en t is ook heel zachtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb behoefte aan chocola en zachte buikjes.
quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:31 schreef MissMSX het volgende:
Wauw, mijn docent is een held. 10 voor twee mijn artikel verstuurd, 10 over drie een reactieProficiatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik heb ook liever hawaii jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:32 schreef HostiMeister het volgende:
Je hebt twee soorten mensen, mensen die van pizza houden en mensen die pizza hawai eten.
Drie soorten. Mensen die van alle soorten pizza's houden, en niet zeiken over welke pizza iemand anders lekker vindquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:32 schreef HostiMeister het volgende:
Je hebt twee soorten mensen, mensen die van pizza houden en mensen die pizza hawai eten.
*boksquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:32 schreef HostiMeister het volgende:
Dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
En mensen die niet van pizza houden?
Helaas worden de mensen die behoren tot de derde groep systematisch vervolgdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Drie soorten. Mensen die van alle soorten pizza's houden, en niet zeiken over welke pizza iemand anders lekker vind
Die leven niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat zijn geen mensenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik vind t wel lekker hoor, maar er zijn wel mensen die t niet lekker vinden.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:31 schreef MissMSX het volgende:
Wauw, mijn docent is een held. 10 voor twee mijn artikel verstuurd, 10 over drie een reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goh, wat ben ik toch n leuk gespreksonderwerp
Hell yeahquote:
Het is 'Wat is deze?'quote:
Was het onderdeel van een tentamem of van je scriptie?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hell yeah
Straks even naar de winkel voor een fles Gosling en een paar blikken gemberbier
DnS FtWquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hell yeah
Straks even naar de winkel voor een fles Gosling en een paar blikken gemberbier
Ik heb beidequote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb behoefte aan chocola en zachte buikjes.
Hmm, enigszins.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
staan er nog interessante reacties bij?
Het artikel dat ik geschreven heb was het 'tentamen'quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:43 schreef netchip het volgende:
[..]
Was het onderdeel van een tentamem of van je scriptie?
DnSBbQFtWquote:
khdsfkdjafhoqeurhoIKLJAJDLKSAFJLDS;KJFAS?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik luisterde net een nummer die ook zoiets heet
Nee, 5L45H 4Tt4Ck 3Nt3R K3Yquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
khdsfkdjafhoqeurhoIKLJAJDLKSAFJLDS;KJFAS?
Gosling? En limoen hoort stiekem niet geloof ikquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Rum en limoen heb ik altijd staan, ginger beer wel even hosselen ja.
Gosling jazeker. Ik flikker zo tamelijk overal limoen bijquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gosling? En limoen hoort stiekem niet geloof ik
BrEeZaHquote:
Nice.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het artikel dat ik geschreven heb was het 'tentamen'
Scriptie ga ik nog maar niet aan denken
IJsblokjes?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Gosling jazeker. Ik flikker zo tamelijk overal limoen bij
33 Mooi getalquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:50 schreef FrauMilena het volgende:
Mooi cijfer, Miss. Lekker snel ook.Ik kreeg net ook een resultaat terug, na 33 dagen.
Ja, ben zo blij. Wat een horrormodulequote:
Whehehe, was voor cijfer was het?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:50 schreef FrauMilena het volgende:
Mooi cijfer, Miss. Lekker snel ook.Ik kreeg net ook een resultaat terug, na 33 dagen.
DnSnDnBquote:
Regressieanalysequote:
DominatriMSX.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jezus wat ben je streng. Ja, ook ijsblokjes.
ik heb er gewoon geen zin meer in als ik dat doe.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, enigszins.
Het is vaak wel grappig om te lezen waarom mensen denken dat vrouwen afhaken.
Haat aan studieprojectenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
7,0 voor projectwerkstukding. Had lager ingezet gezien ons vooraf ingedeelde groepje.![]()
Mwoah, ja, ik heb eigenlijk wel een chille standaardgroep... maar zelf op tentamens/assessments scoor ik toch altijd wel hoger.quote:
Ik had mijn geld op Faxie gezet, zo zie je maar weer.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze zijn natuurlijk ook niet om te eten
Dat is toch klote? Ik wil punten krijgen voor mijn bijdrage. Stom geneuzelquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mwoah, ja, ik heb eigenlijk wel een chille standaardgroep... maar zelf op tentamens/assessments scoor ik toch altijd wel hoger.
Immer.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sexy.
Heb je ook van die hoge laarzen em kousen aan?
het was n reactie op fax. Zijn voorzetje. Zonder had ik m niet in kunnen koppenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik had mijn geld op Faxie gezet, zo zie je maar weer.
De andere staat in het zuur nu?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb de eerste halve anders al op in een kwartier.
Kaas. Ei. Rauwe ham. Zwarte bonen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:57 schreef FrauMilena het volgende:
Wat is lekker in combinatie met avocado volgens jullie?
gerookte kip(filet)quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:57 schreef FrauMilena het volgende:
Ik lig er niet wakker van, maar je moet wel met gelijkgestemden werken wil je punten krijgen naar je bijdrage.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is toch klote? Ik wil punten krijgen voor mijn bijdrage. Stom geneuzel
Bacon.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:57 schreef FrauMilena het volgende:
Zalmquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:57 schreef FrauMilena het volgende:
Ja, dat minimaalquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van, maar je moet wel met gelijkgestemden werken wil je punten krijgen naar je bijdrage.
quote:
quote:
Baconquote:
Weggooienquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
[..]
Baconheb ik alleen niet in huis. Alleen ei en kaas.
http://www.voedzaamensnel.nl/lunch/avocado-met-ei-uit-de-oven/
Zat hieraan te denken.Ik heb ze zaterdag gekocht en moet er wel even wat mee doen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze zijn natuurlijk ook niet om te eten
Ach gezonder dan chocolaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb de eerste halve anders al op in een kwartier.
Tomaat.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:57 schreef FrauMilena het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het was n reactie op fax. Zijn voorzetje. Zonder had ik m niet in kunnen koppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |