Die word ontvoerd door de Nights King en daar eeuwenlang verkracht door een leger Wightsquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Alleen dan zitten we dus nog met de schizofrene blonde drakenoma die steeds kwaadaardiger en verbitterder wordt omdat ze zelf niet op de troon zit.
en haar draakjes?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die word ontvoerd door de Nights King en daar eeuwenlang verkracht door een leger Wights
Op haar lijst staan nog:quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat was Meryn Trant
Maar liever gewoon een Cersei vermoorden of die Frey ja. En ik hoop dat ze weer een reünie krijgt met Nymeria, Jon en Sansa.
Daenerys' claim is ook niet zo bijzonder goed. Beter dan die van Robert, zeker, maar in principe erven Targaryen vrouwen en hun nageslacht niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus dan kan het nooit zo zijn dat Jon legitiem is? Dan is hij ook een bastaard en heeft hij net zoveel recht op de troon als Gendry
Die pikken de Sandsnakes op en pleuren ze in de zee, terwijl ze op doortocht gaan naar Asshai om daar een feest te houden en andere draken te makenquote:
Hier kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die word ontvoerd door de Nights King en daar eeuwenlang verkracht door een leger Wights
Cersei --> gok dat Jaime haar zal vermoorden nadat zij Kings Landing wil platbranden als Tommen doodgaatquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op haar lijst staan nog:
Cersei
Walder Frey
The Mountain
Melisandre
Beric Dondarrion
Thoros of Myr
Ilyn Payne
oh wacht : Terwijl ze constant schreeuwt: GEORGE!! I DIDN'T SIGN UP FOR THIS! I WANT TO SPEAK TO MY AGENT!!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso heeft ze niet echt een claim meer, omdat de Targs gewoon zijn afgezet. Dus iedereen die een goed leger heeft en de troon kan bemachtigen door verovering is de rechtmatige koning/koningin.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Daenerys' claim is ook niet zo bijzonder goed. Beter dan die van Robert, zeker, maar in principe erven Targaryen vrouwen en hun nageslacht niet.
Daarnaast is Jon in tegenstelling tot Gendry wel adellijk opgevoed waardoor hij in theorie net als Daenerys zich zou kunnen beroepen op het argumentum ad baculum.
Maar ik vond die gasten juist wel tofquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:02 schreef FireFox1 het volgende:
Beric en Thoros of Myr voor het verkopen van Gendry aan Melisandre
Thoros zal ook wel niet meer terugkomen, de schrijvers hebben hem er denk ik uitgeschreven. Wat een hart van steen hebben ze tochquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:02 schreef FireFox1 het volgende:
Beric en Thoros of Myr voor het verkopen van Gendry aan Melisandre
Die twee heeft Arya er zelf ook afgehaald.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik vond die gasten juist wel tof![]()
Dan zou ik niet gaan juichen als Arya hun vermoordt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Thoros zal ook wel niet meer terugkomen, de schrijvers hebben hem er denk ik uitgeschreven. Wat een hart van steen hebben ze toch.
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:04 schreef Nielsch het volgende:
Theorie: Peter Baelish is de man die achter de schermen zorgt / heeft gezorgd voor de strijd tussen Jon Snow & The Wildlings tegen Ramsay Bolton. Hij is degene die de Umbers gevraagd heeft Rickon aan House Bolton over te dragen, met daarbij de opdracht om - zodra het daar tijd voor is - weer tegen House Bolton te keren. Met de Wildlings, diverse huizen uit het Noorden en het leger van The Vale moet Bolton wel te verslaan zijn, helemaal als Bolton door enkele eigen manschappen (de Umbers) wordt verraden. Baelish zal proberen Bolton te doden, nog voordat Jon Snow dit kan doen.
Hiermee verenigd hij eigenlijk het hele Noorden achter zijn eigen leger, omdat hij dan kan claimen dat hij Winterfell heeft bevrijd van Ramsay, dat hij de nieuwe Lord of Winterfell (Rickon) heeft gered van de dood en dat hij de gruwelijke man van Sansa heeft vermoord. Na deze prestaties kan hij zelf met Sansa trouwen en heeft hij genoeg manschappen achter zich voor zijn einddoel: The Iron Throne.
Zou kunnen, hoop het wel. Meer ondoden is altijd goed!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit seizoen is er anders wel een van de teruggekeerde verhaallijnen en personages
Zou jij me nog even willen uitleggen waarom Dany niet tegen vuur kan? Dat is langs me heen gegaan.quote:
Van dit plaatje hebben we er anders 6 dit seizoen weer gezien. En ik verwacht dat we Thoros en/of Beric ook nog wel gaan zien.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit seizoen is er anders wel een van de teruggekeerde verhaallijnen en personages
Waar denk je dat die onderste zin op sloeg, Hansquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:18 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Van dit plaatje hebben we er anders 6 dit seizoen weer gezien. En ik verwacht dat we Thoros en/of Beric ook nog wel gaan zien.
Blackfish is niet echt meer van toegevoegde waarde voor het verhaal, misschien bij wraak op Walder Frey.
ze kan wel tegen vuur.. het is een superkracht die haar gegeven is omdat ze draken bloed heeft ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zou jij me nog even willen uitleggen waarom Dany niet tegen vuur kan? Dat is langs me heen gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |