Ik zie haar in the end wel doodgaan als ze Westeros eenmaal heeft bereikt (misschien draait ze daar wel helemaal door. En ze kan toch geen kinderen krijgen dus geen idee hoe ze een nieuwe dynastie wil gaan opzetten dan)quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
Dus wie weet is dit wel het laatste seizoen voor het drakenmeisje.
Drakenurine.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, maar dan zal vast weer blijken dat tranen van draken dat kunnen genezen ofzo...
Missandei als draagmoeder!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie haar in the end wel doodgaan als ze Westeros eenmaal heeft bereikt (misschien draait ze daar wel helemaal door. En ze kan toch geen kinderen krijgen dus geen idee hoe ze een nieuwe dynastie wil gaan opzetten dan)
Die is sowieso bezig aan zijn laatste seizoen. Hij gaat hetzelfde ten onder als Joffrey, in de zin dat hij werkelijk iedereen tegen zich krijgt en straks omringt is met vijanden. Dat gaat nooit goedkomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:41 schreef Baszh het volgende:
[..]
Hopelijk verliest meneer plot armour himself de zijne wel snel
[ afbeelding ]
Dat zou wel tof zijn, dan kan ze die greyscalegekken in dat moeras waar jorah het heeft gekregen ook genezen en dan happy joy joy met zingende vogeltjes in slavers bay de goedzak uithangenquote:
Missandei en Tyrionquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Missandei als draagmoeder!
He bah dan moet Missandei voor haar verkracht worden door een stark of lannister
Die heeft 121 dochters, hij is deze bolle vast alweer vergeten.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:44 schreef Nielsch het volgende:
Zou Walder Frey nu eigenlijk ook tegen Ramsay Bolton willen vechten, nu hij z'n dochter heeft vermoord? Of geeft die kerel niet om die vetklep en blijft ie neutraal.
Hij wist alle namen niet eens meer van zijn kinderen, dus het zal hem een zorg zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:44 schreef Nielsch het volgende:
Zou Walder Frey nu eigenlijk ook tegen Ramsay Bolton willen vechten, nu hij z'n dochter heeft vermoord? Of geeft die kerel niet om die vetklep en blijft ie neutraal.
De acteurs en actrices houden dat ook graag in stand begrijp ik uit de interviewsquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ze hoeft niet dood. Maar ik zou het leuker vinden als je inderdaad het idee hebt dat het kán gebeuren.
Ze heten toch allemaal Walda of Walder?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij wist alle namen niet eens meer van zijn kinderen, dus het zal hem een zorg zijn.
"I'll find another" genot
Zijn kleinkinderen vaker dan zijn eigen kinderen. Slijm slijm.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze heten toch allemaal Walda of Walder?
De meeste wel jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zijn kleinkinderen vaker, dan zijn eigen kinderen. Slijm slijm.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
met haar eigen vriendje kan ze toch niet neuken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Missandei en Tyrion![]()
The prince that was promised
En al na 2 maanden wijn zuipt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
met haar eigen vriendje kan ze toch niet neuken.
Dat moet een hyperintelligent kind worden dan dat 30 talen spreekt en een hypergoeie diplomaat is.
Arya maakt hem af, daar ben ik van overtuigdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk zeer uit naar de aflevering dat Frey doodgaat.
Zeker gewoon in zijn bed met een belly full of wine and a womens mouth around his cock
Als dat kind Missandei haar looks heeft en het innerlijk van Tyrion kan hij nog best een bazenkoning wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
met haar eigen vriendje kan ze toch niet neuken.
Dat moet een hyperintelligent kind worden dan dat 30 talen spreekt en een hypergoeie diplomaat is.
Arya moet in elk geval wel een paar echte grote namen vermoorden.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Arya maakt hem af, daar ben ik van overtuigd
Haar laatste kill (weet ff niet hoe die gast heet) was in ieder geval veelbelovend.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arya moet in elk geval wel een paar echte grote namen vermoorden.
Niet alleen maar de Meryn fucking Trants van deze wereld.
Ja dat was Meryn Trantquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Haar laatste kill (weet ff niet hoe die gast heet) was in ieder geval veelbelovend.
Alleen dan zitten we dus nog met de schizofrene blonde drakenoma die steeds kwaadaardiger en verbitterder wordt omdat ze zelf niet op de troon zit.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als dat kind Missandei haar looks heeft en het innerlijk van Tyrion kan hij nog best een bazenkoning worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |