maak je niet druk man, uiteindelijk zal je de ware wel vinden.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:33 schreef Henryster het volgende:
Weer even een van me af schrijf topic, met hoop op uitleg.
Ik heb dus nou in de afgelopen 2 weken drie "bijna-dates" gehad met vrouwen.
Telkens kwam er een paar uur voor de date, dus niet een paar dagen maar een uurtje of 3 á 4 de opmerking dat ze er eigenlijk nog helemaal niet klaar voor waren en nog met een andere relatie zaten.
Maar wel een week lang appen met hartjes, opmerkingen als "wil je weten wat ik aanheb?" en dat soort gedoe.
Waar slaat dit nou eigenlijk op? Kunnen mensen zich dat niet eerder bedenken. Als je een oude relatie in je achterhoofd hebt waar je nog mee zit dan doe je toch niet zoiets? Of ligt dat aan mij?
Oh maak me er niet druk om maar vind het gewoon raar.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:54 schreef matthias24 het volgende:
[..]
maak je niet druk man, uiteindelijk zal je de ware wel vinden.
tja... je zoekt nu eigenlijk meer naar sexs zeg maar?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:55 schreef Henryster het volgende:
[..]
Oh maak me er niet druk om maar vind het gewoon raar.
Die ware die komt ooit wel, tot dan mag ik wel wat lol hebben toch 😉
Het was een "ik wil niet afspreken" de letterlijke woorden waren "ik moet onze date helaas afzeggen"quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:57 schreef OliverNelsonRemix het volgende:
Was het afbericht een "Ik wil niet afspreken" of een "Hou wel rekening met.."
Heb je gezegd dat het je niet uitmaakte en dat het je gewoon leuk leek om iets gezelligs te doen?
Wordt er*quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:20 schreef Jaeger85 het volgende:
Weer iemand die het verschil tussen zei en zij niet snapt. Wordt tegenwoordig nog wel fatsoenlijk Nederlands gegeven op school?
Nouja, als ik het had gedraaid in mijn "voordeel" dan was het sowieso geen leuke date geweest denk ik want dan ga je al met een ander gevoel daarheen, en daarbij komt ook nog dat het gesprek van die ochtend het dan gaat overheersen en uiteindelijk toch wel gezegd word dat het te vroeg is enzo. Dus dan liever dit.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:19 schreef OliverNelsonRemix het volgende:
Ze wilde evengoed afspreken, maar dat jij haar een fijn gevoel kon geven. (schuld gevoel ook weg halen).
Heb jij hier geen zin in? Dan heb je het prima gedaan.
Je had het ook kunnen draaien om alsnog met haar af te spreken..
Opzich lief dat ze het van te voren laat weten.
Oeh dat is inderdaad best slecht van me, normaal doe ik het wel 😅quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:20 schreef Jaeger85 het volgende:
Weer iemand die het verschil tussen zei en zij niet snapt. Wordt tegenwoordig nog wel fatsoenlijk Nederlands gegeven op school?
Geef ik je wel gelijk in hoor, als je intentie is een relatie te willen afdwingen. Voor een leuke middag verder had het wel gekund.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:22 schreef Henryster het volgende:
[..]
Nouja, als ik het had gedraaid in mijn "voordeel" dan was het sowieso geen leuke date geweest denk ik want dan ga je al met een ander gevoel daarheen, en daarbij komt ook nog dat het gesprek van die ochtend het dan gaat overheersen en uiteindelijk toch wel gezegd word dat het te vroeg is enzo. Dus dan liever dit.
Ik ben het wel met je eens dat het lief is dat ze het van tevoren laat weten, maar waarom dan pas 3 uurtjes. Ik heb gister namelijk nog gevraagd of ze er zin aan had en toen was het antwoord "Jaaa 😍😍😍" .quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:23 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Geef ik je wel gelijk in hoor, als je intentie is een relatie te willen afdwingen. Voor een leuke middag verder had het wel gekund.
Waren niet mijn woorden hé. Je zou het ook positief van haar kant kunnen zien dat ze jou geen pijn wil doen, voor zover er gevoelens waren alleen via de app, als je achteraf een rebound blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:26 schreef Henryster het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat het lief is dat ze het van tevoren laat weten, maar waarom dan pas 3 uurtjes. Ik heb gister namelijk nog gevraagd of ze er zin aan had en toen was het antwoord "Jaaa 😍😍😍" .
Dan snap je nu vast mijn verwarring ook wel. 😅😅
Tja, she's got issues. Leave your bagage at the door.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:22 schreef Henryster het volgende:
[..]
Nouja, als ik het had gedraaid in mijn "voordeel" dan was het sowieso geen leuke date geweest denk ik want dan ga je al met een ander gevoel daarheen, en daarbij komt ook nog dat het gesprek van die ochtend het dan gaat overheersen en uiteindelijk toch wel gezegd word dat het te vroeg is enzo. Dus dan liever dit.
Ik zie het niet als iets slechts hoor, ik probeer altijd alles positief te bekijken dus misschien is er nog een kans.. Maar ik ga mezelf er niet op vast pinnen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:27 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Waren niet mijn woorden hé. Je zou het ook positief van haar kant kunnen zien dat ze jou geen pijn wil doen, voor zover er gevoelens waren alleen via de app, als je achteraf een rebound blijkt te zijn.
Nou ik vind bagage geen probleem want heb ook wel een relatie gehad met een meid die dat had en daar hadden we beide geen last van.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:27 schreef OliverNelsonRemix het volgende:
[..]
Tja, she's got issues. Leave your bagage at the door.
Vraag blijft natuurlijk of je ooit een leuke meid tegen kunt komen die dat niet heeft. Vooral als je dit al meerdere keren gehad hebt. Bij een afspraak kun je misschien proberen in te schatten hoe groot de ramp is :p.
Als ze spontaan begint te huilen of alleen maar over haar ex praat zou ik zeggen. Exit.
Als ze het fijn vind om een knuffel te krijgen en je kunt dat omvormen naar bijvoorbeeld zoenen, dan is het misschien prima.
Als we dan toch gaan mierenneuken 'als je intentie is om*quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:23 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Geef ik je wel gelijk in hoor, als je intentie is een relatie te willen afdwingen. Voor een leuke middag verder had het wel gekund.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |