quote:Ik ben 14 en mijn vriend is 23.
Maar wat hoort er dan uit je tepels te komen als je geil bent? Of komt dat dan niet?
Heb wel eens bij een vriendin gevoeld en toen spoot er meteen allemaal melk uit
Omdat ik geen idee meer heb wie nou met wie vecht.quote:
Reageer eens joh ;s;squote:
Waarom je nog niks van nieuweseizoen heb gezienquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom je nog niks van nieuweseizoen heb gezien
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik geen idee meer heb wie nou met wie vecht.
Ik zeg ook niet dat het onredelijke scenes waren, ik vond ze apart wel mooi.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat is helaas door de maatschappij van tegenwoordig en niet door het bronmateriaal.
Bijvoorbeeld dat stukje met de drie mannen en hun zussen wordt door de media zo sterk naar voren gehaald, terwijl ik totaal die gevoelens niet had bij de scene. Ik bekeek iedere situatie apart. Ja, Jon had een duwtje in de rug nodig. Maar ik vond dat hij dat duwtje meer kreeg van Ramsey zijn onsmakelijke brief dan van Sansa. Margaery en Loras zijn als broer en zus heel erg close. Ook omdat zij natuurlijk zijn geaardheid accepteerde en daar discreet over bleef. Hij is dan wel een kampioen in toernooien, maar geen strijder. Dus dat hij breekt vind ik niet zo gek (en wie weet wat ze allemaal met hem gedaan hebben?) Ik vond dat an sich wel een mooi moment. Niet zozeer omdat ik haar als sterke vrouw zag, maar omdat ze zo'n mooie band hebben.
Yara en Theon vond ik ook begrijpelijk. Theon is kapot gemaakt, maar Yara benadert hem nog steeds op de manier van de Iron Islands. Dat is gewoon een stukje cultuur vanuit daar. En Theon is het altijd al het zwarte schaap van de familie geweest. Hij is er mentaal en fysiek niet op vooruit gegaan, dus wat had er dan moeten gebeuren? Ik had alleen wel iets meer empathie van Yara verwacht. Maar wellicht door de mentaliteit die heerst onder de Ironborn is dat moeilijk voor haar. Dat vind ik meer een cultuurdingetje dan een feministisch dingetje.
Jammer dat hij beter is in piemels afhakken dan in appels schillen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
Gelukkig hebben we nog alfa's zoals Ramsey.
Lol, dan ben je dus na het tweede seizoen afgehaakt ofzo?quote:
Is ook vrouwenwerk toch.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat hij beter is in piemels afhakken dan in appels schillen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat hij beter is in piemels afhakken dan in appels schillen.
Tot dat Jon er aan komtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
Gelukkig hebben we nog alfa's zoals Ramsey.
Neequote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:11 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Hebben jullie nog wat van Inso gehoord
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:11 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Hebben jullie nog wat van Inso gehoord
Ik weet dat je dit gewoon niet online had moeten zettenquote:
Wat precies?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet dat je dit gewoon niet online had moeten zetten
In de minderheid, en zonder achterbakse tactieken? Ben benieuwd hoe hij dat geloofwaardig zou moeten klaarspelen.quote:
Nmquote:
Ik hoop echt dat Jon hem dood maakt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de minderheid, en zonder achterbakse tactieken? Ben benieuwd hoe hij dat geloofwaardig zou moeten klaarspelen.
Nee, tot aan dit seizoen alles gezien, moet maar even samenvatting opzoekenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol, dan ben je dus na het tweede seizoen afgehaakt ofzo?
Waarom moet Jon dat doen dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Jon hem dood maakt.
Oh dacht al, als je alles hebt gezien weet je over het algemeen nog wel wie er met wie in oorlog isquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, tot aan dit seizoen alles gezien, moet maar even samenvatting opzoeken
Ze vraagt waarom Jon dat moet doen en niet iemand andersquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat Ramsay een kneus is en Sansa verkracht heeft.
De helft van zijn brothers van de night's watch zijn toch ook verkrachters.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh geen idee. Lijkt me gewoon leuk.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze vraagt waarom Jon dat moet doen en niet iemand anders
Zal ook wel gebeuren gok ik.quote:
Dat is wel de minste van zijn misdaden, opzich.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat Jon het niet heel tof vind dat Ramsay Sansa heeft verkracht.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel de minste van zijn misdaden, opzich.
Oh nee hoor, jeetjequote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:18 schreef Amarantha het volgende:
Kreeg trouwens wel kippenvel van het einde de laatste aflevering
Snap ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat Jon het niet heel tof vind dat Ramsay Sansa heeft verkracht.
Vond het wel gek dat er geen stenen om de vuurkorf lagen ofzo, voor veiligheid. Met die dothraki die overal elkaar in elkaar slaan en neuken enzo zou je toch zeggen dat er wel vaker zo'n ding omvalt. :$quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee hoor, jeetje
Dat was echt 2 much het eind van het seizoen 1
Dat was ook geweldig jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee hoor, jeetje
Dat was echt 2 much het eind van het seizoen 1
Dat was wel sick ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar als je kijkt hoeveel mensen hij gemarteld, verminkt en vermoord heeft, vaak zonder reden, dan is je vrouw verkrachten toch iets minder erg.
Bijvoorbeeld een baby aan de honden voeren.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vond het wel gek dat er geen stenen om de vuurkorf lagen ofzo, voor veiligheid. Met die dothraki die overal elkaar in elkaar slaan en neuken enzo zou je toch zeggen dat er wel vaker zo'n ding omvalt. :$
Dat was echt een goeie scene in combinatie met die muziek jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik kreeg ook kippenvel toen Arya richting de boot ging *seizoen 4* en de munt gaf en weg ging
Ik denk dat ze dachten dat een omgevallen vuurkorf niet wild om zich heen slaat en in een keer een heel gebouw laat afbranden.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vond het wel gek dat er geen stenen om de vuurkorf lagen ofzo, voor veiligheid. Met die dothraki die overal elkaar in elkaar slaan en neuken enzo zou je toch zeggen dat er wel vaker zo'n ding omvalt. :$
Meerdere keren opnieuw gekekenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was echt een goeie scene in combinatie met die muziek ja
In 15 seconden terwijl er alleen maar zand op de grond lag, ja toch.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dachten dat een omgevallen vuurkorf niet wild om zich heen slaat en in een keer een heel gebouw laat afbranden.
En terecht.
Ik vond het ook niet echt heel shockerend eigenlijk. Ik vond het wel bruut natuurlijk, en vooral dat hij Theon liet kijken. Maar die reacties warenzwaar overtrokken op Social Mediaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
Hordes van die lords in Westeros hebben hun tienervrouw tegen hun zin genomen op hun huwelijksnacht. Objectief gezien is het in die wereld toch uberhaupt geen misdrijf? Ze waren getrouwd.
Fuck logica, ik ben Dany.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In 15 seconden terwijl er alleen maar zand op de grond lag, ja toch.
Ja, hij is een klootzak natuurlijk. Maar hij deed niets wat hij niet had mogen doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet echt heel shockerend eigenlijk. Ik vond het wel bruut natuurlijk, en vooral dat hij Theon liet kijken. Maar die reacties warenzwaar overtrokken op Social Media
Wie gaat er nou om half 1 stofzuigenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:24 schreef supersof het volgende:
Kut Aziaten boven me zijn aan het stofzuigen
Rot op
Dat gaat wel een en al ontroering worden ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:25 schreef Amarantha het volgende:
Nu moeten Sansa en Arya ooit nog eens samen komen
Ja beter gaat dat echt eens gebeuren. Dan ga ik ook juichen. Net als met Jon en Sansa. Tegen even een "yes" eruit gegooidquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat gaat wel een en al ontroering worden ja.
Jon+Arya ook.
ja die Aziaten hier doen wel vaker dat soort dingen in de nacht. Ook wasmachine aan doen rond deze tijd. Pfffquote:
Misschien zitten ze met hun biologische klok nog in de verkeerde tijdzonequote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja die Aziaten hier doen wel vaker dat soort dingen in de nacht. Ook wasmachine aan doen rond deze tijd. Pfff
Ja wie weet. Irritant gedoequote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien zitten ze met hun biologische klok nog in de verkeerde tijdzone
Slaap lekkel dan Supelsofquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja wie weet. Irritant gedoe
Gelukkig zijn ze nu klaar dus ik ga slapen
Elke week wasgoed bij Kaneel brengen tochquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Helaas moet ik wel betalen.
Altijd te weinig munten van 50 cent.
Nee die heeft geen droger en het huis is al vol met zijn eigen was.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke week wasgoed bij Kaneel brengen toch
Ik kan het ook wel begrijpen hoor. Misschien heb ik daar als vrouw niet echt zicht op of zo. Of kijk gewoon op een totaal andere manier naar de gebeurtenissen en zie niet zo snel een verband. Misschien mijn autisme.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het onredelijke scenes waren, ik vond ze apart wel mooi.
Maar dat het over de hele linie zo opvallend is dat de mannen dood gaan of losers worden (of "ongevaarlijk" zijn zoals Tyrion, Theon en Varys) en je daar slecht geschreven Girl Power fan fiction voor terugkrijgt, is tergend.
Een goede vriendin van Martin, Megan Lindholm, is ook vrij feministisch.
Niet geheel toevallig zijn er enorm veel overeenkomsten tussen de verhalen van ASOIAF en de Fitz boeken.
Het verschil is dat ik van de een de boeken ken en van de ander de show. Maar Lindholm brengt het toch echt veel overtuigender.
Jacqueline Carey daarentegen, is een parodie op feminisme. Een serie van een boek of 9 waarin de hoofdpersoon (een prostituee) de wereld keer op keer redt door met iedereen naar bed te gaan.
En haar man is een beta die praktisch nutteloos is.
Zouden mannen dat ook hebben met erotische teksten geschreven door een vrouw?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel begrijpen hoor. Misschien heb ik daar als vrouw niet echt zicht op of zo. Of kijk gewoon op een totaal andere manier naar de gebeurtenissen en zie niet zo snel een verband. Misschien mijn autisme.
Ook ken ik de voorbeelden die je aanhaalt niet, dus ik kan die vergelijking dan ook niet maken. Ik moet wel zeggen dat toen ik de boeken las, ik wel kon merken dat het door een man was geschreven. Hij mist een stukje inlevingsvermogen in vrouwelijke personages. Het zijn nog steeds wel toffe karakters, maar toch mist er iets of zo. Je ziet het nog sterker terug in de erotische stukken.Maar goed, dat zie ik sowieso vrijwel altijd aan erotische verhalen, of deze door een man of vrouw geschreven zijn. Vrouwen krijgen vaak zulke onrealistische gedragingen en teksten toegewezen die puur afkomstig kunnen zijn van een mannelijke fantasie. Dat maakt het voor mij vaak nogal cringy.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja die Aziaten hier doen wel vaker dat soort dingen in de nacht. Ook wasmachine aan doen rond deze tijd. Pfff
Zodra ik GRRM gelezen heb, zal ik eens kijken wat ik hier van vind.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel begrijpen hoor. Misschien heb ik daar als vrouw niet echt zicht op of zo. Of kijk gewoon op een totaal andere manier naar de gebeurtenissen en zie niet zo snel een verband. Misschien mijn autisme.
Ook ken ik de voorbeelden die je aanhaalt niet, dus ik kan die vergelijking dan ook niet maken. Ik moet wel zeggen dat toen ik de boeken las, ik wel kon merken dat het door een man was geschreven. Hij mist een stukje inlevingsvermogen in vrouwelijke personages. Het zijn nog steeds wel toffe karakters, maar toch mist er iets of zo. Je ziet het nog sterker terug in de erotische stukken.Maar goed, dat zie ik sowieso vrijwel altijd aan erotische verhalen, of deze door een man of vrouw geschreven zijn. Vrouwen krijgen vaak zulke onrealistische gedragingen en teksten toegewezen die puur afkomstig kunnen zijn van een mannelijke fantasie. Dat maakt het voor mij vaak nogal cringy.
Misschien wel. Of het boeit ze weinig. Maar daar kan ik niets over zeggen, want ik ben geen man.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zouden mannen dat ook hebben met erotische teksten geschreven door een vrouw?
Je kan het ook wel terug zien in de powervrouwen Brienne en Arya. Dat zijn gewoon mannen met een vagina.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zodra ik GRRM gelezen heb, zal ik eens kijken wat ik hier van vind.
Ik kan er nu maar twee uit mijn hoofd opnoemen en hun primaire vaardigheid was mooi zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
Beter gewoon drie vrouwen in 1400 pagina's marginale rolletjes toedichten.
Tolkien.
Eowynn, Arwen en Galadriël.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan er nu maar twee uit mijn hoofd opnoemen en hun primaire vaardigheid was mooi zijn
Oh ja, Arwen was ik vergetenquote:
Dat verrast me. Dat is juist degene die de meeste mensen zullen onthouden. Aragorn zijn chickie.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ja, Arwen was ik vergeten
Ja eigenlijk wel, ik onthield alleen die queen-elf chickie en Rohan chickiequote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat verrast me. Dat is juist degene die de meeste mensen zullen onthouden. Aragorn zijn chickie.
Arwen is wel de minst boeiende.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, ik onthield alleen die queen-elf chickie en Rohan chickie
zit nog gewoon koffie te drinkenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:04 schreef supersof het volgende:
jezus de huisarts heeft overleg tot 11 uur en kan dan niet opnemen maar het is al elf uur geweest pik dus neem gewoon op
Ja irritant want ik kan of nu tot 12:30 of pas donderdagquote:
Sked, zijn er nog boeiende sport evenementen tot de start van het EK. Buiten de Giro om?quote:
Geen idee wat jij boeiend vindt, dus geen idee.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sked, zijn er nog boeiende sport evenementen tot de start van het EK. Buiten de Giro om?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |