10 meter boven je gezicht jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
En het moet ook op een goede manier geschonken worden.
Net als bij Chinese thee. Dat heeft ook een bepaalde manier van schenken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja maar er was nog wat mee, met herschenken oid.
Ja je moet het na het schenken terug in de pot doen volgens mij en dan opnieuwquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja maar er was nog wat mee, met herschenken oid.
Allemaal moeilijk doen omdat het op een bepaalde manier gezet moet worden, en vervolgens het kopje helemaal volmikken met suikerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh. Maar in die theehuizen doen ze er niets extra in behalve heel veel suiker lijkt het.
nee die zijn lekkerquote:
Maar kokend water uit een waterkoker in een glas met een tak munt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Net als bij Chinese thee. Dat heeft ook een bepaalde manier van schenken.
Zware leefquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
Weer drie kwartier fietsen.
Het word me niet gegund een luie bankbig te zijn.
Ja met die hoeveelheden suiker proef ik toch niets meer van de thee hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Allemaal moeilijk doen omdat het op een bepaalde manier gezet moet worden, en vervolgens het kopje helemaal volmikken met suiker
Nee, de suiker moet al in de theepot mee gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Allemaal moeilijk doen omdat het op een bepaalde manier gezet moet worden, en vervolgens het kopje helemaal volmikken met suiker
beetje honing erbijquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar kokend water uit een waterkoker in een glas met een tak munt.
Daar word je toch niet vrolijk van.
Ik laat het water vaak wel even staan. Maar verder vind ik het prima te drinken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar kokend water uit een waterkoker in een glas met een tak munt.
Daar word je toch niet vrolijk van.
Nog beterquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, de suiker moet al in de theepot mee gaan.
Ja ik heb het niet bedacht verder.quote:
het moet gezet worden met suikerwaterquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, de suiker moet al in de theepot mee gaan.
Klein beetje is lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |