Helaas geen uitzending meer dit seizoen.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Johan Derksen heeft vast een mening hierover...
Johan zou haar Avantax aanraden, uit die reclame.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Johan Derksen heeft vast een mening hierover...
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
Mag het wat minder over WildervankZe heeft gewoond in het huis waar ik nu woon
Wat was de laatste keer dan hij er zat danquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:00 schreef Karina het volgende:
Derksen wordt ook al bijna stamgast bij Matthijs. Maar waarom zit hij er vanavond, hierom:
Iets met kutmarrokaantjes op voetbalclubs vermoed ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat was de laatste keer dan hij er zat dan
Daarvoor heeftie toch niet bij Matthijs gezetenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Iets met kutmarrokaantjes op voetbalclubs vermoed ik.
Vast overgehaald voor een beetje extra publiciteit voor z'n radiostationnetje zodat VBL er naar gaat luisterenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:22 schreef Zipportal het volgende:
En ik maar denken dat Johan nooit meer wilde aanschuiven bij DWDD, voor 5 minuten zendtijd.
En gelijk heeft hij!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:01 schreef BobW het volgende:
Johan
Die gaat het hebben over commerciële bullshit op de radio met schijtlollige djs die heel hard lachen om hun eigen grapjes met een pedante sidekick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |