Ik zie haar in the end wel doodgaan als ze Westeros eenmaal heeft bereikt (misschien draait ze daar wel helemaal door. En ze kan toch geen kinderen krijgen dus geen idee hoe ze een nieuwe dynastie wil gaan opzetten dan)quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
Dus wie weet is dit wel het laatste seizoen voor het drakenmeisje.
Drakenurine.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, maar dan zal vast weer blijken dat tranen van draken dat kunnen genezen ofzo...
Missandei als draagmoeder!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie haar in the end wel doodgaan als ze Westeros eenmaal heeft bereikt (misschien draait ze daar wel helemaal door. En ze kan toch geen kinderen krijgen dus geen idee hoe ze een nieuwe dynastie wil gaan opzetten dan)
Die is sowieso bezig aan zijn laatste seizoen. Hij gaat hetzelfde ten onder als Joffrey, in de zin dat hij werkelijk iedereen tegen zich krijgt en straks omringt is met vijanden. Dat gaat nooit goedkomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:41 schreef Baszh het volgende:
[..]
Hopelijk verliest meneer plot armour himself de zijne wel snel
[ afbeelding ]
Dat zou wel tof zijn, dan kan ze die greyscalegekken in dat moeras waar jorah het heeft gekregen ook genezen en dan happy joy joy met zingende vogeltjes in slavers bay de goedzak uithangenquote:
Missandei en Tyrionquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Missandei als draagmoeder!
He bah dan moet Missandei voor haar verkracht worden door een stark of lannister
Die heeft 121 dochters, hij is deze bolle vast alweer vergeten.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:44 schreef Nielsch het volgende:
Zou Walder Frey nu eigenlijk ook tegen Ramsay Bolton willen vechten, nu hij z'n dochter heeft vermoord? Of geeft die kerel niet om die vetklep en blijft ie neutraal.
Hij wist alle namen niet eens meer van zijn kinderen, dus het zal hem een zorg zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:44 schreef Nielsch het volgende:
Zou Walder Frey nu eigenlijk ook tegen Ramsay Bolton willen vechten, nu hij z'n dochter heeft vermoord? Of geeft die kerel niet om die vetklep en blijft ie neutraal.
De acteurs en actrices houden dat ook graag in stand begrijp ik uit de interviewsquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ze hoeft niet dood. Maar ik zou het leuker vinden als je inderdaad het idee hebt dat het kán gebeuren.
Ze heten toch allemaal Walda of Walder?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij wist alle namen niet eens meer van zijn kinderen, dus het zal hem een zorg zijn.
"I'll find another" genot
Zijn kleinkinderen vaker dan zijn eigen kinderen. Slijm slijm.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze heten toch allemaal Walda of Walder?
De meeste wel jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zijn kleinkinderen vaker, dan zijn eigen kinderen. Slijm slijm.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
met haar eigen vriendje kan ze toch niet neuken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Missandei en Tyrion![]()
The prince that was promised
En al na 2 maanden wijn zuipt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
met haar eigen vriendje kan ze toch niet neuken.
Dat moet een hyperintelligent kind worden dan dat 30 talen spreekt en een hypergoeie diplomaat is.
Arya maakt hem af, daar ben ik van overtuigdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk zeer uit naar de aflevering dat Frey doodgaat.
Zeker gewoon in zijn bed met een belly full of wine and a womens mouth around his cock
Als dat kind Missandei haar looks heeft en het innerlijk van Tyrion kan hij nog best een bazenkoning wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
met haar eigen vriendje kan ze toch niet neuken.
Dat moet een hyperintelligent kind worden dan dat 30 talen spreekt en een hypergoeie diplomaat is.
Arya moet in elk geval wel een paar echte grote namen vermoorden.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Arya maakt hem af, daar ben ik van overtuigd
Haar laatste kill (weet ff niet hoe die gast heet) was in ieder geval veelbelovend.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arya moet in elk geval wel een paar echte grote namen vermoorden.
Niet alleen maar de Meryn fucking Trants van deze wereld.
Ja dat was Meryn Trantquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Haar laatste kill (weet ff niet hoe die gast heet) was in ieder geval veelbelovend.
Alleen dan zitten we dus nog met de schizofrene blonde drakenoma die steeds kwaadaardiger en verbitterder wordt omdat ze zelf niet op de troon zit.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als dat kind Missandei haar looks heeft en het innerlijk van Tyrion kan hij nog best een bazenkoning worden
Die word ontvoerd door de Nights King en daar eeuwenlang verkracht door een leger Wightsquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Alleen dan zitten we dus nog met de schizofrene blonde drakenoma die steeds kwaadaardiger en verbitterder wordt omdat ze zelf niet op de troon zit.
en haar draakjes?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die word ontvoerd door de Nights King en daar eeuwenlang verkracht door een leger Wights
Op haar lijst staan nog:quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat was Meryn Trant
Maar liever gewoon een Cersei vermoorden of die Frey ja. En ik hoop dat ze weer een reünie krijgt met Nymeria, Jon en Sansa.
Daenerys' claim is ook niet zo bijzonder goed. Beter dan die van Robert, zeker, maar in principe erven Targaryen vrouwen en hun nageslacht niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus dan kan het nooit zo zijn dat Jon legitiem is? Dan is hij ook een bastaard en heeft hij net zoveel recht op de troon als Gendry
Die pikken de Sandsnakes op en pleuren ze in de zee, terwijl ze op doortocht gaan naar Asshai om daar een feest te houden en andere draken te makenquote:
Hier kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die word ontvoerd door de Nights King en daar eeuwenlang verkracht door een leger Wights
Cersei --> gok dat Jaime haar zal vermoorden nadat zij Kings Landing wil platbranden als Tommen doodgaatquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op haar lijst staan nog:
Cersei
Walder Frey
The Mountain
Melisandre
Beric Dondarrion
Thoros of Myr
Ilyn Payne
oh wacht : Terwijl ze constant schreeuwt: GEORGE!! I DIDN'T SIGN UP FOR THIS! I WANT TO SPEAK TO MY AGENT!!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso heeft ze niet echt een claim meer, omdat de Targs gewoon zijn afgezet. Dus iedereen die een goed leger heeft en de troon kan bemachtigen door verovering is de rechtmatige koning/koningin.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Daenerys' claim is ook niet zo bijzonder goed. Beter dan die van Robert, zeker, maar in principe erven Targaryen vrouwen en hun nageslacht niet.
Daarnaast is Jon in tegenstelling tot Gendry wel adellijk opgevoed waardoor hij in theorie net als Daenerys zich zou kunnen beroepen op het argumentum ad baculum.
Maar ik vond die gasten juist wel tofquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:02 schreef FireFox1 het volgende:
Beric en Thoros of Myr voor het verkopen van Gendry aan Melisandre
Thoros zal ook wel niet meer terugkomen, de schrijvers hebben hem er denk ik uitgeschreven. Wat een hart van steen hebben ze tochquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:02 schreef FireFox1 het volgende:
Beric en Thoros of Myr voor het verkopen van Gendry aan Melisandre
Die twee heeft Arya er zelf ook afgehaald.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik vond die gasten juist wel tof![]()
Dan zou ik niet gaan juichen als Arya hun vermoordt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Thoros zal ook wel niet meer terugkomen, de schrijvers hebben hem er denk ik uitgeschreven. Wat een hart van steen hebben ze toch.
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:04 schreef Nielsch het volgende:
Theorie: Peter Baelish is de man die achter de schermen zorgt / heeft gezorgd voor de strijd tussen Jon Snow & The Wildlings tegen Ramsay Bolton. Hij is degene die de Umbers gevraagd heeft Rickon aan House Bolton over te dragen, met daarbij de opdracht om - zodra het daar tijd voor is - weer tegen House Bolton te keren. Met de Wildlings, diverse huizen uit het Noorden en het leger van The Vale moet Bolton wel te verslaan zijn, helemaal als Bolton door enkele eigen manschappen (de Umbers) wordt verraden. Baelish zal proberen Bolton te doden, nog voordat Jon Snow dit kan doen.
Hiermee verenigd hij eigenlijk het hele Noorden achter zijn eigen leger, omdat hij dan kan claimen dat hij Winterfell heeft bevrijd van Ramsay, dat hij de nieuwe Lord of Winterfell (Rickon) heeft gered van de dood en dat hij de gruwelijke man van Sansa heeft vermoord. Na deze prestaties kan hij zelf met Sansa trouwen en heeft hij genoeg manschappen achter zich voor zijn einddoel: The Iron Throne.
Zou kunnen, hoop het wel. Meer ondoden is altijd goed!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit seizoen is er anders wel een van de teruggekeerde verhaallijnen en personages
Zou jij me nog even willen uitleggen waarom Dany niet tegen vuur kan? Dat is langs me heen gegaan.quote:
Van dit plaatje hebben we er anders 6 dit seizoen weer gezien. En ik verwacht dat we Thoros en/of Beric ook nog wel gaan zien.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit seizoen is er anders wel een van de teruggekeerde verhaallijnen en personages
Waar denk je dat die onderste zin op sloeg, Hansquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:18 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Van dit plaatje hebben we er anders 6 dit seizoen weer gezien. En ik verwacht dat we Thoros en/of Beric ook nog wel gaan zien.
Blackfish is niet echt meer van toegevoegde waarde voor het verhaal, misschien bij wraak op Walder Frey.
ze kan wel tegen vuur.. het is een superkracht die haar gegeven is omdat ze draken bloed heeft ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zou jij me nog even willen uitleggen waarom Dany niet tegen vuur kan? Dat is langs me heen gegaan.
"[A] chance to clear up a common misconception. TARGARYENS ARE NOT IMMUNE TO FIRE! The birth of Dany's dragons was unique, magical, wonderous, a miracle. She is called The Unburnt because she walked into the flames and lived. But her brother sure as hell wasn't immune to that molten gold." - GRRMquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zou jij me nog even willen uitleggen waarom Dany niet tegen vuur kan? Dat is langs me heen gegaan.
Weg met Dany JR.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Dat was het enige wat ik leuk vond, want voor de rest ergerde ik me wel een beetje aan die scène en dat iedereen voor haar ging buigen. Ik wist ook sowieso dat er bepaalde users hier over gingen zeiken
Ja, ik herinner me nog wat Joffrey zei in die tombe in Kings Landing. Een of andere Targaryen die wildfire ging drinken in de hoop dat hij een draak zou worden, "He was wrong".quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
"[A] chance to clear up a common misconception. TARGARYENS ARE NOT IMMUNE TO FIRE! The birth of Dany's dragons was unique, magical, wonderous, a miracle. She is called The Unburnt because she walked into the flames and lived. But her brother sure as hell wasn't immune to that molten gold." - GRRM
"She will probably not be able to do it again." - GRRM
In de boeken niet. In de serie waarschijnlijk wel. Misschien heeft ze een vlamvertrager gebruikt in combinatie met haar natuurlijke tolerantie voor vuur. Misschien heeft ze wel gewoon een vorm van pyrokinese. Ik denk niet dat het de serieschrijvers nog een hol boeit. Alle goeie zooi zal in het vervolg van de acteurs moeten komen.
Word of god voegt niets toe aan het verhaal en kan ook niets uitleggen over het verhaal. Het verhaal is het verhaal en wat GRRM daar achteraf over zegt had ie maar in de boeken moeten doenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
"[A] chance to clear up a common misconception. TARGARYENS ARE NOT IMMUNE TO FIRE! The birth of Dany's dragons was unique, magical, wonderous, a miracle. She is called The Unburnt because she walked into the flames and lived. But her brother sure as hell wasn't immune to that molten gold." - GRRM
"She will probably not be able to do it again." - GRRM
In de boeken niet. In de serie waarschijnlijk wel. Misschien heeft ze een vlamvertrager gebruikt in combinatie met haar natuurlijke tolerantie voor vuur. Misschien heeft ze wel gewoon een vorm van pyrokinese. Ik denk niet dat het de serieschrijvers nog een hol boeit. Alle goeie zooi zal in het vervolg van de acteurs moeten komen.
Niet slechtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:04 schreef Nielsch het volgende:
Theorie: Peter Baelish is de man die achter de schermen zorgt / heeft gezorgd voor de strijd tussen Jon Snow & The Wildlings tegen Ramsay Bolton. Hij is degene die de Umbers gevraagd heeft Rickon aan House Bolton over te dragen, met daarbij de opdracht om - zodra het daar tijd voor is - weer tegen House Bolton te keren. Met de Wildlings, diverse huizen uit het Noorden en het leger van The Vale moet Bolton wel te verslaan zijn, helemaal als Bolton door enkele eigen manschappen (de Umbers) wordt verraden. Baelish zal proberen Bolton te doden, nog voordat Jon Snow dit kan doen.
Hiermee verenigd hij eigenlijk het hele Noorden achter zijn eigen leger, omdat hij dan kan claimen dat hij Winterfell heeft bevrijd van Ramsay, dat hij de nieuwe Lord of Winterfell (Rickon) heeft gered van de dood en dat hij de gruwelijke man van Sansa heeft vermoord. Na deze prestaties kan hij zelf met Sansa trouwen en heeft hij genoeg manschappen achter zich voor zijn einddoel: The Iron Throne.
Daar zijn we het dan over eens. Dat is echter niet wat er hier aan de hand is: hij verduidelijkt alleen dat Danny's scene op de brandstapel (in zijn boeken) iets speciaals was. Iets dat ze normaliter niet zou overleven. En uit de tekst blijkt ook dat Targaryens hoogstens een verhoogde tolerantie voor warmte hebben. Zoals het voorbeeld (uit de serie) in de post boven de jouwe aantoont.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Word of god voegt niets toe aan het verhaal en kan ook niets uitleggen over het verhaal. Het verhaal is het verhaal en wat GRRM daar achteraf over zegt had ie maar in de boeken moeten doen.
Dany gaat doordraaien en wordt net als haar pa verraden door een vertrouweling. Lord Friendzone gaat te snel dood, dus ik gok op Tyrion.quote:
Klinkt goed, vooral omdat die hele scene met Rickon en de Umbers me veel te simpel en te snel ging. Daar zit sowieso meer achter.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:04 schreef Nielsch het volgende:
Het blijft word of god. Het kan dus nog veranderen in de serie of in de boeken. GRRM zal niet de eerste zijn die zich in de vingers snijdt. 'ja maar je zei toch dat zus en zo' 'euh ja die verhalalijn liep niet lekker dus ik heb hem veranderd'quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Daar zijn we het dan over eens. Dat is echter niet wat er hier aan de hand is: hij verduidelijkt alleen dat Danny's scene op de brandstapel (in zijn boeken) iets speciaals was. Iets dat ze normaliter niet zou overleven. En uit de tekst blijkt ook dat Targaryens hoogstens een verhoogde tolerantie voor warmte hebben. Zoals het voorbeeld (uit de serie) in de post boven de jouwe aantoont.
Zal mooi zijn. Tyrion godquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dany gaat doordraaien en wordt net als haar pa verraden door een vertrouweling. Lord Friendzone gaat te snel dood, dus ik gok op Tyrion.
Oh wat hoop ik dat zij helemaal doordraait en uiteindelijk vermoord zal wordenquote:
Waren ook vrienden in het begin, mooie scènes.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zal mooi zijn. Tyrion godHij en Snow zouden elkaar perfect aanvullen. Beide bekijken het vanuit de politieke kant en zijn slim.
ze mag van mij wel blijven leven maar dan moet het haar veel moeilijker gemaakt worden. anders kan ze idd beter snel sterven, dan wordt GoT tenminste weer net zo leuk als het eerste seizoen waar niemand veilig was.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh wat hoop ik dat zij helemaal doordraait en uiteindelijk vermoord zal wordenMisschien wel door Arya, of Bran die haar draak wargt en die haar gewoon opeet. Kan ze nog zo vuurbestendig zijn, dat overleeft ze niet.
Ik zie haar sowieso nog wel doodgaan voor het echte einde (van de vijf zogenoemde met plotarmour). Net als Tyrion trouwensquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze mag van mij wel blijven leven maar dan moet het haar veel moeilijker gemaakt worden. anders kan ze idd beter snel sterven, dan wordt GoT tenminste weer net zo leuk als het eerste seizoen waar niemand veilig was.
Ik begrijp niet waar je naartoe wilt. Denk je dat George geheime geschiedenissen gaat schrijven waaruit blijkt dat Aegon Summerhall overleefde en Aerion Brightflame zijn Darwin Award zal moeten teruggeven?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het blijft word of god. Het kan dus nog veranderen in de serie of in de boeken. GRRM zal niet de eerste zijn die zich in de vingers snijdt. 'ja maar je zei toch dat zus en zo' 'euh ja die verhalalijn liep niet lekker dus ik heb hem veranderd'
wat ik bedoel is dat als je iets achteraf uitlegt over een verhaal dat je geschreven hebt dat het dan geen verklaring is voor het verhaal of over hoe het verder zal verlopen. als het verhaal beter loopt als Dany nog een paar keer haar superkracht gebruikt dan zal GRRM dat ook gewoon doen, maar dan staat ie dus wel voor lul omdat ie eerst word of god heeft gepleegd.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waar je naartoe wilt. Denk je dat George geheime geschiedenissen gaat schrijven waaruit blijkt dat Aegon Summerhall overleefde en Aerion Brightflame zijn Darwin Award zal moeten teruggeven?
Nu je het zegt jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waren ook vrienden in het begin, mooie scènes.
Oom en neef
Nog beter in tandem met Ghost. Direwolves: it's lunchtimequote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:06 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn als Ramsay in de val wordt gelokt en wordt verscheurd door een nog levende shaggydog.
Heerlijke scènesquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu je het zegt jaEnige die elkaar in hun waarde lieten ook
Hij staat dan sowieso voor lul omdat hij dat al uitgebreid in de tekst vast gelegd heeft. Er is geen ruimte om die uitspraak terug te nemen zonder een hele boel te veranderen. Het is geen JK Roling: "ik heb nooit gezegd dat Hermelien geen donkere huid heeft" of "Perkamentus was eigenlijk al die tijd homo".quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat ik bedoel is dat als je iets achteraf uitlegt over een verhaal dat je geschreven hebt dat het dan geen verklaring is voor het verhaal of over hoe het verder zal verlopen. als het verhaal beter loopt als Dany nog een paar keer haar superkracht gebruikt dan zal GRRM dat ook gewoon doen, maar dan staat ie dus wel voor lul omdat ie eerst word of god heeft gepleegd.
Zo belezen ben ik niet in de boeken, thanks voor de uitleg!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hij staat dan sowieso voor lul omdat hij dat al uitgebreid in de tekst vast gelegd heeft. Er is geen ruimte om die uitspraak terug te nemen zonder een hele boel te veranderen. Het is geen JK Roling: "ik heb nooit gezegd dat Hermelien geen donkere huid heeft" of "Perkamentus was eigenlijk al die tijd homo".
Grappig genoeg is al een kleine verwarring/controverse bestaan over wisselende beschrijvingen over Jeyne Westerling die eerst in Catelyns perspectief beschreven wordt als iemand met 'goeie baarheupen' en als ze later terugkomt in Jaime's perspectief heeft ze 'nauwe heupen.' Waar zich een hele heuse theorie over ontwikkeld heeft. Dat is altijd wel grappig om te zien.
http://awoiaf.westeros.org/index.php/Jeyne_Westerling/Theories
Uh okequote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zo belezen ben ik niet in de boeken, thanks voor de uitleg!
Wat ik ook altijd wel grappig vind is dat GoT fans enorm autistisch zijn. Als iets niet in de serie is gebeurd dan is het ook niet gebeurd in het GoT universum. Terwijl er ook veel buiten de serie gebeurt zonder dat wij het weten. Er wonen duizenden mensen die allemaal dingen doen terwijl we het niet zien.
Zal ook wel een open einde zijn aan het slot van de serie, leger van the Night's Kink vs leger van Crows en van the Houses tegen over elkaar, beide bereiden zich voor op een aanval, en hup einde en naar de credits..quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie haar sowieso nog wel doodgaan voor het echte einde (van de vijf zogenoemde met plotarmour). Net als Tyrion trouwensPuur om ons te fucken. Maar dan wel de laatste aflevering
ik bedoel bijvoorbeeld dat iedereen denkt dat niemand wist dat Jon dat wildling sletje neukte, terwilj als je goed nadenkt dat gewoon algemene kennis was omdat iedereen daar op elkaar leeft, en alles doorroddeltquote:
Dan ontploft het internet van woede gok ik zoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:19 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Zal ook wel een open einde zijn aan het slot van de serie, leger van the Night's Kink vs leger van Crows en van the Houses tegen over elkaar, beide bereiden zich voor op een aanval, en hup einde en naar de credits..
Die Khal geloofde ook van het ene moment op het andere Dany dus zou best kunnen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:43 schreef zipcon het volgende:
Er zit me toch iets dwars aan dat Jon Snow verhaal. Hoe kan hij aan de buitenwereld bewijzen dat hij Targaryen is, waar de kijker ook alleen onrechtstreeks naar kan gissen?
• "Hallo, ik ben Howland Reed, een minor Lord die jullie nog nooit hebben gezien"
• "Kijk, ik kan ook draken temmen!"
• "Bran zegt het!"
• "Melisandre kan eindelijk goed zien in het vuur!"
Er zitten daar toch wel wat haken en ogen aan :/ En hoe gaat Daenerys daar ooit op in gaan? "OK Jon, if you say so!"
Een trouwakte van Rhaegar en Lyanna in de crypt van Lyanna in Winterfell is een theorie. Of een ander voorwerp wat het kan bewijzen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:43 schreef zipcon het volgende:
Er zit me toch iets dwars aan dat Jon Snow verhaal. Hoe kan hij aan de buitenwereld bewijzen dat hij Targaryen is, waar de kijker ook alleen onrechtstreeks naar kan gissen?
• "Hallo, ik ben Howland Reed, een minor Lord die jullie nog nooit hebben gezien"
• "Kijk, ik kan ook draken temmen!"
• "Bran zegt het!"
• "Melisandre kan eindelijk goed zien in het vuur!"
Er zitten daar toch wel wat haken en ogen aan :/ En hoe gaat Daenerys daar ooit op in gaan? "OK Jon, if you say so!"
Gescheurd condoom van stagskin.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een trouwakte van Rhaegar en Lyanna in de crypt van Lyanna in Winterfell is een theorie. Of een ander voorwerp wat het kan bewijzen.
zou me niks verbazen als dit gebeurdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ontploft het internet van woede gok ik zo
We krijgen gewoon een afgerond verhaal, daar ben ik zeker van.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:59 schreef King_Merc het volgende:
[..]
zou me niks verbazen als dit gebeurd
ik zet er laten we zeggen 100 euro op in van nietquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We krijgen gewoon een afgerond verhaal, daar ben ik zeker van.
Voor zover GRRM nog iets te zeggen heeft over het verhaal beloofde hij wel een "bittersweet ending". Ik verwacht dat er vele helden gaan sterven maar de mensheid gaat verder, misschien terug naar af zoals het bij het begin van de reeks is (bvb zonder herenigd Essos).quote:Op woensdag 18 mei 2016 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
We krijgen gewoon een afgerond verhaal, daar ben ik zeker van.
Ik ga er vanuit dat the Others helemaal niet stereotype slechterikken zijn, want daar is GRRM fel op tegen. Zou juist tof zijn als we op het einde gaan rooten voor de WWquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:05 schreef zipcon het volgende:
[..]
Voor zover GRRM nog iets te zeggen heeft over het verhaal beloofde hij wel een "bittersweet ending". Ik verwacht dat er vele helden gaan sterven maar de mensheid gaat verder, misschien terug naar af zoals het bij het begin van de reeks is (bvb zonder herenigd Essos).
The Others gaan niet winnen, maar als schrijver kan je niet tegen alle stereotypes ingaan. De slechten winnen niet of toch niet helemaal. The Other and the Maiden fair in a pub?
Jon en Sansa hebben nog nooit een scene gedeeld, maar hun ontmoeting is ontroerend. Tyrion is Abraham Lincoln en Daenerys is god.quote:
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik best kippenvel kreeg van de ontmoeting tussen Jon en Sansaquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jon en Sansa hebben nog nooit een scene gedeeld, maar hun ontmoeting is ontroerend. Tyrion is Abraham Lincoln en Daenerys is god.
Ik ookquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik best kippenvel kreeg van de ontmoeting tussen Jon en Sansa
Hahaha. Ik klikte hem net ook aan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 00:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik ben inmiddels zo verslaafd dat ik weer aflevering 1 aan het kijken ben
Door mijn eerder genoemde conditie is mijn geheugen en focus wat minder geworden zodat ik niet alles 100% kan volgen. Prima excuus om alles weer opnieuw te kijkenquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha. Ik klikte hem net ook aan.
Dan zie je al die personages zo gelukkig bij elkaar en denk je "wat gaan jullie een kutleven tegemoet zeg". Vooral als je Theon in het eerste seizoen cocky (huehue) ziet doen en grijnzend.
En sowieso vallen je bij de rewatch altijd weer nieuwe dingen op.quote:Op woensdag 18 mei 2016 00:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Door mijn eerder genoemde conditie is mijn geheugen wat minder geworden zodat ik niet alles 100% kan volgen. Prima excuus om alles weer opnieuw te kijken
Ook dat. En het is leuk om Ned Stark weer te zienquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En sowieso vallen je bij de rewatch altijd weer nieuwe dingen op.
Zeker bij het eerste seizoen, want bij een eerste watch ben je dan vooral druk bezig met alle personages en gebeurtenissen uit elkaar te houden.
Ik vond Robert vooral baas.quote:Op woensdag 18 mei 2016 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ook dat. En het is leuk om Ned Stark weer te zienéén van de beste karakters als je het mij vraagt dat véél te snel is gestorven
Dat krijg je wanneer je Sean Bean cast voor een rol.quote:Op woensdag 18 mei 2016 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ook dat. En het is leuk om Ned Stark weer te zienéén van de beste karakters als je het mij vraagt dat véél te snel is gestorven
Leuke UIquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dat krijg je wanneer je Sean Bean cast voor een rol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |