Dat is mijn inschatting van zijn reële transferwaarde ja. Ik zeg niet dat Feyenoord hem daarvoor weg moet doen.quote:
Na een goed EL seizoen en 1e/2e keus bij oranje kun je er meer voor vragen. Het mogen nu al duidelijk zijn dat Vermeer de Eredivisie ontstijgt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is mijn inschatting van zijn reële transferwaarde ja. Ik zeg niet dat Feyenoord hem daarvoor weg moet doen.
Maar wat denk jij dat hij reeël gesproken waard is dan?
Dat is precies de bedoeling. De fans moeten denken dat je gek bent om zoveel te vragen, als er toch een gekke club toehapt heb je de hoofdprijs en anders houd je je topkeeper. Clubs kunnen bij ons altijd de koopjes ophalen, daar moeten we eens vanaf.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
15 is veel te veel manCilessen is al jaren eerste keus bij oranje en die zie ik echt niet voor 15 mil weggaan
Ja maar het is niet de bedoeling dat je spelers tegenwerkt door je totaal niet aan een marktconforme prijs te houden.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is precies de bedoeling. De fans moeten denken dat je gek bent om zoveel te vragen, als er toch een gekke club toehapt heb je de hoofdprijs en anders houd je je topkeeper. Clubs kunnen bij ons altijd de koopjes ophalen, daar moeten we eens vanaf.
Als ie niet per se weg wil gebeurt dat toch ook niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het is niet de bedoeling dat je spelers tegenwerkt door je totaal niet aan een marktconforme prijs te houden.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:42 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil jullie natte dromen niet uit de wereld helpen, maar Vermeer gaat voor maximaal 3 miljoen ofzo weg.
Neuh, 6-7 moet je er wel voor kunnen vangen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:42 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil jullie natte dromen niet uit de wereld helpen, maar Vermeer gaat voor maximaal 3 miljoen ofzo weg.
We gaan het meemaken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh, 6-7 moet je er wel voor kunnen vangen.
Houdt toch op met die act man. Het ziet er leuk uit hoor, zijn sprongetjes, maar Vermeer is niets bijzonders. Voor 3 a 4 miljoen naar het tweede niveau van Engeland en je mag in je handjes klappen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Na een goed EL seizoen en 1e/2e keus bij oranje kun je er meer voor vragen. Het mogen nu al duidelijk zijn dat Vermeer de Eredivisie ontstijgt.
Houd* ..als in.. Houd je bek.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Houdt toch op met die act man. Het ziet er leuk uit hoor, zijn sprongetjes, maar Vermeer is niets bijzonders. Voor 3 a 4 miljoen naar het tweede niveau van Engeland en je mag in je handjes klappen.
Middlesbrough is gepromoveerd, lieve schatquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Houdt toch op met die act man. Het ziet er leuk uit hoor, zijn sprongetjes, maar Vermeer is niets bijzonders. Voor 3 a 4 miljoen naar het tweede niveau van Engeland en je mag in je handjes klappen.
1 van je beste spelers.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Contract El Ahmadi verlengd tot 2018. Dat vind ik nou niet echt een noodzakelijke verlenging.
NARE, NARE VAN GEELquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Contract El Ahmadi verlengd tot 2018. Dat vind ik nou niet echt een noodzakelijke verlenging.
Hij is 31 en had nog een jaar contract.. Dus waarom verlengen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1 van je beste spelers.
Nee joh, nergens voor nodig dat verlengen.
Reageer eens normaal joh, flapdrolquote:
Om een jaar extra zekerheid te hebben en niet volgend jaar als een malle mongool te hoeven verlengen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij is 31 en had nog een jaar contract.. Dus waarom verlengen?
We gaan er toch geen geld voor vangen, dus een verlenging lijkt me logisch. Nog steeds maar tot dat ie 33 is. Het zijn geen Mathijsen praktijken die je 3 jaar vast gaat leggen op z'n 32e.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zodat je de komende zomer niet op zoek moet naar een dure vervanger?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het zegt niet alles, maar ook niet niets. Hij staat in het overzicht van percentage reddingen 14e. Wil je zeggen dat al die 13 keepers die beter zijn toevallig lastigere kansen tegen krijgen? En toevallig was dit eerdere jaren ook het geval? Hij staat namelijk vrijwel altijd nogal laag op deze lijstjes.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan gaat het erom wat voor doelpogingen je tegen krijgt. Derhalve is die statistiek vrij nutteloos.
Nee. Ik zeg juist het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat al die 13 keepers die beter zijn toevallig lastigere kansen tegen krijgen?
En met Vermeer spelen ze na een jaartje weer keurig een divisie lager.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Middlesbrough is gepromoveerd, lieve schat
Ook dat is onzin. Vermeer lijkt heel wat met zijn reflexen, maar zijn positionering in de goal is vreselijk slecht. Dat compenseert hij aardig met sprongkracht en reflexen, maar het blijft gewoon matig.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg juist het tegenovergestelde.
bedankt jomandaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En met Vermeer spelen ze na een jaartje weer keurig een divisie lager.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg juist het tegenovergestelde.
Als Vermeer verkocht wordt voor 3 mln valt er weinig te lachen, behalve bij zijn nieuwe club.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We gaan het meemaken.
Jullie mogen mij 3 maand uitlachen (doen jullie toch al vaak) als ik gelijk krijg.
Mwah. 2 milj. winst. Kan daar best om lachen. Ik verwacht echt niet dat je er veel meer voor gaat krijgen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Vermeer verkocht wordt voor 3 mln valt er weinig te lachen, behalve bij zijn nieuwe club.
Wauw, realismequote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is een keeper, daar vang je sowieso minder voor. Tel daarbij op dat hij niet bepaald lang is, daar rekenen ze in het buitenland meer op. Met 3-5 miljoen moet je tevreden zijn denk ik. Alles boven vijf is mooi meegenomen.
Dan dus niet verkopen. Hij is voor Feyenoord meer waard namelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah. 2 milj. winst. Kan daar best om lachen. Ik verwacht echt niet dat je er veel meer voor gaat krijgen.
Klopt, zoals ik al zei:quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan dus niet verkopen. Hij is voor Feyenoord meer waard namelijk.
Maar goed, dat vind jij dus niet. Eerst maar eens zien wat er van de geruchten waar is. Er wordt altijd zoveel gespeculeerd deze maanden..
quote:Oorspronkelijke bron Vermeer gerucht is: https://twitter.com/Rut010/with_replies
Tweet is alweer van 15 mei dus. Ken het account verder niet, lijkt wat voor DeFeijenoorder te doen.
Even verder kijken: sinds wanneer is Raiola zaakwaarnemer Vermeer? Laatste wat ik erover vind is Winnie Haatrecht de zaakwaarnemer en dat was ook in februari van dit jaar nog zo.
El Amhadiquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:14 schreef Elan het volgende:
Vermeer en Kuyt enige Feyenoorders met een voldoende dit seizoen.
Misschien Vilhena
Sommigen doen hier wat makkelijk over de vervangbaarheid. Een betaalbare keeper met zijn kwaliteiten is zeker net zo lastig als het vinden van een goede spits.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En wie zegt dat hij niet beter is dan pakweg Mulder? Helemaal niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |