Dan dus niet verkopen. Hij is voor Feyenoord meer waard namelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah. 2 milj. winst. Kan daar best om lachen. Ik verwacht echt niet dat je er veel meer voor gaat krijgen.
Klopt, zoals ik al zei:quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan dus niet verkopen. Hij is voor Feyenoord meer waard namelijk.
Maar goed, dat vind jij dus niet. Eerst maar eens zien wat er van de geruchten waar is. Er wordt altijd zoveel gespeculeerd deze maanden..
quote:Oorspronkelijke bron Vermeer gerucht is: https://twitter.com/Rut010/with_replies
Tweet is alweer van 15 mei dus. Ken het account verder niet, lijkt wat voor DeFeijenoorder te doen.
Even verder kijken: sinds wanneer is Raiola zaakwaarnemer Vermeer? Laatste wat ik erover vind is Winnie Haatrecht de zaakwaarnemer en dat was ook in februari van dit jaar nog zo.
El Amhadiquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:14 schreef Elan het volgende:
Vermeer en Kuyt enige Feyenoorders met een voldoende dit seizoen.
Misschien Vilhena
Sommigen doen hier wat makkelijk over de vervangbaarheid. Een betaalbare keeper met zijn kwaliteiten is zeker net zo lastig als het vinden van een goede spits.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En wie zegt dat hij niet beter is dan pakweg Mulder? Helemaal niemand.
Of het makkelijk is of niet zullen we pas echt weten als hij echt vervangen is. Ik gok dat dat helemaal niet gaat gebeuren eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Sommigen doen hier wat makkelijk over de vervangbaarheid.
Minimaal een 6 man ,is een stille kracht een speler die nooit opvalt maar altijd een voldoende scoort.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Begint een voldoende bij jou bij de 4?
Erwin Beltman is blij met de Erwin Beltman Schaal.quote:
King Kong?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:14 schreef Elan het volgende:
Vermeer en Kuyt enige Feyenoorders met een voldoende dit seizoen.
Misschien Vilhena
Zal allemaal wel, interesseert mij nietquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En met Vermeer spelen ze na een jaartje weer keurig een divisie lager.
Ik denk niet echt dat hij kan rekenen op veel interesse maar bij een leuk aanbod zal hij zo weg zijn denk ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:20 schreef Vasion het volgende:
Hoe zit het met Elia? Volgend seizoen nog te bewonderen in De Kuip want zie in de OP zijn naam niet staan.
Koeman wilde hem graag hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat hij kan rekenen op veel interesse maar bij een leuk aanbod zal hij zo weg zijn denk ik.
Oh die zal vast wel wat leuke aanbiedingen hebben ontvangen. Voor een snel en fit buitenspelertje in Europa hangt wel een enkeltje China klaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat hij kan rekenen op veel interesse maar bij een leuk aanbod zal hij zo weg zijn denk ik.
Wat heeft hij eigenlijk voor contract bij ons? Want het feit dat Bremen lang vasthield aan een vrij hoge transfersom t.o.v. Southampton was de reden dat het niet doorging aan het begin van dit seizoen.quote:
Qua salaris zal het redelijk hoog zijn plus hij krijgt zelf de helft van zijn eventuele transfersom mee. Als het hem om het geld te doen is gaat hij dus weg deze zomer.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat heeft hij eigenlijk voor contract bij ons? Want het feit dat Bremen lang vasthield aan een vrij hoge transfersom t.o.v. Southampton was de reden dat het niet doorging aan het begin van dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |