeiend vindt, dus geen idee.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sked, zijn er nog boeiende sport evenementen tot de start van het EK. Buiten de Giro om?
Tennisquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Geen idee wat jij boeiend vindt, dus geen idee.
topquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Roland Garros kwalificatie is deze week begonnen, zondag ofzo hoofdtoernooi
hoiquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had vannacht een nachtmerrie, dat ik zwanger was. :$
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit je nog steeds in Kijkduin?
heb je wel eens seks danquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wil altijd meteen zo'n test kopen na zo'n droom.
was ik maar zwangerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had vannacht een nachtmerrie, dat ik zwanger was. :$
Ben op zo'n punt dat ik toch geen zin meer heb in mijn studie en heb net docu van Halina van Reijn gekeken die 40 is, geen kinderen heeft en ze heel graag wil, maar geen man kan vinden.quote:
doe niet zo raarquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben op zo'n punt dat ik toch geen zin meer heb in mijn studie en heb net docu van Halina van Reijn gekeken die 40 is, geen kinderen heeft en ze heel graag wil, maar geen man kan vinden.
Straks gebeurt mij dat ook
Joh dan zoek je tegen je 30e toch een spermadonor, is toch niet erger dan nu single moeder worden zonder diploma.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben op zo'n punt dat ik toch geen zin meer heb in mijn studie en heb net docu van Halina van Reijn gekeken die 40 is, geen kinderen heeft en ze heel graag wil, maar geen man kan vinden.
Straks gebeurt mij dat ook
Wie zegt dat ik dan single moeder benquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Joh dan zoek je tegen je 30e toch een spermadonor, is toch niet erger dan nu single moeder worden zonder diploma.
Dacht dat je nu single wasquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dan single moeder ben
Ja dan kan ik nu een man vinden die ook een kind wil tochquote:
hoezo niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk niet dat Halina van Reijn vruchtbaar is.
Ik kan en wil dat nu echt nog niet hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dan kan ik nu een man vinden die ook een kind wil toch
maar ben niet serieus hoor lol, maar lijkt me wel leuk
Ja snap ikquote:
Niet geslapen. En de nacht ervoor ook al amper.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja snap ikje moest er ook vroeg uit, ik kon tenminste nog slapen tot 10u
Kan je nu niet even een dutje doenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet geslapen. En de nacht ervoor ook al amper.
Waardeloos (slecht) (matig)
Ik heb nu ongeveer 60-90 minuten.quote:
Oh nee dan inderdaad wachten tot vanavondquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nu ongeveer 60-90 minuten.
Maar ik ben bang als ik nu ga slapen dat ik weg ben voor de middag.
Ik ga vanavond om 7 uur lekker al slapen
inzombia_quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nee dan inderdaad wachten tot vanavond
anders ben je misschien nog meer zombie
Ik eet pizza.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:26 schreef supersof het volgende:
poffertjes met banaan honing en poedersuiker
bak je die banaan mee of gaan die er later pas op?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:26 schreef supersof het volgende:
poffertjes met banaan honing en poedersuiker
heb het koud in plakjes erbij gelegdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bak je die banaan mee of gaan die er later pas op?
ja beetje vroeg nog, wel lekkerquote:
nee johhhquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh dacht al
een schijfje banaan is bijna net zo groot als een poffertje
quote:
valt wel mee met deze banaanquote:
lekkerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tonijn gister en nu quattro formaggi
margherita kan ookquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:32 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker
dat waren dan ook zo ongeveer de enige twee die je kan eten als vegatarier
big american cheese onion is ook vegaproofquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:32 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker
dat waren dan ook zo ongeveer de enige twee die je kan eten als vegatarier
ohja die kan ook welquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
margherita kan ook
maar dat is precies niets.
oh die heb ik nog nooit gezien denk ikquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
big american cheese onion is ook vegaproof
oh nouja is 1 van de betere diepvriespizza's die er zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:35 schreef supersof het volgende:
[..]
oh die heb ik nog nooit gezien denk ik
maar ik vind ui niet zo lekker dus misschien wel gezien maar niet onthouden
Gelukkig hoef ik niet verplicht naar de radio te luisterenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:38 schreef wietparkiet het volgende:
begin helemaal gek te worden van dat nummer van douwe bob
hoef hem echt niet elke avond 5x te horen
Vies dikke bodem bahquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh nouja is 1 van de betere diepvriespizza's die er zijn
ik welquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet verplicht naar de radio te luisteren
Gewoon Oetkertjequote:
bbq chicken?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:44 schreef Nouri het volgende:
Big American BBQ was kk goed
Maar uit de handel
quote:
wtfquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:46 schreef supersof het volgende:
ik neem of AH huismerk of ristorante
ristorante spinazie omg
Ditttquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Al zijn dikke bodems wel echt het toppunt van aids.
Jaa, die is lekkerrrquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:46 schreef supersof het volgende:
ik neem of AH huismerk of ristorante
ristorante spinazie omg
nee hoor dat is echt bullshitquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:47 schreef Fok-it het volgende:
Pizza's horen dunne Italiaanse bodem te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:48 schreef Crack_ het volgende:
Wtf, fokje ik quote jou maar hij is weg.
Ik zeiJa was zo mooi heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja jij wil zeker ook hotdogs in je pizzacrust
?quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke vis pizza's?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, die is lekkerrr
Vind die vis pizza's ook echt heerrrlijk
ja, kut RAMSAY KUTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
neequote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja is lekker johquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, kut RAMSAY KUTzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen heeft al gezien hoormag uit spoiler denk ik
dacht je niet dat Osha hem zou vermoorden. Ik dacht dat echt toen dat mes in beeld kwam
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Oh nee ik vind garnalen niksquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, kut RAMSAY KUTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:
Toen ik dat mes in beeld kwam dacht ik enkel 'er gaat iets gebeuren'quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
z
Iedereen heeft al gezien hoormag uit spoiler denk ik
dacht je niet dat Osha hem zou vermoorden. Ik dacht dat echt toen dat mes in beeld kwam
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:51 schreef Fera het volgende:
[..]ja, preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja en visquote:Baby darling doll face honey
vroeger gegeten en enige wat ik er nog van weet is dat het kraaktequote:
Fokkie hoe heet dat café waar je naartoe wil?quote:
Ik ook.quote:
Pinkje zou niet zo snel daar kunnen zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Toen ik dat mes in beeld kwam dacht ik enkel 'er gaat iets gebeuren'. En dat kan van alles zijn, hij kon der martelen/vermoorden maar kon ook dat littlefinger/rickon weet ik veel wie binnen zou komen oid. Dus nee, ik dacht niet 'nu gaat ze dood'
[..]
ja, precies
[..]
ja en vis
Dit had ik ook als kind hahahaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:52 schreef supersof het volgende:
vroeger gegeten en enige wat ik er nog van weet is dat het kraakte
Verrassingquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Fokkie hoe heet dat café waar je naartoe wil?
stairway to heavenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Fokkie hoe heet dat café waar je naartoe wil?
vertel aan mijquote:
Ja, ik at eerst ook geen vis en schaaldieren enzo.. maar toen ging ik op vakantie en daar kende ze het 'geen vlees eten' ook niet, dus toen maar weer visquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Ben nu in Polen.
Maar daar snappen ze geen vlees principe niet echt
Kloooooooptquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Pinkje zou niet zo snel daar kunnen zijn.
quote:
Ga je stalken zekerquote:
collega van mijn moeder stelde dat voor om te gaan lunchen voor bedrijfsuitjequote:
Ik was gister in de restaurant van ziekenhuis een broodje aan het uitzoeken. Maar ik wist niet precies wat, wat was.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:54 schreef Crack_ het volgende:
Ja, ik at eerst ook geen vis en schaaldieren enzo.. maar toen ging ik op vakantie en daar kende ze het 'geen vlees eten' ook niet, dus toen maar weer vis![]()
Totaal niet clichéquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
collega van mijn moeder stelde dat voor om te gaan lunchen voor bedrijfsuitje
moest hardop lachen
nee hoorquote:
loop er met enige regelmaat langsquote:
Nee is in Utrecht ook dusquote:
Fokker gespot.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
collega van mijn moeder stelde dat voor om te gaan lunchen voor bedrijfsuitje
moest hardop lachen
Alleen al omdat je de kans hebt om Henk Westbroek tegen het lijf te lopenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
loop er met enige regelmaat langs
zou me god niet weten waarom je daar vrijwillig naar toe zou gaan
hehehehe, ja zoiets ook gehad in Tsjechië, kennen ze het ook absoluut nietquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was gister in de restaurant van ziekenhuis een broodje aan het uitzoeken. Maar ik wist niet precies wat, wat was.
Dus ik vraag aan de meisje achter de balie van.
"Welke broodjes zijn vegetarisch"
Wijst ze er 1 aan met kip.
zou puur voor hem al wegblijvenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen al omdat je de kans hebt om Henk Westbroek tegen het lijf te lopen
Beetje de standaard ontmoetingsplek voor een FOK!meet.quote:
Je ziet zeker bij de oudere generatie ook echt een bedenkelijke grons op het gezicht komen als je vraagt om iets vegetarisch/zonder vlees. Erg grappig wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehehehe, ja zoiets ook gehad in Tsjechië, kennen ze het ook absoluut niet
wat heb jequote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:58 schreef supersof het volgende:
straks naar de dokter
misschien heb ik wel zika virus ;s
muggenbult die elke dag een andere kleur heeft en rare vlekjes eromheenquote:
Cafe voedsel is toch gewoon prima?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is me net iets te veel volkcafe
en de kaart daar is ook een beetje jammer
quote:
VOor haute cuisine moet je naar de BEREN gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cafe voedsel is toch gewoon prima?zolang je niet verwacht haute cuisine te gaan eten
zal best maar zijn zoveel betere restaurantjes in utrecht om te lunchenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cafe voedsel is toch gewoon prima?zolang je niet verwacht haute cuisine te gaan eten
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
VOor haute cuisine moet je naar de BEREN gaan.
[..]
komt omdat ze hier eentje hebben en die heet upstairsquote:
[..]
ja, maar daardoor is er toch nog niks mis mee?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje de standaard ontmoetingsplek voor een FOK!meet.
ah oke, kipsaté kaart zeg maar?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is me net iets te veel volkcafe
en de kaart daar is ook een beetje jammer
ja lolquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar daardoor is er toch nog niks mis mee?
[..]
ah oke, kipsaté kaart zeg maar?
quote:
hou daar niet zo vanquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]vind dat soort plekken om te eten vaak wel gewoon kei gezellig, niet te moeilijk blabla
jongensquote:Zalige Zalm
Gerookte zalm gemarineerd in Bietensap, Wodka en RedBull geserveerd op een dun laagje creme fraiche
Jij gaat liever naar Beluga zekerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hou daar niet zo van
als ik uit eten ga wil ik iets eten wat ik thuis niet zo snel zou (kunnen) maken
Vind het ook prima om gewoon even te lunchen, pubvoer.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:03 schreef Crack_ het volgende:
vind dat soort plekken om te eten vaak wel gewoon kei gezellig, niet te moeilijk blabla
![]()
quote:
Ik zei ook nergens dat er iets mis mee was.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar daardoor is er toch nog niks mis mee?
[..]
ah oke, kipsaté kaart zeg maar?
gewoon lekker jezelf zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:07 schreef supersof het volgende:
morgen en overmorgen sollicitatie maar geen idee hoe ik me moet voorbereiden
Waar is het?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:07 schreef supersof het volgende:
met een petjequote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:07 schreef supersof het volgende:
truequote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dit is wel beetje zelfde niveau als cola kip toch?
Dat had ik eerst ook maar tegenwoordig betekent dat dat ik niet snel buiten de deur zou kunnen etenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hou daar niet zo van
als ik uit eten ga wil ik iets eten wat ik thuis niet zo snel zou (kunnen) maken
my godquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:07 schreef Fera het volgende:
SEX / Vrouwen die vaginaal moeilijk klaarkomen
Wat een prachtig exemplaar van het mannelijk geslacht weer.
Ja, gewoon heeel wat anders dan chique uitetenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het ook prima om gewoon even te lunchen, pubvoer.
ik eet sowieso niet zo veel buiten de deurquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat had ik eerst ook maar tegenwoordig betekent dat dat ik niet snel buiten de deur zou kunnen eten![]()
dus nu shit die ik zelf niet snel zou maken of gewoon lekker en gezelligheid etc etc
Ja maar er hangt echt heel veel van deze gesprekken af en ben waarschijnlijk zo ongelofelijk zenuwachtigquote:
omg shit moet ook nog kijken wat ik aan doe mehhhquote:
Ik ga niet zeggen waar het is, kan het je wel dm'en als je wil. Ik ga denk ik zo even wat vragen bedenken ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar is het?
Vragen bedenken die je wilt stellen en bedenken wat hun jou gaan vragen is wel handig
heb ik nietquote:
Bang voor Subway-taferelen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar er hangt echt heel veel van deze gesprekken af en ben waarschijnlijk zo ongelofelijk zenuwachtig
[..]
omg shit moet ook nog kijken wat ik aan doe mehhh
[..]
Ik ga niet zeggen waar het is, kan het je wel dm'en als je wil. Ik ga denk ik zo even wat vragen bedenken ja.
[..]
heb ik niet
barca trainingspakquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee is stage voor tien maanden en wil niet dat iemand het weetquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bang voor Subway-taferelen?
Dm dan maar ja
jaa precies, buiten deur eten is gewoon leukquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik eet sowieso niet zo veel buiten de deur
maar snap het wel hoor gewoon even wat simpels tjappen ergens
Snap ook niet dät sommige mensen niet van uit eten houden, dat je het soms te duur vind is logisch is maar is toch gewoon leuke manier van socializen met lekker etenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaa precies, buiten deur eten is gewoon leuk
Waarom niet? Boeit toch niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee is stage voor tien maanden en wil niet dat iemand het weet
In case of doubt, overdress.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:14 schreef supersof het volgende:
Ze houden niet van eventuele drukte, vervelende mensen en lang wachten op eten? Voor de een is zoiets vervelender dan voor de ander.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap ook niet dät sommige mensen niet van uit eten houden, dat je het soms te duur vind is logisch is maar is toch gewoon leuke manier van socializen met lekker eten
Het is ook moeilijk te snappen als je het zelf wel leuk vind ja. En vice versa, mensen die het niet leuk vinden snappen het niet waarom wij dat wel leuk vinden.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap ook niet dät sommige mensen niet van uit eten houden, dat je het soms te duur vind is logisch is maar is toch gewoon leuke manier van socializen met lekker eten
Ik was daar met meeloopdag en ze droegen gewoon spijkerbroek en sneakers en shirtjequote:
lang wachten op eten maakt me echt geen flikker uitquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze houden niet van eventuele drukte, vervelende mensen en lang wachten op eten? Voor de een is zoiets vervelender dan voor de ander.
Mij boeit dat niet zo... hoort er een beetje bij.
Tsja als je kookt moet je ook wachten.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze houden niet van eventuele drukte, vervelende mensen en lang wachten op eten? Voor de een is zoiets vervelender dan voor de ander.
Mij boeit dat niet zo... hoort er een beetje bij.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan vaak echt geen antwoord geven op een 'waarom vind je dat niet leuk' vraag hoor. Vaak is dat gewoon 'gewoon, omdat mijn hoofd zegt IK VIND DIT NIET LEUK klaar'
Tien minuten is niks.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:23 schreef wietparkiet het volgende:
zaterdag zat iemand te zeiken dat hij 10 minuten aan het wachten was
hallo het is zaterdag de hele toko zit vol wat verwacht je dan
ja dat ook maar kom op zeg je kan toch godverdomme zien dat de hele zaal vol zitquote:
Mij lukt dat meestal wel, maar dan vinden ze me weer vreemdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan vaak echt geen antwoord geven op een 'waarom vind je dat niet leuk' vraag hoor. Vaak is dat gewoon 'gewoon, omdat mijn hoofd zegt IK VIND DIT NIET LEUK klaar'
omdat het je lukt of omdat je redenen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mij lukt dat meestal wel, maar dan vinden ze me weer vreemd
Da's toch niet zo lang?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:23 schreef wietparkiet het volgende:
zaterdag zat iemand te zeiken dat hij 10 minuten aan het wachten was
hallo het is zaterdag de hele toko zit vol wat verwacht je dan
Dan is het veel chiller juist, drankje erbijquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is anders dan aan een tafeltje zitten he
Vanwege de redenenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat het je lukt of omdat je redenen?
En tsja, je kunt iemand vreemd vinden maar je kunt er vaak weinig aan doen als je iets niet leuk vindt
ja maar dan kun je toch even praten met de mensen waarmee je uit eten bent?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is anders dan aan een tafeltje zitten he
Ja dat vind ik ook, maar dat hoeven die andere mensen niet te vindenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan is het veel chiller juist, drankje erbij
Ligt aan het gezelschapquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar dan kun je toch even praten met de mensen waarmee je uit eten bent?
of ga je altijd in je eentje uit eten?
niet echtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Krijgen jullie veel teruggestuurd qua eten, wp
Nee uiteraard niet. Ik reken ze er ook niet op afquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, maar dat hoeven die andere mensen niet te vinden
met welke redenen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet echt
soms paar gerechtjes op een avond soms echt maar 1 of 2
Verplichte etentjes zijn echt een ramp als je weinig met die mensen hebtquote:
Temperatuur is wel terechte klacht vaak. Lauwe gerechtenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vaak dat het niet goed warm is of allergie
lees de kaart dan beter ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vaak dat het niet goed warm is of allergie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |