en t is ook heel zachtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb behoefte aan chocola en zachte buikjes.
quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:31 schreef MissMSX het volgende:
Wauw, mijn docent is een held. 10 voor twee mijn artikel verstuurd, 10 over drie een reactieProficiatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik heb ook liever hawaii jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:32 schreef HostiMeister het volgende:
Je hebt twee soorten mensen, mensen die van pizza houden en mensen die pizza hawai eten.
Drie soorten. Mensen die van alle soorten pizza's houden, en niet zeiken over welke pizza iemand anders lekker vindquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:32 schreef HostiMeister het volgende:
Je hebt twee soorten mensen, mensen die van pizza houden en mensen die pizza hawai eten.
*boksquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:32 schreef HostiMeister het volgende:
Dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
En mensen die niet van pizza houden?
Helaas worden de mensen die behoren tot de derde groep systematisch vervolgdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Drie soorten. Mensen die van alle soorten pizza's houden, en niet zeiken over welke pizza iemand anders lekker vind
Die leven niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat zijn geen mensenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik vind t wel lekker hoor, maar er zijn wel mensen die t niet lekker vinden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |