Een matige keeper is zo ongeveer het grootste probleem dat je als team kan hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:40 schreef Calciumdude het volgende: [..] zolang er (flink) voor betaald word boeit me de keepers positie geen ene ruk.. "probleemgebieden" liggen in de rest van het elftal
Zeker niet. Beste keeper van de afgelopen 15 jaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:07 schreef Scrummie het volgende:
Ach, met Zoetebier pakten we de UEFA cup.
Maar zoals ik al zei, Vermeer heeft hier een goddelijke status gekregen. Onterecht, maar het zal wel.
Onterecht?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:07 schreef Scrummie het volgende:
Ach, met Zoetebier pakten we de UEFA cup.
Maar zoals ik al zei, Vermeer heeft hier een goddelijke status gekregen. Onterecht, maar het zal wel.
Als ze een vervanger halen moet hij ook niet significant beter zijn dan Hahn nee, die moet gewoo meteen kunnen doorstromen naar eerste keeper als hij volledig hersteld en in vorm isquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:10 schreef PIETR het volgende:
Hahn is toch gewoon een prima keepert? Zal het heus niet verleerd zijn na zijn blessure. Elk bod boven de 3 miljoen gewoon netjes accepteren.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zeker niet. Beste keeper van de afgelopen 15 jaar.
Feyenoord minste doelpogingen tegen toch, of vlakachter Ajax in ieder geval. Maar toch 40 goals tegen. Zegt zeker niet alles over Vermeer, maar je kan je afvragen hoe onmisbaar hij is.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:11 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat Vermeer zo'n keeper is die er beter uitziet dan ie is. Gelukkig is ie van dat blunderprobleem af, maar er zijn juist schoten die Zoet en Cillessen misschien 50% van de keren pakt en hij 20%. Daar staan dan een aantal spectaculaire topreddingen tegenover.
Het is een hele goede keeper en echt niet 1-2-3 te vervangen, maar we moeten hem nou ook weer niet teveel de hemel in prijzen.
Dan gaat het erom wat voor doelpogingen je tegen krijgt. Derhalve is die statistiek vrij nutteloos.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Feyenoord minste doelpogingen tegen toch, of vlakachter Ajax in ieder geval. Maar toch 40 goals tegen. Zegt zeker niet alles over Vermeer, maar je kan je afvragen hoe onmisbaar hij is.
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onterecht?Met die druif van een Erwin Mulder was het nog de vraag geweest of je de play-offs zou halen dit seizoen
oke.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zeker niet. Beste keeper van de afgelopen 15 jaar.
En wie zegt dat hij niet beter is dan pakweg Mulder? Helemaal niemand.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:19 schreef H.FR het volgende:
Mwa, denk niet dat hij een goddelijke status heeft. Maar hij is gewoon een stuk beter dan. Onze vorige keepers. Met name ook met uitkomen en doorvoetballen.
Het is een redelijk stabiele speler. Je weet wat je aan hem hebt. Hij zal niet in de weg zitten, maar ik verwacht komend seizoen geen betere El Ahmadi.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:09 schreef jorienvdherik het volgende:
De Karim, vorig seizoen was beter, dit seizoen viel wat tegen, blij dat die blijft.
Het probleem is alleen dat die er niet veel rondlopen voor een schappelijk prijsje.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Jullie kunnen niet lezen. Ik zeg nergens dat Vermeer slecht is, dat Mulder beter is, of wat dan ook. Ik zeg alleen dat hij hier iets teveel credits krijgt en best vervangbaar is door een andere (goeie) keeper).
Gratis qua transfersom is in elk geval Krul. Salaris zal wel een probleem zijn alleen + sta in de weg van ontwikkeling Hahn.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat die er niet veel rondlopen voor een schappelijk prijsje.
Je zal er achterin toch zeker niet op vooruit gaan in ieder geval
Dat klopt. Ik schuif het ook niet op Vermeer af, ik vraag me alleen af of hij echt zo enorm belangrijk, goed en onmisbaar is. Als je op wedstrijdbeelden afgaat wel maar statistieken (ook % succesvolle reddingen in eerdere jaren) zijn op het oog (maar totaal afhankelijk van de soort doelpogingen idd) twijfelachtig. Vergaande conclusies hieruit zijn nutteloos ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan gaat het erom wat voor doelpogingen je tegen krijgt. Derhalve is die statistiek vrij nutteloos.
Heeft gewoon een clausule in zijn contract, dus heeft Feyenoord vrij weinig te willen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gratis qua transfersom is in elk geval Krul. Salaris zal wel een probleem zijn alleen + sta in de weg van ontwikkeling Hahn.
Ik denk dan ook niet dat Vermeer zomaar verkocht gaat worden.
Krul kan gewoon nog PL spelen die gaat echt niet terug naar Eredivisiequote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gratis qua transfersom is in elk geval Krul. Salaris zal wel een probleem zijn alleen + sta in de weg van ontwikkeling Hahn.
Ik denk dan ook niet dat Vermeer zomaar verkocht gaat worden.
Als die maar niet op doel gaat schietenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het is een redelijk stabiele speler. Je weet wat je aan hem hebt. Hij zal niet in de weg zitten, maar ik verwacht komend seizoen geen betere El Ahmadi.
Hij is niet waterdicht, ook omdat een goede keeper soms geen reddingen hoeft te maken door uit te komen of ballen te onderscheppen, maar het geeft toch te denken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan gaat het erom wat voor doelpogingen je tegen krijgt. Derhalve is die statistiek vrij nutteloos.
Met zijn leeftijd en kunnen hoop ik dat dit wel zijn laatste jaar bij Feyenoord wordt dan en dat hij daarna naar Amerika of de zandbak kan gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als die maar niet op doel gaat schieten
Waarom zou je altijd willen cashen? Je moet er juist alles aan doen om die Vermeer te houden.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:32 schreef Happel het volgende:
Ik zou gewoon cashen voor Vermeer nu het nog mogelijk is. Moet vast een mooi bedrag voor te krijgen zijn.
Omdat ik denk dat Vermeer niet iemand is die Feyenoord als eindstation ziet en direct verder wil.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Waarom zou je altijd willen cashen? Je moet er juist alles aan doen om die Vermeer te houden
Die PL clubs zwemmen in het geld. Gewoon een keer hoog inzetten. 15 miljoen vragen en als ze niet willen hem gewoon lekker behouden.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:32 schreef Happel het volgende:
Ik zou gewoon cashen voor Vermeer nu het nog mogelijk is. Moet vast een mooi bedrag voor te krijgen zijn.
Nou laat hem eerst lekker eerste keus bij Oranje worden en nog een jaartje Europa in de benen voor je hem laat gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat Vermeer niet iemand is die Feyenoord als eindstation ziet en direct verder wil.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nou laat hem eerst lekker eerste keus bij Oranje worden en nog een jaartje Europa in de benen voor je hem laat gaan.
6 miljoenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk dat je wel zo'n 6 miljoen moet kunnen vangen voor Vermeer. Toch een behoorlijk bedrag, maar naar mijn mening onvoldoende om het verlies van Vermeer daarmee te compenseren.
Wellicht hebben we met Hahn een meer dan fatsoenlijke vervanger achter de hand, maar dit is allerminst zeker (en dan hebben we wellicht weer geen geschikte reservekeepers).
Afgaande op wat ik van Vermeer weet denk ik dat hij wel open staat voor een vertrek maar alleen als er een mooie club langskomt, maar niet zomaar iedere middenmoter uit een buitenlandse competitie.
15 is veel te veel manquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die PL clubs zwemmen in het geld. Gewoon een keer hoog inzetten. 15 miljoen vragen en als ze niet willen hem gewoon lekker behouden.
Dat is mijn inschatting van zijn reële transferwaarde ja. Ik zeg niet dat Feyenoord hem daarvoor weg moet doen.quote:
Na een goed EL seizoen en 1e/2e keus bij oranje kun je er meer voor vragen. Het mogen nu al duidelijk zijn dat Vermeer de Eredivisie ontstijgt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is mijn inschatting van zijn reële transferwaarde ja. Ik zeg niet dat Feyenoord hem daarvoor weg moet doen.
Maar wat denk jij dat hij reeël gesproken waard is dan?
Dat is precies de bedoeling. De fans moeten denken dat je gek bent om zoveel te vragen, als er toch een gekke club toehapt heb je de hoofdprijs en anders houd je je topkeeper. Clubs kunnen bij ons altijd de koopjes ophalen, daar moeten we eens vanaf.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
15 is veel te veel manCilessen is al jaren eerste keus bij oranje en die zie ik echt niet voor 15 mil weggaan
Ja maar het is niet de bedoeling dat je spelers tegenwerkt door je totaal niet aan een marktconforme prijs te houden.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is precies de bedoeling. De fans moeten denken dat je gek bent om zoveel te vragen, als er toch een gekke club toehapt heb je de hoofdprijs en anders houd je je topkeeper. Clubs kunnen bij ons altijd de koopjes ophalen, daar moeten we eens vanaf.
Als ie niet per se weg wil gebeurt dat toch ook niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het is niet de bedoeling dat je spelers tegenwerkt door je totaal niet aan een marktconforme prijs te houden.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:42 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil jullie natte dromen niet uit de wereld helpen, maar Vermeer gaat voor maximaal 3 miljoen ofzo weg.
Neuh, 6-7 moet je er wel voor kunnen vangen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:42 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil jullie natte dromen niet uit de wereld helpen, maar Vermeer gaat voor maximaal 3 miljoen ofzo weg.
We gaan het meemaken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh, 6-7 moet je er wel voor kunnen vangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |